ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Een goed bed kopen scheelt al een heleboel
Nouja, bij mij scheelt het wel een hoop. Ik zal eens in de gaten houden hoe lang die van mij erover doet om volledig uitgerust te zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...
ik laat overigens ook een maid komen , a 125,- per dag
de eerste keer dat ze langs kwam moest ze alleen bed opmaken en ging vervolgens weer weg
2de en 3de keer heb ik gezorgd dat ze meer dan voldoende werk had![]()
Je kan die dingen ook zelf de prullebak in slepenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:29 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nouja, bij mij scheelt het wel een hoop. Ik zal eens in de gaten houden hoe lang die van mij erover doet om volledig uitgerust te zijn.
Ik heb inderdaad ook die schoonmaakster. Die zorgt ervoor dat die bruine kranten altijd opgeruimd worden. Daar word ik niet goed van zeg... kan je die krant niet opzeggen
Hmm.. ja, maar zo heb ik er geen omkijken meer naarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:31 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je kan die dingen ook zelf de prullebak in slepen
Misschien bezorgt die kranten dude niet meer als je um steeds wegjaagtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm.. ja, maar zo heb ik er geen omkijken meer naar
Wat ik ook misschien kan doen, is met de move_objects cheat, al die bruine kranten onder de fundering leggen (zodat ik ze niet zie), en dan net zo veel daar neer leggen totdat hij ze niet meer wil bezorgenDan ben je er ook vanaf... En bovendien, die lui moeten toch wat te doen hebben voor dat geld
Als die van mij om 0:00 uur gaat slapen, is hij om 5:00 weer uitgerustquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:25 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb een crappy bed gehad en een superbed, beide resulteerde in 8h before fully rested...
Planten water geven kan wel, maar dan moet je wel je gardeing skill wat hoger hebben geloof ik.. ik kan het iig welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:36 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Hmm.. ja, maar zo heb ik er geen omkijken meer naar
Wat ik ook misschien kan doen, is met de move_objects cheat, al die bruine kranten onder de fundering leggen (zodat ik ze niet zie), en dan net zo veel daar neer leggen totdat hij ze niet meer wil bezorgenDan ben je er ook vanaf... En bovendien, die lui moeten toch wat te doen hebben voor dat geld
Wat dingen die ik irritant vind:Je kan niet meer "volgend nummer" kiezen bij de stereo. Nu krijg ik steeds het zelfde klote liedje Als je een pizza besteld, krijg je nog steeds dat die bezorger boven wacht, en als jouw sim het dan in ontvangst wil nemen, loopt die bezorger naar beneden, en die sim even later ook, terwijl die bezorger dan weer naar boven loopt om weer aan te bellen. ![]()
Dat was in de sims 2 ook.
Je kan je niet meer ziek melden op je werk. ![]()
De douche en afvalverwerker gaan om de dag kapot. Ik kan geen lampen maken in het trapgat (aan de muur of plafond); alleen met cheat Je kan de planten niet meer water geven.. vond ik altijd leuk om te doen.. tenminste, dat ze dan bruin waren, en dat je dan weer heel je tuin kleurrijk kon maken.. Geen duikplank in het zwembad meer
Ik heb het duurste bed, en het beste dusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 11:47 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Een goed bed kopen scheelt al een heleboel
Ja, en bij jou werkt het niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb het duurste bed, en het beste dus
En trouwens dat bedoel ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:54 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, en bij jou werkt het niet?Vreemd dan. Misschien dat het ook met het werk te maken heeft, of met de eigenschappen.. weet ik het.
Bij mij duurt het in ieder geval maar 5 uur.
Net was het kind klaar met school, en toen kreeg ik de vraag of hij bij een klasgenootje mocht spelen
Met je muis over je functie of over je richting. Staat in zo'n pop-upje dan tussen haakjes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:58 schreef charmed_angel het volgende:
Kan je trouwens ergen zien op welke nivo je ben met je werk? ik ben nu orkestleidsterEn wil weten hoeveel promoties ik nog moet maken voor ik bij het einde ben?
stapje voor stapjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef piekartz87 het volgende:
vraag het nog maar een keertjehoe loopt sims bij andere mensen?
Gewoon dat bord naar je inventaris slepen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik kan maar niet vinden hoe ik een gerecht in m'n inventaris moet plaatsen? Iemand een idee?
Met een sim op de koelkast klikken, kiezen voor 'openen' en vervolgens dingen uit de koelkast naar je inventaris slepenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef GeneraalUli het volgende:
Ik kan maar niet vinden hoe ik een gerecht in m'n inventaris moet plaatsen? Iemand een idee?
Vond het al vreemd dat ik geen optie had om het in m'n Inventaris te plaatsen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef Moozze het volgende:
[..]
Gewoon dat bord naar je inventaris slepen!
ik zou eens in de statistieken bij energie moeten kijken wanneer die van mij volledig is uitgerust....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:45 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Als die van mij om 0:00 uur gaat slapen, is hij om 5:00 weer uitgerust
Edit: ook leuk trouwens, die sim van mij is 'gerenommeerd chirurg' en hij kan nog steeds het papierwerk van de baas doen. Die baas is trouwens trauma-arts..
waarom zou je dat willen doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef GeneraalUli het volgende:
-edit: Gewoon slepen, dus. Dat ik dat niet had gezien!-
Omdat ik een recept langs een restaurant moest brengen om mee te doen aan een wedstrijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom zou je dat willen doen?
ik heb overigens ook een opdracht voor een persoon een gerecht te maken echter weet ik niet hoe ik daarmee verder moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |