slimquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:19 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb hem al binnen, de Collector's Edition. Nu nog een pc waarop-ie draait (mijn huidige pc, een Dell desktopje, heeft te weinig RAM)
Vakantiegeld komt over een week binnenquote:
Achja, ik had het spel gekocht en toen bleek later dat mijn videokaart niet geschikt was.. terwijl die test in de OP aangaf van wel. Ik heb een nvidia bladiebla 7500, maar de sims 3 draait alleen op een 7300 en 7600quote:
Blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil ivm slapen of werken, ga dan naar de 'map view' en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:05 schreef Dagguzz het volgende:
En inderdaad, die zogenaamde high speed modus is erg traag!
Check.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Chell het volgende:
[..]
Blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil ivm slapen of werken, ga dan naar de 'map view' en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.
Misschien is het overigens handig om deze tip aan de OP toe te voegen?
Yeah, you!quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:42 schreef Mirjam het volgende:
ik vind het ineens helemaal niet leuk meer dat m'n sims een kleine hebben
zit er zelfs over te denken om opnieuw te beginnen![]()
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb een nieuwe sim gemaakt
en ben nu een huis aan het bouwen
Ow hahaha dat meende je echt? Ik dacht dat je een grapje maakte in het vorige topicquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Chell het volgende:
[..]
Blijkt dus aan je systeem te liggen. Als je echt even snel door de tijd wil ivm slapen of werken, ga dan naar de 'map view' en zoom in op alleen een stuk gras. Dan gaat de tijd wel ineens een stuk sneller in de high speed mode.
O kan wel, maar dan moet je eerst 20.000 punten oid hebben om dat te wijzigen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:17 schreef Blue Thunder het volgende:
Als je de levenswens overigens gehaald heb kan je geen nieuwe meer kiezen helaas.. Vind ik eigenlijk best jammer
Ik ben nu van een criminele carriere level 9 naar misdaadbestrijding gegaannadat ik voor de 3e keer gearresteerd was vond ik het wel goed
dat wil ik eigenlijk ook....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:16 schreef izzypizzy het volgende:
Weet iemand of je de leeftijd van 1 sim in je gezin stil kan zetten? Ik wil namelijk nog niet dat de vader van mn gezin een bejaarde wordt...Maar die kinderen moeten natuurlijk wel opgroeien..En met de testingcheats cheat kan je alleen een levensfase verder, niet terug
Aah, je speelt in de game wat je in het echte leven niet luktquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:23 schreef Xummon het volgende:
mijn nieuw simmannetje Noah van de Ark heeft maar 2 doelen zo veel mogelijk vrouwen in bed krijgen en rockster worden om zo nog meer vrouwen in bed te krijgen
nee, dat kan totdat je je 1e levenswens haalt.. Dan gaat ie op slot en kan je hem niet meer veranderenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O kan wel, maar dan moet je eerst 20.000 punten oid hebben om dat te wijzigen.
Ik ben nu van Evil Mastermind de politcal career in gegaan, scheelt niet zo heel veel
Jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:44 schreef Vonkenboer het volgende:
Wat mij opviel is dat er geen mogelijkheid is om zelf een lege kavel aan te maken, je moet het volgens mij doen met de kavels die in de stad leeg zijn.
Misschien is er een patch voor te vinden?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:16 schreef izzypizzy het volgende:
Weet iemand of je de leeftijd van 1 sim in je gezin stil kan zetten? Ik wil namelijk nog niet dat de vader van mn gezin een bejaarde wordt...Maar die kinderen moeten natuurlijk wel opgroeien..En met de testingcheats cheat kan je alleen een levensfase verder, niet terug
Heb het even uitgeprobeerd maar veel sneller gaat dat ook niet hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Chell het volgende:
[..]
Wonen bij je schoonkoe...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit is mijn nieuwe huis... Hier wonen mijn vriend en ik met onze twee tienerzonen. De bedoeling is dat ze beiden een vrouw weten te vinden om bij ons in te trekken en dan hier te gaan wonen..... Daarom heeft de bovenverdieping twee zeer ruime kamers en nog 1 niet ingerichte kamer (kinderen enzo)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij wel. Het scheelt echt wel. Maar je moet écht een stukje nemen met alleen gras en niet nog bomen etc. En dus inzoomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:01 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb het even uitgeprobeerd maar veel sneller gaat dat ook niet hoor.
Ik wil 'mijn' gezin niet onbeheerd laten, dus dan is het de enige oplossing....quote:
Ik had me er maar bij neergelegd, maar hij werd dus helemaal niet grijs en lelijk na zn birthday, dus ik d8 dat er iets mis was met mn spel...bleek dat ie is opgegroeid van jongvolwassene naar volwassene!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Misschien is er een patch voor te vinden?
Hehe, tja da's wel verwarrend ja, vooral omdat je Sim dan helemaal geen uiterlijke verschillen heeft ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:53 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik had me er maar bij neergelegd, maar hij werd dus helemaal niet grijs en lelijk na zn birthday, dus ik d8 dat er iets mis was met mn spel...bleek dat ie is opgegroeid van jongvolwassene naar volwassene!
Kopen? dat ding is toch gratis als je registreert?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
Tweede dorp kun je kopen in de Sims 3 store, of via die andere bekende weg.
Eh ja, kan ook wel.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kopen? dat ding is toch gratis als je registreert?
Dat haar dat je gekocht hebt (en ook die stad Riverview), kun je in het Sims startprogramma terug vinden. Bij downloads (zou alles moeten) staan wat je je gedownload hebt. Vinkje ervoor wat je wilt installeren, druk op installeren et voila.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:17 schreef Troel het volgende:
Ik heb me geregistreerd, maar krijg dat dorp echt niet gedownload hoor. Had ook een leuk kapseltje gekocht, maar dat kan ik ook nergens vinden. Raar spel
Ze veranderen wel hoor.... Mijn eigen sim had ineens een lijn rondom de mond gekregen die daar voorheen écht niet zat.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hehe, tja da's wel verwarrend ja, vooral omdat je Sim dan helemaal geen uiterlijke verschillen heeft ofzo.
opzich voldoet alles krijg je een foutmelding ofzo?quote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Danaa het volgende:
Wauw!
Na jaren de sims 2 gespeeld te hebben en heel wat berichten op dit forum geplaatst te hebben, heb ik nu de sims 3 gekocht.
Wat heb/had ik er een zin in!?
Maar nu, een probleem:
Dit is mijn systeem:
Windows XP
1534MB RAM
Videokaart Radeon 9600 256MB
Pentium4 2.8GHZ
Heeft één van jullie enig idee waar het fout gaat?
Bij de videokaart soms?
Alvast bedankt.
Ik zou de politie bellen vanwege ontvoering.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef GotC het volgende:
!
Had net een kind geadopteerd, alles leuk en aardig, maar ik had even een oppas gehuurd aangezien mijn sim jarig was!
Oppas feestte eerst gezellig mee, negeerde t kind, alles. Nja ok, kan gebeuren. Wil ik t kind oppakken, pakt de oppas ineens t kind op, zegt dat hij moet gaan, en loopt zo met m'n kind de deur uit!
En toen was m'n sim weer alleen..
Vind het wel een bizarre gebeurtenis.
O stom!quote:Op zondag 21 juni 2009 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich voldoet alles krijg je een foutmelding ofzo?
dvd-speler stuk? stof in je videokaart/ventilator.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
O stom!
Het probleem wat zich voordoet is:
Sims is volledig zonder problemen geinstalleerd, krijg ook het begin scher, in beeld waar je links op de play knop kan klikken om het spel te starten.
Wanneer ik hierop klik, krijg ik 3 sec. een zwart beeld, alsof hij dus gaat opstarten. Het opstarten wil niet lukken en hij stopt er weer mee.
oh, nou gelukkig was dat bij mij niet zo, want de mijne was/is ook mega gespierdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:15 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hehe, tja da's wel verwarrend ja, vooral omdat je Sim dan helemaal geen uiterlijke verschillen heeft ofzo.
Had mijn jongvolwassene keihard laten krachttrainen waardoor die vet gespierd was, groeide die op tot volwassene was die ineens weer mager.
Whehehe, wtf?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef GotC het volgende:
!
Had net een kind geadopteerd, alles leuk en aardig, maar ik had even een oppas gehuurd aangezien mijn sim jarig was!
Oppas feestte eerst gezellig mee, negeerde t kind, alles. Nja ok, kan gebeuren. Wil ik t kind oppakken, pakt de oppas ineens t kind op, zegt dat hij moet gaan, en loopt zo met m'n kind de deur uit!
Ja, dat is een of andere bug, dat ze met je kind kunnen weglopen. Ben benieuwd wanneer de eerste patch uitkomt, want ik heb ook steeds dat de schoonmaker de hele tijd een boek niet kan wegleggen en dan uren klagend heen en weer looptquote:Op zondag 21 juni 2009 12:12 schreef GotC het volgende:!
LOL dat is het dus, ik had al tig keer een andere kast gekocht en uiteindelijk ben ik maar verhuisd.quote:Op zondag 21 juni 2009 14:09 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, dat is een of andere bug, dat ze met je kind kunnen weglopen. Ben benieuwd wanneer de eerste patch uitkomt, want ik heb ook steeds dat de schoonmaker de hele tijd een boek niet kan wegleggen en dan uren klagend heen en weer loopt.
Wil je het spel fatsoenlijk spelen heb je zowel een nieuwe video kaart als extra geheugen nodig.quote:Op zondag 21 juni 2009 13:36 schreef Kekaa het volgende:
Ook even die test gedaan, of mn computer het aankan.
De probleemgebieden:
CPU
Er wordt gevraagd: (XP) 2.0 GHz P4 processor or equivalent; (Vista) 2.4 GHz P4 processor or equivalent [If built-in graphics chipsets then 2.6 GHz Pentium D CPU, or 1.8 GHz Core 2 Duo, or equivalent.]
Ik heb: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
System RAM
Er wordt gevraagd: (XP) 1 GB RAM; (Vista) 1.5 GB RAM [If built-in graphics then add 0.5 GB additional RAM]
Ik heb: 1014.1 MB
Video Card
Er wordt gevraagd: 128 MB Video Card, with support for Pixel Shader 2.0 (NVIDIA GeForce FX 5900 or above " ATI Radeon 9500 or above " Intel GMA 3-series or above)
Ik heb: Intel(R) 82915G"GV"910GL Express Chipset
Video RAM
Er wordt gevraagd: 128 MB
Ik heb: 116.8 MB
Dat mn videokaart niet goed is, weet ik. Wordt wat aan gedaan zodra school klaar is (een vriend gaat er wat aan doen, en ik zie het al helemaal voor me dat mn computer dan crasht wanneer ik em het hardtst nodig heb).
Maar wat is CPU en RAM, en hoe kan ik daar wat aan veranderen?
Je zou de CPU GPU en geheugen moeten vervangen wil je het spel fatsoenlijk willen spelen. Je kan dus het beste een nieuwe pc kopen als je daar het geld voor hebtquote:Op zondag 21 juni 2009 11:25 schreef Danaa het volgende:
Wauw!
Na jaren de sims 2 gespeeld te hebben en heel wat berichten op dit forum geplaatst te hebben, heb ik nu de sims 3 gekocht.
Wat heb/had ik er een zin in!?
Maar nu, een probleem:
Dit is mijn systeem:
Windows XP
1534MB RAM
Videokaart Radeon 9600 256MB
Pentium4 2.8GHZ
Heeft één van jullie enig idee waar het fout gaat?
Bij de videokaart soms?
Alvast bedankt.
onzinquote:Op zondag 21 juni 2009 16:56 schreef editoor het volgende:
[..]
Je zou de CPU GPU en geheugen moeten vervangen wil je het spel fatsoenlijk willen spelen. Je kan dus het beste een nieuwe pc kopen als je daar het geld voor hebt
planten!quote:Op zondag 21 juni 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik heb een vlamvrucht gekregen van mijn werk, maar wat kan mijn Sim daarmee?
Planten om er meer te maken, of bij je dragen zodat je altijd die positieve moodlet hebt die je ook krijgt met een aangestoken open haard in de kamer.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:ik heb een vlamvrucht gekregen van mijn werk, maar wat kan mijn Sim daarmee?
Yep, daar komen zakjes geld aan die je kunt plukken en vervolgens kunt inwisselen voor geld. Je moet dus wel nog een keer op die zakjes klikken, anders gaan ze alleen maar in de inventaris.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een geldboomKun je die nu ook gaan oogsten??
Goh, als ik dit van jou dan nog eens lees.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Sickert het volgende:
Mijn vriendin speelt Sims 3 op een P4 2,6 Ghz met 3 gb werkgeheugen en een 7600 GT met 512 MB
Spel draait met alles op medium en een enkele setting op high uitstekend en zelfs beter als de sims 2 dat deed
Nog één vraag over het zetten van settings op medium,quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Sickert het volgende:
Mijn vriendin speelt Sims 3 op een P4 2,6 Ghz met 3 gb werkgeheugen en een 7600 GT met 512 MB
Spel draait met alles op medium en een enkele setting op high uitstekend en zelfs beter als de sims 2 dat deed
Mijn Sim kreeg 'em toen hij promotie maakte naar niveau 9 in het lab. (wetenschap)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |