abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69788983
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:39 schreef Cone het volgende:
Is ie ook compatibel met een Macbook ?
Yup. Draait hier iig als een zonnetje.
pi_69789163
TVP, en maar weer es aan de slag ermee... tijd om mijn nieuwe sims wat te gaan laten doen!
pi_69789221
Hier kun je een aantal mods vinden (o.a. om de zzz-tjes weg te halen bij het slapen maar waarom zou je)

http://download.chip.eu/nl/Sims-3-Mod-Special_5122434.html?tab=5&show=0

Trouwens, heb een aantal keer gelezen dat mensen het vervelend vinden dat je alleen met de pijltjestoetsen kan navigeren maar dit kan je gewoon instellen bij opties (randen meebewegen oid heet het)

[ Bericht 34% gewijzigd door Trusten op 07-06-2009 11:46:19 ]
pi_69789538
Ik heb 'm gekocht! Nu uitproberen
  zondag 7 juni 2009 @ 11:55:55 #30
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69789592
quote:
Op zondag 7 juni 2009 07:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik merk echt dat ik er niets aan vind doordat ik de levenselixer uit de sims 2 mis. De tijd stoppen wil ik niet, maar het leven verlengen was wel leuk. Nu zit ik met een bejaarde met een baby
Kijk hier eens?
  zondag 7 juni 2009 @ 12:02:34 #31
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69789727
De tijd vliegt zeker voorbij met deze Sims.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn karakter kan uploaden, zodat ik mijn eigen poppetje ook in mijn eigen profiel krijg?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 7 juni 2009 @ 12:07:23 #32
243385 Flappe-du-Pomme
Flap des Appels
pi_69789830
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:02 schreef Sanne het volgende:
De tijd vliegt zeker voorbij met deze Sims.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn karakter kan uploaden, zodat ik mijn eigen poppetje ook in mijn eigen profiel krijg?
Je bedoelt hier als usericon?

Mijn boerenverstand zegt dit:

Open de sims en zoom in op het hoofd van je Sim
Druk op printscreen op je toetsenbord
Open Paint
Druk op Ctrl-V (of plakken)
Opslaan
Open www.tinypic.com
Upload het plaatje
Gebruik de code die tussen [img] [/img] staat
Zet het in je profiel op fok

Maar... misschien hoef je niet per se print screen te gebruiken, maar kun je ook gebruik maken van het fototoestel in de Sims. Weet ik niet zeker, heb ik nooit gebruikt...!
  zondag 7 juni 2009 @ 12:15:51 #33
47102 Elvi
miemkwien
pi_69790055
Ik maak screenshots met Fraps... Geen gedoe met plakken in Paint.
  zondag 7 juni 2009 @ 12:17:11 #34
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69790090
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Je bedoelt hier als usericon?

Mijn boerenverstand zegt dit:

Open de sims en zoom in op het hoofd van je Sim
Druk op printscreen op je toetsenbord
Open Paint
Druk op Ctrl-V (of plakken)
Opslaan
Open www.tinypic.com
Upload het plaatje
Gebruik de code die tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] staat
Zet het in je profiel op fok

Maar... misschien hoef je niet per se print screen te gebruiken, maar kun je ook gebruik maken van het fototoestel in de Sims. Weet ik niet zeker, heb ik nooit gebruikt...!
Dit is niet helemaal wat ik bedoel.

Ik bedoel op je profielpagina van de sims 3 site daar heb je:
Kies uit het volgende:
SIMS DIE GEÜPLOAD ZIJN <<<---- die bedoel ik
STANDAARD AVATARS
Wist je dat je je eigen Sims uit de game kunt uploaden? Leren hoe het moet. (verwijst je nog verder het bos in).

Foto nemen met mobieltje had ik al geprobeerd, maar dan krijg je jezelf er niet op.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_69790172
Volgens mij onder 'stad bewerken' , en dan een familie selecteren en klikken op 'delen'?

Ligt het trouwens aan mij of is het niet meer mogelijk om de Sims door te laten leven als je wat anders doet?
In Sims 1 kon ik tijdens een saai deel van de dag gewoon gaan surfen (als mezelf niet in het spel) en dan ging de tijd gewoon door.. nu is het spel precies waar ik ben gebleven als ik het Sims3-venster weer open..

[ Bericht 65% gewijzigd door Maartel op 07-06-2009 12:32:32 ]
pi_69790534
Hier ook wat foto's van mijn sims

moeder leert haar dochtertje praten

nu nog leren lopen

papa komt even naar zn dochters kijken
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_69792573
quote:
Op zondag 7 juni 2009 10:39 schreef Cone het volgende:
Is ie ook compatibel met een Macbook ?
Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.
Er gaat niets boven Groningen
  zondag 7 juni 2009 @ 13:46:18 #38
47102 Elvi
miemkwien
pi_69792583
Ok de tijd is gekomen dat ik m ga installeren
pi_69792599
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:35 schreef Ellatjuh het volgende:
Hier ook wat foto's van mijn sims

[ afbeelding ]
moeder leert haar dochtertje praten

[ afbeelding ]
nu nog leren lopen

[ afbeelding ]
papa komt even naar zn dochters kijken
Hé joh maak eens gauw een hekje om dat trapgat.. straks dondert dat kind naar beneden
Er gaat niets boven Groningen
pi_69792702
Ook TVP!
pi_69792718
Ik koop em binnenkort ook wel denk ik.
pi_69792795
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik koop em binnenkort ook wel denk ik.
de collectors editite zou ik wel willen hebben maar 55,- vind ik wel veel geld voor zo'n spel :p
  zondag 7 juni 2009 @ 14:15:39 #43
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69793527
Ik had 'm op m'n pc geinstalleerd. Toen ik wilde spelen, kreeg ik de melding dat m'n videokaart "niet tenminste shader 2.0 ondersteund en ik deze moest upgraden. Ik ben naar de site van Nfidia gegaan en heb gedownload wat belangrijk was voor mijn kaart (Geforce 4, mx 440). Maar alsnog blijft het spel deze melding geven. Betekent dat dat ik een nieuwe videokaart in de pc moet laten zetten?

Heel gek, op de laptop (Vista) speelde Sims 2 niet; Sims 3 echter wel Niet echt heel soepel hoor, soms heeftíe wat moeite, vooral als Sim buiten is, op de fiets of in de auto ofzo.

En ja, die tijd als ze aan het werk zijn of slapen Echt storend. Als je voor supersnel kiest, optie 4, looptíe net zo snel als in Sims 2 op snelheid 2 zo'n beetje.....
pi_69793838
Weet iemand of ik mijn huis kan verkopen voordat ik een nieuw huis koop?
  zondag 7 juni 2009 @ 14:31:28 #45
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69793955
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef Ered het volgende:
Weet iemand of ik mijn huis kan verkopen voordat ik een nieuw huis koop?
Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.
pi_69794024
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef childintime het volgende:

[..]

Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.
Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?
pi_69794050
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:24 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Yup. Draait hier iig als een zonnetje.
Mooi! Dan ga ik hem over 2 weekjes maar eens aanschaffen. Weer lekker simsen
pi_69794648
quote:
Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.
Ja oké! Ik heb nu die nieuwe normale Macbook dus het zit wel goed
Thanks!
  zondag 7 juni 2009 @ 15:04:07 #49
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69794923
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Maartel het volgende:

[..]

Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?
Dat heb ik niet gedaan, ik heb alles laten verkopen

Gewoon uitproberen Ik heb gewoon eerst een Sim gemaakt waarbij ik van alles en nog wat uitprobeer. Ze werkte bv in de criminele sector, met als gevolg dat ze af en toe wordt opgepakt en uuuuuuuren lang op het buro zit. Dan komt ze thuis met razende honger maar te moe om te eten.

Kunnen de Sims niet meer vreemdgaan ofzo? Bij Sims 2 liet ik 1 dame kinderen met allerlei andere mannen maken als haar eigen man aan het werk was en ook met alle vriendinnen in bed duiken, maar nu zie je meteen in beeld dat de man in kwestie een relatie heeft Zit 'm dat in het spel of gewoon omdat de types elkaar niet liggen?
pi_69794976
quote:
Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef childintime het volgende:
Ik had 'm op m'n pc geinstalleerd. Toen ik wilde spelen, kreeg ik de melding dat m'n videokaart "niet tenminste shader 2.0 ondersteund en ik deze moest upgraden. Ik ben naar de site van Nfidia gegaan en heb gedownload wat belangrijk was voor mijn kaart (Geforce 4, mx 440). Maar alsnog blijft het spel deze melding geven. Betekent dat dat ik een nieuwe videokaart in de pc moet laten zetten?

Heel gek, op de laptop (Vista) speelde Sims 2 niet; Sims 3 echter wel Niet echt heel soepel hoor, soms heeftíe wat moeite, vooral als Sim buiten is, op de fiets of in de auto ofzo.

En ja, die tijd als ze aan het werk zijn of slapen Echt storend. Als je voor supersnel kiest, optie 4, looptíe net zo snel als in Sims 2 op snelheid 2 zo'n beetje.....
je hebt nog een geforce 4MX 440? dat gaat inderdaad niet werken... (ondersteund pixel shader 1.3)

je kan kijken of je er ergens goedkoop een geforce 6800GT in kan laten zetten, maar aangezien die kaarten al 3 generaties oud zijn, er inmiddels geen AGP kaarten gemaakt worden is het misschien handig om de hele pc te vervangen. Hoe oud is de pc?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')