abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69845469
Wat worden de poppetjes snel oud zeg Ben nu pas twee dagen aan het spelen, en is al een opa en een oma

Ik heb ook wat probleempjes waar ik tegenaan loop:
- Ik heb problemen met het plaatsen van een gootsteen, hoe doe ik dat?
- Hoe kan ik er voor zorgen dat ik door kan spelen, voordat beide poppetjes zijn overleden?
- Hoe kan ik twee poppetjes sex met elkaar laten hebben?

pi_69845555
heb je een gedownloade versie ofzo heideroosje? bij het originele spel is dat geen enkel probleem allemaal.....
I had a signature once. It was awful.
pi_69845560
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Heider00sje het volgende:
- Hoe kan ik er voor zorgen dat ik door kan spelen, voordat beide poppetjes zijn overleden?
Óf de tijd trager zetten onder opties zodat ze langer blijven leven, óf snel voortplanten
  maandag 8 juni 2009 @ 23:02:23 #214
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69845771
kun je die ultieme carrierewens van je sim nog veranderen? ik heb nu een uurtje of 3 gespeeld, en wil liever een andere wens
maar vind het zo zonde om weer opnieuw te beginnen...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_69845791
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:55 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik ook niet
Maar het is toch echt zo
Lol promotie:
pi_69845838
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:56 schreef Heider00sje het volgende:
Wat worden de poppetjes snel oud zeg Ben nu pas twee dagen aan het spelen, en is al een opa en een oma

Ik heb ook wat probleempjes waar ik tegenaan loop:
- Hoe kan ik twee poppetjes sex met elkaar laten hebben?

- bij de gootsteen moet je opletten dat je een aanrecht kiest en geen "eiland". heb ik ook een kwartier mee zitten kutten.

- zorgen dat ze kinderen hebben

- verliefd laten worden en dan krijg je op een gegeven moment bij romantisch de optie "o jaa"
pi_69846217
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:41 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik kwam er net achter dat mijn partner een stuk ouder is toen ie op z'n verjaardag ineens grijs haar kreeg

Kun je met 'oja' ( "oja is geweldig, sims worden blij van oja" ) ook zwanger worden? Aangezien 'kindjes maken' een aparte optie is?
M'n partner werd bejaard op de dag van het huwelijk
Gelijk weer het huis uitgetrapt.
pi_69846354
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:10 schreef Eutow het volgende:

[..]

M'n partner werd bejaard op de dag van het huwelijk
Gelijk weer het huis uitgetrapt.
Ik ben nou bewust met een bejaarde dame die nadrukkelijk 'rijk' genoemd wordt..nog even trouwen voor ze het loodje legt.. geen idee of ik bij haar in moet trekken om alles over te kunnen nemen of dat ik hoe dan ook alles erf (wil eigenlijk niet gaan samenwonen omdat ik een huis vol sims heb)
pi_69846357
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:02 schreef Mirjam het volgende:
kun je die ultieme carrierewens van je sim nog veranderen? ik heb nu een uurtje of 3 gespeeld, en wil liever een andere wens
maar vind het zo zonde om weer opnieuw te beginnen...
Volgens mij kan je je levenswens veranderen met je levensgeluk oid.
pi_69848026
Is er al bij 1 van jullie ingebroken?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:01:06 #221
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69848350
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Moozzie het volgende:
ja, hier, eerste nacht

ik heb trouwens maar ene nieuwe sim aangemaakt
  dinsdag 9 juni 2009 @ 00:11:42 #222
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_69848628
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:13 schreef Maartel het volgende:

[..]

Ik ben nou bewust met een bejaarde dame die nadrukkelijk 'rijk' genoemd wordt..nog even trouwen voor ze het loodje legt.. geen idee of ik bij haar in moet trekken om alles over te kunnen nemen of dat ik hoe dan ook alles erf (wil eigenlijk niet gaan samenwonen omdat ik een huis vol sims heb)
Ik ging ook met een rijke sim samenwonen.. maar toen was ie plotseling niet rijk meer..
En ik heb het ook gehad dat ik een feestje vierde voor de baby, die groeide op net voor ik hem de kaarstjes uit liet blazen en nu heeft ie de hele peuter-fase overgeslagen
pi_69849239
quote:
Op maandag 8 juni 2009 23:52 schreef Moozzie het volgende:
ja terwijl m'n sim aan et zwemmen was..

had "gelukkig" een alarm
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en ook m'n eerste romance tussen m'n 2 buren gehad... (inc first kiss enzo, dus sim was mega happy )
maar even verder vond ts3 het dus nodig, uit het niets maar gewoon helemaal af te sluiten zonder waarschuwing en/of foutmelding (geen idee wanneer ik em voor et laatst heb opgeslagen )
  dinsdag 9 juni 2009 @ 01:15:37 #224
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69849860
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:47 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb 2x een jongvolwassene (aparte families) en kan wel de optie aging off aanvinken... ?
Hee, dat kon bij mij niet. Pas toen ze echt volwassen werd kon ik de tijd stilzetten....
  dinsdag 9 juni 2009 @ 07:37:07 #225
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69851111
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 01:15 schreef childintime het volgende:

[..]

Hee, dat kon bij mij niet. Pas toen ze echt volwassen werd kon ik de tijd stilzetten....
Ik heb het ook gedaan toen mijn sim jongvolwassene was. Schijnt dus wel te kunnen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69851304
quote:
Op maandag 8 juni 2009 22:58 schreef Maartel het volgende:

[..]

Óf de tijd trager zetten onder opties zodat ze langer blijven leven, óf snel voortplanten
Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.
Ben trouwens miljonair . Schrijver zijn krijg je mooie royalties. Je kunt ook aandeelhouder worden van de winkels in de stad, Kun je wekelijks een dollar of 80 k ophalen .

Spookt trouwens in mijn huis. Een of andere dude doet hinderlijk maar ga zijn grafsteen verplaatsen in de hoop dat hij dan oprot

Als je gekozen hebt voor een computernerd kun je troll worden op een forum
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69851319
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:04 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]

Als je gekozen hebt voor een computernerd kun je troll worden op een forum
Ah... vandaar al die klote topics op fok de laatste tijd

[ Bericht 0% gewijzigd door sander-3 op 09-06-2009 08:11:47 ]
Er gaat niets boven Groningen
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:06:33 #228
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69851322
quote:

[..]

Aging uitzetten in het beginscherm , geen hol aan anders zijn ze binnen een paar uur spelen dood.
kun je dat later ook nog doen?
en waar precies? ik kon t nergens vinden
pi_69851343
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Gewoon bij opties. En dan ergens spelopties o.i.d. Daar waar je ook de vrije wil instelt. Het is een schuifje om de lengte aan te passen, en een checkbox om de aging helemaal uit te zetten. (Verouderen)

Ik laat aging gewoon aan trouwens hoor. Ik blijf wel gewoon met 1 familie spelen Dus ik heb 1 sim, die krijgt een vriendin + kinderen. En als dat kind dan volwassen is laat ik hem in het zelfde huis wonen. En dan krijgt die weer een vriendin + kinderen. En zo blijf ik doorspelen

In de sims 2 had ik op die manier een hele begraafplaats in de tuin En doordat ik met 1 huis bleef spelen had ik dat ook uitgebouwd tot een enorme villa.. echt gaaf
pi_69851351
quote:

[..]

Ben trouwens miljonair . Schrijver zijn krijg je mooie royalties. Je kunt ook aandeelhouder worden van de winkels in de stad, Kun je wekelijks een dollar of 80 k ophalen .
dus dat is wat ze bedoelen met become partner...
  dinsdag 9 juni 2009 @ 08:10:09 #231
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_69851355
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef mschol het volgende:

[..]

wat dacht jij dan
pi_69851375
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Nieuwe game starten en dan bij opties uitvinken. Als je al aan het spelen bent kun je het volgens mij niet meer aanpassen.

Vond trouwens bij sims 2 seizoenen het wel tof dat het winter , herfst , lente etc werd . Bij deze sims 3 helaas (nog) niet aanwezig
k zie geen enkele reden waarom iemand thuis een computer zou willen hebben.Ken Olson, stichter van Digital Equipment, 1977
pi_69851382
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:09 schreef mschol het volgende:

[..]

jup kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Je kunt ook mensen ontslaan bij de zaken waar je partner bent.
Wil zeggen partner als je iedereen uitgekocht hebt
pi_69851384
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:11 schreef Pacmaniac het volgende:

[..]
Als je al aan het spelen bent kun je het volgens mij niet meer aanpassen.
Jawel
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 08:46:12 #235
197197 Moozze
Plugged
pi_69851817
Dat Partner worden loont dus wel?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:50:01 #236
133369 Jivis
Critikut
pi_69852952
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:13 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Jawel
Inderdaad, gewoon zorgen dat je veel wensen van je Sim vervult zodat je van die perks kunt aanschaffen bij "beloningen". Een daarvan is de levenswens aanpassen. Heb dat zelf nog gedaan toen ik met mijn Sim perongeluk de verkeerde wens had gekozen.
Amen.
pi_69853081
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:50 schreef Jivis het volgende:

[..]

Inderdaad, gewoon zorgen dat je veel wensen van je Sim vervult zodat je van die perks kunt aanschaffen bij "beloningen". Een daarvan is de levenswens aanpassen. Heb dat zelf nog gedaan toen ik met mijn Sim perongeluk de verkeerde wens had gekozen.
Ze had het toch over aging? Nouja, in ieder geval, het kan allebei..

Ik zoek nog een manier om de leeftijd van 1 sim te verlagen Zijn vriendin heeft nog iets van 95% van het volwassen gedeelte te gaan, en hijzelf nog maar 3 dagen. Maar ik kan aging ook niet uitzetten, anders blijif ik tot in het oneindige met zo'n kut kleuter zitten die iedere nacht jankt
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:04:07 #238
133369 Jivis
Critikut
pi_69853282
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:55 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ze had het toch over aging? Nouja, in ieder geval, het kan allebei..

Ik zoek nog een manier om de leeftijd van 1 sim te verlagen Zijn vriendin heeft nog iets van 95% van het volwassen gedeelte te gaan, en hijzelf nog maar 3 dagen. Maar ik kan aging ook niet uitzetten, anders blijif ik tot in het oneindige met zo'n kut kleuter zitten die iedere nacht jankt
Cheats..?
Amen.
pi_69853338
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:04 schreef Jivis het volgende:

[..]

Cheats..?
Ja, die kan ik dus niet vinden: een cheat voor de leeftijd
pi_69853519
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:06 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ja, die kan ik dus niet vinden: een cheat voor de leeftijd
als je de cheats gewoon aanzet (testingcheatsenabled true) kun je wel een willekeurige sim een levensfase laten skippen, dat zou je dus op de kleuter toe kunnen passen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')