abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69813613
Is er een manier om die groepfoto die je van je gezin ziet bij het selecteren van een huis groot te zien?
Ik vind 'm wel leuk
  maandag 8 juni 2009 @ 02:15:00 #102
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_69815546
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:34 schreef ufopiloot het volgende:
Ik heb ze inderdaad ingesteld dat ze niet groeien. Veel leuker, anders speel je met bejaarden

Weet iemand nou precies het verschil tussen een volwassene en een jongvolwassene? Grafisch is er geen verschil maar kwa relaties zijn sommige combinaties helemaal niet mogelijk.
Klopt. Ik had een jong volwassene gemaakt en kon de leeftijd niet stil zetten. Snapte er helemaal niets van, tot ze ineens "ouder"werd. Ik balen, want ik dacht dat ze idd een bejaarde zou worden, waar ik dus ook niks aan vind. Maar toen werd ze helemaal volwassen en kon ik de leeftijd wel stopzetten.

Ik vond trouwens in het park een onbekend zaadje. Sim heeft het in de grond gestopt en nu maar zien wat eruit komt. Heeft iemand dit al eens gedaan?
  maandag 8 juni 2009 @ 07:34:34 #103
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69816373
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:19 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Kan je zelf instellen bij gameopties hoe snel je sims verouderen. Heb ingezet op 960 dagen levensduur ipv de reguliere 90 dagen. En ik dacht ook zelfs dat je ervoor kan kiezen ze uberhaupt niet ouder te laten worden.
Kijk, dat is beter. Bedankt voor de info.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69818747
Heb gisteren echt de hele dag zitten spelen. Ik ben nu al verslaafd. Hiervoor speelde ik nog ouderwets Sims 1, dus er gaat een wereld voor me open. Zo veel mogelijkheden! Ik vind het het leukst dat je de stad zelf in kan en dat je minder bezig bent met plassen, eten, vrienden maken enz. Het gaat allemaal wat relaxter. Maar idd lang wachten tijdens het slapen en werken. Ook al vind ik het wel weer grappig dat je onder het werk de prestaties van je SIm kunt beïnvloeden.

Ik ben begonnen met een single jongvolwassen Sim. In het huis aan de overkant een single jonge man geplaatst. Na regelmatig afspreken klikt het nog steeds niet echt... :S Dus ik stort me nu maar op m'n carrière. Ik ga trouwens ook even het verouderen uitzetten, want ik heb geen zin in bejaarden. Maar als m'n Sim kinderen krijgt, worden ze zeker ook niet ouder? Dat is dan wel weer jammer..
pi_69820514
Is er een manier om mannen/vrouwenkapsels voor allebei de seksen beschikbaar te maken (voor mannen met lang haar/vrouwen met kort).. ik neem aan dat elke kapsel een bestandje is in een map dus kan me voorstellen dat ik op één of andere manier alle vrouwenkapsels ook in de mannenmap kan plaatsen.. iemand een idee of/hoe dit kan?
pi_69822466
quote:
Op zondag 7 juni 2009 23:58 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

verkeerde quote gepakt?
Nee hoor
Er gaat niets boven Groningen
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 13:22:51 #107
197197 Moozze
Plugged
pi_69823912
In een impuls ook deze game gekocht, tvp dus. Tot nu toe zeer vermakelijk! Heb alleen wel het idee dat er heel weinig items in het spel zitten om te kopen. Is dit normaal zo zonder expansions? Ik heb verder geen Sim ervaring, alleen vroeger een beetje met de 1e geklooid maar dat stelt weinig voor.
pi_69823957
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:22 schreef Moozze het volgende:
In een impuls ook deze game gekocht, tvp dus. Tot nu toe zeer vermakelijk! Heb alleen wel het idee dat er heel weinig items in het spel zitten om te kopen. Is dit normaal zo zonder expansions? Ik heb verder geen Sim ervaring, alleen vroeger een beetje met de 1e geklooid maar dat stelt weinig voor.
Ik ook Ben er nu toch wel blij mee Er zitten wel weinig spullen in inderdaad, maar het voordeel is wel, dat je nu alles zelf kunt inkleuren zegmaar. Dus je kunt in principe veel meer maken dan eerst.
Er gaat niets boven Groningen
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 13:30:00 #109
197197 Moozze
Plugged
pi_69824087
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:24 schreef sander-3 het volgende:

[..]

Ik ook Ben er nu toch wel blij mee Er zitten wel weinig spullen in inderdaad, maar het voordeel is wel, dat je nu alles zelf kunt inkleuren zegmaar. Dus je kunt in principe veel meer maken dan eerst.
Ja maar bubbelbad en piano vond ik vroegah altijd wel leuk...
pi_69824241
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:30 schreef Moozze het volgende:

[..]

Ja maar bubbelbad en piano vond ik vroegah altijd wel leuk...
Ik vond een schuur maken vol met houten stoelen, tapijten, een brandalarm en een openhaard erin altijd wel leuk. Sim erin, deur eruit en aansteken die haard
Ik zie nog die gozert verbranden en een brandweer man om het huis rennen zoekend naar een deur terwijl een andere sim Rock Paper Scissor speelt met de dood om het verbrande gassie te laten leven
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 13:40:34 #111
197197 Moozze
Plugged
pi_69824373
quote:
Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:

[..]

Ik vond een schuur maken vol met houten stoelen, tapijten, een brandalarm en een openhaard erin altijd wel leuk. Sim erin, deur eruit en aansteken die haard
Ik zie nog die gozert verbranden en een brandweer man om het huis rennen zoekend naar een deur terwijl een andere sim Rock Paper Scissor speelt met de dood om het verbrande gassie te laten leven
Jij bent er zo een...

pi_69826340
quote:
Op maandag 8 juni 2009 10:15 schreef Ceehaa het volgende:
Dus ik stort me nu maar op m'n carrière. Ik ga trouwens ook even het verouderen uitzetten, want ik heb geen zin in bejaarden. Maar als m'n Sim kinderen krijgt, worden ze zeker ook niet ouder? Dat is dan wel weer jammer..
Die ene man aan de overkant is niet de enige sim die rondloopt hè De ene keer werkt het niet, maar met de andere sim weer wel.

Als je het verouderen uit zet zullen kinderen volgens mij wel doorgroeien tot een bepaalde leeftijd, maar ik weet niet tot welk deel precies (jongvolwassen/tiener).
pi_69826884
Is er geen ene mogelijkheid om een puber alleen in een huis te laten wonen?
[P]otverdorie
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 15:20:48 #114
197197 Moozze
Plugged
pi_69827080
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:15 schreef NatteBever het volgende:
Is er geen ene mogelijkheid om een puber alleen in een huis te laten wonen?
Nee
pi_69827138
Ook niet door er een volwassene bij te plaatsen en die te verbranden?
pi_69827745
Sims uitroeien wil niet echt meer geloof ik
Elk brandje dooft zichzelf uiteindelijk
  † In Memoriam † maandag 8 juni 2009 @ 15:51:06 #117
43556 miss_dynastie
pi_69828117
quote:
Op zondag 7 juni 2009 11:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Kijk hier eens?
Heb het gelezen ja, maar hoe het met tuinieren werkt ben ik nog niet achter en qua vissen ben ik nog niet verder dan Arnold de Ansjovis, die in m'n inventaris zit. Toch de tijd maar even uitgezet tot ik weet hoe het werkt
pi_69828462
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Die ene man aan de overkant is niet de enige sim die rondloopt hè De ene keer werkt het niet, maar met de andere sim weer wel.

De aanhouder wint! Ze zijn inmiddels getrouwd en verwachten hun eerste kindje!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 8 juni 2009 @ 16:03:57 #119
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69828517
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef Maartel het volgende:
Sims uitroeien wil niet echt meer geloof ik
Elk brandje dooft zichzelf uiteindelijk
Sims uitroeien is sowieso echt moeilijk!

Ik had een geschifte sim gemaakt en die twee kinderen laten adopteren. Vervolgens maar één bed in het huis gezet. Na een poosje een groot hek om het huis gebouwd zodat ze niet meer naar school konden. Vervolgens de prullenbak, wasbakken en toilet weggehaald zodat alles vies werd en ook de moestuin en de koelkast weggehaald zodat er geen eten meer was.

Uiteindelijk werd het jongste kind wel weggehaald door jeugdzorg (of hoe heet dat in Sims), maar die andere twee leefden na uuuuuren nog. Echt saai! Open haard erbij, brand, maar no way dat er iemand dood ging. Uiteindelijk maar mee gekapt.
pi_69828901
't is gelukt! (jeui)
Maar wel door één iemand in een klein hokje met een oven neer te zetten... ik wilde juist met een heel gezin een grote brand uit laten breken zodat 't nog spannend werd wie wel en niet overleefden

Wel gezellig dat Magere Hein nog even tv bleef kijken
pi_69829311
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef Maartel het volgende:
Wel gezellig dat Magere Hein nog even tv bleef kijken
De humor
pi_69829406
Haha zieke geesten hier als ik de verhalen zo hoor en plaatjes bekijk >:-)
pi_69829494
Twee vraagjes.
Waar worden de foto's opgeslagen die je maakt in het spel?
En mij is het nog steeds niet gelukt om die gratis auto en stad te downloaden. Ik volg gewoon de instructies op het scherm en ik krijg ook in beeld dat het downloaden gelukt is, maar de items komen niet bij de gedownloade items te staan. Rara...
  Redactie Frontpage maandag 8 juni 2009 @ 16:40:19 #125
197197 Moozze
Plugged
pi_69829706
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:34 schreef Ceehaa het volgende:
Twee vraagjes.
Waar worden de foto's opgeslagen die je maakt in het spel?
En mij is het nog steeds niet gelukt om die gratis auto en stad te downloaden. Ik volg gewoon de instructies op het scherm en ik krijg ook in beeld dat het downloaden gelukt is, maar de items komen niet bij de gedownloade items te staan. Rara...
Moet je ze in dat opstart scherm nog aanvinken en dan op instaleren drukken. Dan komt er bij 'status' ook te staan dat ze in je game zitten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')