én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef Maartel het volgende:
Is er ook een manier om de camera omhoog te bewegen, zonder te kantelen?
Soms krijg ik als ik inzoom alleen twee buiken te zien, terwijl ik toch graag zou focussen op de gezichten..
Wat ik mis (wat Sims 1 volgens mij wel had) is een optie om een kennis aan te klikken om te kijken waar die is gebleven.. of zie ik die over het hoofd?
Extra kleding kan je niet kopen. Met een kledingkast kan je extra outfits toevoegen (tot 3 per type).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kun je trouwens nieuwe kleding kopen?
vista is inderdaad geweldig, al helemaal voor mensen die het op orde moeten houden, alle rotzooi komt er gelukkig niet zomaar meer opquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:31 schreef sander-3 het volgende:
[..]
[..]
Daarom..
Meer met hetzelfde probleem. (gelukkig)
Problem solved! Rechts klikken -> als administrator uitvoeren. Geweldig, Vista.![]()
Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?
Ja, ik heb dus geen scrollwielquote:Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.
Over dat zoomen, als je je scrollwiel indrukt en je muis heen en weer beweegt kan je je camera op allerlei verschillende hoogtes krijgen.
geen idee. Lijkt me wel leuk om in te breken bij de buren en dan de volgende ochtend bij hen langsgaan als troostende buur.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp!
Even niets zinnigs te melden behalve dat het criminele pad ook erg leuk is, alleen nog niet ontdekt hoe ik ergens in kan breken...anyone?
Kijk in de OP. Daar staat een plaatje van het doosje.quote:
Kijk hier eens?quote:Op zondag 7 juni 2009 07:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik merk echt dat ik er niets aan vind doordat ik de levenselixer uit de sims 2 mis. De tijd stoppen wil ik niet, maar het leven verlengen was wel leuk. Nu zit ik met een bejaarde met een baby
Je bedoelt hier als usericon?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:02 schreef Sanne het volgende:
De tijd vliegt zeker voorbij met deze Sims.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn karakter kan uploaden, zodat ik mijn eigen poppetje ook in mijn eigen profiel krijg?
Dit is niet helemaal wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je bedoelt hier als usericon?
Mijn boerenverstand zegt dit:
Open de sims en zoom in op het hoofd van je Sim
Druk op printscreen op je toetsenbord
Open Paint
Druk op Ctrl-V (of plakken)
Opslaan
Open www.tinypic.com
Upload het plaatje
Gebruik de code die tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] staat
Zet het in je profiel op fok
Maar... misschien hoef je niet per se print screen te gebruiken, maar kun je ook gebruik maken van het fototoestel in de Sims. Weet ik niet zeker, heb ik nooit gebruikt...!
Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.quote:
Hé johquote:Op zondag 7 juni 2009 12:35 schreef Ellatjuh het volgende:
Hier ook wat foto's van mijn sims![]()
[ afbeelding ]
moeder leert haar dochtertje praten
[ afbeelding ]
nu nog leren lopen
[ afbeelding ]
papa komt even naar zn dochters kijken
de collectors editite zou ik wel willen hebben maar 55,- vind ik wel veel geld voor zo'n spel :pquote:
Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef Ered het volgende:
Weet iemand of ik mijn huis kan verkopen voordat ik een nieuw huis koop?
Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef childintime het volgende:
[..]
Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.
Ja oké! Ik heb nu die nieuwe normale Macbook dus het zit wel goedquote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.
Dat heb ik niet gedaan, ik heb alles laten verkopenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?
je hebt nog een geforce 4MX 440? dat gaat inderdaad niet werken... (ondersteund pixel shader 1.3)quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef childintime het volgende:
Ik had 'm op m'n pc geinstalleerd. Toen ik wilde spelen, kreeg ik de melding dat m'n videokaart "niet tenminste shader 2.0 ondersteund en ik deze moest upgraden. Ik ben naar de site van Nfidia gegaan en heb gedownload wat belangrijk was voor mijn kaart (Geforce 4, mx 440). Maar alsnog blijft het spel deze melding geven. Betekent dat dat ik een nieuwe videokaart in de pc moet laten zetten?
Heel gek, op de laptop (Vista) speelde Sims 2 niet; Sims 3 echter welNiet echt heel soepel hoor, soms heeftíe wat moeite, vooral als Sim buiten is, op de fiets of in de auto ofzo.
En ja, die tijd als ze aan het werk zijn of slapenEcht storend. Als je voor supersnel kiest, optie 4, looptíe net zo snel als in Sims 2 op snelheid 2 zo'n beetje.....
Ik heb het gisteren gedaan en het werkte wel bij mijquote:Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef Theamerican het volgende:
voor meer geld die cheat d.m.v ctrl + shift+ c
lukt niet krijg niet eens de balk om de cheat te typen
owja.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hé johmaak eens gauw een hekje om dat trapgat.. straks dondert dat kind naar beneden
vaag dan dat bij jou wel werkt... in welk moment van spel doe je het danquote:Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gedaan en het werkte wel bij mij
Volgens mij van 2002quote:Op zondag 7 juni 2009 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt nog een geforce 4MX 440? dat gaat inderdaad niet werken... (ondersteund pixel shader 1.3)
je kan kijken of je er ergens goedkoop een geforce 6800GT in kan laten zetten, maar aangezien die kaarten al 3 generaties oud zijn, er inmiddels geen AGP kaarten gemaakt worden is het misschien handig om de hele pc te vervangen. Hoe oud is de pc?
Ze was gewoon thuis. Ik probeerde eerst "aging off" omdat om de 1 of andere onverklaarbare reden bij mij het weer niet lukt om de tijd stil te zetten (dus dat het leven niet verder gaat). Toen wilde ik snel een tuintje gaan maken om te tuinieren en een plant te laten groeien waardoor ze jonger blijven en daar was geen plek voor. Toen wilde ik haar laten verhuizen maar daar had ze weer geen geld voorquote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
vaag dan dat bij jou wel werkt... in welk moment van spel doe je het dan
gewoon als ze in huis zitten of als spel op pauze staat?
persoonlijk (ik geef toch gemiddeld wat meer uit aan pc'squote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef Maartel het volgende:
Ik had net ene Alan Watanabe in m'n huis die in een overal met een soort ghostbustersding/schotel door mijn hele huis straalde.. ik kon geen actie op hem ondernemen.. iemand een idee wie dit is en wat ie in mijn huis moet??
Met bijna nog de helft (van oorspronkelijke) vrije schijfruimtequote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk (ik geef toch gemiddeld wat meer uit aan pc's) zou ik een nieuw systeem halen, je huiidige pc is mijninziens rijp voor de 3de wereld
dat ios wel jammer idd, dat je niet realtime 2 of meer families kan besturen (en de andere families doet de pc zelf dan)quote:Op zondag 7 juni 2009 16:15 schreef Ellatjuh het volgende:
heb al 1x de deurwaarde lang gehad:(
nouwja misschien wel vaker, ik switch telkens tussen 2 families en ze hebben altijd beide een auto en wat fietsen.
maar telkens als ik dan weer naarde andere familie ga is de auto weg
en zag ook toen ik op bezoek ging met de andere familie dat er rekeningen rond slingerde.
maarja kon er niks aandoen want kon die sims niet besturen en was maar een bezoeker
die gaan hun ding verder doen...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef Ellatjuh het volgende:
ja dat dus en soms schakel ik wel ff over maar heb geen idee wat er dan met dieandere familie gebeurd
Je moet ook de alt erbij doenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
vaag dan dat bij jou wel werkt... in welk moment van spel doe je het dan
gewoon als ze in huis zitten of als spel op pauze staat?
Dan is de klik er niet? Kan dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:58 schreef Rorata het volgende:
hoe zorg je ervoor dat er liefde is want het vriendschaps balkje is vol (staat nu 'oude vrienden') maar als ik flirten doe dan veranderd er niks en o jaa zorgt er ook niet voor.
Jepquote:Op zondag 7 juni 2009 19:21 schreef Niara het volgende:
hmm enig idee of het mogelijk is om met een einzelgänger te trouwen?
Is het al gelukt inmiddels? Zo niet, in Create-A-Sim is linksonderin ergens een knopje om je sim te delen. Als je een sim wilt uploaden die al ergens woont, kun je die sim gewoon in de spiegel laten kijken, dan kom je ook bij Create-A-Sim terecht. Vervolgens moet je naar het startvenster gaan (dat kleine schermpje dus, als je De Sims 3 wilt opstarten) en op uploads klikken. Dan moet je even inloggen en daarna kun je je sim uploaden naar de Sims 3 site.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal wat ik bedoel.
Ik bedoel op je profielpagina van de sims 3 site daar heb je:
Kies uit het volgende:
SIMS DIE GEÜPLOAD ZIJN <<<---- die bedoel ik
STANDAARD AVATARS
Wist je dat je je eigen Sims uit de game kunt uploaden? Leren hoe het moet. (verwijst je nog verder het bos in).
Foto nemen met mobieltje had ik al geprobeerd, maar dan krijg je jezelf er niet op.
In de sims 2 moest je daar een hoop bouw-cheats voor gebruiken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef ufopiloot het volgende:
Weet iemand hoe je een halve trap kan maken die de bocht om gaat? Dus niet één lange trap, maar een trap in tweeën gedeeld zeg maar? En ik heb ook al op sommige screenshots halve muren gezien, weet iemand hoe dat moet?
Naam (voornaam en/of achternaam) kun je gewoon op het gemeentehuis laten veranderen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef Maartel het volgende:
Hmm, blijkbaar krijg je na een echtscheiding je eigen achternaam niet terug
Het kan zijn dat je eerst een betere relatie met de Sim waarmee je samen wilt wonen moet hebben om het te kunnen kiezen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef Rijstbal het volgende:
Iemand weet hoe je met een sim samen kan gaan wonen? Ben al verloofd maar er staat nergens dat je kan samen wonen.
Ja, ik kon het net ook niet vinden. Maar je moet gewoon heel lang blijven proberen..quote:Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef Jivis het volgende:
Het kan zijn dat je eerst een betere relatie met de Sim waarmee je samen wilt wonen moet hebben om het te kunnen kiezen.
Da's de deurwaarder. betaal jij je rekeningen eens vlugquote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef Maartel het volgende:
Ik had net ene Alan Watanabe in m'n huis die in een overal met een soort ghostbustersding/schotel door mijn hele huis straalde.. ik kon geen actie op hem ondernemen.. iemand een idee wie dit is en wat ie in mijn huis moet??
Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''quote:
Ben eea aan het proberen, kan geen sims vinden in het logboek. Schijfruimte is voldoende.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''
Kijken of je wat krijgtVooral kijken naar evt. rode icoontjes bij de resultaten. Daar kun je zien of er iets mis is. Dit kun je ook doen bij het systeemlogboek wat eronder staat. En dan vooral kijken naar de datum + tijdstip van wanneer jij het installeren geprobeerd hebt.
Verder kun je even proberen om in C:/program files/ea games/ de Sims 3 map te verwijderen (mocht die er staan). En een regcleaner uit te voeren, zoals ccleaner of eusing registry cleaner. En even kijken of je wel genoeg ruimte hebt e/d.
Thanks, die bedoelde ik!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij onder 'stad bewerken' , en dan een familie selecteren en klikken op 'delen'?
Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ben eea aan het proberen, kan geen sims vinden in het logboek. Schijfruimte is voldoende.
Jammer dat hij geen foutmelding geeft maar gewoon stopt ...
Lol, de afstand is idd groot, ik zit in Zuid-Frankrijkquote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd.Verder weet ik het ook niet.. beetje lastig, zo van een afstand
In de sims 2 kon dit ook niet hoor. Alleen met een uitbreiding.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Moozzie het volgende:
Kan je geen winkels meer bouwen zoals in sims 2?
Is daar niet iets voor wat je kan kopen met die levenspunten? Een van de onderste dacht ik..quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Maartel het volgende:
Hoe kan ik een bestaande Sim 'verbouwen' (dus niet alleen het haar en de make-up)?
Lol dus nou moeten we weer opnieuw alle uitbreidingen kopen? Wtfquote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef sander-3 het volgende:
[..]
In de sims 2 kon dit ook niet hoor. Alleen met een uitbreiding.
Kan je zelf instellen bij gameopties hoe snel je sims verouderen. Heb ingezet op 960 dagen levensduur ipv de reguliere 90 dagen. En ik dacht ook zelfs dat je ervoor kan kiezen ze uberhaupt niet ouder te laten worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef Happel het volgende:
Ligt het aan mij of word een Sim binnen de korste keren oud? Pas net begonnen en hij is nu al 73.
Ik heb regcleaner uitgevoerd en hij werkt!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd.Verder weet ik het ook niet.. beetje lastig, zo van een afstand
verkeerde quote gepakt?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''
Kijken of je wat krijgtVooral kijken naar evt. rode icoontjes bij de resultaten. Daar kun je zien of er iets mis is. Dit kun je ook doen bij het systeemlogboek wat eronder staat. En dan vooral kijken naar de datum + tijdstip van wanneer jij het installeren geprobeerd hebt.
Verder kun je even proberen om in C:/program files/ea games/ de Sims 3 map te verwijderen (mocht die er staan). En een regcleaner uit te voeren, zoals ccleaner of eusing registry cleaner. En even kijken of je wel genoeg ruimte hebt e/d.
Klopt. Ik had een jong volwassene gemaakt en kon de leeftijd niet stil zetten. Snapte er helemaal niets van, tot ze ineens "ouder"werd. Ik balen, want ik dacht dat ze idd een bejaarde zou worden, waar ik dus ook niks aan vind. Maar toen werd ze helemaal volwassen en kon ik de leeftijd wel stopzetten.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:34 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb ze inderdaad ingesteld dat ze niet groeien. Veel leuker, anders speel je met bejaarden
Weet iemand nou precies het verschil tussen een volwassene en een jongvolwassene? Grafisch is er geen verschil maar kwa relaties zijn sommige combinaties helemaal niet mogelijk.
Kijk, dat is beter. Bedankt voor de info.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:19 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Kan je zelf instellen bij gameopties hoe snel je sims verouderen. Heb ingezet op 960 dagen levensduur ipv de reguliere 90 dagen. En ik dacht ook zelfs dat je ervoor kan kiezen ze uberhaupt niet ouder te laten worden.
Ik ookquote:Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef Moozze het volgende:
In een impuls ook deze game gekocht, tvp dus. Tot nu toe zeer vermakelijk! Heb alleen wel het idee dat er heel weinig items in het spel zitten om te kopen. Is dit normaal zo zonder expansions? Ik heb verder geen Sim ervaring, alleen vroeger een beetje met de 1e geklooid maar dat stelt weinig voor.
Ja maar bubbelbad en piano vond ik vroegah altijd wel leuk...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik ookBen er nu toch wel blij mee
Er zitten wel weinig spullen in inderdaad, maar het voordeel is wel, dat je nu alles zelf kunt inkleuren zegmaar. Dus je kunt in principe veel meer maken dan eerst.
Ik vond een schuur maken vol met houten stoelen, tapijten, een brandalarm en een openhaard erin altijd wel leuk. Sim erin, deur eruit en aansteken die haardquote:Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef Moozze het volgende:
[..]
Ja maar bubbelbad en piano vond ik vroegah altijd wel leuk...
Jij bent er zo een...quote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vond een schuur maken vol met houten stoelen, tapijten, een brandalarm en een openhaard erin altijd wel leuk. Sim erin, deur eruit en aansteken die haard
Ik zie nog die gozert verbranden en een brandweer man om het huis rennen zoekend naar een deur terwijl een andere sim Rock Paper Scissor speelt met de dood om het verbrande gassie te laten leven
Die ene man aan de overkant is niet de enige sim die rondloopt hèquote:Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Ceehaa het volgende:
Dus ik stort me nu maar op m'n carrière. Ik ga trouwens ook even het verouderen uitzetten, want ik heb geen zin in bejaarden. Maar als m'n Sim kinderen krijgt, worden ze zeker ook niet ouder? Dat is dan wel weer jammer..
Neequote:Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef NatteBever het volgende:
Is er geen ene mogelijkheid om een puber alleen in een huis te laten wonen?
Heb het gelezen ja, maar hoe het met tuinieren werkt ben ik nog niet achter en qua vissen ben ik nog niet verder dan Arnold de Ansjovis, die in m'n inventaris zit. Toch de tijd maar even uitgezet tot ik weet hoe het werktquote:
De aanhouder wint! Ze zijn inmiddels getrouwd en verwachten hun eerste kindje!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Die ene man aan de overkant is niet de enige sim die rondloopt hèDe ene keer werkt het niet, maar met de andere sim weer wel.
Sims uitroeien is sowieso echt moeilijk!quote:Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef Maartel het volgende:
Sims uitroeien wil niet echt meer geloof ik![]()
Elk brandje dooft zichzelf uiteindelijk
De humorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Maartel het volgende:
Wel gezellig dat Magere Hein nog even tv bleef kijken
Moet je ze in dat opstart scherm nog aanvinken en dan op instaleren drukken. Dan komt er bij 'status' ook te staan dat ze in je game zitten!quote:Op maandag 8 juni 2009 16:34 schreef Ceehaa het volgende:
Twee vraagjes.
Waar worden de foto's opgeslagen die je maakt in het spel?
En mij is het nog steeds niet gelukt om die gratis auto en stad te downloaden. Ik volg gewoon de instructies op het scherm en ik krijg ook in beeld dat het downloaden gelukt is, maar de items komen niet bij de gedownloade items te staan. Rara...
Ja, maar ze komen niet eens in dat opstartscherm.. Ow wacht, de stad nu wel, maar de auto nog niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:40 schreef Moozze het volgende:
[..]
Moet je ze in dat opstart scherm nog aanvinken en dan op instaleren drukken. Dan komt er bij 'status' ook te staan dat ze in je game zitten!
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:44 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Ja, maar ze komen niet eens in dat opstartscherm.. Ow wacht, de stad nu wel, maar de auto nog niet.
Heb trouwens wel de screemshots gevonden.
Nou vooruit dan ;-)quote:Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef Moozze het volgende:
Zullen we trouwens allemaal vrienden van elkaar worden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.thesims3.com/mypage/Moozze
Kun jij ook kapsels maken?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Danny het volgende:
inmiddels al flink wat nieuwe patterns geïnstalleerd. Ze zijn snel bij modthesims.info
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Danny het volgende:
inmiddels al flink wat nieuwe patterns geïnstalleerd. Ze zijn snel bij modthesims.info
waarschijnlijk door het switchen naar een andere familie kan je de jongvolwassene spelenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
misschien is het al gevraagd, maar als ik een jongvolwassen kin laat verhuizen naar een eigen huis, kan ik er niet meer mee spelen. straks zijn zn ouders dood en heb ik geen sim meer... kan dit ook op een andere manier?
Hoe bedoel je? Ik ben begonnen met het maken van een jongvolwassene en heb die alleen in een huis gezet. Dat werkt allemaal prima, het enige is dat je bij een jongvolwassene niet alle opties hebt die je bij een volwassene wel hebt. Zodra die in een eigen huis woont, kun je natuurlijk niet met de ouders en de jongvolwassene tegelijkertijd spelen; die jongvolwassene is dan een aparte familie geworden. Dus je speelt met het ene huis, of met het andere.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
misschien is het al gevraagd, maar als ik een jongvolwassen kin laat verhuizen naar een eigen huis, kan ik er niet meer mee spelen. straks zijn zn ouders dood en heb ik geen sim meer... kan dit ook op een andere manier?
welke opties mis je bij een jongvolwassene t.o.v. een volwassene dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef childintime het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ben begonnen met het maken van een jongvolwassene en heb die alleen in een huis gezet. Dat werkt allemaal prima, het enige is dat je bij een jongvolwassene niet alle opties hebt die je bij een volwassene wel hebt. Zodra die in een eigen huis woont, kun je natuurlijk niet met de ouders en de jongvolwassene tegelijkertijd spelen; die jongvolwassene is dan een aparte familie geworden. Dus je speelt met het ene huis, of met het andere.
een politieautoquote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Moozzie het volgende:
Jullie raden nooit wat ik in mijn binnenzak heb zitten
[ afbeelding ]
In je inventaris.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Moozzie het volgende:
Nog een vraag trouwens ik heb beloofd de radio van de buurvrouw te maken maar ik heb geen idee waar dat ding is
Waarschijnlijk ergens bij je buurvrouw thuis.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Moozzie het volgende:
Nog een vraag trouwens ik heb beloofd de radio van de buurvrouw te maken maar ik heb geen idee waar dat ding is
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
In je inventaris.
(koop menu, onderste optie, soort verhuisdoos)
Family inventory.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Moozzie het volgende:
Nietquote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn peuter in bad kan doen?Want ik krijg die optie niet te zien als ik de ouders bestuur en op het bad klik.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik had ook ineens een radio in m'n inventaris.. die staat nu al weken in m'n huis
Maar... maar... maar in De Sims 2 kon dat wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nietalthans, volgens mij niet.
Rechtermuisknop op het kind --> luier verschonen (ook al issie zindelijk) en 't kind is weer schoon!
peuters kiunnen niet in badquote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn peuter in bad kan doen?Want ik krijg die optie niet te zien als ik de ouders bestuur en op het bad klik.
Nee ze hebben um zogenaamd gebracht.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens bij je buurvrouw thuis.
In me inventaris staat hij niet:quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
In je inventaris.
(koop menu, onderste optie, soort verhuisdoos)
Ohw daarquote:Op maandag 8 juni 2009 20:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Family inventory.
Druk op F2, onderste ikoontje (soort doos) daar staat het item in, stereo ergens plaatsen. upgraden et voila
Ja dat hadden ze wel mogen melden. Ik heb 20 uur een blerend kind gehad dat niet in bad gootsteen of zelfs vijver kon. Duurde heel lang voor ik die luier door had, maar daar dacht ik niet aan omdat ie keurig op het potje was geweest.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:07 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
peuters kiunnen niet in bad
je moet ipv op het bad klikken, op de peuter klikken en dan luier verschonen
Nja, ik nam maar aan dat ik 'm kado had gekregen ofzo.. wat denk ik ook zo is, want het ding werkt gewoon, dus repareren is dan ook nogal loos..quote:Op maandag 8 juni 2009 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En je vroeg je niet af, hoe je opeens aan die radio kwam?
Laat even weten of hij wordt opgehaald door een boze buur. Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nja, ik nam maar aan dat ik 'm kado had gekregen ofzo.. wat denk ik ook zo is, want het ding werkt gewoon, dus repareren is dan ook nogal loos..
Ow kan dat? Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik wel een verbetering vind, is dat Sims hun peuters, baby's kunnen dragen en andertussen nog dingen kunnen doen.
Da's wel ff wennen af-en-toe hoor, ga je op een date, denk je ineens 'k*t, waarom heeft ze die baby nog bij zich?". En als ze dan na de date in de taxi springt verschijnt dan pas een berichtje "wil je de baby door een babysitter thuis laten brengen?" omdat ze die op de grond heeft moeten leggen tijdens het zoenenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik wel een verbetering vind, is dat Sims hun peuters, baby's kunnen dragen en andertussen nog dingen kunnen doen.
inderdaad. Kan ze toch naar het park, ff shoppen, zonder dat er een oppas moet komen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Ellatjuh het volgende:
ja datt ik zeker een verbetering.
zeker omdat ik een baby heb en de rest al op school zit en mama ook wel eens weg wilt.
ze neemt gewoon der kindje overal mee naar toe
Ik kwam er net achter dat mijn partner een stuk ouder is toen ie op z'n verjaardag ineens grijs haar kreegquote:Op maandag 8 juni 2009 20:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom er nu net achter dat waar mijn mannelijke Sim al twee kinderen bij verwekt heeft een Jongvolwassen vrouwelijke Sim isDacht dat zij ook al volwassen was bij het aanmaken van de familie.
Zal binnenkort wel eens foto's droppen. Als ik er achter ben hoe ik die moet nemen.
ik heb 2x een jongvolwassene (aparte families) en kan wel de optie aging off aanvinken... ?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef childintime het volgende:
Je kunt bv de tijd niet stilzetten als je niet wil dat ze ouder worden.
Is me nog niet gelukt, maar in DS2 kon dat ook. Dus wellicht kan het.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat mijn partner een stuk ouder is toen ie op z'n verjaardag ineens grijs haar kreeg![]()
Kun je met 'oja' ( "oja is geweldig, sims worden blij van oja") ook zwanger worden? Aangezien 'kindjes maken' een aparte optie is?
ja heb ik ook wel eens gehad:(quote:Op maandag 8 juni 2009 20:36 schreef Maartel het volgende:
Ik had laatst een waardeloze babysitter, zo'n beetje alles stond op rood toen ik thuis kwam
Wellesquote:Op maandag 8 juni 2009 18:51 schreef childintime het volgende:
Je kunt bv de tijd niet stilzetten als je niet wil dat ze ouder worden.
20.000 punten en je kan de midlifecrisis als bonus gebruikenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef Maartel het volgende:
Is er echt geen manier om een bestaande Sim te veranderen/kopieren?
Ik baal van iemands persoonlijkheid, maar wil de looks graag behouden.. helemaal nabouwen voelt ook als zo'n opgave terwijl ik 't perfecte uiterlijk al heb
Ja, dan is ze oud en verlopenquote:Op maandag 8 juni 2009 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
20.000 punten en je kan de midlifecrisis als bonus gebruiken
Kan dat niet met zo'n levenslange beloning?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:29 schreef Maartel het volgende:
Is er echt geen manier om een bestaande Sim te veranderen/kopieren?
Ik baal van iemands persoonlijkheid, maar wil de looks graag behouden.. helemaal nabouwen voelt ook als zo'n opgave terwijl ik 't perfecte uiterlijk al heb
Dat zei ik toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:37 schreef Moozze het volgende:
[..]
Kan dat niet met zo'n levenslange beloning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee of het na een restart nog steeds zo is, maar iig goed om te weten![]()
(ik wil verder niet te veel cheaten, maar deze persoon had ik allemaal gedownloadde eigenschappen gegeven waardoor ze niet normaal functioneerde, dus dat wilde ik even fixen)
quote:Op maandag 8 juni 2009 21:41 schreef sander-3 het volgende:
Verdomme!!!!!!!!!!! @#%$!¤²ðߥ¤¤‘þ![]()
Heb net heel de middag zitten spelen... crasht het spel opeens
Ik hoop dat er een auto save modus in zit.![]()
in de boekhandel of in de bieb wellicht.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:50 schreef Moozzie het volgende:
Mijn sim is arts en moet medice tijdschriften lezen maar ik weer niet waar ik die vandaan tover
Nvm gevonden i gues
Je zit niet in een familie?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
Tussendoor saven gaat niet meer, dan moet je telkens helemaal terug naar stad bewerken, veel te omslachtig.
Over kapot gesproken.. hoe vaak mijn douche en mijn vuilnis-apparaat wel niet kapot zijnquote:Op maandag 8 juni 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
de computer van mijn hackende Sim is door een defensief virus kapot.
mijn toilet en tv gaan ook om de haverklap stuk, gelukkig is mijn Sim best technisch, dus die fixt dat wel weer.quote:Op maandag 8 juni 2009 21:57 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Over kapot gesproken.. hoe vaak mijn douche en mijn vuilnis-apparaat wel niet kapot zijnEen keer in de twee dagen minstens..
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:59 schreef Maartel het volgende:
Ik heb me zojuist toch een akelig wicht gemaakt![]()
Zonnebank-bruin en pornoblond, met als eigenschappen de 5 die ik van Simmods heb gedownload (pyromaan en dat soort fratsen). Zo eens even gaan testen![]()
Ze heet Vanity Precious![]()
Gewoon opslaan of opslaan als, toch?quote:Op maandag 8 juni 2009 21:52 schreef ufopiloot het volgende:
Tussendoor saven gaat niet meer, dan moet je telkens helemaal terug naar stad bewerken, veel te omslachtig.
Ohw de mijne heeft het ook relaxed. Hij werkt 4 dagen in de week van 9:00 tot 14:00 en verdient 195 per uur.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Happel het volgende:
Mijn Sim heeft het zo makkelijk. Hij verdiend al schrijvend en hackend zijn geld bij elkaar, heeft geen baas en heeft elke dag een prima humeur, tenzij er weer iets kapot gaat. Maar dat is weer te fixen.
Af en toe even de stad in om boodschappen te doen et voila. De rest van de week zit die weer opgesloten in zijn huis te hacken en te schrijven.
Eigenschappen zijn: Einzelgänger, boekenwurm, computernerd, bankhanger en afwezig.
relaxedquote:Op maandag 8 juni 2009 22:23 schreef Happel het volgende:
Mijn Sim heeft het zo makkelijk. Hij verdiend al schrijvend en hackend zijn geld bij elkaar, heeft geen baas en heeft elke dag een prima humeur, tenzij er weer iets kapot gaat. Maar dat is weer te fixen.
Af en toe even de stad in om boodschappen te doen et voila. De rest van de week zit die weer opgesloten in zijn huis te hacken en te schrijven.
Eigenschappen zijn: Einzelgänger, boekenwurm, computernerd, bankhanger en afwezig.
Ook wel relaxed, wat is hij dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 22:25 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohw de mijne heeft het ook relaxed. Hij werkt 4 dagen in de week van 9:00 tot 14:00 en verdient 195 per uur.
Doe mij maar zo'n baan
Dat is nog wat ik mis een namen generator. Want ik ben zeer slecht in verzinnen van namen.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:28 schreef Maartel het volgende:
Die namen![]()
Wie noemt een gevangen vis nou Laura, of een teddybeer Selma
Agentquote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook wel relaxed, wat is hij dan?
Ik wist niet dat agenten zoveel krijgen.quote:
Tja, die namen van beestjes worden dus wel gegenereerd, maar vraag niet hoe..quote:Op maandag 8 juni 2009 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is nog wat ik mis een namen generator. Want ik ben zeer slecht in verzinnen van namen.
Ik ook nietquote:Op maandag 8 juni 2009 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat agenten zoveel krijgen.
Óf de tijd trager zetten onder opties zodat ze langer blijven leven, óf snel voortplantenquote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Heider00sje het volgende:
- Ik heb problemen met het plaatsen van een gootsteen, hoe doe ik dat?
- Hoe kan ik er voor zorgen dat ik door kan spelen, voordat beide poppetjes zijn overleden?
- bij de gootsteen moet je opletten dat je een aanrecht kiest en geen "eiland". heb ik ook een kwartier mee zitten kutten.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Heider00sje het volgende:
Wat worden de poppetjes snel oud zegBen nu pas twee dagen aan het spelen, en is al een opa en een oma
Ik heb ook wat probleempjes waar ik tegenaan loop:
- Ik heb problemen met het plaatsen van een gootsteen, hoe doe ik dat?
- Hoe kan ik er voor zorgen dat ik door kan spelen, voordat beide poppetjes zijn overleden?
- Hoe kan ik twee poppetjes sex met elkaar laten hebben?
M'n partner werd bejaard op de dag van het huwelijkquote:Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik kwam er net achter dat mijn partner een stuk ouder is toen ie op z'n verjaardag ineens grijs haar kreeg![]()
Kun je met 'oja' ( "oja is geweldig, sims worden blij van oja") ook zwanger worden? Aangezien 'kindjes maken' een aparte optie is?
Ik ben nou bewust met een bejaarde dame die nadrukkelijk 'rijk' genoemd wordt..nog even trouwen voor ze het loodje legt.. geen idee of ik bij haar in moet trekken om alles over te kunnen nemen of dat ik hoe dan ook alles erf (wil eigenlijk niet gaan samenwonen omdat ik een huis vol sims heb)quote:Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef Eutow het volgende:
[..]
M'n partner werd bejaard op de dag van het huwelijk![]()
Gelijk weer het huis uitgetrapt.
Volgens mij kan je je levenswens veranderen met je levensgeluk oid.quote:Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Mirjam het volgende:
kun je die ultieme carrierewens van je sim nog veranderen? ik heb nu een uurtje of 3 gespeeld, en wil liever een andere wens
maar vind het zo zonde om weer opnieuw te beginnen...
Ik ging ook met een rijke sim samenwonen.. maar toen was ie plotseling niet rijk meer..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:13 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik ben nou bewust met een bejaarde dame die nadrukkelijk 'rijk' genoemd wordt..nog even trouwen voor ze het loodje legt.. geen idee of ik bij haar in moet trekken om alles over te kunnen nemen of dat ik hoe dan ook alles erf (wil eigenlijk niet gaan samenwonen omdat ik een huis vol sims heb)
ja terwijl m'n sim aan et zwemmen was..quote:Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Moozzie het volgende:
Is er al bij 1 van jullie ingebroken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ook m'n eerste romance tussen m'n 2 buren gehad... (inc first kiss enzo, dus sim was mega happy)
maar even verder vond ts3 het dus nodig, uit het niets maar gewoon helemaal af te sluiten zonder waarschuwing en/of foutmelding(geen idee wanneer ik em voor et laatst heb opgeslagen
)
Hee, dat kon bij mij niet. Pas toen ze echt volwassen werd kon ik de tijd stilzetten....quote:Op maandag 8 juni 2009 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 2x een jongvolwassene (aparte families) en kan wel de optie aging off aanvinken... ?
Ik heb het ook gedaan toen mijn sim jongvolwassene was. Schijnt dus wel te kunnen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef childintime het volgende:
[..]
Hee, dat kon bij mij niet. Pas toen ze echt volwassen werd kon ik de tijd stilzetten....
Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Óf de tijd trager zetten onder opties zodat ze langer blijven leven, óf snel voortplanten
Ah... vandaar al die klote topics op fok de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als je gekozen hebt voor een computernerd kun je troll worden op een forum
kun je dat later ook nog doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.
Gewoon bij opties. En dan ergens spelopties o.i.d. Daar waar je ook de vrije wil instelt. Het is een schuifje om de lengte aan te passen, en een checkbox om de aging helemaal uit te zetten. (Verouderen)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dat later ook nog doen?
en waar precies? ik kon t nergens vinden
dus dat is wat ze bedoelen met become partner...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.
Ben trouwens miljonair . Schrijver zijn krijg je mooie royalties. Je kunt ook aandeelhouder worden van de winkels in de stad, Kun je wekelijks een dollar of 80 k ophalen .
wat dacht jij danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dus dat is wat ze bedoelen met become partner...
Nieuwe game starten en dan bij opties uitvinken. Als je al aan het spelen bent kun je het volgens mij niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dat later ook nog doen?
en waar precies? ik kon t nergens vinden
jup kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Je kunt ook mensen ontslaan bij de zaken waar je partner bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dus dat is wat ze bedoelen met become partner...
Jawelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als je al aan het spelen bent kun je het volgens mij niet meer aanpassen.
Inderdaad, gewoon zorgen dat je veel wensen van je Sim vervult zodat je van die perks kunt aanschaffen bij "beloningen". Een daarvan is de levenswens aanpassen. Heb dat zelf nog gedaan toen ik met mijn Sim perongeluk de verkeerde wens had gekozen.quote:
Ze had het toch over aging?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon zorgen dat je veel wensen van je Sim vervult zodat je van die perks kunt aanschaffen bij "beloningen". Een daarvan is de levenswens aanpassen. Heb dat zelf nog gedaan toen ik met mijn Sim perongeluk de verkeerde wens had gekozen.
Cheats..?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ze had het toch over aging?Nouja, in ieder geval, het kan allebei..
Ik zoek nog een manier om de leeftijd van 1 sim te verlagenZijn vriendin heeft nog iets van 95% van het volwassen gedeelte te gaan, en hijzelf nog maar 3 dagen.
Maar ik kan aging ook niet uitzetten, anders blijif ik tot in het oneindige met zo'n kut kleuter zitten die iedere nacht jankt
als je de cheats gewoon aanzet (testingcheatsenabled true) kun je wel een willekeurige sim een levensfase laten skippen, dat zou je dus op de kleuter toe kunnen passen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, die kan ik dus niet vinden: een cheat voor de leeftijd
Maar kinderen werden toch wel ouder ook al zet je aging uit? Ik hoop het maar, anders zit ik met hetzelfde probleem..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een manier om de leeftijd van 1 sim te verlagenZijn vriendin heeft nog iets van 95% van het volwassen gedeelte te gaan, en hijzelf nog maar 3 dagen.
Maar ik kan aging ook niet uitzetten, anders blijif ik tot in het oneindige met zo'n kut kleuter zitten die iedere nacht jankt
Waarom zouden de kinderen wel ouder worden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Maar kinderen werden toch wel ouder ook al zet je aging uit? Ik hoop het maar, anders zit ik met hetzelfde probleem..
ik had geen flauw idee wat het betekende, leek me stug dat je bij alle winkels aan een partner kon komenquote:
Een goed bed kopen scheelt al een heleboelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt verslaafd weer. Maar ze mogen zo snel mogelijk wat een die versnelling doen. Slapen en werken duurt bij mij te lang
Ik had hier gelezen dat de kinderen sowieso doorgroeiden tot jongvolwassene, ook als aging uit stond. Maar blijkbaar toch niet.. Dan doe ik aging toch maar weer aan * snik*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom zouden de kinderen wel ouder worden?Je krijgt dan gewoon het Sims 1 concept zeg maar...
ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Een goed bed kopen scheelt al een heleboel
Nouja, bij mij scheelt het wel een hoop. Ik zal eens in de gaten houden hoe lang die van mij erover doet om volledig uitgerust te zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...
ik laat overigens ook een maid komen , a 125,- per dag
de eerste keer dat ze langs kwam moest ze alleen bed opmaken en ging vervolgens weer weg
2de en 3de keer heb ik gezorgd dat ze meer dan voldoende werk had![]()
Je kan die dingen ook zelf de prullebak in slepenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nouja, bij mij scheelt het wel een hoop. Ik zal eens in de gaten houden hoe lang die van mij erover doet om volledig uitgerust te zijn.
Ik heb inderdaad ook die schoonmaakster. Die zorgt ervoor dat die bruine kranten altijd opgeruimd worden. Daar word ik niet goed van zeg... kan je die krant niet opzeggen
Hmm.. ja, maar zo heb ik er geen omkijken meer naarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan die dingen ook zelf de prullebak in slepen
Misschien bezorgt die kranten dude niet meer als je um steeds wegjaagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm.. ja, maar zo heb ik er geen omkijken meer naar
Wat ik ook misschien kan doen, is met de move_objects cheat, al die bruine kranten onder de fundering leggen (zodat ik ze niet zie), en dan net zo veel daar neer leggen totdat hij ze niet meer wil bezorgenDan ben je er ook vanaf... En bovendien, die lui moeten toch wat te doen hebben voor dat geld
Als die van mij om 0:00 uur gaat slapen, is hij om 5:00 weer uitgerustquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...
Planten water geven kan wel, maar dan moet je wel je gardeing skill wat hoger hebben geloof ik.. ik kan het iig welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm.. ja, maar zo heb ik er geen omkijken meer naar
Wat ik ook misschien kan doen, is met de move_objects cheat, al die bruine kranten onder de fundering leggen (zodat ik ze niet zie), en dan net zo veel daar neer leggen totdat hij ze niet meer wil bezorgenDan ben je er ook vanaf... En bovendien, die lui moeten toch wat te doen hebben voor dat geld
Wat dingen die ik irritant vind:Je kan niet meer "volgend nummer" kiezen bij de stereo. Nu krijg ik steeds het zelfde klote liedje Als je een pizza besteld, krijg je nog steeds dat die bezorger boven wacht, en als jouw sim het dan in ontvangst wil nemen, loopt die bezorger naar beneden, en die sim even later ook, terwijl die bezorger dan weer naar boven loopt om weer aan te bellen. ![]()
Dat was in de sims 2 ook.
Je kan je niet meer ziek melden op je werk. ![]()
De douche en afvalverwerker gaan om de dag kapot. Ik kan geen lampen maken in het trapgat (aan de muur of plafond); alleen met cheat Je kan de planten niet meer water geven.. vond ik altijd leuk om te doen.. tenminste, dat ze dan bruin waren, en dat je dan weer heel je tuin kleurrijk kon maken.. Geen duikplank in het zwembad meer
Ik heb het duurste bed, en het beste dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Een goed bed kopen scheelt al een heleboel
Ja, en bij jou werkt het niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het duurste bed, en het beste dus
En trouwens dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:54 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, en bij jou werkt het niet?Vreemd dan. Misschien dat het ook met het werk te maken heeft, of met de eigenschappen.. weet ik het.
Bij mij duurt het in ieder geval maar 5 uur.
Net was het kind klaar met school, en toen kreeg ik de vraag of hij bij een klasgenootje mocht spelen
Met je muis over je functie of over je richting. Staat in zo'n pop-upje dan tussen haakjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
Kan je trouwens ergen zien op welke nivo je ben met je werk? ik ben nu orkestleidsterEn wil weten hoeveel promoties ik nog moet maken voor ik bij het einde ben?
stapje voor stapjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef piekartz87 het volgende:
vraag het nog maar een keertjehoe loopt sims bij andere mensen?
Gewoon dat bord naar je inventaris slepen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik kan maar niet vinden hoe ik een gerecht in m'n inventaris moet plaatsen? Iemand een idee?
Met een sim op de koelkast klikken, kiezen voor 'openen' en vervolgens dingen uit de koelkast naar je inventaris slepenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik kan maar niet vinden hoe ik een gerecht in m'n inventaris moet plaatsen? Iemand een idee?
Vond het al vreemd dat ik geen optie had om het in m'n Inventaris te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef Moozze het volgende:
[..]
Gewoon dat bord naar je inventaris slepen!
ik zou eens in de statistieken bij energie moeten kijken wanneer die van mij volledig is uitgerust....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als die van mij om 0:00 uur gaat slapen, is hij om 5:00 weer uitgerust
Edit: ook leuk trouwens, die sim van mij is 'gerenommeerd chirurg' en hij kan nog steeds het papierwerk van de baas doen. Die baas is trouwens trauma-arts..
waarom zou je dat willen doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef GeneraalUli het volgende:
-edit: Gewoon slepen, dus. Dat ik dat niet had gezien!-
Omdat ik een recept langs een restaurant moest brengen om mee te doen aan een wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen doen?
ik heb overigens ook een opdracht voor een persoon een gerecht te maken echter weet ik niet hoe ik daarmee verder moet
Ach heb wel een beetje Sims-skills, had ooit in Sims 2 10 kinderen, plus een alienquote:
Daar wil ik dus meer over weten, hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Moozzie het volgende:
Mmm dat partner gebeuren loont nog niet eens zo goed
Het zal verschillen per geval lijkt me.. het zal geen gegarandereerde geldboom wezen lijkt me..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Moozzie het volgende:
Mmm dat partner gebeuren loont nog niet eens zo goed
Nou je kan partner worden met bedrijven in de stad als je daar genoeg geld voor hebt en dan kan je elke week wat geld ophalen. Ik ben partner bij de supermarkt en het ziekenhuis. De supermarkt koste eenmalig 7000 en ik krijg elke week 1000. En het ziekenhuis koste 30.000 en ik krijg elke week 6000. Maar dat vind ik vrij weinig aangezien me mannelijke sim 4 keer in de week 2500 krijgt en me vrouwelijke sim 4 keer in de week 3000 krijgtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef Moozze het volgende:
[..]
Daar wil ik dus meer over weten, hoe werkt dat?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef Maartel het volgende:
Damn, heb ik eindelijk mijn oude vrouwtje zover dat ze wil trouwen.. moet ik direct na de bruiloft samenwonen (opzich niet zo raar), kies ik er voor haar bij ons in ons kleine huisje in te laten trekken, omdat in haar oude huis haar exman nog woont.. bedenk nu pas dat ik die ws gewoon in ons huis had kunnen planten en met de hele familie haar villa over had kunnen nemen
Dat beginbedrag haal je er wel uit dus....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou je kan partner worden met bedrijven in de stad als je daar genoeg geld voor hebt en dan kan je elke week wat geld ophalen. Ik ben partner bij de supermarkt en het ziekenhuis. De supermarkt koste eenmalig 7000 en ik krijg elke week 1000. En het ziekenhuis koste 30.000 en ik krijg elke week 6000. Maar dat vind ik vrij weinig aangezien me mannelijke sim 4 keer in de week 2500 krijgt en me vrouwelijke sim 4 keer in de week 3000 krijgt
Ja maar dat duurt wel 7 wekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat beginbedrag haal je er wel uit dus....
Cheats nodig hebben bij dit spelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef iBolt het volgende:
WOOT Me uber sim heeft nu overal 10punten voor de skillshoef ik me iig daar nu geen zorgen meer over te maken en kan ik nu gezellig het spel verder spelen zonder cheats.
Kan je dat partnerschap ook doorgeven aan je kinderen? Of moeten die zich opnieuw inkopen?quote:
Volgens mij wel..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je dat partnerschap ook doorgeven aan je kinderen? Of moeten die zich opnieuw inkopen?
Oew, vind ie ook iets?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef sander-3 het volgende:Mijn sim is nu freelance journalist, en kan het vuilnis van de buren doorzoeken, naar nieuws.
En je kan ook vuilnisbakken omgooien
Dat ga ik doen bij een paar vijanden
Sadistquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vond een schuur maken vol met houten stoelen, tapijten, een brandalarm en een openhaard erin altijd wel leuk. Sim erin, deur eruit en aansteken die haard
Ik zie nog die gozert verbranden en een brandweer man om het huis rennen zoekend naar een deur terwijl een andere sim Rock Paper Scissor speelt met de dood om het verbrande gassie te laten leven
Volgens mij kan je gewoon een appel kopen en die in de grond stoppenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
Heeft iemand al zaadjes gevonden?
Ik zie wel keien maar echt nooit een zaadje liggen.
En hoe kom ik aan mest? Ik heb het mestboek uit maar zie het nog nergens verschijnen en mijn planten zijn nog niet lekker qua kwaliteit.
ja, ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
Heeft iemand al zaadjes gevonden?
Ik zie wel keien maar echt nooit een zaadje liggen.
En hoe kom ik aan mest? Ik heb het mestboek uit maar zie het nog nergens verschijnen en mijn planten zijn nog niet lekker qua kwaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |