abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69857618
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Een goed bed kopen scheelt al een heleboel
ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...

ik laat overigens ook een maid komen , a 125,- per dag

de eerste keer dat ze langs kwam moest ze alleen bed opmaken en ging vervolgens weer weg

2de en 3de keer heb ik gezorgd dat ze meer dan voldoende werk had
pi_69857755
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]

ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...

ik laat overigens ook een maid komen , a 125,- per dag

de eerste keer dat ze langs kwam moest ze alleen bed opmaken en ging vervolgens weer weg

2de en 3de keer heb ik gezorgd dat ze meer dan voldoende werk had
Nouja, bij mij scheelt het wel een hoop. Ik zal eens in de gaten houden hoe lang die van mij erover doet om volledig uitgerust te zijn.

Ik heb inderdaad ook die schoonmaakster. Die zorgt ervoor dat die bruine kranten altijd opgeruimd worden. Daar word ik niet goed van zeg... kan je die krant niet opzeggen
Er gaat niets boven Groningen
pi_69857824
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Nouja, bij mij scheelt het wel een hoop. Ik zal eens in de gaten houden hoe lang die van mij erover doet om volledig uitgerust te zijn.

Ik heb inderdaad ook die schoonmaakster. Die zorgt ervoor dat die bruine kranten altijd opgeruimd worden. Daar word ik niet goed van zeg... kan je die krant niet opzeggen
Je kan die dingen ook zelf de prullebak in slepen
pi_69857972
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Je kan die dingen ook zelf de prullebak in slepen
Hmm.. ja, maar zo heb ik er geen omkijken meer naar

Wat ik ook misschien kan doen, is met de move_objects cheat, al die bruine kranten onder de fundering leggen (zodat ik ze niet zie), en dan net zo veel daar neer leggen totdat hij ze niet meer wil bezorgen Dan ben je er ook vanaf... En bovendien, die lui moeten toch wat te doen hebben voor dat geld

Wat dingen die ik irritant vind:

• Je kan niet meer "volgend nummer" kiezen bij de stereo. Nu krijg ik steeds het zelfde klote liedje
  • Als je een pizza besteld, krijg je nog steeds dat die bezorger boven wacht, en als jouw sim het dan in ontvangst wil nemen, loopt die bezorger naar beneden, en die sim even later ook, terwijl die bezorger dan weer naar boven loopt om weer aan te bellen. Dat was in de sims 2 ook.
  • Je kan je niet meer ziek melden op je werk.
  • De douche en afvalverwerker gaan om de dag kapot.
  • Ik kan geen lampen maken in het trapgat (aan de muur of plafond); alleen met cheat
  • Je kan de planten niet meer water geven.. vond ik altijd leuk om te doen.. tenminste, dat ze dan bruin waren, en dat je dan weer heel je tuin kleurrijk kon maken..
  • Geen duikplank in het zwembad meer

[ Bericht 21% gewijzigd door sander-3 op 09-06-2009 12:42:49 ]
  • Er gaat niets boven Groningen
    pi_69858114
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Wat ik ook misschien kan doen, is met de move_objects cheat, al die bruine kranten onder de fundering leggen (zodat ik ze niet zie), en dan net zo veel daar neer leggen totdat hij ze niet meer wil bezorgen Dan ben je er ook vanaf... En bovendien, die lui moeten toch wat te doen hebben voor dat geld
    Misschien bezorgt die kranten dude niet meer als je um steeds wegjaagt
    pi_69858257
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef mschol het volgende:

[..]

Als die van mij om 0:00 uur gaat slapen, is hij om 5:00 weer uitgerust

Edit: ook leuk trouwens, die sim van mij is 'gerenommeerd chirurg' en hij kan nog steeds het papierwerk van de baas doen. Die baas is trouwens trauma-arts..

[ Bericht 10% gewijzigd door sander-3 op 09-06-2009 12:51:53 ]
      dinsdag 9 juni 2009 @ 12:51:29 #257
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_69858442
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Wat dingen die ik irritant vind:

• Je kan niet meer "volgend nummer" kiezen bij de stereo. Nu krijg ik steeds het zelfde klote liedje
  • Als je een pizza besteld, krijg je nog steeds dat die bezorger boven wacht, en als jouw sim het dan in ontvangst wil nemen, loopt die bezorger naar beneden, en die sim even later ook, terwijl die bezorger dan weer naar boven loopt om weer aan te bellen. Dat was in de sims 2 ook.
  • Je kan je niet meer ziek melden op je werk.
  • De douche en afvalverwerker gaan om de dag kapot.
  • Ik kan geen lampen maken in het trapgat (aan de muur of plafond); alleen met cheat
  • Je kan de planten niet meer water geven.. vond ik altijd leuk om te doen.. tenminste, dat ze dan bruin waren, en dat je dan weer heel je tuin kleurrijk kon maken..
  • Geen duikplank in het zwembad meer
  • Planten water geven kan wel, maar dan moet je wel je gardeing skill wat hoger hebben geloof ik.. ik kan het iig wel
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_69858478
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Een goed bed kopen scheelt al een heleboel
    Ik heb het duurste bed, en het beste dus
    pi_69858533
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:52 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ik heb het duurste bed, en het beste dus
    Ja, en bij jou werkt het niet? Vreemd dan. Misschien dat het ook met het werk te maken heeft, of met de eigenschappen.. weet ik het. Bij mij duurt het in ieder geval maar 5 uur.

Net was het kind klaar met school, en toen kreeg ik de vraag of hij bij een klasgenootje mocht spelen
    pi_69858587
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:54 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ja, en bij jou werkt het niet? Vreemd dan. Misschien dat het ook met het werk te maken heeft, of met de eigenschappen.. weet ik het. Bij mij duurt het in ieder geval maar 5 uur.

Net was het kind klaar met school, en toen kreeg ik de vraag of hij bij een klasgenootje mocht spelen
    En trouwens dat bedoel ik helemaal niet.

Ik vind die versnellingsknop gewoon langzaam, k wil wat sneller door het werk en slapen heen gaan. Het is gewoon fucking irritant en ik hoop dat ze er wat aan doen. Nu zit ik erg lang naar een beeld te kijken, bouwen kan niet ondertussen want dan stop de tijd ook
    pi_69858639
    Kan je trouwens ergen zien op welke nivo je ben met je werk? ik ben nu orkestleidster En wil weten hoeveel promoties ik nog moet maken voor ik bij het einde ben?
      dinsdag 9 juni 2009 @ 13:02:43 #262
    165780 Luctor.et.Emergo
    Fremantle Dockers FC
    pi_69858803
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
    Kan je trouwens ergen zien op welke nivo je ben met je werk? ik ben nu orkestleidster En wil weten hoeveel promoties ik nog moet maken voor ik bij het einde ben?
    Met je muis over je functie of over je richting. Staat in zo'n pop-upje dan tussen haakjes.
    Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
    Fuck the EBU.
    pi_69859021
    vraag het nog maar een keertje hoe loopt sims bij andere mensen?
    here in hell we like to keep things informal,
    as well as infernal
      dinsdag 9 juni 2009 @ 13:14:28 #264
    152771 GooseFM
    Sleep is good books are better
    pi_69859198
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef piekartz87 het volgende:
    vraag het nog maar een keertje hoe loopt sims bij andere mensen?
    stapje voor stapje

Bij mij loopt ie prima (Imac van vorig jaar maart) geen enkel probleem
    || “There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.” ― Patrick Rothfuss, The Wise Man's Fear ||
      dinsdag 9 juni 2009 @ 13:15:17 #265
    11736 Ceased2Be
    Misantroop
    pi_69859233
    hier loopt ie ook geweldig HP DV5-1010ed laptopje van vorig jaar, alle settings op high en loopt nog soepel.
    "Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
    "My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
    pi_69859296
    Ik kan maar niet vinden hoe ik een gerecht in m'n inventaris moet plaatsen? Iemand een idee?

-edit: Gewoon slepen, dus. Dat ik dat niet had gezien !-
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2009 @ 13:19:26 #267
    197197 Moozze
    Plugged
    pi_69859397
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef GeneraalUli het volgende:
    Ik kan maar niet vinden hoe ik een gerecht in m'n inventaris moet plaatsen? Iemand een idee?
    Gewoon dat bord naar je inventaris slepen!
    pi_69859409
    quote:
    Met een sim op de koelkast klikken, kiezen voor 'openen' en vervolgens dingen uit de koelkast naar je inventaris slepen
    pi_69859436
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef Moozze het volgende:

[..]

Gewoon dat bord naar je inventaris slepen!
    Vond het al vreemd dat ik geen optie had om het in m'n Inventaris te plaatsen.
    Ik @
    pi_69861651
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Als die van mij om 0:00 uur gaat slapen, is hij om 5:00 weer uitgerust

Edit: ook leuk trouwens, die sim van mij is 'gerenommeerd chirurg' en hij kan nog steeds het papierwerk van de baas doen. Die baas is trouwens trauma-arts..
    ik zou eens in de statistieken bij energie moeten kijken wanneer die van mij volledig is uitgerust....

net als in sims 1&2 vind ik ook nu weer dat ik te weinig tijd heb om wat te doen..
    een receptje leren (1 van m'n sims heeft als levenswens alle recepten leren )
    pi_69861703
    quote:

-edit: Gewoon slepen, dus. Dat ik dat niet had gezien !-
    waarom zou je dat willen doen?

ik heb overigens ook een opdracht voor een persoon een gerecht te maken echter weet ik niet hoe ik daarmee verder moet
    pi_69861785
    hij doet het prima op mn laptop met vista

die vent wil wel heel veel kinderen, ze hebben er al 6 en nu wilt ie er nog wel 1 bij.
    tja eerst de oudste maar uit huis doen
    Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
    pi_69862212
    zijn er al custom wentel trappen? die mis ik echt.. de reguliere trap neemt veel te veel ruimte in beslag
    pi_69862259
    quote:
    Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom zou je dat willen doen?

ik heb overigens ook een opdracht voor een persoon een gerecht te maken echter weet ik niet hoe ik daarmee verder moet
    Omdat ik een recept langs een restaurant moest brengen om mee te doen aan een wedstrijd.
    pi_69864219
    Je kan ook stenen verzamelen en ze dan laten slijpen tot edelstenen.

Mijn sim had wat vrije daagjes, dus ik heb heel het dorp leeggeroofd Levert toch wel wat op..
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')