Ik ben persoonlijk tot nu toe meer te spreken over TS3 dan over TS2. En die was al bijzonder goed. Ik zou niet meer zonder het zelf inkleuren van objecten, kleding en haar/huid/oogkleur kunnen trouwens. Scheelt een enorme berg downloadwerk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:15 schreef Jivis het volgende:
De recensies zijn wel aardig overigens maar een stukje minder dan die van Sims 2.
En je bios wel?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
nieuwe DVD-speler gehaald. Ziet Windows ´em niet
In de sims en de sims 2 zaten er niet alleen meubels enz in, maar ook nieuwe functies enzo... zoals op vakantie gaan, en plafonds kunnen zien. Dus ik denk niet dat er geen uitbreiding komen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:05 schreef Theamerican het volgende:
dus als ik het goed begrijp moeten we meubels gaan kopen ipv dat er uitbreidingen komen met extra meubels etc ?
nope... althans zover ik kan zien, maar heb daar ook totaal geen verstand van.quote:
Gaat ie wel open en dicht? Brand er wel een lampje (als dat erin zit)?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nope... althans zover ik kan zien, maar heb daar ook totaal geen verstand van.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:23 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gaat ie wel open en dicht? Brand er wel een lampje (als dat erin zit)?
Dan heeft ie voeding. Dan lijkt me dat het sata stekkertje er niet goed in zit. Anders zou ik iemand die het wel weet ernaar laten kijken. Anders ff terug naar de winkelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja dat wel, dat is ook het enige.
Ik laat mijn broer, die er wel verstand van heeft, wel een keer naar kijken zodra hij een keer tijd heeft.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:31 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Dan heeft ie voeding. Dan lijkt me dat het sata stekkertje er niet goed in zit. Anders zou ik iemand die het wel weet ernaar laten kijken. Anders ff terug naar de winkelDesnoods met je pc... misschien willen ze het wel even nakijken voor je..
Ik heb ze op onsterfelijk gezet volgens mijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:07 schreef sander-3 het volgende:
Ligt er volgens mij aan hoe lang je de levensduur van een sim instelt. Maar het kan wel even duren ja
Dat zou wel lullig zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:45 schreef Ered het volgende:
[..]
Ik heb ze op onsterfelijk gezet volgens mij, betekend dat ook dat de baby niet ouder wordt?
Inderdaadquote:
huh? Kon je hem geen naam geven, wtf?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 15:54 schreef Ered het volgende:
[..]
Inderdaad, aangezien ik dat kleine rotkind erg irritant vind. Bovendien vind ik het raar dat ik 'm geen naam mocht geven, nu heet hij Xandro ofzo, wtf man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |