Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.quote:Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Óf de tijd trager zetten onder opties zodat ze langer blijven leven, óf snel voortplanten
Ah... vandaar al die klote topics op fok de laatste tijdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als je gekozen hebt voor een computernerd kun je troll worden op een forum
kun je dat later ook nog doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.
Gewoon bij opties. En dan ergens spelopties o.i.d. Daar waar je ook de vrije wil instelt. Het is een schuifje om de lengte aan te passen, en een checkbox om de aging helemaal uit te zetten. (Verouderen)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dat later ook nog doen?
en waar precies? ik kon t nergens vinden
dus dat is wat ze bedoelen met become partner...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.
Ben trouwens miljonair . Schrijver zijn krijg je mooie royalties. Je kunt ook aandeelhouder worden van de winkels in de stad, Kun je wekelijks een dollar of 80 k ophalen .
wat dacht jij danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dus dat is wat ze bedoelen met become partner...
Nieuwe game starten en dan bij opties uitvinken. Als je al aan het spelen bent kun je het volgens mij niet meer aanpassen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kun je dat later ook nog doen?
en waar precies? ik kon t nergens vinden
jup kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Je kunt ook mensen ontslaan bij de zaken waar je partner bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
dus dat is wat ze bedoelen met become partner...
Jawelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 08:11 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Als je al aan het spelen bent kun je het volgens mij niet meer aanpassen.
Inderdaad, gewoon zorgen dat je veel wensen van je Sim vervult zodat je van die perks kunt aanschaffen bij "beloningen". Een daarvan is de levenswens aanpassen. Heb dat zelf nog gedaan toen ik met mijn Sim perongeluk de verkeerde wens had gekozen.quote:
Ze had het toch over aging?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon zorgen dat je veel wensen van je Sim vervult zodat je van die perks kunt aanschaffen bij "beloningen". Een daarvan is de levenswens aanpassen. Heb dat zelf nog gedaan toen ik met mijn Sim perongeluk de verkeerde wens had gekozen.
Cheats..?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ze had het toch over aging?Nouja, in ieder geval, het kan allebei..
Ik zoek nog een manier om de leeftijd van 1 sim te verlagenZijn vriendin heeft nog iets van 95% van het volwassen gedeelte te gaan, en hijzelf nog maar 3 dagen.
Maar ik kan aging ook niet uitzetten, anders blijif ik tot in het oneindige met zo'n kut kleuter zitten die iedere nacht jankt
als je de cheats gewoon aanzet (testingcheatsenabled true) kun je wel een willekeurige sim een levensfase laten skippen, dat zou je dus op de kleuter toe kunnen passen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, die kan ik dus niet vinden: een cheat voor de leeftijd
Maar kinderen werden toch wel ouder ook al zet je aging uit? Ik hoop het maar, anders zit ik met hetzelfde probleem..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een manier om de leeftijd van 1 sim te verlagenZijn vriendin heeft nog iets van 95% van het volwassen gedeelte te gaan, en hijzelf nog maar 3 dagen.
Maar ik kan aging ook niet uitzetten, anders blijif ik tot in het oneindige met zo'n kut kleuter zitten die iedere nacht jankt
Waarom zouden de kinderen wel ouder worden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:25 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Maar kinderen werden toch wel ouder ook al zet je aging uit? Ik hoop het maar, anders zit ik met hetzelfde probleem..
ik had geen flauw idee wat het betekende, leek me stug dat je bij alle winkels aan een partner kon komenquote:
Een goed bed kopen scheelt al een heleboelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben echt verslaafd weer. Maar ze mogen zo snel mogelijk wat een die versnelling doen. Slapen en werken duurt bij mij te lang
Ik had hier gelezen dat de kinderen sowieso doorgroeiden tot jongvolwassene, ook als aging uit stond. Maar blijkbaar toch niet.. Dan doe ik aging toch maar weer aan * snik*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom zouden de kinderen wel ouder worden?Je krijgt dan gewoon het Sims 1 concept zeg maar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |