Ach heb wel een beetje Sims-skills, had ooit in Sims 2 10 kinderen, plus een alienquote:
Daar wil ik dus meer over weten, hoe werkt dat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Moozzie het volgende:
Mmm dat partner gebeuren loont nog niet eens zo goed
Het zal verschillen per geval lijkt me.. het zal geen gegarandereerde geldboom wezen lijkt me..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:46 schreef Moozzie het volgende:
Mmm dat partner gebeuren loont nog niet eens zo goed
Nou je kan partner worden met bedrijven in de stad als je daar genoeg geld voor hebt en dan kan je elke week wat geld ophalen. Ik ben partner bij de supermarkt en het ziekenhuis. De supermarkt koste eenmalig 7000 en ik krijg elke week 1000. En het ziekenhuis koste 30.000 en ik krijg elke week 6000. Maar dat vind ik vrij weinig aangezien me mannelijke sim 4 keer in de week 2500 krijgt en me vrouwelijke sim 4 keer in de week 3000 krijgtquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:00 schreef Moozze het volgende:
[..]
Daar wil ik dus meer over weten, hoe werkt dat?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:43 schreef Maartel het volgende:
Damn, heb ik eindelijk mijn oude vrouwtje zover dat ze wil trouwen.. moet ik direct na de bruiloft samenwonen (opzich niet zo raar), kies ik er voor haar bij ons in ons kleine huisje in te laten trekken, omdat in haar oude huis haar exman nog woont.. bedenk nu pas dat ik die ws gewoon in ons huis had kunnen planten en met de hele familie haar villa over had kunnen nemen
Dat beginbedrag haal je er wel uit dus....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:06 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nou je kan partner worden met bedrijven in de stad als je daar genoeg geld voor hebt en dan kan je elke week wat geld ophalen. Ik ben partner bij de supermarkt en het ziekenhuis. De supermarkt koste eenmalig 7000 en ik krijg elke week 1000. En het ziekenhuis koste 30.000 en ik krijg elke week 6000. Maar dat vind ik vrij weinig aangezien me mannelijke sim 4 keer in de week 2500 krijgt en me vrouwelijke sim 4 keer in de week 3000 krijgt
Ja maar dat duurt wel 7 wekenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat beginbedrag haal je er wel uit dus....
Cheats nodig hebben bij dit spelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:23 schreef iBolt het volgende:
WOOT Me uber sim heeft nu overal 10punten voor de skillshoef ik me iig daar nu geen zorgen meer over te maken en kan ik nu gezellig het spel verder spelen zonder cheats.
Kan je dat partnerschap ook doorgeven aan je kinderen? Of moeten die zich opnieuw inkopen?quote:
Volgens mij wel..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 19:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je dat partnerschap ook doorgeven aan je kinderen? Of moeten die zich opnieuw inkopen?
Oew, vind ie ook iets?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:20 schreef sander-3 het volgende:Mijn sim is nu freelance journalist, en kan het vuilnis van de buren doorzoeken, naar nieuws.
En je kan ook vuilnisbakken omgooien
Dat ga ik doen bij een paar vijanden
Sadistquote:Op maandag 8 juni 2009 13:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vond een schuur maken vol met houten stoelen, tapijten, een brandalarm en een openhaard erin altijd wel leuk. Sim erin, deur eruit en aansteken die haard
Ik zie nog die gozert verbranden en een brandweer man om het huis rennen zoekend naar een deur terwijl een andere sim Rock Paper Scissor speelt met de dood om het verbrande gassie te laten leven
Volgens mij kan je gewoon een appel kopen en die in de grond stoppenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
Heeft iemand al zaadjes gevonden?
Ik zie wel keien maar echt nooit een zaadje liggen.
En hoe kom ik aan mest? Ik heb het mestboek uit maar zie het nog nergens verschijnen en mijn planten zijn nog niet lekker qua kwaliteit.
ja, ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:27 schreef Sanne het volgende:
Heeft iemand al zaadjes gevonden?
Ik zie wel keien maar echt nooit een zaadje liggen.
En hoe kom ik aan mest? Ik heb het mestboek uit maar zie het nog nergens verschijnen en mijn planten zijn nog niet lekker qua kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |