Nee nee, graven is niet nodig.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:48 schreef Mirjam het volgende:
en moet je dan ook afgraven enzo? hoe werkt dat?
ja, maar dan moet je ook werken met trappetjes enzo, da's wel irritantquote:Op zondag 21 juni 2009 20:01 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee nee, graven is niet nodig.
De fundering leggen is zo gedaan, het is in principe net of je een vloertje legt.
Ik heb een aantal zaadjes (bijzondere en zeldzame en zo) geplant, maar nog geen idee wat er uit gaat komen... Ik heb ze inde buurt van het kerkhof en in een van de parken geloof ik gevonden (is al weer even geleden)... ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 21 juni 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn Sim heeft al een tijdje de wens om een geldboom te hebben, maar hoe kom ik daar aan.Zeker ook via mijn werk verkrijgen?
Heb ook al zo'n doodsdinges gekregen. En heb 'em ook al geoogst
Nou die videokaart is een aantal series nieuwer en ondersteunt oa directx9. Een ati9600 (die had je toch?) is echt antiek. Wat ik van jou begrepen heb is dat je een zwart scherm krijgt wanneer je het probeert op te starten. Dit is in het geval van games meestal de videokaart hoewel hij volgens de minimale eisen prima moet voldoen wil dit niet altijd alles zeggen. Helemaal met zulke oude hardware moet je het met een korreltje zout nemen en is het dan ook beter om van de aanbevolen hardware uit te gaan. Omdat de makers niet op elke hardware mogelijkheid het spel testen moeten ze bepaalde specs neerzetten waar het "mogelijk" op zou moeten draaien. En hier kunnen de makers mee bedoelen dat het in feite zou moeten opstarten of dat het spel ook echt speelbaar is, dit weet je eigenlijk nooit als je van de minimale eisen uitgaat.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:19 schreef Danaa het volgende:
[..]
Goh, als ik dit van jou dan nog eens lees.
Vind ik het vreemd dat hij bij mij niet draait...
Balen!
Ik wacht de mail van EA nog even af.
Je kan hem ook op low zetten als je niet in het spel bent. Ergens in mijn documenten -> Electronic Arts ->Sims 3 map zit een bestand genaamd "options" op deze met kladblok en je kan daar dan de graphics zelf op low zetten door bijvoorbeeld:quote:Nog één vraag over het zetten van settings op medium,
hebben jullie dit gedaan op het moment dat het spel al draaide, of vooraf ergens gedaan!?
Wij hebben nu ondertussen wel geprobeert om de beeld resolutie te verlagen, dit hielp niets.
Mochten jullie de settings op medium hebben gezet, in het opgestartte spel. Gaat dit voor mij natuurlijk niet op.
zeldzame zijn knoflook en dergelijke. Bijzondere zijn de vlamvrucht, doodsdinges enzo. Maar bij mij zijn die niet te vinden.quote:Op zondag 21 juni 2009 20:45 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik heb een aantal zaadjes (bijzondere en zeldzame en zo) geplant, maar nog geen idee wat er uit gaat komen... Ik heb ze inde buurt van het kerkhof en in een van de parken geloof ik gevonden (is al weer even geleden)... ik hou je op de hoogte
Ze zijn aan het uitkomenquote:Op zondag 21 juni 2009 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeldzame zijn knoflook en dergelijke. Bijzondere zijn de vlamvrucht, doodsdinges enzo. Maar bij mij zijn die niet te vinden.Of ik zoek niet op de juiste plaatsen.
quote:Op zondag 21 juni 2009 20:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou die videokaart is een aantal series nieuwer en ondersteunt oa directx9. Een ati9600 (die had je toch?) is echt antiek. Wat ik van jou begrepen heb is dat je een zwart scherm krijgt wanneer je het probeert op te starten. Dit is in het geval van games meestal de videokaart hoewel hij volgens de minimale eisen prima moet voldoen wil dit niet altijd alles zeggen. Helemaal met zulke oude hardware moet je het met een korreltje zout nemen en is het dan ook beter om van de aanbevolen hardware uit te gaan. Omdat de makers niet op elke hardware mogelijkheid het spel testen moeten ze bepaalde specs neerzetten waar het "mogelijk" op zou moeten draaien. En hier kunnen de makers mee bedoelen dat het in feite zou moeten opstarten of dat het spel ook echt speelbaar is, dit weet je eigenlijk nooit als je van de minimale eisen uitgaat.
Aah fijn, ik denk dat je even moet proberen om je videokaart drivers te updaten misschien dat het helpt. Dus je oude volledig (goed) verwijderen en dan de nieuwe erop te zetten.
[..]
Je kan hem ook op low zetten als je niet in het spel bent. Ergens in mijn documenten -> Electronic Arts ->Sims 3 map zit een bestand genaamd "options" op deze met kladblok en je kan daar dan de graphics zelf op low zetten door bijvoorbeeld:
texturequality = 3
visualeffects = 3
Op "1" te zetten, 3 is dus high en 2 is medium. Dit zijn 2 voorbeelden maar er staan meerdere lijnen in in verband met de graphics die je kan aanpassen.
Uitgraven? Je bedoelt het terrein lager maken of wat?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:51 schreef Mirjam het volgende:
m'n nieuwe sim is al 2 dagen klaar, maar ik kom maar niet uit m'n huis, heb al 3 keer wat neergezet en vervolgens weer weggegooid
hoe doe je uitgraven
thanksquote:Op zondag 21 juni 2009 22:02 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Uitgraven? Je bedoelt het terrein lager maken of wat?
If so, is een knop voor terrain tools bij je bouwmenu, helemaal rechts.
dat is alleen wanneer je je geen oor laat aannaaien.. er zijn zat systemen die "lekker goedkoop" zijn en die eigenlijk dus 100% bagger zijn, maar qua cijfertjes wel een indruk geven beter te zzijn...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Bovendien zal je dan spellen ook een stuk mooier kunnen spelen.
even een voorbeeldje...quote:Op zondag 21 juni 2009 22:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
Iedereen snapt wat ik bedoel, ik heb het over een degelijke pc niet een afhaal ding van de rommelmarkt.
Hahah damn, dat is klotequote:Op maandag 22 juni 2009 15:30 schreef Rianne84 het volgende:
Mijn Sim is getrouwd met een schoonmaakster. Maar vlak na de bruiloft sprong ze op haar fiets om naar huis te gaan (terwijl ze bij mijn sim introk). Ze verdween gewoon uit beeld en staat nu ook niet meer tussen mijn rijtje sims. ze kan ook niet opgebeld worden.
mijn sim is nu wel getrouwd en kan niet scheiden, omdat zijn vrouw verdwenen is. Hij kan nu dus ook niet met een ander trouwen. Enig idee hoe dit is op te lossen?
dan moet je bijzondere zaadjes planten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:13 schreef sander-3 het volgende:
Mijn sim heeft net wat van die onbekende zaadjes geplant, komen ze uit, blijken het watermeloenplanten en knoflookplanten te zijnIk hoopte op zo'n geld-boom ofzo
Ja, en hoe kom ik daar aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan moet je bijzondere zaadjes planten.
Gewoon in je stad kijken, en dan vooral bij plekken waar je rotsen ziet. Daar vond ik veel goudquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef 4Twenty het volgende:
Ik ben op zoek naar goud in de Sims 3, heb er tot nu toe maar 1 gevonden in een prullenbak, maar ik vroeg me af of jullie misschien weten waar ik veel meer goud kan vinden?
Nee, ik wil het goud ook alleen verzamelen, niet verkopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:33 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gewoon in je stad kijken, en dan vooral bij plekken waar je rotsen ziet. Daar vond ik veel goudNiet dat het veel opbrengt hoor..
??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb de hele dag rijstgooiende mensen in huis gehad vanwege een bug. Pas toen ze allemaal in hun broek geplast hadden gingen ze naar huis
Rijstquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef aapie007 het volgende:
ja dat van die rijstgooiende mensen heb ik ook gehad, maar wat ik nu weer heb ik ook raar hoor.. Mn sims zijn doodmoe (balkje helemaal rood) maar als ik op het bed klik kan ik alleen maar voor relaxen kiezen, de andere opties zijn grijs gemaakt en daar kan ik niet meer op klikken :S wat is dit? Ook een bug?
de bijzondere heb ik zelf ook nog niet gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:33 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, en hoe kom ik daar aanIk heb deze gevonden op de begraafplaats.
Nope er komt geen rede in beeld... en dat van de koffie kan ook niet want 'de kinderen' hebben het ook. Ik ben nu verhuisd en heb ze daar geprobeerd te laten slapen maar dat lukt ook niet. Iemand die dit ook heeft gehad?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Rijst
Dat van dat bed komt denk ik omdat ze net koffie (of 1 van de andere 520 dranken uit dat apparaat) hebben gedronken.. :p Als je je muis stil houdt op die grijze optie, dan zie je waarschijnlijk de reden.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb de hele dag rijstgooiende mensen in huis gehad vanwege een bug. Pas toen ze allemaal in hun broek geplast hadden gingen ze naar huis
Elke dag een verjaardagstaartquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef childintime het volgende:![]()
[..]
![]()
Hoe laat je kinderen ouder worden als je de leeftijd van de ouders hebt stilgezet? Ik heb het hier volgens mij wel ergens gelezen maar kan 't niet meer vinden...... D'r zijn nou al 3 baby's en die Sims zijn de hele dag aan het verschonen, aandacht en eten geven maar iedere keer als ik op de leeftijd klik staat er "24 dagen tot opgroeien". Kun je ze anders gewoon wegdoen als ze niet op kunnen groeien?
Maar kunnen baby's dat dan ook?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:04 schreef Ceehaa het volgende:
Ik weet niet of het klopt, maar ik heb ergens gelezen dat je een verjaardag kan forceren door een verjaardagstaart voor iemand te kopen. Zodra diegene de kaarsjes uitblaast, wordt 'ie ouder. Je kunt het eens proberen!
Ja, dan moet je een van de ouders laten uitblazen voor de babyquote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:04 schreef Ceehaa het volgende:
Ik weet niet of het klopt, maar ik heb ergens gelezen dat je een verjaardag kan forceren door een verjaardagstaart voor iemand te kopen. Zodra diegene de kaarsjes uitblaast, wordt 'ie ouder. Je kunt het eens proberen!
Nee dat klopt..zodra je koffie oid hebt gedronken zitten ze in een 'buzz'waardor ze niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef aapie007 het volgende:
ja dat van die rijstgooiende mensen heb ik ook gehad, maar wat ik nu weer heb ik ook raar hoor.. Mn sims zijn doodmoe (balkje helemaal rood) maar als ik op het bed klik kan ik alleen maar voor relaxen kiezen, de andere opties zijn grijs gemaakt en daar kan ik niet meer op klikken :S wat is dit? Ook een bug?
Ja maar als ik op de leeftijd van die baby's klik, krijg ik dus steeds hetzelfde aantal dagen te zien tot ze opgroeien. Ergens in de 20, terwijl er al zo'n 10 Simnachten verstreken zijn nadat de jongste geboren was. En die babysitter is ook een slapjanus. Zit lekker uren achter de laptop of breedbeeld tv terwijl die baby's in hun eigen stront liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef GotC het volgende:
[..]
KloptDit doe ik elke keer! Zodra het nog 1 dag is voor de verjaardag, feestje organiseren, taart erbij, degene die jarig is de kaarsjes laten uitblazen (en t kind selecteren als die jarig is) en diegene gaat naar de volgende levensfase
Shift + klik op de baby.. volgende levensfase dan maar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja maar als ik op de leeftijd van die baby's klik, krijg ik dus steeds hetzelfde aantal dagen te zien tot ze opgroeien. Ergens in de 20, terwijl er al zo'n 10 Simnachten verstreken zijn nadat de jongste geboren was. En die babysitter is ook een slapjanus. Zit lekker uren achter de laptop of breedbeeld tv terwijl die baby's in hun eigen stront liggen
Die heb ik geprobeerd maar werkt bij mij nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:54 schreef zoeperzazke het volgende:
ook al gebruik je er verder niets van, de makkelijkste manier is om ctrl-shft-c te doen en dan te typen: 'testingcheatsenabled true' . Vervolgens druk je shift in, klik je op de baby en klik je op 'volgende levensfase' en je zult zien: in no-time wordt je baby peuter.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef childintime het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd maar werkt bij mij niet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:54 schreef zoeperzazke het volgende:
ook al gebruik je er verder niets van, de makkelijkste manier is om ctrl-shft-c te doen en dan te typen: 'testingcheatsenabled true' . Vervolgens druk je shift in, klik je op de baby en klik je op 'volgende levensfase' en je zult zien: in no-time wordt je baby peuter.
Dat is raar, met de gewone versie van het spel werkt dat bij mij uitstekend......quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef childintime het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd maar werkt bij mij niet
ben hem aan het lezen, het is echt heel leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
deze moet ik gewoon even posten hier:
http://aliceandkev.wordpress.com/2009/06/09/alice-and-kev/
blog van een 'homeless sim' experiment
Ik heb hem nu uit (vooralsnog)quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ben hem aan het lezen, het is echt heel leuk
haha cool wist niet dat dat kon, hoe doe je dat dan? want je moet altijd een huis of leef kavel kiezen toch? of heb je gewoon niks gebouwd en laat je hem in t park zitten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef 4Twenty het volgende:
Ik heb zelf ook al een tijdje een dakloze sim.
Mijne woont in het park, bedelt voor eten in het park, en speelt gitaar voor geld in het park..
Ja, ik heb gewoon niks gebouwd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef aapie007 het volgende:
[..]
haha cool wist niet dat dat kon, hoe doe je dat dan? want je moet altijd een huis of leef kavel kiezen toch? of heb je gewoon niks gebouwd en laat je hem in t park zitten?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef 4Twenty het volgende:
Ik heb zelf ook al een tijdje een dakloze sim.
Mijne woont in het park, bedelt voor eten in het park, en speelt gitaar voor geld in het park..
haha als t lukt post is een pic van die stamboomquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:30 schreef bobjuh het volgende:
Mijn sim is een player
Heeft op het moment 7 kinderen van 7 verschillende vrouwen, en eentje is er nog zwanger volgens mij ook weer een andere vrouw. Het word iig een intressante stamboom
Gelukkig wonen al die koters bij hun moeders, kan mijn sim zich bezig houden met zijn politieke carriere;
Hij intresseert zich totaal niet voor zijn kinderen heeft er nog geen eentje van zijn kinderen ontmoet.
Zag wel aantal keer in het park een kind lopen waarvan ik dacht, verrek dat is mijn kind maar niet aangesproken ofzo
Hij heeft is net gepromoveerd van vice-president tot Leider van de vrije wereld;
Vind t echt een mooi verhaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb de gewone versie, maar steeds als ik het ingeef, geeft'ie weer dat hij die opdracht niet kentquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is raar, met de gewone versie van het spel werkt dat bij mij uitstekend......
Echt vet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
opzich niet slecht..quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef kipptje het volgende:
voor degenen die de sims3 nog willen kopen: vrijdag of zaterdag is bij mediamarkt een actie waardoor je de sims voor 25 euro kan kopen! moet even kijken op de site hoe laat die actie geldig is (actie is 3 uur geldig)
EDIT: even opgezocht: as vrijdag van 9 tot 12 ('savonds) is de aanbieding!
Dan start ik hem van het weekend weer eens op, werd er helemaal gek van, dus een week niet gespeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:12 schreef Rianne84 het volgende:
er is een update, aantal bugs zijn gefixt. tijd gaat nu inderaad wat sneller![]()
quote:Problemen met de patch veroorzaakt door Nude Hack?
Voor die Simmers, zoals ik, die een Nude Hack hebben geinstalleerd: het kan zijn dat deze de oorzaak is van de errors die er komen bij het installeren van de nieuwe patch.
Voor de Nude Hack moest je het Shaders_Win32.precomp vervangen door een nieuwe en om dit file terug te zetten moet je hem van de Sims 3 DVD kopieren naar waar je Sims 3 staat op je harde schijf.
De originele Shaders_Win32.precomp vindt je op [naam dvdstation]/game/bin/Shaders_Win32.precomp deze kopieer je naar [naam harddisk]/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Game/Bin en vervangt dan dus de Nude Patch.
Wil je erna de Nude Hack weer in het spel hebben: hernoem het origine file (Shaders_Win32.precomp) dan naar (Shaders_Win32.precomp.old) en dan heb je altijd een backup.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Ellatjuh het volgende:
zou dat ook werken bij de gedownloaden versie?
kun je die niet downloaden als je geen lid bent, of kijk ik gewoons cheel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef sander-3 het volgende:
Nieuwste update voor: 1.2.7
25-06-2009
Complete lijst met wijzigingen:
* Problemen met snelheid 2 en 3 die te langzaam verlopen worden opgelost.Op sommige computers zullen de resultaten beter zijn wanneer snelheid 2 en 3 gebruikt worden.
* De keuze om het verhaalverloop aan of uit te zetten wordt gerepareerd.
* Een mogelijke crash in verband met de geluidscode wordt gerepareerd.
* Babysitters zullen de kavel niet meer verlaten met baby's.
* Sommige problemen met Vsync en de mate van verversing worden opgelost.
* Sommige problemen met DVD-verificatiefouten en compatibiliteit met de DVD-speler tijdens het opstarten worden opgelost.
* Met deze update worden sommige problemen met Mac-systemen die de game laten crashen wanneer er verbinding wordt gemaakt met de AFP-servers opgelost.
Bron.
Edit: de derde snelheid gaat nu een stukje sneller inderdaadAl vond ik het al niet zo langzaam gaan.
als je er niet voor betaald hebt; niet doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Ellatjuh het volgende:
zou dat ook werken bij de gedownloaden versie?
Ja he! Eindelijk gaan die nachten wat sneller. Alleen in mijn geval jammer dat de babysitter je kinderen niet meer meeneemt..........quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:10 schreef Kuukske het volgende:
Die update is wel ideaal. Eindelijk zit er wat vaart in als ze liggen te slapen. Ik kon bijna de was gaan doen op zo'n moment.
had ik ook. Ik kwam om kwart over bij de MM, vertelden ze me dat het al voor 9en niet meer in de schappen lag. Iedereen had toen gewacht tot 9 uur.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef stievun1234 het volgende:
Ging naar Mediamarkt en hij was al in 10 minuten verkocht dus heb m niet kunnen kopenNaja dan maar de volle prijs.
ben ook gegaan,wil het orgineel want lukt me nu allemaal niet met updaten, vragen met registeren om nummers en dacht ik haal wel het orgineelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:53 schreef stievun1234 het volgende:
Ging naar Mediamarkt en hij was al in 10 minuten verkocht dus heb m niet kunnen kopenNaja dan maar de volle prijs.
ik al een tijdje, mede omdat ik een download versie (officieel, EA download manager) bijzonder goedkoop kon krijgen.. net als Red alert 3 uprising (die ik nergens in winkels heb gezien)quote:Op zaterdag 27 juni 2009 12:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Ik heb mijn gekregen versie () zojuist verwijderd en de legale versie geinstalleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |