abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 juni 2009 @ 20:05:42 #76
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_69804813
Iemand weet hoe je met een sim samen kan gaan wonen? Ben al verloofd maar er staat nergens dat je kan samen wonen.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_69804855
Jawel, staat in de opties bij een gesprek dat je kan voeren. Volgens mij onder 'vriendelijk'.
[P]otverdorie
pi_69805632
Weet iemand hoe je een halve trap kan maken die de bocht om gaat? Dus niet één lange trap, maar een trap in tweeën gedeeld zeg maar? En ik heb ook al op sommige screenshots halve muren gezien, weet iemand hoe dat moet?
pi_69806076
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:17 schreef Sanne het volgende:

[..]

Dit is niet helemaal wat ik bedoel.

Ik bedoel op je profielpagina van de sims 3 site daar heb je:
Kies uit het volgende:
SIMS DIE GEÜPLOAD ZIJN <<<---- die bedoel ik
STANDAARD AVATARS
Wist je dat je je eigen Sims uit de game kunt uploaden? Leren hoe het moet. (verwijst je nog verder het bos in).

Foto nemen met mobieltje had ik al geprobeerd, maar dan krijg je jezelf er niet op.
Is het al gelukt inmiddels? Zo niet, in Create-A-Sim is linksonderin ergens een knopje om je sim te delen. Als je een sim wilt uploaden die al ergens woont, kun je die sim gewoon in de spiegel laten kijken, dan kom je ook bij Create-A-Sim terecht. Vervolgens moet je naar het startvenster gaan (dat kleine schermpje dus, als je De Sims 3 wilt opstarten) en op uploads klikken. Dan moet je even inloggen en daarna kun je je sim uploaden naar de Sims 3 site.
pi_69807890
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef ufopiloot het volgende:
Weet iemand hoe je een halve trap kan maken die de bocht om gaat? Dus niet één lange trap, maar een trap in tweeën gedeeld zeg maar? En ik heb ook al op sommige screenshots halve muren gezien, weet iemand hoe dat moet?
In de sims 2 moest je daar een hoop bouw-cheats voor gebruiken.
Er gaat niets boven Groningen
  zondag 7 juni 2009 @ 21:32:50 #81
133369 Jivis
Critikut
pi_69807991
quote:
Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef Maartel het volgende:
Hmm, blijkbaar krijg je na een echtscheiding je eigen achternaam niet terug
Naam (voornaam en/of achternaam) kun je gewoon op het gemeentehuis laten veranderen.
quote:
Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef Rijstbal het volgende:
Iemand weet hoe je met een sim samen kan gaan wonen? Ben al verloofd maar er staat nergens dat je kan samen wonen.
Het kan zijn dat je eerst een betere relatie met de Sim waarmee je samen wilt wonen moet hebben om het te kunnen kiezen.
Amen.
pi_69808044
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef Jivis het volgende:

Het kan zijn dat je eerst een betere relatie met de Sim waarmee je samen wilt wonen moet hebben om het te kunnen kiezen.
Ja, ik kon het net ook niet vinden. Maar je moet gewoon heel lang blijven proberen.. Dan staat het er opeens bij..
  zondag 7 juni 2009 @ 21:56:35 #83
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_69808946
Wie kan mij helpen?

Ik probeer de Sims 3 op m'n laptop te installeren maar als ie bijna klaar is (nog een cm) stopt ie en reageert hij nergens meer op.

Het lullige is dat ik 3 weken terug een illegale versie had. Die deed het wel maar heb ik expres verwijderd omdat ik het origineel wil spelen ..... en nou doet die het niet !!!

Help!
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
pi_69809101
Welk OS?
  zondag 7 juni 2009 @ 22:00:39 #85
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_69809143
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:59 schreef sander-3 het volgende:
Welk OS?
Vista
pi_69809285
quote:
Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef Maartel het volgende:
Ik had net ene Alan Watanabe in m'n huis die in een overal met een soort ghostbustersding/schotel door mijn hele huis straalde.. ik kon geen actie op hem ondernemen.. iemand een idee wie dit is en wat ie in mijn huis moet??
Da's de deurwaarder. betaal jij je rekeningen eens vlug
I had a signature once. It was awful.
pi_69809374
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:00 schreef Double-U het volgende:

[..]

Vista
Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''

Kijken of je wat krijgt Vooral kijken naar evt. rode icoontjes bij de resultaten. Daar kun je zien of er iets mis is. Dit kun je ook doen bij het systeemlogboek wat eronder staat. En dan vooral kijken naar de datum + tijdstip van wanneer jij het installeren geprobeerd hebt.

Verder kun je even proberen om in C:/program files/ea games/ de Sims 3 map te verwijderen (mocht die er staan). En een regcleaner uit te voeren, zoals ccleaner of eusing registry cleaner. En even kijken of je wel genoeg ruimte hebt e/d.

[ Bericht 18% gewijzigd door sander-3 op 08-06-2009 12:25:10 ]
  zondag 7 juni 2009 @ 22:16:56 #88
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_69809816
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''

Kijken of je wat krijgt Vooral kijken naar evt. rode icoontjes bij de resultaten. Daar kun je zien of er iets mis is. Dit kun je ook doen bij het systeemlogboek wat eronder staat. En dan vooral kijken naar de datum + tijdstip van wanneer jij het installeren geprobeerd hebt.

Verder kun je even proberen om in C:/program files/ea games/ de Sims 3 map te verwijderen (mocht die er staan). En een regcleaner uit te voeren, zoals ccleaner of eusing registry cleaner. En even kijken of je wel genoeg ruimte hebt e/d.
Ben eea aan het proberen, kan geen sims vinden in het logboek. Schijfruimte is voldoende.
Jammer dat hij geen foutmelding geeft maar gewoon stopt ...
  zondag 7 juni 2009 @ 22:19:05 #89
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69809899
quote:
Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij onder 'stad bewerken' , en dan een familie selecteren en klikken op 'delen'?

Thanks, die bedoelde ik!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_69810252
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef Double-U het volgende:

[..]

Ben eea aan het proberen, kan geen sims vinden in het logboek. Schijfruimte is voldoende.
Jammer dat hij geen foutmelding geeft maar gewoon stopt ...
Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd. Verder weet ik het ook niet.. beetje lastig, zo van een afstand
  zondag 7 juni 2009 @ 22:32:13 #91
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_69810432
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd. Verder weet ik het ook niet.. beetje lastig, zo van een afstand
Lol, de afstand is idd groot, ik zit in Zuid-Frankrijk

Toch bedankt!
pi_69811386
Kan je geen winkels meer bouwen zoals in sims 2?
pi_69811476
Hoe kan ik een bestaande Sim 'verbouwen' (dus niet alleen het haar en de make-up)?
pi_69811878
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Moozzie het volgende:
Kan je geen winkels meer bouwen zoals in sims 2?
In de sims 2 kon dit ook niet hoor. Alleen met een uitbreiding.
pi_69811909
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Maartel het volgende:
Hoe kan ik een bestaande Sim 'verbouwen' (dus niet alleen het haar en de make-up)?
Is daar niet iets voor wat je kan kopen met die levenspunten? Een van de onderste dacht ik..
pi_69812030
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef sander-3 het volgende:

[..]

In de sims 2 kon dit ook niet hoor. Alleen met een uitbreiding.
Lol dus nou moeten we weer opnieuw alle uitbreidingen kopen? Wtf
pi_69812161
quote:
Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef Happel het volgende:
Ligt het aan mij of word een Sim binnen de korste keren oud? Pas net begonnen en hij is nu al 73.
Kan je zelf instellen bij gameopties hoe snel je sims verouderen. Heb ingezet op 960 dagen levensduur ipv de reguliere 90 dagen. En ik dacht ook zelfs dat je ervoor kan kiezen ze uberhaupt niet ouder te laten worden.
pi_69812587
Ik heb ze inderdaad ingesteld dat ze niet groeien. Veel leuker, anders speel je met bejaarden

Weet iemand nou precies het verschil tussen een volwassene en een jongvolwassene? Grafisch is er geen verschil maar kwa relaties zijn sommige combinaties helemaal niet mogelijk.
  zondag 7 juni 2009 @ 23:35:02 #99
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_69812601
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik heb regcleaner uitgevoerd en hij werkt!!!!

pi_69813326
quote:
Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:

[..]

verkeerde quote gepakt?
I had a signature once. It was awful.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')