Laat even weten of hij wordt opgehaald door een boze buur. Ben ik wel benieuwd naar.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nja, ik nam maar aan dat ik 'm kado had gekregen ofzo.. wat denk ik ook zo is, want het ding werkt gewoon, dus repareren is dan ook nogal loos..
Ow kan dat? Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik wel een verbetering vind, is dat Sims hun peuters, baby's kunnen dragen en andertussen nog dingen kunnen doen.
Da's wel ff wennen af-en-toe hoor, ga je op een date, denk je ineens 'k*t, waarom heeft ze die baby nog bij zich?". En als ze dan na de date in de taxi springt verschijnt dan pas een berichtje "wil je de baby door een babysitter thuis laten brengen?" omdat ze die op de grond heeft moeten leggen tijdens het zoenenquote:Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik wel een verbetering vind, is dat Sims hun peuters, baby's kunnen dragen en andertussen nog dingen kunnen doen.
inderdaad. Kan ze toch naar het park, ff shoppen, zonder dat er een oppas moet komen.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Ellatjuh het volgende:
ja datt ik zeker een verbetering.
zeker omdat ik een baby heb en de rest al op school zit en mama ook wel eens weg wilt.
ze neemt gewoon der kindje overal mee naar toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |