Nietquote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn peuter in bad kan doen?Want ik krijg die optie niet te zien als ik de ouders bestuur en op het bad klik.
quote:Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik had ook ineens een radio in m'n inventaris.. die staat nu al weken in m'n huis
Maar... maar... maar in De Sims 2 kon dat wel.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nietalthans, volgens mij niet.
Rechtermuisknop op het kind --> luier verschonen (ook al issie zindelijk) en 't kind is weer schoon!
peuters kiunnen niet in badquote:Op maandag 8 juni 2009 19:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weet iemand hoe ik mijn peuter in bad kan doen?Want ik krijg die optie niet te zien als ik de ouders bestuur en op het bad klik.
Nee ze hebben um zogenaamd gebracht.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens bij je buurvrouw thuis.
In me inventaris staat hij niet:quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
In je inventaris.
(koop menu, onderste optie, soort verhuisdoos)
Ohw daarquote:Op maandag 8 juni 2009 20:02 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Family inventory.
Druk op F2, onderste ikoontje (soort doos) daar staat het item in, stereo ergens plaatsen. upgraden et voila
Ja dat hadden ze wel mogen melden. Ik heb 20 uur een blerend kind gehad dat niet in bad gootsteen of zelfs vijver kon. Duurde heel lang voor ik die luier door had, maar daar dacht ik niet aan omdat ie keurig op het potje was geweest.quote:Op maandag 8 juni 2009 20:07 schreef Ellatjuh het volgende:
[..]
peuters kiunnen niet in bad
je moet ipv op het bad klikken, op de peuter klikken en dan luier verschonen
Nja, ik nam maar aan dat ik 'm kado had gekregen ofzo.. wat denk ik ook zo is, want het ding werkt gewoon, dus repareren is dan ook nogal loos..quote:Op maandag 8 juni 2009 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
En je vroeg je niet af, hoe je opeens aan die radio kwam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |