Yep, daar komen zakjes geld aan die je kunt plukken en vervolgens kunt inwisselen voor geld. Je moet dus wel nog een keer op die zakjes klikken, anders gaan ze alleen maar in de inventaris.quote:Op zondag 21 juni 2009 18:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik heb een geldboomKun je die nu ook gaan oogsten??
Goh, als ik dit van jou dan nog eens lees.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Sickert het volgende:
Mijn vriendin speelt Sims 3 op een P4 2,6 Ghz met 3 gb werkgeheugen en een 7600 GT met 512 MB
Spel draait met alles op medium en een enkele setting op high uitstekend en zelfs beter als de sims 2 dat deed
Nog één vraag over het zetten van settings op medium,quote:Op zondag 21 juni 2009 19:10 schreef Sickert het volgende:
Mijn vriendin speelt Sims 3 op een P4 2,6 Ghz met 3 gb werkgeheugen en een 7600 GT met 512 MB
Spel draait met alles op medium en een enkele setting op high uitstekend en zelfs beter als de sims 2 dat deed
Mijn Sim kreeg 'em toen hij promotie maakte naar niveau 9 in het lab. (wetenschap)quote:
Nee nee, graven is niet nodig.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Mirjam het volgende:
en moet je dan ook afgraven enzo? hoe werkt dat?
ja, maar dan moet je ook werken met trappetjes enzo, da's wel irritantquote:Op zondag 21 juni 2009 20:01 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee nee, graven is niet nodig.
De fundering leggen is zo gedaan, het is in principe net of je een vloertje legt.
Ik heb een aantal zaadjes (bijzondere en zeldzame en zo) geplant, maar nog geen idee wat er uit gaat komen... Ik heb ze inde buurt van het kerkhof en in een van de parken geloof ik gevonden (is al weer even geleden)... ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim heeft al een tijdje de wens om een geldboom te hebben, maar hoe kom ik daar aan.Zeker ook via mijn werk verkrijgen?
Heb ook al zo'n doodsdinges gekregen. En heb 'em ook al geoogst
Nou die videokaart is een aantal series nieuwer en ondersteunt oa directx9. Een ati9600 (die had je toch?) is echt antiek. Wat ik van jou begrepen heb is dat je een zwart scherm krijgt wanneer je het probeert op te starten. Dit is in het geval van games meestal de videokaart hoewel hij volgens de minimale eisen prima moet voldoen wil dit niet altijd alles zeggen. Helemaal met zulke oude hardware moet je het met een korreltje zout nemen en is het dan ook beter om van de aanbevolen hardware uit te gaan. Omdat de makers niet op elke hardware mogelijkheid het spel testen moeten ze bepaalde specs neerzetten waar het "mogelijk" op zou moeten draaien. En hier kunnen de makers mee bedoelen dat het in feite zou moeten opstarten of dat het spel ook echt speelbaar is, dit weet je eigenlijk nooit als je van de minimale eisen uitgaat.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef Danaa het volgende:
[..]
Goh, als ik dit van jou dan nog eens lees.
Vind ik het vreemd dat hij bij mij niet draait...
Balen!
Ik wacht de mail van EA nog even af.
Je kan hem ook op low zetten als je niet in het spel bent. Ergens in mijn documenten -> Electronic Arts ->Sims 3 map zit een bestand genaamd "options" op deze met kladblok en je kan daar dan de graphics zelf op low zetten door bijvoorbeeld:quote:Nog één vraag over het zetten van settings op medium,
hebben jullie dit gedaan op het moment dat het spel al draaide, of vooraf ergens gedaan!?
Wij hebben nu ondertussen wel geprobeert om de beeld resolutie te verlagen, dit hielp niets.
Mochten jullie de settings op medium hebben gezet, in het opgestartte spel. Gaat dit voor mij natuurlijk niet op.
zeldzame zijn knoflook en dergelijke. Bijzondere zijn de vlamvrucht, doodsdinges enzo. Maar bij mij zijn die niet te vinden.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb een aantal zaadjes (bijzondere en zeldzame en zo) geplant, maar nog geen idee wat er uit gaat komen... Ik heb ze inde buurt van het kerkhof en in een van de parken geloof ik gevonden (is al weer even geleden)... ik hou je op de hoogte
Ze zijn aan het uitkomenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeldzame zijn knoflook en dergelijke. Bijzondere zijn de vlamvrucht, doodsdinges enzo. Maar bij mij zijn die niet te vinden.Of ik zoek niet op de juiste plaatsen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou die videokaart is een aantal series nieuwer en ondersteunt oa directx9. Een ati9600 (die had je toch?) is echt antiek. Wat ik van jou begrepen heb is dat je een zwart scherm krijgt wanneer je het probeert op te starten. Dit is in het geval van games meestal de videokaart hoewel hij volgens de minimale eisen prima moet voldoen wil dit niet altijd alles zeggen. Helemaal met zulke oude hardware moet je het met een korreltje zout nemen en is het dan ook beter om van de aanbevolen hardware uit te gaan. Omdat de makers niet op elke hardware mogelijkheid het spel testen moeten ze bepaalde specs neerzetten waar het "mogelijk" op zou moeten draaien. En hier kunnen de makers mee bedoelen dat het in feite zou moeten opstarten of dat het spel ook echt speelbaar is, dit weet je eigenlijk nooit als je van de minimale eisen uitgaat.
Aah fijn, ik denk dat je even moet proberen om je videokaart drivers te updaten misschien dat het helpt. Dus je oude volledig (goed) verwijderen en dan de nieuwe erop te zetten.
[..]
Je kan hem ook op low zetten als je niet in het spel bent. Ergens in mijn documenten -> Electronic Arts ->Sims 3 map zit een bestand genaamd "options" op deze met kladblok en je kan daar dan de graphics zelf op low zetten door bijvoorbeeld:
texturequality = 3
visualeffects = 3
Op "1" te zetten, 3 is dus high en 2 is medium. Dit zijn 2 voorbeelden maar er staan meerdere lijnen in in verband met de graphics die je kan aanpassen.
Uitgraven? Je bedoelt het terrein lager maken of wat?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef Mirjam het volgende:
m'n nieuwe sim is al 2 dagen klaar, maar ik kom maar niet uit m'n huis, heb al 3 keer wat neergezet en vervolgens weer weggegooid
hoe doe je uitgraven
thanksquote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uitgraven? Je bedoelt het terrein lager maken of wat?
If so, is een knop voor terrain tools bij je bouwmenu, helemaal rechts.
dat is alleen wanneer je je geen oor laat aannaaien.. er zijn zat systemen die "lekker goedkoop" zijn en die eigenlijk dus 100% bagger zijn, maar qua cijfertjes wel een indruk geven beter te zzijn...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bovendien zal je dan spellen ook een stuk mooier kunnen spelen.
even een voorbeeldje...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iedereen snapt wat ik bedoel, ik heb het over een degelijke pc niet een afhaal ding van de rommelmarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |