abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69837983
Tvp. Niet dat ik het kan spelen, want daar is mijn brakke computer niet geschikt voor. Heb Sims 2 er al af moeten halen . Iemand die een leuke goedkope laptop weet waar ik het wel op kan spelen ?
  maandag 8 juni 2009 @ 20:23:22 #162
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69838034
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:22 schreef Maartel het volgende:

[..]

Nja, ik nam maar aan dat ik 'm kado had gekregen ofzo.. wat denk ik ook zo is, want het ding werkt gewoon, dus repareren is dan ook nogal loos..
Laat even weten of hij wordt opgehaald door een boze buur. Ben ik wel benieuwd naar.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_69838135
ja ik mis ook de regenbuien met flinke bliksem en de sneeuw uit seizoenen
elke dag mooi weer kan niet
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  maandag 8 juni 2009 @ 20:28:54 #164
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69838334
Wat ik wel een verbetering vind, is dat Sims hun peuters, baby's kunnen dragen en andertussen nog dingen kunnen doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 8 juni 2009 @ 20:29:41 #165
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_69838372
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat ik wel een verbetering vind, is dat Sims hun peuters, baby's kunnen dragen en andertussen nog dingen kunnen doen.
Ow kan dat? Dat heb ik helemaal nog niet geprobeerd.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_69838492
ja datt ik zeker een verbetering.
zeker omdat ik een baby heb en de rest al op school zit en mama ook wel eens weg wilt.
ze neemt gewoon der kindje overal mee naar toe
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_69838572
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Da's wel ff wennen af-en-toe hoor, ga je op een date, denk je ineens 'k*t, waarom heeft ze die baby nog bij zich?". En als ze dan na de date in de taxi springt verschijnt dan pas een berichtje "wil je de baby door een babysitter thuis laten brengen?" omdat ze die op de grond heeft moeten leggen tijdens het zoenen

Wordt je trouwens ook wel eens door andere Sims thuis uitgenodigd?
Ik en nu met een rijke oude dame aan de flirt, en wil me wel eens haar huis binnenwerken... (kan natuurlijk ook op de kaart zoeken, maar ze moet mij toch ook wel een keer bellen of langs vragen??)
  maandag 8 juni 2009 @ 20:35:04 #168
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69838613
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:32 schreef Ellatjuh het volgende:
ja datt ik zeker een verbetering.
zeker omdat ik een baby heb en de rest al op school zit en mama ook wel eens weg wilt.
ze neemt gewoon der kindje overal mee naar toe
inderdaad. Kan ze toch naar het park, ff shoppen, zonder dat er een oppas moet komen.

Één keer kwam er bij mij een oppas voor een halfuurtje, omdat mevrouw naar haar werk moest en meneer kwam pas een halfuur later thuis van zijn werk. Toen mijn mannelijke Sim thuis was en de opppas wegsturde omdat die niet meer nodig was, kostte dat § 75,-
Fuck the EBU.
pi_69838670
Ik had laatst een waardeloze babysitter, zo'n beetje alles stond op rood toen ik thuis kwam
  maandag 8 juni 2009 @ 20:39:31 #170
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_69838811
Kom er nu net achter dat waar mijn mannelijke Sim al twee kinderen bij verwekt heeft een Jongvolwassen vrouwelijke Sim is Dacht dat zij ook al volwassen was bij het aanmaken van de familie.

Zal binnenkort wel eens foto's droppen. Als ik er achter ben hoe ik die moet nemen.
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')