Ja, maar ze komen niet eens in dat opstartscherm.. Ow wacht, de stad nu wel, maar de auto nog niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:40 schreef Moozze het volgende:
[..]
Moet je ze in dat opstart scherm nog aanvinken en dan op instaleren drukken. Dan komt er bij 'status' ook te staan dat ze in je game zitten!
quote:Op maandag 8 juni 2009 16:44 schreef Ceehaa het volgende:
[..]
Ja, maar ze komen niet eens in dat opstartscherm.. Ow wacht, de stad nu wel, maar de auto nog niet.
Heb trouwens wel de screemshots gevonden.
Nou vooruit dan ;-)quote:Op maandag 8 juni 2009 16:47 schreef Moozze het volgende:
Zullen we trouwens allemaal vrienden van elkaar worden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.thesims3.com/mypage/Moozze
Kun jij ook kapsels maken?quote:Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Danny het volgende:
inmiddels al flink wat nieuwe patterns geïnstalleerd. Ze zijn snel bij modthesims.info
quote:Op maandag 8 juni 2009 17:52 schreef Danny het volgende:
inmiddels al flink wat nieuwe patterns geïnstalleerd. Ze zijn snel bij modthesims.info
waarschijnlijk door het switchen naar een andere familie kan je de jongvolwassene spelenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
misschien is het al gevraagd, maar als ik een jongvolwassen kin laat verhuizen naar een eigen huis, kan ik er niet meer mee spelen. straks zijn zn ouders dood en heb ik geen sim meer... kan dit ook op een andere manier?
Hoe bedoel je? Ik ben begonnen met het maken van een jongvolwassene en heb die alleen in een huis gezet. Dat werkt allemaal prima, het enige is dat je bij een jongvolwassene niet alle opties hebt die je bij een volwassene wel hebt. Zodra die in een eigen huis woont, kun je natuurlijk niet met de ouders en de jongvolwassene tegelijkertijd spelen; die jongvolwassene is dan een aparte familie geworden. Dus je speelt met het ene huis, of met het andere.quote:Op maandag 8 juni 2009 17:54 schreef Rianne84 het volgende:
misschien is het al gevraagd, maar als ik een jongvolwassen kin laat verhuizen naar een eigen huis, kan ik er niet meer mee spelen. straks zijn zn ouders dood en heb ik geen sim meer... kan dit ook op een andere manier?
welke opties mis je bij een jongvolwassene t.o.v. een volwassene dan?quote:Op maandag 8 juni 2009 18:41 schreef childintime het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik ben begonnen met het maken van een jongvolwassene en heb die alleen in een huis gezet. Dat werkt allemaal prima, het enige is dat je bij een jongvolwassene niet alle opties hebt die je bij een volwassene wel hebt. Zodra die in een eigen huis woont, kun je natuurlijk niet met de ouders en de jongvolwassene tegelijkertijd spelen; die jongvolwassene is dan een aparte familie geworden. Dus je speelt met het ene huis, of met het andere.
een politieautoquote:Op maandag 8 juni 2009 19:51 schreef Moozzie het volgende:
Jullie raden nooit wat ik in mijn binnenzak heb zitten
[ afbeelding ]
In je inventaris.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Moozzie het volgende:
Nog een vraag trouwens ik heb beloofd de radio van de buurvrouw te maken maar ik heb geen idee waar dat ding is
Waarschijnlijk ergens bij je buurvrouw thuis.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Moozzie het volgende:
Nog een vraag trouwens ik heb beloofd de radio van de buurvrouw te maken maar ik heb geen idee waar dat ding is
quote:Op maandag 8 juni 2009 19:58 schreef Sanne het volgende:
[..]
In je inventaris.
(koop menu, onderste optie, soort verhuisdoos)
Family inventory.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:55 schreef Moozzie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |