Ja maar als ik op de leeftijd van die baby's klik, krijg ik dus steeds hetzelfde aantal dagen te zien tot ze opgroeien. Ergens in de 20, terwijl er al zo'n 10 Simnachten verstreken zijn nadat de jongste geboren was. En die babysitter is ook een slapjanus. Zit lekker uren achter de laptop of breedbeeld tv terwijl die baby's in hun eigen stront liggenquote:Op woensdag 24 juni 2009 10:42 schreef GotC het volgende:
[..]
KloptDit doe ik elke keer! Zodra het nog 1 dag is voor de verjaardag, feestje organiseren, taart erbij, degene die jarig is de kaarsjes laten uitblazen (en t kind selecteren als die jarig is) en diegene gaat naar de volgende levensfase
Shift + klik op de baby.. volgende levensfase dan maar?quote:Op woensdag 24 juni 2009 20:38 schreef childintime het volgende:
[..]
Ja maar als ik op de leeftijd van die baby's klik, krijg ik dus steeds hetzelfde aantal dagen te zien tot ze opgroeien. Ergens in de 20, terwijl er al zo'n 10 Simnachten verstreken zijn nadat de jongste geboren was. En die babysitter is ook een slapjanus. Zit lekker uren achter de laptop of breedbeeld tv terwijl die baby's in hun eigen stront liggen
Die heb ik geprobeerd maar werkt bij mij nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 08:54 schreef zoeperzazke het volgende:
ook al gebruik je er verder niets van, de makkelijkste manier is om ctrl-shft-c te doen en dan te typen: 'testingcheatsenabled true' . Vervolgens druk je shift in, klik je op de baby en klik je op 'volgende levensfase' en je zult zien: in no-time wordt je baby peuter.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef childintime het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd maar werkt bij mij niet
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:54 schreef zoeperzazke het volgende:
ook al gebruik je er verder niets van, de makkelijkste manier is om ctrl-shft-c te doen en dan te typen: 'testingcheatsenabled true' . Vervolgens druk je shift in, klik je op de baby en klik je op 'volgende levensfase' en je zult zien: in no-time wordt je baby peuter.
Dat is raar, met de gewone versie van het spel werkt dat bij mij uitstekend......quote:Op donderdag 25 juni 2009 00:45 schreef childintime het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd maar werkt bij mij niet
ben hem aan het lezen, het is echt heel leukquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
deze moet ik gewoon even posten hier:
http://aliceandkev.wordpress.com/2009/06/09/alice-and-kev/
blog van een 'homeless sim' experiment
Ik heb hem nu uit (vooralsnog)quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
ben hem aan het lezen, het is echt heel leuk
haha cool wist niet dat dat kon, hoe doe je dat dan? want je moet altijd een huis of leef kavel kiezen toch? of heb je gewoon niks gebouwd en laat je hem in t park zitten?quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef 4Twenty het volgende:
Ik heb zelf ook al een tijdje een dakloze sim.
Mijne woont in het park, bedelt voor eten in het park, en speelt gitaar voor geld in het park..
Ja, ik heb gewoon niks gebouwd.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:43 schreef aapie007 het volgende:
[..]
haha cool wist niet dat dat kon, hoe doe je dat dan? want je moet altijd een huis of leef kavel kiezen toch? of heb je gewoon niks gebouwd en laat je hem in t park zitten?
quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:18 schreef 4Twenty het volgende:
Ik heb zelf ook al een tijdje een dakloze sim.
Mijne woont in het park, bedelt voor eten in het park, en speelt gitaar voor geld in het park..
haha als t lukt post is een pic van die stamboomquote:Op donderdag 25 juni 2009 13:30 schreef bobjuh het volgende:
Mijn sim is een player
Heeft op het moment 7 kinderen van 7 verschillende vrouwen, en eentje is er nog zwanger volgens mij ook weer een andere vrouw. Het word iig een intressante stamboom
Gelukkig wonen al die koters bij hun moeders, kan mijn sim zich bezig houden met zijn politieke carriere;
Hij intresseert zich totaal niet voor zijn kinderen heeft er nog geen eentje van zijn kinderen ontmoet.
Zag wel aantal keer in het park een kind lopen waarvan ik dacht, verrek dat is mijn kind maar niet aangesproken ofzo
Hij heeft is net gepromoveerd van vice-president tot Leider van de vrije wereld;
Vind t echt een mooi verhaalquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb de gewone versie, maar steeds als ik het ingeef, geeft'ie weer dat hij die opdracht niet kentquote:Op donderdag 25 juni 2009 08:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is raar, met de gewone versie van het spel werkt dat bij mij uitstekend......
Echt vet!quote:Op donderdag 25 juni 2009 08:36 schreef Ceased2Be het volgende:
opzich niet slecht..quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef kipptje het volgende:
voor degenen die de sims3 nog willen kopen: vrijdag of zaterdag is bij mediamarkt een actie waardoor je de sims voor 25 euro kan kopen! moet even kijken op de site hoe laat die actie geldig is (actie is 3 uur geldig)
EDIT: even opgezocht: as vrijdag van 9 tot 12 ('savonds) is de aanbieding!
Dan start ik hem van het weekend weer eens op, werd er helemaal gek van, dus een week niet gespeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:12 schreef Rianne84 het volgende:
er is een update, aantal bugs zijn gefixt. tijd gaat nu inderaad wat sneller![]()
quote:Problemen met de patch veroorzaakt door Nude Hack?
Voor die Simmers, zoals ik, die een Nude Hack hebben geinstalleerd: het kan zijn dat deze de oorzaak is van de errors die er komen bij het installeren van de nieuwe patch.
Voor de Nude Hack moest je het Shaders_Win32.precomp vervangen door een nieuwe en om dit file terug te zetten moet je hem van de Sims 3 DVD kopieren naar waar je Sims 3 staat op je harde schijf.
De originele Shaders_Win32.precomp vindt je op [naam dvdstation]/game/bin/Shaders_Win32.precomp deze kopieer je naar [naam harddisk]/Program Files/Electronic Arts/De Sims 3/Game/Bin en vervangt dan dus de Nude Patch.
Wil je erna de Nude Hack weer in het spel hebben: hernoem het origine file (Shaders_Win32.precomp) dan naar (Shaders_Win32.precomp.old) en dan heb je altijd een backup.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:43 schreef Ellatjuh het volgende:
zou dat ook werken bij de gedownloaden versie?
kun je die niet downloaden als je geen lid bent, of kijk ik gewoons cheel?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:30 schreef sander-3 het volgende:
Nieuwste update voor: 1.2.7
25-06-2009
Complete lijst met wijzigingen:
* Problemen met snelheid 2 en 3 die te langzaam verlopen worden opgelost.Op sommige computers zullen de resultaten beter zijn wanneer snelheid 2 en 3 gebruikt worden.
* De keuze om het verhaalverloop aan of uit te zetten wordt gerepareerd.
* Een mogelijke crash in verband met de geluidscode wordt gerepareerd.
* Babysitters zullen de kavel niet meer verlaten met baby's.
* Sommige problemen met Vsync en de mate van verversing worden opgelost.
* Sommige problemen met DVD-verificatiefouten en compatibiliteit met de DVD-speler tijdens het opstarten worden opgelost.
* Met deze update worden sommige problemen met Mac-systemen die de game laten crashen wanneer er verbinding wordt gemaakt met de AFP-servers opgelost.
Bron.
Edit: de derde snelheid gaat nu een stukje sneller inderdaadAl vond ik het al niet zo langzaam gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |