én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:07 schreef Maartel het volgende:
Is er ook een manier om de camera omhoog te bewegen, zonder te kantelen?
Soms krijg ik als ik inzoom alleen twee buiken te zien, terwijl ik toch graag zou focussen op de gezichten..
Wat ik mis (wat Sims 1 volgens mij wel had) is een optie om een kennis aan te klikken om te kijken waar die is gebleven.. of zie ik die over het hoofd?
Extra kleding kan je niet kopen. Met een kledingkast kan je extra outfits toevoegen (tot 3 per type).quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Waar kun je trouwens nieuwe kleding kopen?
vista is inderdaad geweldig, al helemaal voor mensen die het op orde moeten houden, alle rotzooi komt er gelukkig niet zomaar meer opquote:Op zaterdag 6 juni 2009 17:31 schreef sander-3 het volgende:
[..]
[..]
Daarom..
Meer met hetzelfde probleem. (gelukkig)
Problem solved! Rechts klikken -> als administrator uitvoeren. Geweldig, Vista.![]()
Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:53 schreef Maartel het volgende:
[..]
én: als ik met muis of pijltjestoetsen iets naar links of naar rechts wil wordt er altijd gelijk een behoorlijke sprong gemaakt.. kan dit ook geleidelijker?
Ja, ik heb dus geen scrollwielquote:Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ik gebruik WASD om heen en weer te gaan over de kaart, dat gaat wel soepel. Ik weet niet of dat soepeler is dan met de pijltjes toetsen? En anders kan je je rechtermuisknop indrukken en slepen.
Over dat zoomen, als je je scrollwiel indrukt en je muis heen en weer beweegt kan je je camera op allerlei verschillende hoogtes krijgen.
geen idee. Lijkt me wel leuk om in te breken bij de buren en dan de volgende ochtend bij hen langsgaan als troostende buur.quote:Op zondag 7 juni 2009 09:19 schreef Ceased2Be het volgende:
tvp!
Even niets zinnigs te melden behalve dat het criminele pad ook erg leuk is, alleen nog niet ontdekt hoe ik ergens in kan breken...anyone?
Kijk in de OP. Daar staat een plaatje van het doosje.quote:
Kijk hier eens?quote:Op zondag 7 juni 2009 07:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik merk echt dat ik er niets aan vind doordat ik de levenselixer uit de sims 2 mis. De tijd stoppen wil ik niet, maar het leven verlengen was wel leuk. Nu zit ik met een bejaarde met een baby
Je bedoelt hier als usericon?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:02 schreef Sanne het volgende:
De tijd vliegt zeker voorbij met deze Sims.
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn karakter kan uploaden, zodat ik mijn eigen poppetje ook in mijn eigen profiel krijg?
Dit is niet helemaal wat ik bedoel.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:07 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Je bedoelt hier als usericon?
Mijn boerenverstand zegt dit:
Open de sims en zoom in op het hoofd van je Sim
Druk op printscreen op je toetsenbord
Open Paint
Druk op Ctrl-V (of plakken)
Opslaan
Open www.tinypic.com
Upload het plaatje
Gebruik de code die tussen [ [url= ]afbeelding[/url] ] staat
Zet het in je profiel op fok
Maar... misschien hoef je niet per se print screen te gebruiken, maar kun je ook gebruik maken van het fototoestel in de Sims. Weet ik niet zeker, heb ik nooit gebruikt...!
Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.quote:
Hé johquote:Op zondag 7 juni 2009 12:35 schreef Ellatjuh het volgende:
Hier ook wat foto's van mijn sims![]()
[ afbeelding ]
moeder leert haar dochtertje praten
[ afbeelding ]
nu nog leren lopen
[ afbeelding ]
papa komt even naar zn dochters kijken
de collectors editite zou ik wel willen hebben maar 55,- vind ik wel veel geld voor zo'n spel :pquote:
Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:26 schreef Ered het volgende:
Weet iemand of ik mijn huis kan verkopen voordat ik een nieuw huis koop?
Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:31 schreef childintime het volgende:
[..]
Als je voor optie verhuizen kiest dan gaat dat vanzelf. Mijn Sim is gisteren verhuisd en dan krijg je een keus van nieuwe huizen die je kunt kopen en kun je kiezen of je je spullen mee wil verhuizen of alles wil verkopen.
Ja oké! Ik heb nu die nieuwe normale Macbook dus het zit wel goedquote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Alleen met een Macbook pro of een van de nieuwere macbooks denk ik. De witte macbook heeft geen nvidia videokaart.
Dat heb ik niet gedaan, ik heb alles laten verkopenquote:Op zondag 7 juni 2009 14:34 schreef Maartel het volgende:
[..]
Hoe gaat dat dan als je spullen mee verhuizen? Worden die dan automatisch neergezet in t huis?
je hebt nog een geforce 4MX 440? dat gaat inderdaad niet werken... (ondersteund pixel shader 1.3)quote:Op zondag 7 juni 2009 14:15 schreef childintime het volgende:
Ik had 'm op m'n pc geinstalleerd. Toen ik wilde spelen, kreeg ik de melding dat m'n videokaart "niet tenminste shader 2.0 ondersteund en ik deze moest upgraden. Ik ben naar de site van Nfidia gegaan en heb gedownload wat belangrijk was voor mijn kaart (Geforce 4, mx 440). Maar alsnog blijft het spel deze melding geven. Betekent dat dat ik een nieuwe videokaart in de pc moet laten zetten?
Heel gek, op de laptop (Vista) speelde Sims 2 niet; Sims 3 echter welNiet echt heel soepel hoor, soms heeftíe wat moeite, vooral als Sim buiten is, op de fiets of in de auto ofzo.
En ja, die tijd als ze aan het werk zijn of slapenEcht storend. Als je voor supersnel kiest, optie 4, looptíe net zo snel als in Sims 2 op snelheid 2 zo'n beetje.....
Ik heb het gisteren gedaan en het werkte wel bij mijquote:Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef Theamerican het volgende:
voor meer geld die cheat d.m.v ctrl + shift+ c
lukt niet krijg niet eens de balk om de cheat te typen
owja.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hé johmaak eens gauw een hekje om dat trapgat.. straks dondert dat kind naar beneden
vaag dan dat bij jou wel werkt... in welk moment van spel doe je het danquote:Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren gedaan en het werkte wel bij mij
Volgens mij van 2002quote:Op zondag 7 juni 2009 15:05 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt nog een geforce 4MX 440? dat gaat inderdaad niet werken... (ondersteund pixel shader 1.3)
je kan kijken of je er ergens goedkoop een geforce 6800GT in kan laten zetten, maar aangezien die kaarten al 3 generaties oud zijn, er inmiddels geen AGP kaarten gemaakt worden is het misschien handig om de hele pc te vervangen. Hoe oud is de pc?
Ze was gewoon thuis. Ik probeerde eerst "aging off" omdat om de 1 of andere onverklaarbare reden bij mij het weer niet lukt om de tijd stil te zetten (dus dat het leven niet verder gaat). Toen wilde ik snel een tuintje gaan maken om te tuinieren en een plant te laten groeien waardoor ze jonger blijven en daar was geen plek voor. Toen wilde ik haar laten verhuizen maar daar had ze weer geen geld voorquote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
vaag dan dat bij jou wel werkt... in welk moment van spel doe je het dan
gewoon als ze in huis zitten of als spel op pauze staat?
persoonlijk (ik geef toch gemiddeld wat meer uit aan pc'squote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef Maartel het volgende:
Ik had net ene Alan Watanabe in m'n huis die in een overal met een soort ghostbustersding/schotel door mijn hele huis straalde.. ik kon geen actie op hem ondernemen.. iemand een idee wie dit is en wat ie in mijn huis moet??
Met bijna nog de helft (van oorspronkelijke) vrije schijfruimtequote:Op zondag 7 juni 2009 15:48 schreef mschol het volgende:
[..]
persoonlijk (ik geef toch gemiddeld wat meer uit aan pc's) zou ik een nieuw systeem halen, je huiidige pc is mijninziens rijp voor de 3de wereld
dat ios wel jammer idd, dat je niet realtime 2 of meer families kan besturen (en de andere families doet de pc zelf dan)quote:Op zondag 7 juni 2009 16:15 schreef Ellatjuh het volgende:
heb al 1x de deurwaarde lang gehad:(
nouwja misschien wel vaker, ik switch telkens tussen 2 families en ze hebben altijd beide een auto en wat fietsen.
maar telkens als ik dan weer naarde andere familie ga is de auto weg
en zag ook toen ik op bezoek ging met de andere familie dat er rekeningen rond slingerde.
maarja kon er niks aandoen want kon die sims niet besturen en was maar een bezoeker
die gaan hun ding verder doen...quote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef Ellatjuh het volgende:
ja dat dus en soms schakel ik wel ff over maar heb geen idee wat er dan met dieandere familie gebeurd
Je moet ook de alt erbij doenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef Theamerican het volgende:
[..]
vaag dan dat bij jou wel werkt... in welk moment van spel doe je het dan
gewoon als ze in huis zitten of als spel op pauze staat?
Dan is de klik er niet? Kan dat?quote:Op zondag 7 juni 2009 17:58 schreef Rorata het volgende:
hoe zorg je ervoor dat er liefde is want het vriendschaps balkje is vol (staat nu 'oude vrienden') maar als ik flirten doe dan veranderd er niks en o jaa zorgt er ook niet voor.
Jepquote:Op zondag 7 juni 2009 19:21 schreef Niara het volgende:
hmm enig idee of het mogelijk is om met een einzelgänger te trouwen?
Is het al gelukt inmiddels? Zo niet, in Create-A-Sim is linksonderin ergens een knopje om je sim te delen. Als je een sim wilt uploaden die al ergens woont, kun je die sim gewoon in de spiegel laten kijken, dan kom je ook bij Create-A-Sim terecht. Vervolgens moet je naar het startvenster gaan (dat kleine schermpje dus, als je De Sims 3 wilt opstarten) en op uploads klikken. Dan moet je even inloggen en daarna kun je je sim uploaden naar de Sims 3 site.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:17 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal wat ik bedoel.
Ik bedoel op je profielpagina van de sims 3 site daar heb je:
Kies uit het volgende:
SIMS DIE GEÜPLOAD ZIJN <<<---- die bedoel ik
STANDAARD AVATARS
Wist je dat je je eigen Sims uit de game kunt uploaden? Leren hoe het moet. (verwijst je nog verder het bos in).
Foto nemen met mobieltje had ik al geprobeerd, maar dan krijg je jezelf er niet op.
In de sims 2 moest je daar een hoop bouw-cheats voor gebruiken.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:28 schreef ufopiloot het volgende:
Weet iemand hoe je een halve trap kan maken die de bocht om gaat? Dus niet één lange trap, maar een trap in tweeën gedeeld zeg maar? En ik heb ook al op sommige screenshots halve muren gezien, weet iemand hoe dat moet?
Naam (voornaam en/of achternaam) kun je gewoon op het gemeentehuis laten veranderen.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:33 schreef Maartel het volgende:
Hmm, blijkbaar krijg je na een echtscheiding je eigen achternaam niet terug
Het kan zijn dat je eerst een betere relatie met de Sim waarmee je samen wilt wonen moet hebben om het te kunnen kiezen.quote:Op zondag 7 juni 2009 20:05 schreef Rijstbal het volgende:
Iemand weet hoe je met een sim samen kan gaan wonen? Ben al verloofd maar er staat nergens dat je kan samen wonen.
Ja, ik kon het net ook niet vinden. Maar je moet gewoon heel lang blijven proberen..quote:Op zondag 7 juni 2009 21:32 schreef Jivis het volgende:
Het kan zijn dat je eerst een betere relatie met de Sim waarmee je samen wilt wonen moet hebben om het te kunnen kiezen.
Da's de deurwaarder. betaal jij je rekeningen eens vlugquote:Op zondag 7 juni 2009 16:00 schreef Maartel het volgende:
Ik had net ene Alan Watanabe in m'n huis die in een overal met een soort ghostbustersding/schotel door mijn hele huis straalde.. ik kon geen actie op hem ondernemen.. iemand een idee wie dit is en wat ie in mijn huis moet??
Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''quote:
Ben eea aan het proberen, kan geen sims vinden in het logboek. Schijfruimte is voldoende.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''
Kijken of je wat krijgtVooral kijken naar evt. rode icoontjes bij de resultaten. Daar kun je zien of er iets mis is. Dit kun je ook doen bij het systeemlogboek wat eronder staat. En dan vooral kijken naar de datum + tijdstip van wanneer jij het installeren geprobeerd hebt.
Verder kun je even proberen om in C:/program files/ea games/ de Sims 3 map te verwijderen (mocht die er staan). En een regcleaner uit te voeren, zoals ccleaner of eusing registry cleaner. En even kijken of je wel genoeg ruimte hebt e/d.
Thanks, die bedoelde ik!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Maartel het volgende:
Volgens mij onder 'stad bewerken' , en dan een familie selecteren en klikken op 'delen'?
Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:16 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ben eea aan het proberen, kan geen sims vinden in het logboek. Schijfruimte is voldoende.
Jammer dat hij geen foutmelding geeft maar gewoon stopt ...
Lol, de afstand is idd groot, ik zit in Zuid-Frankrijkquote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd.Verder weet ik het ook niet.. beetje lastig, zo van een afstand
In de sims 2 kon dit ook niet hoor. Alleen met een uitbreiding.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:57 schreef Moozzie het volgende:
Kan je geen winkels meer bouwen zoals in sims 2?
Is daar niet iets voor wat je kan kopen met die levenspunten? Een van de onderste dacht ik..quote:Op zondag 7 juni 2009 22:59 schreef Maartel het volgende:
Hoe kan ik een bestaande Sim 'verbouwen' (dus niet alleen het haar en de make-up)?
Lol dus nou moeten we weer opnieuw alle uitbreidingen kopen? Wtfquote:Op zondag 7 juni 2009 23:10 schreef sander-3 het volgende:
[..]
In de sims 2 kon dit ook niet hoor. Alleen met een uitbreiding.
Kan je zelf instellen bij gameopties hoe snel je sims verouderen. Heb ingezet op 960 dagen levensduur ipv de reguliere 90 dagen. En ik dacht ook zelfs dat je ervoor kan kiezen ze uberhaupt niet ouder te laten worden.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:16 schreef Happel het volgende:
Ligt het aan mij of word een Sim binnen de korste keren oud? Pas net begonnen en hij is nu al 73.
Ik heb regcleaner uitgevoerd en hij werkt!!!!quote:Op zondag 7 juni 2009 22:28 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm, vaag. Ik zou toch even een regcleaner uitvoeren. Je kunt ook proberen om het als administrator uit te voeren. Dus rechts klikken op dat setup.exe bestandje op de cd.Verder weet ik het ook niet.. beetje lastig, zo van een afstand
verkeerde quote gepakt?quote:Op zondag 7 juni 2009 22:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Start -> Zoeken -> 'logboeken' intypen, zonder '' -> en dan rechtsklikken op Toepassing -> zoeken -> "sims" intypen, zonder ''
Kijken of je wat krijgtVooral kijken naar evt. rode icoontjes bij de resultaten. Daar kun je zien of er iets mis is. Dit kun je ook doen bij het systeemlogboek wat eronder staat. En dan vooral kijken naar de datum + tijdstip van wanneer jij het installeren geprobeerd hebt.
Verder kun je even proberen om in C:/program files/ea games/ de Sims 3 map te verwijderen (mocht die er staan). En een regcleaner uit te voeren, zoals ccleaner of eusing registry cleaner. En even kijken of je wel genoeg ruimte hebt e/d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |