dan moet je bijzondere zaadjes planten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:13 schreef sander-3 het volgende:
Mijn sim heeft net wat van die onbekende zaadjes geplant, komen ze uit, blijken het watermeloenplanten en knoflookplanten te zijnIk hoopte op zo'n geld-boom ofzo
Ja, en hoe kom ik daar aanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dan moet je bijzondere zaadjes planten.
Gewoon in je stad kijken, en dan vooral bij plekken waar je rotsen ziet. Daar vond ik veel goudquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:26 schreef 4Twenty het volgende:
Ik ben op zoek naar goud in de Sims 3, heb er tot nu toe maar 1 gevonden in een prullenbak, maar ik vroeg me af of jullie misschien weten waar ik veel meer goud kan vinden?
Nee, ik wil het goud ook alleen verzamelen, niet verkopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:33 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Gewoon in je stad kijken, en dan vooral bij plekken waar je rotsen ziet. Daar vond ik veel goudNiet dat het veel opbrengt hoor..
??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb de hele dag rijstgooiende mensen in huis gehad vanwege een bug. Pas toen ze allemaal in hun broek geplast hadden gingen ze naar huis
Rijstquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef aapie007 het volgende:
ja dat van die rijstgooiende mensen heb ik ook gehad, maar wat ik nu weer heb ik ook raar hoor.. Mn sims zijn doodmoe (balkje helemaal rood) maar als ik op het bed klik kan ik alleen maar voor relaxen kiezen, de andere opties zijn grijs gemaakt en daar kan ik niet meer op klikken :S wat is dit? Ook een bug?
de bijzondere heb ik zelf ook nog niet gevondenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:33 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, en hoe kom ik daar aanIk heb deze gevonden op de begraafplaats.
Nope er komt geen rede in beeld... en dat van de koffie kan ook niet want 'de kinderen' hebben het ook. Ik ben nu verhuisd en heb ze daar geprobeerd te laten slapen maar dat lukt ook niet. Iemand die dit ook heeft gehad?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 22:04 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Rijst
Dat van dat bed komt denk ik omdat ze net koffie (of 1 van de andere 520 dranken uit dat apparaat) hebben gedronken.. :p Als je je muis stil houdt op die grijze optie, dan zie je waarschijnlijk de reden.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:30 schreef Troel het volgende:
Ik heb de hele dag rijstgooiende mensen in huis gehad vanwege een bug. Pas toen ze allemaal in hun broek geplast hadden gingen ze naar huis
Elke dag een verjaardagstaartquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:00 schreef childintime het volgende:![]()
[..]
![]()
Hoe laat je kinderen ouder worden als je de leeftijd van de ouders hebt stilgezet? Ik heb het hier volgens mij wel ergens gelezen maar kan 't niet meer vinden...... D'r zijn nou al 3 baby's en die Sims zijn de hele dag aan het verschonen, aandacht en eten geven maar iedere keer als ik op de leeftijd klik staat er "24 dagen tot opgroeien". Kun je ze anders gewoon wegdoen als ze niet op kunnen groeien?
Maar kunnen baby's dat dan ook?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:04 schreef Ceehaa het volgende:
Ik weet niet of het klopt, maar ik heb ergens gelezen dat je een verjaardag kan forceren door een verjaardagstaart voor iemand te kopen. Zodra diegene de kaarsjes uitblaast, wordt 'ie ouder. Je kunt het eens proberen!
Ja, dan moet je een van de ouders laten uitblazen voor de babyquote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 juni 2009 23:04 schreef Ceehaa het volgende:
Ik weet niet of het klopt, maar ik heb ergens gelezen dat je een verjaardag kan forceren door een verjaardagstaart voor iemand te kopen. Zodra diegene de kaarsjes uitblaast, wordt 'ie ouder. Je kunt het eens proberen!
Nee dat klopt..zodra je koffie oid hebt gedronken zitten ze in een 'buzz'waardor ze niet kunnen slapenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:37 schreef aapie007 het volgende:
ja dat van die rijstgooiende mensen heb ik ook gehad, maar wat ik nu weer heb ik ook raar hoor.. Mn sims zijn doodmoe (balkje helemaal rood) maar als ik op het bed klik kan ik alleen maar voor relaxen kiezen, de andere opties zijn grijs gemaakt en daar kan ik niet meer op klikken :S wat is dit? Ook een bug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |