én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef Maartel het volgende:
Is er ook een manier om de camera omhoog te bewegen, zonder te kantelen?
Soms krijg ik als ik inzoom alleen twee buiken te zien, terwijl ik toch graag zou focussen op de gezichten..
Wat ik mis (wat Sims 1 volgens mij wel had) is een optie om een kennis aan te klikken om te kijken waar die is gebleven.. of zie ik die over het hoofd?
Extra kleding kan je niet kopen. Met een kledingkast kan je extra outfits toevoegen (tot 3 per type).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kun je trouwens nieuwe kleding kopen?
vista is inderdaad geweldig, al helemaal voor mensen die het op orde moeten houden, alle rotzooi komt er gelukkig niet zomaar meer opquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:31 schreef sander-3 het volgende:
[..]
[..]
Daarom..
Meer met hetzelfde probleem. (gelukkig)
Problem solved! Rechts klikken -> als administrator uitvoeren. Geweldig, Vista.![]()
Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?
Ja, ik heb dus geen scrollwielquote:Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.
Over dat zoomen, als je je scrollwiel indrukt en je muis heen en weer beweegt kan je je camera op allerlei verschillende hoogtes krijgen.
geen idee. Lijkt me wel leuk om in te breken bij de buren en dan de volgende ochtend bij hen langsgaan als troostende buur.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp!
Even niets zinnigs te melden behalve dat het criminele pad ook erg leuk is, alleen nog niet ontdekt hoe ik ergens in kan breken...anyone?
Kijk in de OP. Daar staat een plaatje van het doosje.quote:
Kijk hier eens?quote:Op zondag 7 juni 2009 07:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik merk echt dat ik er niets aan vind doordat ik de levenselixer uit de sims 2 mis. De tijd stoppen wil ik niet, maar het leven verlengen was wel leuk. Nu zit ik met een bejaarde met een baby
Je bedoelt hier als usericon?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:02 schreef Sanne het volgende:
De tijd vliegt zeker voorbij met deze Sims.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn karakter kan uploaden, zodat ik mijn eigen poppetje ook in mijn eigen profiel krijg?
Dit is niet helemaal wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je bedoelt hier als usericon?
Mijn boerenverstand zegt dit:
Open de sims en zoom in op het hoofd van je Sim
Druk op printscreen op je toetsenbord
Open Paint
Druk op Ctrl-V (of plakken)
Opslaan
Open www.tinypic.com
Upload het plaatje
Gebruik de code die tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] staat
Zet het in je profiel op fok
Maar... misschien hoef je niet per se print screen te gebruiken, maar kun je ook gebruik maken van het fototoestel in de Sims. Weet ik niet zeker, heb ik nooit gebruikt...!
Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.quote:
Hé johquote:Op zondag 7 juni 2009 12:35 schreef Ellatjuh het volgende:
Hier ook wat foto's van mijn sims![]()
[ afbeelding ]
moeder leert haar dochtertje praten
[ afbeelding ]
nu nog leren lopen
[ afbeelding ]
papa komt even naar zn dochters kijken
de collectors editite zou ik wel willen hebben maar 55,- vind ik wel veel geld voor zo'n spel :pquote:
Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef Ered het volgende:
Weet iemand of ik mijn huis kan verkopen voordat ik een nieuw huis koop?
Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef childintime het volgende:
[..]
Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.
Ja oké! Ik heb nu die nieuwe normale Macbook dus het zit wel goedquote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.
Dat heb ik niet gedaan, ik heb alles laten verkopenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?
je hebt nog een geforce 4MX 440? dat gaat inderdaad niet werken... (ondersteund pixel shader 1.3)quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef childintime het volgende:
Ik had 'm op m'n pc geinstalleerd. Toen ik wilde spelen, kreeg ik de melding dat m'n videokaart "niet tenminste shader 2.0 ondersteund en ik deze moest upgraden. Ik ben naar de site van Nfidia gegaan en heb gedownload wat belangrijk was voor mijn kaart (Geforce 4, mx 440). Maar alsnog blijft het spel deze melding geven. Betekent dat dat ik een nieuwe videokaart in de pc moet laten zetten?
Heel gek, op de laptop (Vista) speelde Sims 2 niet; Sims 3 echter welNiet echt heel soepel hoor, soms heeftíe wat moeite, vooral als Sim buiten is, op de fiets of in de auto ofzo.
En ja, die tijd als ze aan het werk zijn of slapenEcht storend. Als je voor supersnel kiest, optie 4, looptíe net zo snel als in Sims 2 op snelheid 2 zo'n beetje.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |