abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69781936
Topic voor:

Websites:

Official Sims 3
Downloadable Content Mod the Sims 3
Downloadable Content Garden of Shadows
Sims 3 Wikipedia

Vorig topic:

[PC] The Sims 3

Screenshots

Game on!

• Ervaringen
  • Speltips
  • Screenshots
  • Links naar interessante Sims 3 Downloads
  • ....
  • ....

[ Bericht 2% gewijzigd door Flappe-du-Pomme op 07-06-2009 18:01:08 ]
  • pi_69781977
    Het aanbod op Mod the Sims 3 valt nog wel tegen ... maar de shiny skintones zijn binnen! Nog niet getest BTW.
    pi_69782362
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef Maartel het volgende:
    Is er ook een manier om de camera omhoog te bewegen, zonder te kantelen?
    Soms krijg ik als ik inzoom alleen twee buiken te zien, terwijl ik toch graag zou focussen op de gezichten..

Wat ik mis (wat Sims 1 volgens mij wel had) is een optie om een kennis aan te klikken om te kijken waar die is gebleven.. of zie ik die over het hoofd?
    én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?
    pi_69782472
    Je eerste vraag: ja, met het muiswieltje scroll je achteruit, daarna klik je met je rechtermuisknop ter hoogte van het hoofd van de sim, die houd je ingedrukt en dan trek je de sim als het ware naar je toe.

Althans, zo doe ik dat.

Dat van die muis, je 2e vraag dus, begrijp ik niet. Je kunt met je rechtermuisknop toch gewoon hele kleine bewegingen maken
      zaterdag 6 juni 2009 @ 23:06:20 #5
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69782742
    Ik heb mijn mannelijke Sim een relatie laten hebben met een vrouwelijke Sim met bindingsproblemen en een hekel aan kinderen. En ze hebben intussen ook al een dochtertje
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
    pi_69783261
    Waar kun je trouwens nieuwe kleding kopen?
    I had a signature once. It was awful.
    pi_69783302
    http://www.digitalperversion.net/gardenofshadows/ heeft nu ook een sectie met Sims3 custom content. Nog niet veel, maar komt wel.
    pi_69783306
    Het ziet er wel erg tof uit. Maar eerst nog wat uitbreidingspakketten voor Sims 2 halen (die hopelijk nu wat zijn afgeprijsd).
    U bevindt zich >hier<
    pi_69783578
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 23:25 schreef zoeperzazke het volgende:
    Waar kun je trouwens nieuwe kleding kopen?
    Extra kleding kan je niet kopen. Met een kledingkast kan je extra outfits toevoegen (tot 3 per type).

Ik mis inderdaad ook nog wat dingen. Instrumenten bijvoorbeeld, je kan carriere maken in de klassieke muziek, maar het enige instrument wat je kan spelen is een gitaar. De piano is er niet meer, en modders zullen dat ook niet zo maar even toe kunnen voegen (extra meshes, muziek, animaties en boeken nodig). Ik zou het liefst zelfs nog flink wat meer instrumenten zien voor de afwisseling, bv een drumstel of een harp.
    pi_69784671
    Hmm, net ontdekt dat wanneer ik in 4:3 speel ik wel 'alles' in beeld heb, maar het beeld is veel blurrier.. (en verticaal wat platgedrukt)
    Bij 16:10 is alles haarscherp, maar wordt in de grootste zoomstand vrijwel altijd de helft van ieders hoofd afgehakt... Iemand die hier een oplossing voor weet?
      zondag 7 juni 2009 @ 01:20:56 #11
    231633 Xummon
    of toch niet?
    pi_69785518
    ben hem ook aan het spelen en hij is wel tof

maar ligt het aan mij of mis ik de jacuzzi in het spel
    Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
    pi_69785730
    Erg leuk spel, dit was mijn eerste creatie:

De performance van het spel is trouwens veel beter in de Sims 2, en het laden gaat ontzettend snel. Ook geen laadtijden tussendoor meer, echt prachtig
    pi_69785738
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 17:31 schreef sander-3 het volgende:

[..]

[..]

Daarom..

Meer met hetzelfde probleem. (gelukkig)

Problem solved! Rechts klikken -> als administrator uitvoeren. Geweldig, Vista.
    vista is inderdaad geweldig, al helemaal voor mensen die het op orde moeten houden, alle rotzooi komt er gelukkig niet zomaar meer op
    pi_69785745
    quote:
    Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Maartel het volgende:

[..]

én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?
    Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.

Over dat zoomen, als je je scrollwiel indrukt en je muis heen en weer beweegt kan je je camera op allerlei verschillende hoogtes krijgen.
    pi_69785760
    iemand die weet of er inmiddels wel degelijke glazen vloer tegels zijn?
    in sims 2 kon je ze zelf maken maar hadden ze alleen de "vloer" eigenschap en niet het "raam" eigenschap zodat er licht doorheen valt...
    pi_69785902
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.

Over dat zoomen, als je je scrollwiel indrukt en je muis heen en weer beweegt kan je je camera op allerlei verschillende hoogtes krijgen.
    Ja, ik heb dus geen scrollwiel
      zondag 7 juni 2009 @ 07:37:27 #17
    112386 avotar
    P0werd by Black Coffee
    pi_69787294
    Over het na 20 minuten volledig uitvallen van het spel.
    Het kan zijn dat de pc net aan aan de eisen voldoet van het spel, waardoor de pc nog gestresst wordt. Als er dan bv nogal veel stof in de kast zit en de koeling niet voldoende is, kun je hebben dat de pc uit voorzorg zichzelf stopt of het spel.
    Ik heb dat op een pc bij wow ook zien gebeuren.
    "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
    "Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
      † In Memoriam † zondag 7 juni 2009 @ 07:56:19 #18
    43556 miss_dynastie
    pi_69787320
    Ik merk echt dat ik er niets aan vind doordat ik de levenselixer uit de sims 2 mis. De tijd stoppen wil ik niet, maar het leven verlengen was wel leuk. Nu zit ik met een bejaarde met een baby
    pi_69787343
    ik heb eindelijk eens meisjes gekregen na al die jongens.
    een 3 ling ook nog
    maar heb zo n vruchtbaarheids behandeling gehad en die staat ergens bij die levenslange blijdschap.
    Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
      zondag 7 juni 2009 @ 09:19:38 #20
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_69787692
    tvp!

Even niets zinnigs te melden behalve dat het criminele pad ook erg leuk is, alleen nog niet ontdekt hoe ik ergens in kan breken...anyone?
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      zondag 7 juni 2009 @ 10:08:44 #21
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69788028
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
    tvp!

Even niets zinnigs te melden behalve dat het criminele pad ook erg leuk is, alleen nog niet ontdekt hoe ik ergens in kan breken...anyone?
    geen idee. Lijkt me wel leuk om in te breken bij de buren en dan de volgende ochtend bij hen langsgaan als troostende buur.
    Fuck the EBU.
    pi_69788217
    Ik kan dus nog steeds geen mooie huizen bouwen merk ik al

Vooral dat gekloot met de daken vind ik irritant.
    pi_69788350
    Is ie ook compatibel met een Macbook ?
      zondag 7 juni 2009 @ 11:03:48 #24
    250952 SoldMayor
    Dreamchaser
    pi_69788692
    k vond de Sims altijd echt mega,
    Ik heb de Sims 1 op de PC en Ps2 helemaal kapot gespeelt maar Sims 2 kon ik niet aan ( Kun je nagaan hoe goed mijn pc is ) Maar dan kan ik dus Sims 3 ook niet aan.

Dus komt de Sims 3 ook ooit naar de Xbox 360 ?
      zondag 7 juni 2009 @ 11:14:10 #25
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69788816
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 10:39 schreef Cone het volgende:
    Kijk in de OP. Daar staat een plaatje van het doosje.
    Fuck the EBU.
    pi_69788983
    quote:
    Yup. Draait hier iig als een zonnetje.
    pi_69789163
    TVP, en maar weer es aan de slag ermee... tijd om mijn nieuwe sims wat te gaan laten doen!
    pi_69789221
    Hier kun je een aantal mods vinden (o.a. om de zzz-tjes weg te halen bij het slapen maar waarom zou je)

http://download.chip.eu/nl/Sims-3-Mod-Special_5122434.html?tab=5&show=0

Trouwens, heb een aantal keer gelezen dat mensen het vervelend vinden dat je alleen met de pijltjestoetsen kan navigeren maar dit kan je gewoon instellen bij opties (randen meebewegen oid heet het)

[ Bericht 34% gewijzigd door Trusten op 07-06-2009 11:46:19 ]
    pi_69789538
    Ik heb 'm gekocht! Nu uitproberen
      zondag 7 juni 2009 @ 11:55:55 #30
    243385 Flappe-du-Pomme
    Flap des Appels
    pi_69789592
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 07:56 schreef miss_dynastie het volgende:
    Ik merk echt dat ik er niets aan vind doordat ik de levenselixer uit de sims 2 mis. De tijd stoppen wil ik niet, maar het leven verlengen was wel leuk. Nu zit ik met een bejaarde met een baby
    Kijk hier eens?
      zondag 7 juni 2009 @ 12:02:34 #31
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69789727
    De tijd vliegt zeker voorbij met deze Sims.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn karakter kan uploaden, zodat ik mijn eigen poppetje ook in mijn eigen profiel krijg?
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      zondag 7 juni 2009 @ 12:07:23 #32
    243385 Flappe-du-Pomme
    Flap des Appels
    pi_69789830
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:02 schreef Sanne het volgende:
    De tijd vliegt zeker voorbij met deze Sims.

Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn karakter kan uploaden, zodat ik mijn eigen poppetje ook in mijn eigen profiel krijg?
    Je bedoelt hier als usericon?

Mijn boerenverstand zegt dit:

Open de sims en zoom in op het hoofd van je Sim
    Druk op printscreen op je toetsenbord
    Open Paint
    Druk op Ctrl-V (of plakken)
    Opslaan
    Open www.tinypic.com
    Upload het plaatje
    Gebruik de code die tussen [img] [/img] staat
    Zet het in je profiel op fok

Maar... misschien hoef je niet per se print screen te gebruiken, maar kun je ook gebruik maken van het fototoestel in de Sims. Weet ik niet zeker, heb ik nooit gebruikt...!
      zondag 7 juni 2009 @ 12:15:51 #33
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_69790055
    Ik maak screenshots met Fraps... Geen gedoe met plakken in Paint.
      zondag 7 juni 2009 @ 12:17:11 #34
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69790090
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Je bedoelt hier als usericon?

Mijn boerenverstand zegt dit:

Open de sims en zoom in op het hoofd van je Sim
    Druk op printscreen op je toetsenbord
    Open Paint
    Druk op Ctrl-V (of plakken)
    Opslaan
    Open www.tinypic.com
    Upload het plaatje
    Gebruik de code die tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] staat
    Zet het in je profiel op fok

Maar... misschien hoef je niet per se print screen te gebruiken, maar kun je ook gebruik maken van het fototoestel in de Sims. Weet ik niet zeker, heb ik nooit gebruikt...!
    Dit is niet helemaal wat ik bedoel.

Ik bedoel op je profielpagina van de sims 3 site daar heb je:
    Kies uit het volgende:
    SIMS DIE GEÜPLOAD ZIJN <<<---- die bedoel ik
    STANDAARD AVATARS
    Wist je dat je je eigen Sims uit de game kunt uploaden? Leren hoe het moet. (verwijst je nog verder het bos in).

Foto nemen met mobieltje had ik al geprobeerd, maar dan krijg je jezelf er niet op.
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
    pi_69790172
    Volgens mij onder 'stad bewerken' , en dan een familie selecteren en klikken op 'delen'?

Ligt het trouwens aan mij of is het niet meer mogelijk om de Sims door te laten leven als je wat anders doet?
    In Sims 1 kon ik tijdens een saai deel van de dag gewoon gaan surfen (als mezelf niet in het spel) en dan ging de tijd gewoon door.. nu is het spel precies waar ik ben gebleven als ik het Sims3-venster weer open..

[ Bericht 65% gewijzigd door Maartel op 07-06-2009 12:32:32 ]
    pi_69790534
    Hier ook wat foto's van mijn sims

moeder leert haar dochtertje praten

nu nog leren lopen

papa komt even naar zn dochters kijken
    pi_69792573
    quote:
    Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.
    Er gaat niets boven Groningen
      zondag 7 juni 2009 @ 13:46:18 #38
    47102 Elvi
    miemkwien
    pi_69792583
    Ok de tijd is gekomen dat ik m ga installeren
    pi_69792599
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:35 schreef Ellatjuh het volgende:
    Hier ook wat foto's van mijn sims

[ afbeelding ]
    moeder leert haar dochtertje praten

[ afbeelding ]
    nu nog leren lopen

[ afbeelding ]
    papa komt even naar zn dochters kijken
    Hé joh maak eens gauw een hekje om dat trapgat.. straks dondert dat kind naar beneden
    pi_69792702
    Ook TVP!
    pi_69792718
    Ik koop em binnenkort ook wel denk ik.
    pi_69792795
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 13:50 schreef HenkieVdV het volgende:
    Ik koop em binnenkort ook wel denk ik.
    de collectors editite zou ik wel willen hebben maar 55,- vind ik wel veel geld voor zo'n spel :p
      zondag 7 juni 2009 @ 14:15:39 #43
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69793527
    Ik had 'm op m'n pc geinstalleerd. Toen ik wilde spelen, kreeg ik de melding dat m'n videokaart "niet tenminste shader 2.0 ondersteund en ik deze moest upgraden. Ik ben naar de site van Nfidia gegaan en heb gedownload wat belangrijk was voor mijn kaart (Geforce 4, mx 440). Maar alsnog blijft het spel deze melding geven. Betekent dat dat ik een nieuwe videokaart in de pc moet laten zetten?

Heel gek, op de laptop (Vista) speelde Sims 2 niet; Sims 3 echter wel Niet echt heel soepel hoor, soms heeftíe wat moeite, vooral als Sim buiten is, op de fiets of in de auto ofzo.

En ja, die tijd als ze aan het werk zijn of slapen Echt storend. Als je voor supersnel kiest, optie 4, looptíe net zo snel als in Sims 2 op snelheid 2 zo'n beetje.....
    pi_69793838
    Weet iemand of ik mijn huis kan verkopen voordat ik een nieuw huis koop?
      zondag 7 juni 2009 @ 14:31:28 #45
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69793955
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef Ered het volgende:
    Weet iemand of ik mijn huis kan verkopen voordat ik een nieuw huis koop?
    Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.
    pi_69794024
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef childintime het volgende:

[..]

Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.
    Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?
    pi_69794050
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 11:24 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Yup. Draait hier iig als een zonnetje.
    Mooi! Dan ga ik hem over 2 weekjes maar eens aanschaffen. Weer lekker simsen
    pi_69794648
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.
    Ja oké! Ik heb nu die nieuwe normale Macbook dus het zit wel goed
    Thanks!
      zondag 7 juni 2009 @ 15:04:07 #49
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69794923
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Maartel het volgende:

[..]

Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?
    Dat heb ik niet gedaan, ik heb alles laten verkopen

Gewoon uitproberen Ik heb gewoon eerst een Sim gemaakt waarbij ik van alles en nog wat uitprobeer. Ze werkte bv in de criminele sector, met als gevolg dat ze af en toe wordt opgepakt en uuuuuuuren lang op het buro zit. Dan komt ze thuis met razende honger maar te moe om te eten.

Kunnen de Sims niet meer vreemdgaan ofzo? Bij Sims 2 liet ik 1 dame kinderen met allerlei andere mannen maken als haar eigen man aan het werk was en ook met alle vriendinnen in bed duiken, maar nu zie je meteen in beeld dat de man in kwestie een relatie heeft Zit 'm dat in het spel of gewoon omdat de types elkaar niet liggen?
    pi_69794976
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef childintime het volgende:
    Ik had 'm op m'n pc geinstalleerd. Toen ik wilde spelen, kreeg ik de melding dat m'n videokaart "niet tenminste shader 2.0 ondersteund en ik deze moest upgraden. Ik ben naar de site van Nfidia gegaan en heb gedownload wat belangrijk was voor mijn kaart (Geforce 4, mx 440). Maar alsnog blijft het spel deze melding geven. Betekent dat dat ik een nieuwe videokaart in de pc moet laten zetten?

Heel gek, op de laptop (Vista) speelde Sims 2 niet; Sims 3 echter wel Niet echt heel soepel hoor, soms heeftíe wat moeite, vooral als Sim buiten is, op de fiets of in de auto ofzo.

En ja, die tijd als ze aan het werk zijn of slapen Echt storend. Als je voor supersnel kiest, optie 4, looptíe net zo snel als in Sims 2 op snelheid 2 zo'n beetje.....
    je hebt nog een geforce 4MX 440? dat gaat inderdaad niet werken... (ondersteund pixel shader 1.3)

je kan kijken of je er ergens goedkoop een geforce 6800GT in kan laten zetten, maar aangezien die kaarten al 3 generaties oud zijn, er inmiddels geen AGP kaarten gemaakt worden is het misschien handig om de hele pc te vervangen. Hoe oud is de pc?
    pi_69795202
    voor meer geld die cheat d.m.v ctrl + shift+ c
    lukt niet krijg niet eens de balk om de cheat te typen
    xbox 360 gamertag: Phoebe85
      zondag 7 juni 2009 @ 15:14:47 #52
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69795263
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef Theamerican het volgende:
    voor meer geld die cheat d.m.v ctrl + shift+ c
    lukt niet krijg niet eens de balk om de cheat te typen
    Ik heb het gisteren gedaan en het werkte wel bij mij
    pi_69795326
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Hé joh maak eens gauw een hekje om dat trapgat.. straks dondert dat kind naar beneden
    owja.
    vergeten met bouwen
    pi_69795651
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef childintime het volgende:

[..]

Ik heb het gisteren gedaan en het werkte wel bij mij
    vaag dan dat bij jou wel werkt... in welk moment van spel doe je het dan
    gewoon als ze in huis zitten of als spel op pauze staat?
    xbox 360 gamertag: Phoebe85
      zondag 7 juni 2009 @ 15:39:15 #55
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69796046
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:05 schreef mschol het volgende:

[..]

je hebt nog een geforce 4MX 440? dat gaat inderdaad niet werken... (ondersteund pixel shader 1.3)

je kan kijken of je er ergens goedkoop een geforce 6800GT in kan laten zetten, maar aangezien die kaarten al 3 generaties oud zijn, er inmiddels geen AGP kaarten gemaakt worden is het misschien handig om de hele pc te vervangen. Hoe oud is de pc?
    Volgens mij van 2002
      zondag 7 juni 2009 @ 15:44:20 #56
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69796220
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef Theamerican het volgende:

[..]

Ze was gewoon thuis. Ik probeerde eerst "aging off" omdat om de 1 of andere onverklaarbare reden bij mij het weer niet lukt om de tijd stil te zetten (dus dat het leven niet verder gaat). Toen wilde ik snel een tuintje gaan maken om te tuinieren en een plant te laten groeien waardoor ze jonger blijven en daar was geen plek voor. Toen wilde ik haar laten verhuizen maar daar had ze weer geen geld voor Toen probeerde ik die cheat en dat lukte.
    pi_69796252
    kan je met alle eigenschappen nou echt iets? met mijn vlotte babbelen en overenthousiastheid heb ik wel wat gespreksstof, met waaghals kan ik iets laten zien wat ik niet eens snap en met mijn dapperheid heb ik nog niet veel gedaan. Ik had ook nog een sim gemaakt die 'gestoord is', kan die tegen zichzelf praten en springt met zijn smoking het zwembad in.. ja tis een rare jongen iemand nog meer leuke eigenschappen ontdekt en wat je er allemaal mee kan ?
    pi_69796380
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:39 schreef childintime het volgende:

[..]

Volgens mij van 2002
    persoonlijk (ik geef toch gemiddeld wat meer uit aan pc's ) zou ik een nieuw systeem halen, je huiidige pc is mijninziens rijp voor de 3de wereld
    pi_69796785
    Ik had net ene Alan Watanabe in m'n huis die in een overal met een soort ghostbustersding/schotel door mijn hele huis straalde.. ik kon geen actie op hem ondernemen.. iemand een idee wie dit is en wat ie in mijn huis moet??
      zondag 7 juni 2009 @ 16:10:58 #60
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69797160
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef Maartel het volgende:
    Ik had net ene Alan Watanabe in m'n huis die in een overal met een soort ghostbustersding/schotel door mijn hele huis straalde.. ik kon geen actie op hem ondernemen.. iemand een idee wie dit is en wat ie in mijn huis moet??

Misschien om geesten te zoeken/verdrijven.......?
      zondag 7 juni 2009 @ 16:12:11 #61
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69797201
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef mschol het volgende:

[..]

persoonlijk (ik geef toch gemiddeld wat meer uit aan pc's ) zou ik een nieuw systeem halen, je huiidige pc is mijninziens rijp voor de 3de wereld
    Met bijna nog de helft (van oorspronkelijke) vrije schijfruimte
    pi_69797306
    heb al 1x de deurwaarde lang gehad:(

nouwja misschien wel vaker, ik switch telkens tussen 2 families en ze hebben altijd beide een auto en wat fietsen.
    maar telkens als ik dan weer naarde andere familie ga is de auto weg
    en zag ook toen ik op bezoek ging met de andere familie dat er rekeningen rond slingerde.
    maarja kon er niks aandoen want kon die sims niet besturen en was maar een bezoeker
      zondag 7 juni 2009 @ 16:15:23 #63
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69797317
    Even die gratis dingen uit de store downloaden en dan weer verder gaan.
    Fuck the EBU.
    pi_69798569
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 16:15 schreef Ellatjuh het volgende:
    heb al 1x de deurwaarde lang gehad:(

nouwja misschien wel vaker, ik switch telkens tussen 2 families en ze hebben altijd beide een auto en wat fietsen.
    maar telkens als ik dan weer naarde andere familie ga is de auto weg
    en zag ook toen ik op bezoek ging met de andere familie dat er rekeningen rond slingerde.
    maarja kon er niks aandoen want kon die sims niet besturen en was maar een bezoeker
    dat ios wel jammer idd, dat je niet realtime 2 of meer families kan besturen (en de andere families doet de pc zelf dan)
    pi_69798706
    ja dat dus en soms schakel ik wel ff over maar heb geen idee wat er dan met dieandere familie gebeurd
    pi_69798971
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef Ellatjuh het volgende:
    ja dat dus en soms schakel ik wel ff over maar heb geen idee wat er dan met dieandere familie gebeurd
    die gaan hun ding verder doen...
      zondag 7 juni 2009 @ 17:49:54 #67
    243385 Flappe-du-Pomme
    Flap des Appels
    pi_69800425
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef Theamerican het volgende:

[..]

Je moet ook de alt erbij doen

Shift - Ctrl - Alt - C
    pi_69800668
    hoe zorg je ervoor dat er liefde is want het vriendschaps balkje is vol (staat nu 'oude vrienden') maar als ik flirten doe dan veranderd er niks en o jaa zorgt er ook niet voor.
      zondag 7 juni 2009 @ 18:16:07 #69
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_69801099
    Ligt het aan mij of word een Sim binnen de korste keren oud? Pas net begonnen en hij is nu al 73.
    Elite
    Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
    Tegen TTIP
      zondag 7 juni 2009 @ 18:16:53 #70
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69801120
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 17:58 schreef Rorata het volgende:
    hoe zorg je ervoor dat er liefde is want het vriendschaps balkje is vol (staat nu 'oude vrienden') maar als ik flirten doe dan veranderd er niks en o jaa zorgt er ook niet voor.
    Dan is de klik er niet? Kan dat?
    Fuck the EBU.
    pi_69801214
    Is die minibar alcoholvrij (saai ) of heb ik gewoon heel alcoholistische Sims die de hele dag door aan de drank gaan?
      zondag 7 juni 2009 @ 19:21:18 #72
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_69803134
    hmm enig idee of het mogelijk is om met een einzelgänger te trouwen?
    pi_69803199
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 19:21 schreef Niara het volgende:
    hmm enig idee of het mogelijk is om met een einzelgänger te trouwen?
    Jep
    Al werd in mijn geval de einzelganger door mij bestuurd, dus dan is t misschien iets makkelijker..
    pi_69803542
    Hmm, blijkbaar krijg je na een echtscheiding je eigen achternaam niet terug
    pi_69804594
    Mijn eerste chick was een einzelganger, geen enkel probleem om er mee aan te pappen
    [P]otverdorie
      zondag 7 juni 2009 @ 20:05:42 #76
    179798 Rijstbal
    Ik heb geen bami
    pi_69804813
    Iemand weet hoe je met een sim samen kan gaan wonen? Ben al verloofd maar er staat nergens dat je kan samen wonen.
    #FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
    pi_69804855
    Jawel, staat in de opties bij een gesprek dat je kan voeren. Volgens mij onder 'vriendelijk'.
    [P]otverdorie
    pi_69805632
    Weet iemand hoe je een halve trap kan maken die de bocht om gaat? Dus niet één lange trap, maar een trap in tweeën gedeeld zeg maar? En ik heb ook al op sommige screenshots halve muren gezien, weet iemand hoe dat moet?
    pi_69806076
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:17 schreef Sanne het volgende:

[..]

Dit is niet helemaal wat ik bedoel.

Ik bedoel op je profielpagina van de sims 3 site daar heb je:
    Kies uit het volgende:
    SIMS DIE GEÜPLOAD ZIJN <<<---- die bedoel ik
    STANDAARD AVATARS
    Wist je dat je je eigen Sims uit de game kunt uploaden? Leren hoe het moet. (verwijst je nog verder het bos in).

Foto nemen met mobieltje had ik al geprobeerd, maar dan krijg je jezelf er niet op.
    Is het al gelukt inmiddels? Zo niet, in Create-A-Sim is linksonderin ergens een knopje om je sim te delen. Als je een sim wilt uploaden die al ergens woont, kun je die sim gewoon in de spiegel laten kijken, dan kom je ook bij Create-A-Sim terecht. Vervolgens moet je naar het startvenster gaan (dat kleine schermpje dus, als je De Sims 3 wilt opstarten) en op uploads klikken. Dan moet je even inloggen en daarna kun je je sim uploaden naar de Sims 3 site.
    pi_69807890
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef ufopiloot het volgende:
    Weet iemand hoe je een halve trap kan maken die de bocht om gaat? Dus niet één lange trap, maar een trap in tweeën gedeeld zeg maar? En ik heb ook al op sommige screenshots halve muren gezien, weet iemand hoe dat moet?
    In de sims 2 moest je daar een hoop bouw-cheats voor gebruiken.
      zondag 7 juni 2009 @ 21:32:50 #81
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69807991
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef Maartel het volgende:
    Hmm, blijkbaar krijg je na een echtscheiding je eigen achternaam niet terug
    Naam (voornaam en/of achternaam) kun je gewoon op het gemeentehuis laten veranderen.
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef Rijstbal het volgende:
    Iemand weet hoe je met een sim samen kan gaan wonen? Ben al verloofd maar er staat nergens dat je kan samen wonen.
    Het kan zijn dat je eerst een betere relatie met de Sim waarmee je samen wilt wonen moet hebben om het te kunnen kiezen.
    Amen.
    pi_69808044
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef Jivis het volgende:

Het kan zijn dat je eerst een betere relatie met de Sim waarmee je samen wilt wonen moet hebben om het te kunnen kiezen.
    Ja, ik kon het net ook niet vinden. Maar je moet gewoon heel lang blijven proberen.. Dan staat het er opeens bij..
      zondag 7 juni 2009 @ 21:56:35 #83
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_69808946
    Wie kan mij helpen?

Ik probeer de Sims 3 op m'n laptop te installeren maar als ie bijna klaar is (nog een cm) stopt ie en reageert hij nergens meer op.

Het lullige is dat ik 3 weken terug een illegale versie had. Die deed het wel maar heb ik expres verwijderd omdat ik het origineel wil spelen ..... en nou doet die het niet !!!

Help!
    Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
    pi_69809101
    Welk OS?
      zondag 7 juni 2009 @ 22:00:39 #85
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_69809143
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef sander-3 het volgende:
    Welk OS?
    Vista
    pi_69809285
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef Maartel het volgende:
    Da's de deurwaarder. betaal jij je rekeningen eens vlug
    pi_69809374
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 22:00 schreef Double-U het volgende:

[..]

Vista
    Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''

Kijken of je wat krijgt Vooral kijken naar evt. rode icoontjes bij de resultaten. Daar kun je zien of er iets mis is. Dit kun je ook doen bij het systeemlogboek wat eronder staat. En dan vooral kijken naar de datum + tijdstip van wanneer jij het installeren geprobeerd hebt.

Verder kun je even proberen om in C:/program files/ea games/ de Sims 3 map te verwijderen (mocht die er staan). En een regcleaner uit te voeren, zoals ccleaner of eusing registry cleaner. En even kijken of je wel genoeg ruimte hebt e/d.

[ Bericht 18% gewijzigd door sander-3 op 08-06-2009 12:25:10 ]
      zondag 7 juni 2009 @ 22:16:56 #88
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_69809816
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''

Kijken of je wat krijgt Vooral kijken naar evt. rode icoontjes bij de resultaten. Daar kun je zien of er iets mis is. Dit kun je ook doen bij het systeemlogboek wat eronder staat. En dan vooral kijken naar de datum + tijdstip van wanneer jij het installeren geprobeerd hebt.

Verder kun je even proberen om in C:/program files/ea games/ de Sims 3 map te verwijderen (mocht die er staan). En een regcleaner uit te voeren, zoals ccleaner of eusing registry cleaner. En even kijken of je wel genoeg ruimte hebt e/d.
    Ben eea aan het proberen, kan geen sims vinden in het logboek. Schijfruimte is voldoende.
    Jammer dat hij geen foutmelding geeft maar gewoon stopt ...
      zondag 7 juni 2009 @ 22:19:05 #89
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69809899
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Maartel het volgende:
    Volgens mij onder 'stad bewerken' , en dan een familie selecteren en klikken op 'delen'?

Thanks, die bedoelde ik!
    pi_69810252
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef Double-U het volgende:

[..]

Ben eea aan het proberen, kan geen sims vinden in het logboek. Schijfruimte is voldoende.
    Jammer dat hij geen foutmelding geeft maar gewoon stopt ...
    Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd. Verder weet ik het ook niet.. beetje lastig, zo van een afstand
      zondag 7 juni 2009 @ 22:32:13 #91
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_69810432
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd. Verder weet ik het ook niet.. beetje lastig, zo van een afstand
    Lol, de afstand is idd groot, ik zit in Zuid-Frankrijk

Toch bedankt!
    pi_69811386
    Kan je geen winkels meer bouwen zoals in sims 2?
    pi_69811476
    Hoe kan ik een bestaande Sim 'verbouwen' (dus niet alleen het haar en de make-up)?
    pi_69811878
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Moozzie het volgende:
    Kan je geen winkels meer bouwen zoals in sims 2?
    In de sims 2 kon dit ook niet hoor. Alleen met een uitbreiding.
    pi_69811909
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Maartel het volgende:
    Hoe kan ik een bestaande Sim 'verbouwen' (dus niet alleen het haar en de make-up)?
    Is daar niet iets voor wat je kan kopen met die levenspunten? Een van de onderste dacht ik..
    pi_69812030
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef sander-3 het volgende:

[..]

In de sims 2 kon dit ook niet hoor. Alleen met een uitbreiding.
    Lol dus nou moeten we weer opnieuw alle uitbreidingen kopen? Wtf
    pi_69812161
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef Happel het volgende:
    Ligt het aan mij of word een Sim binnen de korste keren oud? Pas net begonnen en hij is nu al 73.
    Kan je zelf instellen bij gameopties hoe snel je sims verouderen. Heb ingezet op 960 dagen levensduur ipv de reguliere 90 dagen. En ik dacht ook zelfs dat je ervoor kan kiezen ze uberhaupt niet ouder te laten worden.
    pi_69812587
    Ik heb ze inderdaad ingesteld dat ze niet groeien. Veel leuker, anders speel je met bejaarden

Weet iemand nou precies het verschil tussen een volwassene en een jongvolwassene? Grafisch is er geen verschil maar kwa relaties zijn sommige combinaties helemaal niet mogelijk.
      zondag 7 juni 2009 @ 23:35:02 #99
    62210 Double-U
    Yeah I'm a girl
    pi_69812601
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik heb regcleaner uitgevoerd en hij werkt!!!!

pi_69813326
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:

[..]

verkeerde quote gepakt?
    pi_69813613
    Is er een manier om die groepfoto die je van je gezin ziet bij het selecteren van een huis groot te zien?
    Ik vind 'm wel leuk
      maandag 8 juni 2009 @ 02:15:00 #102
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69815546
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 23:34 schreef ufopiloot het volgende:
    Ik heb ze inderdaad ingesteld dat ze niet groeien. Veel leuker, anders speel je met bejaarden

Weet iemand nou precies het verschil tussen een volwassene en een jongvolwassene? Grafisch is er geen verschil maar kwa relaties zijn sommige combinaties helemaal niet mogelijk.
    Klopt. Ik had een jong volwassene gemaakt en kon de leeftijd niet stil zetten. Snapte er helemaal niets van, tot ze ineens "ouder"werd. Ik balen, want ik dacht dat ze idd een bejaarde zou worden, waar ik dus ook niks aan vind. Maar toen werd ze helemaal volwassen en kon ik de leeftijd wel stopzetten.

Ik vond trouwens in het park een onbekend zaadje. Sim heeft het in de grond gestopt en nu maar zien wat eruit komt. Heeft iemand dit al eens gedaan?
      maandag 8 juni 2009 @ 07:34:34 #103
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_69816373
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 23:19 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Kan je zelf instellen bij gameopties hoe snel je sims verouderen. Heb ingezet op 960 dagen levensduur ipv de reguliere 90 dagen. En ik dacht ook zelfs dat je ervoor kan kiezen ze uberhaupt niet ouder te laten worden.
    Kijk, dat is beter. Bedankt voor de info.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_69818747
    Heb gisteren echt de hele dag zitten spelen. Ik ben nu al verslaafd. Hiervoor speelde ik nog ouderwets Sims 1, dus er gaat een wereld voor me open. Zo veel mogelijkheden! Ik vind het het leukst dat je de stad zelf in kan en dat je minder bezig bent met plassen, eten, vrienden maken enz. Het gaat allemaal wat relaxter. Maar idd lang wachten tijdens het slapen en werken. Ook al vind ik het wel weer grappig dat je onder het werk de prestaties van je SIm kunt beïnvloeden.

Ik ben begonnen met een single jongvolwassen Sim. In het huis aan de overkant een single jonge man geplaatst. Na regelmatig afspreken klikt het nog steeds niet echt... :S Dus ik stort me nu maar op m'n carrière. Ik ga trouwens ook even het verouderen uitzetten, want ik heb geen zin in bejaarden. Maar als m'n Sim kinderen krijgt, worden ze zeker ook niet ouder? Dat is dan wel weer jammer..
    pi_69820514
    Is er een manier om mannen/vrouwenkapsels voor allebei de seksen beschikbaar te maken (voor mannen met lang haar/vrouwen met kort).. ik neem aan dat elke kapsel een bestandje is in een map dus kan me voorstellen dat ik op één of andere manier alle vrouwenkapsels ook in de mannenmap kan plaatsen.. iemand een idee of/hoe dit kan?
    pi_69822466
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 23:58 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

verkeerde quote gepakt?
    Nee hoor
      Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 13:22:51 #107
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69823912
    In een impuls ook deze game gekocht, tvp dus. Tot nu toe zeer vermakelijk! Heb alleen wel het idee dat er heel weinig items in het spel zitten om te kopen. Is dit normaal zo zonder expansions? Ik heb verder geen Sim ervaring, alleen vroeger een beetje met de 1e geklooid maar dat stelt weinig voor.
    pi_69823957
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef Moozze het volgende:
    In een impuls ook deze game gekocht, tvp dus. Tot nu toe zeer vermakelijk! Heb alleen wel het idee dat er heel weinig items in het spel zitten om te kopen. Is dit normaal zo zonder expansions? Ik heb verder geen Sim ervaring, alleen vroeger een beetje met de 1e geklooid maar dat stelt weinig voor.
    Ik ook Ben er nu toch wel blij mee Er zitten wel weinig spullen in inderdaad, maar het voordeel is wel, dat je nu alles zelf kunt inkleuren zegmaar. Dus je kunt in principe veel meer maken dan eerst.
      Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 13:30:00 #109
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69824087
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik ook Ben er nu toch wel blij mee Er zitten wel weinig spullen in inderdaad, maar het voordeel is wel, dat je nu alles zelf kunt inkleuren zegmaar. Dus je kunt in principe veel meer maken dan eerst.
    Ja maar bubbelbad en piano vond ik vroegah altijd wel leuk...
    pi_69824241
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef Moozze het volgende:

[..]

Ja maar bubbelbad en piano vond ik vroegah altijd wel leuk...
    Ik vond een schuur maken vol met houten stoelen, tapijten, een brandalarm en een openhaard erin altijd wel leuk. Sim erin, deur eruit en aansteken die haard
    Ik zie nog die gozert verbranden en een brandweer man om het huis rennen zoekend naar een deur terwijl een andere sim Rock Paper Scissor speelt met de dood om het verbrande gassie te laten leven
      Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 13:40:34 #111
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69824373
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik vond een schuur maken vol met houten stoelen, tapijten, een brandalarm en een openhaard erin altijd wel leuk. Sim erin, deur eruit en aansteken die haard
    Ik zie nog die gozert verbranden en een brandweer man om het huis rennen zoekend naar een deur terwijl een andere sim Rock Paper Scissor speelt met de dood om het verbrande gassie te laten leven
    Jij bent er zo een...

pi_69826340
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Ceehaa het volgende:
    Dus ik stort me nu maar op m'n carrière. Ik ga trouwens ook even het verouderen uitzetten, want ik heb geen zin in bejaarden. Maar als m'n Sim kinderen krijgt, worden ze zeker ook niet ouder? Dat is dan wel weer jammer..
    Die ene man aan de overkant is niet de enige sim die rondloopt hè De ene keer werkt het niet, maar met de andere sim weer wel.

Als je het verouderen uit zet zullen kinderen volgens mij wel doorgroeien tot een bepaalde leeftijd, maar ik weet niet tot welk deel precies (jongvolwassen/tiener).
    pi_69826884
    Is er geen ene mogelijkheid om een puber alleen in een huis te laten wonen?
    [P]otverdorie
      Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 15:20:48 #114
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69827080
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef NatteBever het volgende:
    Is er geen ene mogelijkheid om een puber alleen in een huis te laten wonen?
    Nee
    pi_69827138
    Ook niet door er een volwassene bij te plaatsen en die te verbranden?
    pi_69827745
    Sims uitroeien wil niet echt meer geloof ik
    Elk brandje dooft zichzelf uiteindelijk
      † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 15:51:06 #117
    43556 miss_dynastie
    pi_69828117
    quote:
    Op zondag 7 juni 2009 11:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Kijk hier eens?
    Heb het gelezen ja, maar hoe het met tuinieren werkt ben ik nog niet achter en qua vissen ben ik nog niet verder dan Arnold de Ansjovis, die in m'n inventaris zit. Toch de tijd maar even uitgezet tot ik weet hoe het werkt
    pi_69828462
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Die ene man aan de overkant is niet de enige sim die rondloopt hè De ene keer werkt het niet, maar met de andere sim weer wel.

De aanhouder wint! Ze zijn inmiddels getrouwd en verwachten hun eerste kindje!
      Hoofdredactie Fotografie maandag 8 juni 2009 @ 16:03:57 #119
    95752 crew  Chell
    Kluns
    pi_69828517
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef Maartel het volgende:
    Sims uitroeien wil niet echt meer geloof ik
    Elk brandje dooft zichzelf uiteindelijk
    Sims uitroeien is sowieso echt moeilijk!

Ik had een geschifte sim gemaakt en die twee kinderen laten adopteren. Vervolgens maar één bed in het huis gezet. Na een poosje een groot hek om het huis gebouwd zodat ze niet meer naar school konden. Vervolgens de prullenbak, wasbakken en toilet weggehaald zodat alles vies werd en ook de moestuin en de koelkast weggehaald zodat er geen eten meer was.

Uiteindelijk werd het jongste kind wel weggehaald door jeugdzorg (of hoe heet dat in Sims), maar die andere twee leefden na uuuuuren nog. Echt saai! Open haard erbij, brand, maar no way dat er iemand dood ging. Uiteindelijk maar mee gekapt.
    pi_69828901
    't is gelukt! (jeui)
    Maar wel door één iemand in een klein hokje met een oven neer te zetten... ik wilde juist met een heel gezin een grote brand uit laten breken zodat 't nog spannend werd wie wel en niet overleefden

Wel gezellig dat Magere Hein nog even tv bleef kijken
    pi_69829311
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Maartel het volgende:
    Wel gezellig dat Magere Hein nog even tv bleef kijken
    De humor
    pi_69829406
    Haha zieke geesten hier als ik de verhalen zo hoor en plaatjes bekijk >:-)
    pi_69829494
    Twee vraagjes.
    Waar worden de foto's opgeslagen die je maakt in het spel?
    En mij is het nog steeds niet gelukt om die gratis auto en stad te downloaden. Ik volg gewoon de instructies op het scherm en ik krijg ook in beeld dat het downloaden gelukt is, maar de items komen niet bij de gedownloade items te staan. Rara...
      Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 16:40:19 #125
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69829706
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 16:34 schreef Ceehaa het volgende:
    Twee vraagjes.
    Waar worden de foto's opgeslagen die je maakt in het spel?
    En mij is het nog steeds niet gelukt om die gratis auto en stad te downloaden. Ik volg gewoon de instructies op het scherm en ik krijg ook in beeld dat het downloaden gelukt is, maar de items komen niet bij de gedownloade items te staan. Rara...
    Moet je ze in dat opstart scherm nog aanvinken en dan op instaleren drukken. Dan komt er bij 'status' ook te staan dat ze in je game zitten!
    pi_69829837
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 16:40 schreef Moozze het volgende:

[..]

Moet je ze in dat opstart scherm nog aanvinken en dan op instaleren drukken. Dan komt er bij 'status' ook te staan dat ze in je game zitten!
    Ja, maar ze komen niet eens in dat opstartscherm.. Ow wacht, de stad nu wel, maar de auto nog niet.
    Heb trouwens wel de screemshots gevonden.
      Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 16:47:15 #128
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69829933
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 16:44 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Ja, maar ze komen niet eens in dat opstartscherm.. Ow wacht, de stad nu wel, maar de auto nog niet.
    Heb trouwens wel de screemshots gevonden.
      Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 16:47:39 #129
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69829948
    Zullen we trouwens allemaal vrienden van elkaar worden?

http://www.thesims3.com/mypage/Moozze
    pi_69829968
    Haha, die screenshots!! Die mensen die terwijl een aantal Sims een pijnlijke dood sterven gewoon gezellig verder keuvelen over eten of denken aan hoe mooi huis wel niet is!
      maandag 8 juni 2009 @ 17:01:21 #131
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_69830473
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef Moozze het volgende:
    Zullen we trouwens allemaal vrienden van elkaar worden?

http://www.thesims3.com/mypage/Moozze
    Nou vooruit dan ;-)

btw, die screenshots zijn geniaal
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
      Admin maandag 8 juni 2009 @ 17:52:59 #132
    1 crew  Danny
    always and nevermore
    pi_69832252
    inmiddels al flink wat nieuwe patterns geïnstalleerd. Ze zijn snel bij modthesims.info
    Zie wat ik kijk: trakt.tv
    pi_69832311
    misschien is het al gevraagd, maar als ik een jongvolwassen kin laat verhuizen naar een eigen huis, kan ik er niet meer mee spelen. straks zijn zn ouders dood en heb ik geen sim meer... kan dit ook op een andere manier?
      maandag 8 juni 2009 @ 17:57:54 #134
    243385 Flappe-du-Pomme
    Flap des Appels
    pi_69832439
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Danny het volgende:
    inmiddels al flink wat nieuwe patterns geïnstalleerd. Ze zijn snel bij modthesims.info
    Kun jij ook kapsels maken?
    pi_69832480
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 17:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Kun jij ook kapsels maken?
    Beetje lullig om dat aan hem te vragen
    pi_69832490
    Hoe kan ik erachter komen waar een sim (niet mijn sim) op dit moment is?
    pi_69832575
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Danny het volgende:

"Downloads are not available to guests. Please login to download. "
    pi_69833748
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
    misschien is het al gevraagd, maar als ik een jongvolwassen kin laat verhuizen naar een eigen huis, kan ik er niet meer mee spelen. straks zijn zn ouders dood en heb ik geen sim meer... kan dit ook op een andere manier?
    waarschijnlijk door het switchen naar een andere familie kan je de jongvolwassene spelen
      maandag 8 juni 2009 @ 18:41:10 #139
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69833839
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
    Hoe bedoel je? Ik ben begonnen met het maken van een jongvolwassene en heb die alleen in een huis gezet. Dat werkt allemaal prima, het enige is dat je bij een jongvolwassene niet alle opties hebt die je bij een volwassene wel hebt. Zodra die in een eigen huis woont, kun je natuurlijk niet met de ouders en de jongvolwassene tegelijkertijd spelen; die jongvolwassene is dan een aparte familie geworden. Dus je speelt met het ene huis, of met het andere.
    pi_69833954
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef childintime het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Ik ben begonnen met het maken van een jongvolwassene en heb die alleen in een huis gezet. Dat werkt allemaal prima, het enige is dat je bij een jongvolwassene niet alle opties hebt die je bij een volwassene wel hebt. Zodra die in een eigen huis woont, kun je natuurlijk niet met de ouders en de jongvolwassene tegelijkertijd spelen; die jongvolwassene is dan een aparte familie geworden. Dus je speelt met het ene huis, of met het andere.
    welke opties mis je bij een jongvolwassene t.o.v. een volwassene dan?
      maandag 8 juni 2009 @ 18:51:56 #141
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69834238
    Je kunt bv de tijd niet stilzetten als je niet wil dat ze ouder worden.
    pi_69836589
    Jullie raden nooit wat ik in mijn binnenzak heb zitten
      maandag 8 juni 2009 @ 19:54:15 #143
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69836703
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Moozzie het volgende:
    Jullie raden nooit wat ik in mijn binnenzak heb zitten
    [ afbeelding ]
    een politieauto
    Fuck the EBU.
    pi_69836724
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

een politieauto
    Ja inderdaad
    Dat het past joh
    pi_69836752
    Nog een vraag trouwens ik heb beloofd de radio van de buurvrouw te maken maar ik heb geen idee waar dat ding is
      maandag 8 juni 2009 @ 19:57:53 #146
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69836861
    Weet iemand hoe ik mijn peuter in bad kan doen? Want ik krijg die optie niet te zien als ik de ouders bestuur en op het bad klik.
    Fuck the EBU.
      maandag 8 juni 2009 @ 19:58:14 #147
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69836867
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Moozzie het volgende:
    Nog een vraag trouwens ik heb beloofd de radio van de buurvrouw te maken maar ik heb geen idee waar dat ding is
    In je inventaris.
    (koop menu, onderste optie, soort verhuisdoos)
      maandag 8 juni 2009 @ 19:58:14 #148
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69836868
    quote:
    Waarschijnlijk ergens bij je buurvrouw thuis.
    Fuck the EBU.
    pi_69837036
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Sanne het volgende:

[..]

In je inventaris.
    Ik had ook ineens een radio in m'n inventaris.. die staat nu al weken in m'n huis
      maandag 8 juni 2009 @ 20:02:28 #150
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_69837072
    quote:
    Family inventory.

Druk op F2, onderste ikoontje (soort doos) daar staat het item in, stereo ergens plaatsen. upgraden et voila
      maandag 8 juni 2009 @ 20:05:32 #151
    243385 Flappe-du-Pomme
    Flap des Appels
    pi_69837217
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Weet iemand hoe ik mijn peuter in bad kan doen? Want ik krijg die optie niet te zien als ik de ouders bestuur en op het bad klik.
    Niet althans, volgens mij niet.

Rechtermuisknop op het kind --> luier verschonen (ook al issie zindelijk) en 't kind is weer schoon!
      maandag 8 juni 2009 @ 20:06:47 #152
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69837281
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik had ook ineens een radio in m'n inventaris.. die staat nu al weken in m'n huis

En je vroeg je niet af, hoe je opeens aan die radio kwam?
    Fuck the EBU.
      maandag 8 juni 2009 @ 20:07:24 #153
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69837314
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Niet althans, volgens mij niet.

Rechtermuisknop op het kind --> luier verschonen (ook al issie zindelijk) en 't kind is weer schoon!
    Maar... maar... maar in De Sims 2 kon dat wel.
    Fuck the EBU.
    pi_69837334
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    peuters kiunnen niet in bad
    je moet ipv op het bad klikken, op de peuter klikken en dan luier verschonen
    pi_69837341
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ergens bij je buurvrouw thuis.
    Nee ze hebben um zogenaamd gebracht.
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Sanne het volgende:

[..]

In je inventaris.
    In me inventaris staat hij niet:

Familie inventaris?
    Koop menu???

Edit:
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:02 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Family inventory.

Druk op F2, onderste ikoontje (soort doos) daar staat het item in, stereo ergens plaatsen. upgraden et voila
    Ohw daar
    Thx
      maandag 8 juni 2009 @ 20:11:47 #156
    243385 Flappe-du-Pomme
    Flap des Appels
    pi_69837508
    Even wat screens uit mijn Sims:

Puppie Whiplash komt bij haar werk aan:

Puppie heeft maar ontslag genomen want alles wat ze doet is werken en slapen.. dat is niet goed voor de stressfactor Dus dan maar vissen...

... en in de moestuin werken. Want een perfecte moestuin is het ultieme levensdoel van Puppie

maandag 8 juni 2009 @ 20:13:40 #157
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69837596
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:07 schreef Ellatjuh het volgende:

[..]

peuters kiunnen niet in bad
    je moet ipv op het bad klikken, op de peuter klikken en dan luier verschonen
    Ja dat hadden ze wel mogen melden. Ik heb 20 uur een blerend kind gehad dat niet in bad gootsteen of zelfs vijver kon. Duurde heel lang voor ik die luier door had, maar daar dacht ik niet aan omdat ie keurig op het potje was geweest.

Scheelt wel hoop tijd die baby's niet badderen. Liet ik meestal de oppas doen.

Ik mis mijn seizoenen uit Sims 2. En de huisdieren. Voor de rest vind ik het top.
    Eindelijk bruikbare spullen op het hoekje van het aanrecht kunnen zetten. Werd tijd ook.
      maandag 8 juni 2009 @ 20:18:43 #158
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69837829
    Ik heb wel een lief badeendje, maar daar kunnen de peuters dan niet mee spelen

En ik mis ook de seizoenen. Nu is het weer iedere dag lente.
    Fuck the EBU.
      maandag 8 juni 2009 @ 20:20:37 #159
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69837908
    Seizoenen vond ik de beste uitbreiding ooit.
    pi_69837972
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

En je vroeg je niet af, hoe je opeens aan die radio kwam?
    Nja, ik nam maar aan dat ik 'm kado had gekregen ofzo.. wat denk ik ook zo is, want het ding werkt gewoon, dus repareren is dan ook nogal loos..
    pi_69837983
    Tvp. Niet dat ik het kan spelen, want daar is mijn brakke computer niet geschikt voor. Heb Sims 2 er al af moeten halen . Iemand die een leuke goedkope laptop weet waar ik het wel op kan spelen ?
      maandag 8 juni 2009 @ 20:23:22 #162
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69838034
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nja, ik nam maar aan dat ik 'm kado had gekregen ofzo.. wat denk ik ook zo is, want het ding werkt gewoon, dus repareren is dan ook nogal loos..
    Laat even weten of hij wordt opgehaald door een boze buur. Ben ik wel benieuwd naar.
    pi_69838135
    ja ik mis ook de regenbuien met flinke bliksem en de sneeuw uit seizoenen
    elke dag mooi weer kan niet
      maandag 8 juni 2009 @ 20:28:54 #164
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69838334
    Wat ik wel een verbetering vind, is dat Sims hun peuters, baby's kunnen dragen en andertussen nog dingen kunnen doen.
    Fuck the EBU.
      maandag 8 juni 2009 @ 20:29:41 #165
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69838372
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Wat ik wel een verbetering vind, is dat Sims hun peuters, baby's kunnen dragen en andertussen nog dingen kunnen doen.
    Ow kan dat? Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd.
    pi_69838492
    ja datt ik zeker een verbetering.
    zeker omdat ik een baby heb en de rest al op school zit en mama ook wel eens weg wilt.
    ze neemt gewoon der kindje overal mee naar toe
    pi_69838572
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Da's wel ff wennen af-en-toe hoor, ga je op een date, denk je ineens 'k*t, waarom heeft ze die baby nog bij zich?". En als ze dan na de date in de taxi springt verschijnt dan pas een berichtje "wil je de baby door een babysitter thuis laten brengen?" omdat ze die op de grond heeft moeten leggen tijdens het zoenen

Wordt je trouwens ook wel eens door andere Sims thuis uitgenodigd?
    Ik en nu met een rijke oude dame aan de flirt, en wil me wel eens haar huis binnenwerken... (kan natuurlijk ook op de kaart zoeken, maar ze moet mij toch ook wel een keer bellen of langs vragen??)
      maandag 8 juni 2009 @ 20:35:04 #168
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69838613
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Ellatjuh het volgende:
    ja datt ik zeker een verbetering.
    zeker omdat ik een baby heb en de rest al op school zit en mama ook wel eens weg wilt.
    ze neemt gewoon der kindje overal mee naar toe
    inderdaad. Kan ze toch naar het park, ff shoppen, zonder dat er een oppas moet komen.

Één keer kwam er bij mij een oppas voor een halfuurtje, omdat mevrouw naar haar werk moest en meneer kwam pas een halfuur later thuis van zijn werk. Toen mijn mannelijke Sim thuis was en de opppas wegsturde omdat die niet meer nodig was, kostte dat § 75,-
    Fuck the EBU.
    pi_69838670
    Ik had laatst een waardeloze babysitter, zo'n beetje alles stond op rood toen ik thuis kwam
      maandag 8 juni 2009 @ 20:39:31 #170
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69838811
    Kom er nu net achter dat waar mijn mannelijke Sim al twee kinderen bij verwekt heeft een Jongvolwassen vrouwelijke Sim is Dacht dat zij ook al volwassen was bij het aanmaken van de familie.

Zal binnenkort wel eens foto's droppen. Als ik er achter ben hoe ik die moet nemen.
    Fuck the EBU.
    pi_69838881
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    Kom er nu net achter dat waar mijn mannelijke Sim al twee kinderen bij verwekt heeft een Jongvolwassen vrouwelijke Sim is Dacht dat zij ook al volwassen was bij het aanmaken van de familie.

Zal binnenkort wel eens foto's droppen. Als ik er achter ben hoe ik die moet nemen.
    Ik kwam er net achter dat mijn partner een stuk ouder is toen ie op z'n verjaardag ineens grijs haar kreeg

Kun je met 'oja' ( "oja is geweldig, sims worden blij van oja" ) ook zwanger worden? Aangezien 'kindjes maken' een aparte optie is?
    pi_69839095
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef childintime het volgende:
    ik heb 2x een jongvolwassene (aparte families) en kan wel de optie aging off aanvinken... ?
      maandag 8 juni 2009 @ 20:48:25 #173
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69839171
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik kwam er net achter dat mijn partner een stuk ouder is toen ie op z'n verjaardag ineens grijs haar kreeg

Kun je met 'oja' ( "oja is geweldig, sims worden blij van oja" ) ook zwanger worden? Aangezien 'kindjes maken' een aparte optie is?
    Is me nog niet gelukt, maar in DS2 kon dat ook. Dus wellicht kan het.
    Fuck the EBU.
    pi_69839216
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef Maartel het volgende:
    Ik had laatst een waardeloze babysitter, zo'n beetje alles stond op rood toen ik thuis kwam
    ja heb ik ook wel eens gehad:(
    ze liet mn peuter gewoon in der broek plassen ipv op het potje zetten.
    iets waar de ouders wel mee bezig zijn.
    anders word dat kind nooit zindelijk
    tis dat ik de laatse paar keer een tweeling of 3 ling kreeg en die neem je niet ff mee naar het park anders had ik dat liever dan zo n dure slechte oppas
      maandag 8 juni 2009 @ 20:53:02 #175
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69839384
    Flip Vreihijdt, kostwinner van de familie.

Hier is hij net terug van een dag hard werken in het lab als Manipulator nutteloze apparaten.

Big Momma: Victoria met de nieuwste aanwinst (Brian) in haar handen.

En ten slotte nog het genie van de familie Erawyps.

Hier leert hij van Flip praten.
    Fuck the EBU.
    pi_69839683
    Ik heb me zojuist toch een akelig wicht gemaakt
    Zonnebank-bruin en pornoblond, met als eigenschappen de 5 die ik van Simmods heb gedownload (pyromaan en dat soort fratsen). Zo eens even gaan testen

Ze heet Vanity Precious
    pi_69840066
    Zijn die downloads van Sim Mods betrouwbaar, of zit er ook troep tussen?
    pi_69840822
    Is 1 van jullie dokter?
    pi_69841271
    Is er echt geen manier om een bestaande Sim te veranderen/kopieren?
    Ik baal van iemands persoonlijkheid, maar wil de looks graag behouden.. helemaal nabouwen voelt ook als zo'n opgave terwijl ik 't perfecte uiterlijk al heb
      Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 21:31:55 #180
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69841368
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef childintime het volgende:
    Welles
      maandag 8 juni 2009 @ 21:32:01 #181
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69841375
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef Maartel het volgende:
    Ik baal van iemands persoonlijkheid, maar wil de looks graag behouden.. helemaal nabouwen voelt ook als zo'n opgave terwijl ik 't perfecte uiterlijk al heb
    20.000 punten en je kan de midlifecrisis als bonus gebruiken
    Fuck the EBU.
    pi_69841397
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

20.000 punten en je kan de midlifecrisis als bonus gebruiken
    Ja, dan is ze oud en verlopen
      Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 21:37:24 #183
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69841646
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef Maartel het volgende:
    Kan dat niet met zo'n levenslange beloning?
    pi_69841824
    Verdomme!!!!!!!!!!! @#%$!¤²ðߥ¤¤‘þ Heb net heel de middag zitten spelen... crasht het spel opeens

Ik hoop dat er een auto save modus in zit.
      maandag 8 juni 2009 @ 21:41:18 #185
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69841832
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef Moozze het volgende:

[..]

Kan dat niet met zo'n levenslange beloning?
    Dat zei ik toch?
    Fuck the EBU.
    pi_69841834
    Ik ben er al uit...
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Geen idee of het na een restart nog steeds zo is, maar iig goed om te weten
    (ik wil verder niet te veel cheaten, maar deze persoon had ik allemaal gedownloadde eigenschappen gegeven waardoor ze niet normaal functioneerde, dus dat wilde ik even fixen )
      maandag 8 juni 2009 @ 21:41:44 #187
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69841852
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef sander-3 het volgende:
    Verdomme!!!!!!!!!!! @#%$!¤²ðߥ¤¤‘þ Heb net heel de middag zitten spelen... crasht het spel opeens

Ik hoop dat er een auto save modus in zit.
    Fuck the EBU.
    pi_69842175
    Ik had net heel mijn huis verbouwd
      maandag 8 juni 2009 @ 21:49:23 #189
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69842204
    de computer van mijn hackende Sim is door een defensief virus kapot.
    Fuck the EBU.
      maandag 8 juni 2009 @ 21:49:44 #190
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69842223
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:48 schreef sander-3 het volgende:
    Ik had net heel mijn huis verbouwd
    Tussendoor saven
    Fuck the EBU.
    pi_69842265
    Mijn sim is arts en moet medice tijdschriften lezen maar ik weer niet waar ik die vandaan tover
    Nvm gevonden i gues
    pi_69842360
    Tussendoor saven gaat niet meer, dan moet je telkens helemaal terug naar stad bewerken, veel te omslachtig.
      maandag 8 juni 2009 @ 21:53:22 #193
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69842373
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef Moozzie het volgende:
    Mijn sim is arts en moet medice tijdschriften lezen maar ik weer niet waar ik die vandaan tover
    Nvm gevonden i gues
    in de boekhandel of in de bieb wellicht.
    Fuck the EBU.
      maandag 8 juni 2009 @ 21:53:56 #194
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69842397
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
    Tussendoor saven gaat niet meer, dan moet je telkens helemaal terug naar stad bewerken, veel te omslachtig.
    Je zit niet in een familie?
    Fuck the EBU.
    pi_69842541
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
    de computer van mijn hackende Sim is door een defensief virus kapot.
    Over kapot gesproken.. hoe vaak mijn douche en mijn vuilnis-apparaat wel niet kapot zijn Een keer in de twee dagen minstens..
      maandag 8 juni 2009 @ 22:01:04 #196
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69842737
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Over kapot gesproken.. hoe vaak mijn douche en mijn vuilnis-apparaat wel niet kapot zijn Een keer in de twee dagen minstens..
    mijn toilet en tv gaan ook om de haverklap stuk, gelukkig is mijn Sim best technisch, dus die fixt dat wel weer.
    Fuck the EBU.
    pi_69842826
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef Maartel het volgende:
    Ik heb me zojuist toch een akelig wicht gemaakt
    Zonnebank-bruin en pornoblond, met als eigenschappen de 5 die ik van Simmods heb gedownload (pyromaan en dat soort fratsen). Zo eens even gaan testen

Ze heet Vanity Precious

maandag 8 juni 2009 @ 22:08:18 #198
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69843094
    zo, net even een uurtje of 2 gespeeld
    wel weer wennen hoor, het is lang geleden dat ik voor het laatst sims heb gespeeld.
    ik vind het wel jammer dat je s'morgens zo weinig tijd hebt om je dingen te doen voordat je sim naar werk moet.
    en je kan niet in het gebouw kijken waar je sim werkt, klopt dat?
    'Met een banaan door het water, later'
    Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
      † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 22:12:12 #199
    43556 miss_dynastie
    pi_69843258
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
    Gewoon opslaan of opslaan als, toch?
      maandag 8 juni 2009 @ 22:23:20 #200
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_69843786
    Mijn Sim heeft het zo makkelijk. Hij verdiend al schrijvend en hackend zijn geld bij elkaar, heeft geen baas en heeft elke dag een prima humeur, tenzij er weer iets kapot gaat. Maar dat is weer te fixen.

Af en toe even de stad in om boodschappen te doen et voila. De rest van de week zit die weer opgesloten in zijn huis te hacken en te schrijven.

Eigenschappen zijn: Einzelgänger, boekenwurm, computernerd, bankhanger en afwezig.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_69843880
    Af-en-toe snap ik niks van 't spel.. mijn sim heeft nu al twee verschillende 'hartendieven', zoent er op los, maar verkering vragen verschijnt maar niet als optie.. 't is niet alsof ze er niet van houdt (ze is al eens getrouwd geweest), en wat die anderen willen speelt geen rol bij de optie om de vraag te stellen toch?
    pi_69843909
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Happel het volgende:
    Mijn Sim heeft het zo makkelijk. Hij verdiend al schrijvend en hackend zijn geld bij elkaar, heeft geen baas en heeft elke dag een prima humeur, tenzij er weer iets kapot gaat. Maar dat is weer te fixen.

Af en toe even de stad in om boodschappen te doen et voila. De rest van de week zit die weer opgesloten in zijn huis te hacken en te schrijven.

Eigenschappen zijn: Einzelgänger, boekenwurm, computernerd, bankhanger en afwezig.
    Ohw de mijne heeft het ook relaxed. Hij werkt 4 dagen in de week van 9:00 tot 14:00 en verdient 195 per uur.
    Doe mij maar zo'n baan
      maandag 8 juni 2009 @ 22:27:35 #203
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69844044
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Happel het volgende:

relaxed
    Fuck the EBU.
    pi_69844093
    Die namen
    Wie noemt een gevangen vis nou Laura, of een teddybeer Selma
      maandag 8 juni 2009 @ 22:32:17 #205
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69844320
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:25 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ohw de mijne heeft het ook relaxed. Hij werkt 4 dagen in de week van 9:00 tot 14:00 en verdient 195 per uur.
    Doe mij maar zo'n baan
    Ook wel relaxed, wat is hij dan?
    Fuck the EBU.
      maandag 8 juni 2009 @ 22:32:58 #206
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69844360
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef Maartel het volgende:
    Die namen
    Wie noemt een gevangen vis nou Laura, of een teddybeer Selma
    Dat is nog wat ik mis een namen generator. Want ik ben zeer slecht in verzinnen van namen.
    Fuck the EBU.
    pi_69844887
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ook wel relaxed, wat is hij dan?
    Agent
      maandag 8 juni 2009 @ 22:48:53 #208
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69845111
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:44 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Agent
    Ik wist niet dat agenten zoveel krijgen.
    Fuck the EBU.
    pi_69845165
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Dat is nog wat ik mis een namen generator. Want ik ben zeer slecht in verzinnen van namen.
    Tja, die namen van beestjes worden dus wel gegenereerd, maar vraag niet hoe..
    Qua genereren van Sims trouwens: telkens als ik de sims-creator start staat er al een random Sim.. zie ik ergens nog een shuffleknop over het hoofd om random een andere sim tevoorschijn te toveren? Dat zou toch moeten kunnen lijkt me..
    pi_69845413
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Ik wist niet dat agenten zoveel krijgen.
    Ik ook niet
    Maar het is toch echt zo
    pi_69845469
    Wat worden de poppetjes snel oud zeg Ben nu pas twee dagen aan het spelen, en is al een opa en een oma

Ik heb ook wat probleempjes waar ik tegenaan loop:
    - Ik heb problemen met het plaatsen van een gootsteen, hoe doe ik dat?
    - Hoe kan ik er voor zorgen dat ik door kan spelen, voordat beide poppetjes zijn overleden?
    - Hoe kan ik twee poppetjes sex met elkaar laten hebben?

pi_69845555
    heb je een gedownloade versie ofzo heideroosje? bij het originele spel is dat geen enkel probleem allemaal.....
    pi_69845560
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Heider00sje het volgende:
    - Hoe kan ik er voor zorgen dat ik door kan spelen, voordat beide poppetjes zijn overleden?
    Óf de tijd trager zetten onder opties zodat ze langer blijven leven, óf snel voortplanten
      maandag 8 juni 2009 @ 23:02:23 #214
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69845771
    kun je die ultieme carrierewens van je sim nog veranderen? ik heb nu een uurtje of 3 gespeeld, en wil liever een andere wens
    maar vind het zo zonde om weer opnieuw te beginnen...
    pi_69845791
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik ook niet
    Maar het is toch echt zo
    Lol promotie:
    pi_69845838
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Heider00sje het volgende:
    Wat worden de poppetjes snel oud zeg Ben nu pas twee dagen aan het spelen, en is al een opa en een oma

Ik heb ook wat probleempjes waar ik tegenaan loop:
    - Hoe kan ik twee poppetjes sex met elkaar laten hebben?

- bij de gootsteen moet je opletten dat je een aanrecht kiest en geen "eiland". heb ik ook een kwartier mee zitten kutten.

- zorgen dat ze kinderen hebben

- verliefd laten worden en dan krijg je op een gegeven moment bij romantisch de optie "o jaa"
    pi_69846217
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Maartel het volgende:

[..]

M'n partner werd bejaard op de dag van het huwelijk
    Gelijk weer het huis uitgetrapt.
    pi_69846354
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef Eutow het volgende:

[..]

M'n partner werd bejaard op de dag van het huwelijk
    Gelijk weer het huis uitgetrapt.
    Ik ben nou bewust met een bejaarde dame die nadrukkelijk 'rijk' genoemd wordt..nog even trouwen voor ze het loodje legt.. geen idee of ik bij haar in moet trekken om alles over te kunnen nemen of dat ik hoe dan ook alles erf (wil eigenlijk niet gaan samenwonen omdat ik een huis vol sims heb)
    pi_69846357
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Mirjam het volgende:
    kun je die ultieme carrierewens van je sim nog veranderen? ik heb nu een uurtje of 3 gespeeld, en wil liever een andere wens
    maar vind het zo zonde om weer opnieuw te beginnen...
    Volgens mij kan je je levenswens veranderen met je levensgeluk oid.
    pi_69848026
    Is er al bij 1 van jullie ingebroken?
      dinsdag 9 juni 2009 @ 00:01:06 #221
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69848350
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Moozzie het volgende:
    ja, hier, eerste nacht

ik heb trouwens maar ene nieuwe sim aangemaakt
      dinsdag 9 juni 2009 @ 00:11:42 #222
    189732 Niara
    Whooo hooo!
    pi_69848628
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:13 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik ben nou bewust met een bejaarde dame die nadrukkelijk 'rijk' genoemd wordt..nog even trouwen voor ze het loodje legt.. geen idee of ik bij haar in moet trekken om alles over te kunnen nemen of dat ik hoe dan ook alles erf (wil eigenlijk niet gaan samenwonen omdat ik een huis vol sims heb)
    Ik ging ook met een rijke sim samenwonen.. maar toen was ie plotseling niet rijk meer..
    En ik heb het ook gehad dat ik een feestje vierde voor de baby, die groeide op net voor ik hem de kaarstjes uit liet blazen en nu heeft ie de hele peuter-fase overgeslagen
    pi_69849239
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Moozzie het volgende:
    ja terwijl m'n sim aan et zwemmen was..

had "gelukkig" een alarm
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    en ook m'n eerste romance tussen m'n 2 buren gehad... (inc first kiss enzo, dus sim was mega happy )
    maar even verder vond ts3 het dus nodig, uit het niets maar gewoon helemaal af te sluiten zonder waarschuwing en/of foutmelding (geen idee wanneer ik em voor et laatst heb opgeslagen )
      dinsdag 9 juni 2009 @ 01:15:37 #224
    202682 childintime
    *wait for the ricochet*
    pi_69849860
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 20:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb 2x een jongvolwassene (aparte families) en kan wel de optie aging off aanvinken... ?
    Hee, dat kon bij mij niet. Pas toen ze echt volwassen werd kon ik de tijd stilzetten....
      dinsdag 9 juni 2009 @ 07:37:07 #225
    163768 Happel
    Je Suis Roi
    pi_69851111
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef childintime het volgende:

[..]

Hee, dat kon bij mij niet. Pas toen ze echt volwassen werd kon ik de tijd stilzetten....
    Ik heb het ook gedaan toen mijn sim jongvolwassene was. Schijnt dus wel te kunnen.
    Elite
    Tegen TTIP
    pi_69851304
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Maartel het volgende:

[..]

Óf de tijd trager zetten onder opties zodat ze langer blijven leven, óf snel voortplanten
    Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.
    Ben trouwens miljonair . Schrijver zijn krijg je mooie royalties. Je kunt ook aandeelhouder worden van de winkels in de stad, Kun je wekelijks een dollar of 80 k ophalen .

Spookt trouwens in mijn huis. Een of andere dude doet hinderlijk maar ga zijn grafsteen verplaatsen in de hoop dat hij dan oprot

Als je gekozen hebt voor een computernerd kun je troll worden op een forum
    k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
    pi_69851319
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Als je gekozen hebt voor een computernerd kun je troll worden op een forum
    Ah... vandaar al die klote topics op fok de laatste tijd

[ Bericht 0% gewijzigd door sander-3 op 09-06-2009 08:11:47 ]
      dinsdag 9 juni 2009 @ 08:06:33 #228
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69851322
    quote:

[..]

Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.
    kun je dat later ook nog doen?
    en waar precies? ik kon t nergens vinden
    pi_69851343
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Gewoon bij opties. En dan ergens spelopties o.i.d. Daar waar je ook de vrije wil instelt. Het is een schuifje om de lengte aan te passen, en een checkbox om de aging helemaal uit te zetten. (Verouderen)

Ik laat aging gewoon aan trouwens hoor. Ik blijf wel gewoon met 1 familie spelen Dus ik heb 1 sim, die krijgt een vriendin + kinderen. En als dat kind dan volwassen is laat ik hem in het zelfde huis wonen. En dan krijgt die weer een vriendin + kinderen. En zo blijf ik doorspelen

In de sims 2 had ik op die manier een hele begraafplaats in de tuin En doordat ik met 1 huis bleef spelen had ik dat ook uitgebouwd tot een enorme villa.. echt gaaf
    pi_69851351
    quote:

[..]

Ben trouwens miljonair . Schrijver zijn krijg je mooie royalties. Je kunt ook aandeelhouder worden van de winkels in de stad, Kun je wekelijks een dollar of 80 k ophalen .
    dus dat is wat ze bedoelen met become partner...
      dinsdag 9 juni 2009 @ 08:10:09 #231
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69851355
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef mschol het volgende:

[..]

wat dacht jij dan
    pi_69851375
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nieuwe game starten en dan bij opties uitvinken. Als je al aan het spelen bent kun je het volgens mij niet meer aanpassen.

Vond trouwens bij sims 2 seizoenen het wel tof dat het winter , herfst , lente etc werd . Bij deze sims 3 helaas (nog) niet aanwezig
    k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
    pi_69851382
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef mschol het volgende:

[..]

jup kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Je kunt ook mensen ontslaan bij de zaken waar je partner bent.
    Wil zeggen partner als je iedereen uitgekocht hebt
    pi_69851384
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 08:11 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]
    Als je al aan het spelen bent kun je het volgens mij niet meer aanpassen.
    Jawel
      Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 08:46:12 #235
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69851817
    Dat Partner worden loont dus wel?
      dinsdag 9 juni 2009 @ 09:50:01 #236
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69852952
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 08:13 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Jawel
    Inderdaad, gewoon zorgen dat je veel wensen van je Sim vervult zodat je van die perks kunt aanschaffen bij "beloningen". Een daarvan is de levenswens aanpassen. Heb dat zelf nog gedaan toen ik met mijn Sim perongeluk de verkeerde wens had gekozen.
    Amen.
    pi_69853081
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon zorgen dat je veel wensen van je Sim vervult zodat je van die perks kunt aanschaffen bij "beloningen". Een daarvan is de levenswens aanpassen. Heb dat zelf nog gedaan toen ik met mijn Sim perongeluk de verkeerde wens had gekozen.
    Ze had het toch over aging? Nouja, in ieder geval, het kan allebei..

Ik zoek nog een manier om de leeftijd van 1 sim te verlagen Zijn vriendin heeft nog iets van 95% van het volwassen gedeelte te gaan, en hijzelf nog maar 3 dagen. Maar ik kan aging ook niet uitzetten, anders blijif ik tot in het oneindige met zo'n kut kleuter zitten die iedere nacht jankt
      dinsdag 9 juni 2009 @ 10:04:07 #238
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69853282
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ze had het toch over aging? Nouja, in ieder geval, het kan allebei..

Ik zoek nog een manier om de leeftijd van 1 sim te verlagen Zijn vriendin heeft nog iets van 95% van het volwassen gedeelte te gaan, en hijzelf nog maar 3 dagen. Maar ik kan aging ook niet uitzetten, anders blijif ik tot in het oneindige met zo'n kut kleuter zitten die iedere nacht jankt
    Cheats..?
    Amen.
    pi_69853338
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 10:04 schreef Jivis het volgende:

[..]

Cheats..?
    Ja, die kan ik dus niet vinden: een cheat voor de leeftijd
    pi_69853519
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ja, die kan ik dus niet vinden: een cheat voor de leeftijd
    als je de cheats gewoon aanzet (testingcheatsenabled true) kun je wel een willekeurige sim een levensfase laten skippen, dat zou je dus op de kleuter toe kunnen passen..
    pi_69853876
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Maar kinderen werden toch wel ouder ook al zet je aging uit? Ik hoop het maar, anders zit ik met hetzelfde probleem..
      dinsdag 9 juni 2009 @ 10:46:34 #242
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69854490
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Maar kinderen werden toch wel ouder ook al zet je aging uit? Ik hoop het maar, anders zit ik met hetzelfde probleem..
    Waarom zouden de kinderen wel ouder worden? Je krijgt dan gewoon het Sims 1 concept zeg maar...
    Amen.
    pi_69854618
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 08:10 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat dacht jij dan
    ik had geen flauw idee wat het betekende, leek me stug dat je bij alle winkels aan een partner kon komen
    pi_69854728
    kunnen sims ook naar een andere stad verhuizen?
    pi_69854897
    licht het aan mij of is dat spel op een onverklaarbare manier best wel traag. vooral na een tijdje spelen.
    het ligt niet aan mn pc aangezien ik empire total war (veel grafischer spel) voluit kan draaien.

iemand hier ervaring mee? vooral als je het dorpje in gaat word alles best traag
    here in hell we like to keep things informal,
    as well as infernal
    pi_69854938
    Ik ben echt verslaafd weer. Maar ze mogen zo snel mogelijk wat een die versnelling doen. Slapen en werken duurt bij mij te lang
      dinsdag 9 juni 2009 @ 11:13:54 #247
    152771 GooseFM
    Sleep is good books are better
    pi_69855240
    Inmiddels een Sports Legend en nog steeds woon ik in een klein crappy home .... Lifetime wish gehaald, denk dat ik dus maar die wish ga veranderen, maar kan dat nog nadat je hem al hebt gehaald door middel van een van die rewards?
    || “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
    pi_69856294
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
    Ik ben echt verslaafd weer. Maar ze mogen zo snel mogelijk wat een die versnelling doen. Slapen en werken duurt bij mij te lang
    Een goed bed kopen scheelt al een heleboel
    pi_69856658
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Jivis het volgende:

[..]

Waarom zouden de kinderen wel ouder worden? Je krijgt dan gewoon het Sims 1 concept zeg maar...
    Ik had hier gelezen dat de kinderen sowieso doorgroeiden tot jongvolwassene, ook als aging uit stond. Maar blijkbaar toch niet.. Dan doe ik aging toch maar weer aan * snik*
    pi_69857301
    Wat screenshots van mijn huis

pi_69857618
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef sander-3 het volgende:

[..]

ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...

ik laat overigens ook een maid komen , a 125,- per dag

de eerste keer dat ze langs kwam moest ze alleen bed opmaken en ging vervolgens weer weg

2de en 3de keer heb ik gezorgd dat ze meer dan voldoende werk had
    pi_69857755
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...

ik laat overigens ook een maid komen , a 125,- per dag

de eerste keer dat ze langs kwam moest ze alleen bed opmaken en ging vervolgens weer weg

2de en 3de keer heb ik gezorgd dat ze meer dan voldoende werk had
    Nouja, bij mij scheelt het wel een hoop. Ik zal eens in de gaten houden hoe lang die van mij erover doet om volledig uitgerust te zijn.

Ik heb inderdaad ook die schoonmaakster. Die zorgt ervoor dat die bruine kranten altijd opgeruimd worden. Daar word ik niet goed van zeg... kan je die krant niet opzeggen
    pi_69857824
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Nouja, bij mij scheelt het wel een hoop. Ik zal eens in de gaten houden hoe lang die van mij erover doet om volledig uitgerust te zijn.

Ik heb inderdaad ook die schoonmaakster. Die zorgt ervoor dat die bruine kranten altijd opgeruimd worden. Daar word ik niet goed van zeg... kan je die krant niet opzeggen
    Je kan die dingen ook zelf de prullebak in slepen
    pi_69857972
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Je kan die dingen ook zelf de prullebak in slepen
    Hmm.. ja, maar zo heb ik er geen omkijken meer naar

Wat ik ook misschien kan doen, is met de move_objects cheat, al die bruine kranten onder de fundering leggen (zodat ik ze niet zie), en dan net zo veel daar neer leggen totdat hij ze niet meer wil bezorgen Dan ben je er ook vanaf... En bovendien, die lui moeten toch wat te doen hebben voor dat geld

Wat dingen die ik irritant vind:

• Je kan niet meer "volgend nummer" kiezen bij de stereo. Nu krijg ik steeds het zelfde klote liedje
  • Als je een pizza besteld, krijg je nog steeds dat die bezorger boven wacht, en als jouw sim het dan in ontvangst wil nemen, loopt die bezorger naar beneden, en die sim even later ook, terwijl die bezorger dan weer naar boven loopt om weer aan te bellen. Dat was in de sims 2 ook.
  • Je kan je niet meer ziek melden op je werk.
  • De douche en afvalverwerker gaan om de dag kapot.
  • Ik kan geen lampen maken in het trapgat (aan de muur of plafond); alleen met cheat
  • Je kan de planten niet meer water geven.. vond ik altijd leuk om te doen.. tenminste, dat ze dan bruin waren, en dat je dan weer heel je tuin kleurrijk kon maken..
  • Geen duikplank in het zwembad meer

[ Bericht 21% gewijzigd door sander-3 op 09-06-2009 12:42:49 ]
  • Er gaat niets boven Groningen
    pi_69858114
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Wat ik ook misschien kan doen, is met de move_objects cheat, al die bruine kranten onder de fundering leggen (zodat ik ze niet zie), en dan net zo veel daar neer leggen totdat hij ze niet meer wil bezorgen Dan ben je er ook vanaf... En bovendien, die lui moeten toch wat te doen hebben voor dat geld
    Misschien bezorgt die kranten dude niet meer als je um steeds wegjaagt
    pi_69858257
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]

Als die van mij om 0:00 uur gaat slapen, is hij om 5:00 weer uitgerust

Edit: ook leuk trouwens, die sim van mij is 'gerenommeerd chirurg' en hij kan nog steeds het papierwerk van de baas doen. Die baas is trouwens trauma-arts..

[ Bericht 10% gewijzigd door sander-3 op 09-06-2009 12:51:53 ]
      dinsdag 9 juni 2009 @ 12:51:29 #257
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_69858442
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Wat dingen die ik irritant vind:

• Je kan niet meer "volgend nummer" kiezen bij de stereo. Nu krijg ik steeds het zelfde klote liedje
  • Als je een pizza besteld, krijg je nog steeds dat die bezorger boven wacht, en als jouw sim het dan in ontvangst wil nemen, loopt die bezorger naar beneden, en die sim even later ook, terwijl die bezorger dan weer naar boven loopt om weer aan te bellen. Dat was in de sims 2 ook.
  • Je kan je niet meer ziek melden op je werk.
  • De douche en afvalverwerker gaan om de dag kapot.
  • Ik kan geen lampen maken in het trapgat (aan de muur of plafond); alleen met cheat
  • Je kan de planten niet meer water geven.. vond ik altijd leuk om te doen.. tenminste, dat ze dan bruin waren, en dat je dan weer heel je tuin kleurrijk kon maken..
  • Geen duikplank in het zwembad meer
  • Planten water geven kan wel, maar dan moet je wel je gardeing skill wat hoger hebben geloof ik.. ik kan het iig wel
    pi_69858478
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik heb het duurste bed, en het beste dus
    pi_69858533
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb het duurste bed, en het beste dus
    Ja, en bij jou werkt het niet? Vreemd dan. Misschien dat het ook met het werk te maken heeft, of met de eigenschappen.. weet ik het. Bij mij duurt het in ieder geval maar 5 uur.

Net was het kind klaar met school, en toen kreeg ik de vraag of hij bij een klasgenootje mocht spelen
    pi_69858587
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:54 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ja, en bij jou werkt het niet? Vreemd dan. Misschien dat het ook met het werk te maken heeft, of met de eigenschappen.. weet ik het. Bij mij duurt het in ieder geval maar 5 uur.

Net was het kind klaar met school, en toen kreeg ik de vraag of hij bij een klasgenootje mocht spelen
    En trouwens dat bedoel ik helemaal niet.

Ik vind die versnellingsknop gewoon langzaam, k wil wat sneller door het werk en slapen heen gaan. Het is gewoon fucking irritant en ik hoop dat ze er wat aan doen. Nu zit ik erg lang naar een beeld te kijken, bouwen kan niet ondertussen want dan stop de tijd ook
    pi_69858639
    Kan je trouwens ergen zien op welke nivo je ben met je werk? ik ben nu orkestleidster En wil weten hoeveel promoties ik nog moet maken voor ik bij het einde ben?
      dinsdag 9 juni 2009 @ 13:02:43 #262
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69858803
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
    Kan je trouwens ergen zien op welke nivo je ben met je werk? ik ben nu orkestleidster En wil weten hoeveel promoties ik nog moet maken voor ik bij het einde ben?
    Met je muis over je functie of over je richting. Staat in zo'n pop-upje dan tussen haakjes.
    Fuck the EBU.
    pi_69859021
    vraag het nog maar een keertje hoe loopt sims bij andere mensen?
    here in hell we like to keep things informal,
    as well as infernal
      dinsdag 9 juni 2009 @ 13:14:28 #264
    152771 GooseFM
    Sleep is good books are better
    pi_69859198
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef piekartz87 het volgende:
    vraag het nog maar een keertje hoe loopt sims bij andere mensen?
    stapje voor stapje

Bij mij loopt ie prima (Imac van vorig jaar maart) geen enkel probleem
    || “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
      dinsdag 9 juni 2009 @ 13:15:17 #265
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_69859233
    hier loopt ie ook geweldig HP DV5-1010ed laptopje van vorig jaar, alle settings op high en loopt nog soepel.
    pi_69859296
    Ik kan maar niet vinden hoe ik een gerecht in m'n inventaris moet plaatsen? Iemand een idee?

-edit: Gewoon slepen, dus. Dat ik dat niet had gezien !-
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 13:19:26 #267
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69859397
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef GeneraalUli het volgende:
    Ik kan maar niet vinden hoe ik een gerecht in m'n inventaris moet plaatsen? Iemand een idee?
    Gewoon dat bord naar je inventaris slepen!
    pi_69859409
    quote:
    Met een sim op de koelkast klikken, kiezen voor 'openen' en vervolgens dingen uit de koelkast naar je inventaris slepen
    pi_69859436
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef Moozze het volgende:

[..]

Gewoon dat bord naar je inventaris slepen!
    Vond het al vreemd dat ik geen optie had om het in m'n Inventaris te plaatsen.
    Ik @
    pi_69861651
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Als die van mij om 0:00 uur gaat slapen, is hij om 5:00 weer uitgerust

Edit: ook leuk trouwens, die sim van mij is 'gerenommeerd chirurg' en hij kan nog steeds het papierwerk van de baas doen. Die baas is trouwens trauma-arts..
    ik zou eens in de statistieken bij energie moeten kijken wanneer die van mij volledig is uitgerust....

net als in sims 1&2 vind ik ook nu weer dat ik te weinig tijd heb om wat te doen..
    een receptje leren (1 van m'n sims heeft als levenswens alle recepten leren )
    pi_69861703
    quote:

-edit: Gewoon slepen, dus. Dat ik dat niet had gezien !-
    waarom zou je dat willen doen?

ik heb overigens ook een opdracht voor een persoon een gerecht te maken echter weet ik niet hoe ik daarmee verder moet
    pi_69861785
    hij doet het prima op mn laptop met vista

die vent wil wel heel veel kinderen, ze hebben er al 6 en nu wilt ie er nog wel 1 bij.
    tja eerst de oudste maar uit huis doen
    pi_69862212
    zijn er al custom wentel trappen? die mis ik echt.. de reguliere trap neemt veel te veel ruimte in beslag
    pi_69862259
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom zou je dat willen doen?

ik heb overigens ook een opdracht voor een persoon een gerecht te maken echter weet ik niet hoe ik daarmee verder moet
    Omdat ik een recept langs een restaurant moest brengen om mee te doen aan een wedstrijd.
    pi_69864219
    Je kan ook stenen verzamelen en ze dan laten slijpen tot edelstenen.

Mijn sim had wat vrije daagjes, dus ik heb heel het dorp leeggeroofd Levert toch wel wat op..
      dinsdag 9 juni 2009 @ 16:00:11 #276
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69865480
    Twins .

De Sim waar ik mee begon (en nu dus de opa) is aan de laatste dagen van zijn leven bezig. Heb op de valreep nog zijn levenswens kunnen vervullen, schrijfvaardigheid en schildervaardigheid helemaal vol .

Het is nu wel erg druk trouwens, met drie kleine kinderen en nog drie volwassen Sims .

.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jivis op 09-06-2009 16:06:58 ]
    Amen.
    pi_69865685
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Jivis het volgende:
    Twins .
    De hel
      dinsdag 9 juni 2009 @ 16:13:32 #278
    133369 Jivis
    Critikut
    pi_69866067
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef sander-3 het volgende:

[..]

De hel
    Ach heb wel een beetje Sims-skills, had ooit in Sims 2 10 kinderen, plus een alien .

Heb daar zelfs nog de stamboom van bewaard:

Amen.
    pi_69871123
    Kijk dat zijn de pro's.
    pi_69871316
    Damn, heb ik eindelijk mijn oude vrouwtje zover dat ze wil trouwen.. moet ik direct na de bruiloft samenwonen (opzich niet zo raar), kies ik er voor haar bij ons in ons kleine huisje in te laten trekken, omdat in haar oude huis haar exman nog woont.. bedenk nu pas dat ik die ws gewoon in ons huis had kunnen planten en met de hele familie haar villa over had kunnen nemen
    pi_69871404
    Mmm dat partner gebeuren loont nog niet eens zo goed
      Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 19:00:50 #282
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69871859
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Moozzie het volgende:
    Daar wil ik dus meer over weten, hoe werkt dat?
    pi_69872017
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Moozzie het volgende:
    Het zal verschillen per geval lijkt me.. het zal geen gegarandereerde geldboom wezen lijkt me..
    pi_69872070
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef Moozze het volgende:

[..]

Daar wil ik dus meer over weten, hoe werkt dat?
    Nou je kan partner worden met bedrijven in de stad als je daar genoeg geld voor hebt en dan kan je elke week wat geld ophalen. Ik ben partner bij de supermarkt en het ziekenhuis. De supermarkt koste eenmalig 7000 en ik krijg elke week 1000. En het ziekenhuis koste 30.000 en ik krijg elke week 6000. Maar dat vind ik vrij weinig aangezien me mannelijke sim 4 keer in de week 2500 krijgt en me vrouwelijke sim 4 keer in de week 3000 krijgt
      dinsdag 9 juni 2009 @ 19:14:53 #285
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69872386
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef Maartel het volgende:
    Damn, heb ik eindelijk mijn oude vrouwtje zover dat ze wil trouwen.. moet ik direct na de bruiloft samenwonen (opzich niet zo raar), kies ik er voor haar bij ons in ons kleine huisje in te laten trekken, omdat in haar oude huis haar exman nog woont.. bedenk nu pas dat ik die ws gewoon in ons huis had kunnen planten en met de hele familie haar villa over had kunnen nemen
    Dat is best wel een FAIL op zich.
    Fuck the EBU.
      Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 19:23:33 #286
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69872751
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Nou je kan partner worden met bedrijven in de stad als je daar genoeg geld voor hebt en dan kan je elke week wat geld ophalen. Ik ben partner bij de supermarkt en het ziekenhuis. De supermarkt koste eenmalig 7000 en ik krijg elke week 1000. En het ziekenhuis koste 30.000 en ik krijg elke week 6000. Maar dat vind ik vrij weinig aangezien me mannelijke sim 4 keer in de week 2500 krijgt en me vrouwelijke sim 4 keer in de week 3000 krijgt
    Dat beginbedrag haal je er wel uit dus....
      dinsdag 9 juni 2009 @ 19:23:48 #287
    241594 iBolt
    Lighting
    pi_69872762
    WOOT Me uber sim heeft nu overal 10punten voor de skills hoef ik me iig daar nu geen zorgen meer over te maken en kan ik nu gezellig het spel verder spelen zonder cheats.
    pi_69872786
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef Moozze het volgende:

[..]

Dat beginbedrag haal je er wel uit dus....
    Ja maar dat duurt wel 7 weken
    pi_69872808
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef iBolt het volgende:
    WOOT Me uber sim heeft nu overal 10punten voor de skills hoef ik me iig daar nu geen zorgen meer over te maken en kan ik nu gezellig het spel verder spelen zonder cheats.
    Cheats nodig hebben bij dit spel
      Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 19:26:50 #290
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69872882
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Mja da's best lang he...
      dinsdag 9 juni 2009 @ 19:27:22 #291
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69872902
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 19:24 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Kan je dat partnerschap ook doorgeven aan je kinderen? Of moeten die zich opnieuw inkopen?
    Fuck the EBU.
    pi_69872997
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Kan je dat partnerschap ook doorgeven aan je kinderen? Of moeten die zich opnieuw inkopen?
    Volgens mij wel..
    pi_69873087
    Nieuw huisje gebouwd

pi_69874360
    TVP... eens kijken of in enthousiast wordt van jullie berichten.
    pi_69874693
    Mijn sim is nu freelance journalist, en kan het vuilnis van de buren doorzoeken, naar nieuws. En je kan ook vuilnisbakken omgooien Dat ga ik doen bij een paar vijanden
    pi_69874920
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef sander-3 het volgende:
    Mijn sim is nu freelance journalist, en kan het vuilnis van de buren doorzoeken, naar nieuws. En je kan ook vuilnisbakken omgooien Dat ga ik doen bij een paar vijanden
    Oew, vind ie ook iets?
    Ik denk dat ik ook maar eens de journalistiek in ga!
      dinsdag 9 juni 2009 @ 20:27:14 #297
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69874959
    Heeft iemand al zaadjes gevonden?
    Ik zie wel keien maar echt nooit een zaadje liggen.

En hoe kom ik aan mest? Ik heb het mestboek uit maar zie het nog nergens verschijnen en mijn planten zijn nog niet lekker qua kwaliteit.
      dinsdag 9 juni 2009 @ 20:36:52 #298
    120235 skippy22
    Potente kangoeroe
    pi_69875275
    quote:
    Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Sadist
    pi_69875319
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:

En hoe kom ik aan mest? Ik heb het mestboek uit maar zie het nog nergens verschijnen en mijn planten zijn nog niet lekker qua kwaliteit.
    Volgens mij kan je gewoon een appel kopen en die in de grond stoppen
      dinsdag 9 juni 2009 @ 20:52:51 #300
    67379 Mirjam
    ermahgerd
    pi_69875819
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:

ja, ik
    als je wandelt in het park, zie je soms kleine witte stipjes
    die oppakken
    ik heb nu 2 zaadjes
    ben echt helemaal hooked nu
    heb dat aging stopgezet btw, lijkt me leuker
      dinsdag 9 juni 2009 @ 20:59:40 #301
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_69876078
    De gewone sla, appel, en druif had ik al kunnen planten. Ik ben meer op zoek naar bijzondere zaadjes maar ben gewoon te kippig geloof ik.

Ik ben ook hooked MissyM, maar ik mag van mijzelf op werkdagen niet gamen. Kan niet stoppen. Dus nu zit ik met smart te wachten tot het weekend is en ik weer los kan. Sims maken mag ik wel, maar als ik ga spelen gaat het mis.

Ow en ik ben al acht keer gedownload.

Verder in: The Sims 3: III waar we keien en zaadjes zoeken
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')