ik heb nog een vvv bon liggen van 25 euro, dat komt me wel mooi uit.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:29 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik moet dit spel echt binnenkort kopen, lijkt me zo leuk
maar 45 euro is echt te duur vind ik, 35 euro en dan koop ik hem
aanvulling, de game waar ik nu mee bezig ben dus.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:51 schreef Mirjam het volgende:
ik kan zeker niet de sim die ik nu speel, meenemen naar mijn legale versie he?
ik post in een topic over de sims 3, dus laten we er maar even van uit gaan dat ik nu de illegale versie van de sims 3 speel, en de legale versie van sims 3 ga halen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:14 schreef DM.Aram het volgende:
Als het Sims 2 is moet ik je teleurstellen. Als het een versie (Sims 3 dus) is verkregen via minder legale wegen dan is dat natuurlijk mogelijk!
waar koop je 'm voor 45quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:29 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik moet dit spel echt binnenkort kopen, lijkt me zo leuk
maar 45 euro is echt te duur vind ik, 35 euro en dan koop ik hem
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:19 schreef DM.Aram het volgende:
Ga naar mijn documenten/electronic arts/the sims 3/saves en daar staan je save games. Kopieer die naar een andere map. Verwijder dan Sims 3 en installeer de legale. Plaats de backup dan terug naar die map.
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:20 schreef DM.Aram het volgende:
Bij mij ziet dat er zo uit:
C:\Users\Aram\Documents\Electronic Arts\De Sims 3\Saves
Met bestand: Sunset Valley.sims3 <-- save game!
alstublieftquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar koop je 'm voor 45
ik zie dat 'ie bij de FRS 60 is![]()
maar dan kan ik m'n vvvbon niet verzilverenquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:53 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
alstublieft
http://www.dimensionplus.(...)ims-3-English/750639
42,99 met 1,95 verzendkosten is dus 44,98
Zoiets is me nog nooit gelukt...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Tijn het volgende, maar niet volledig:
Elke keer als er een nieuw deel van The Sims uitkomt, speel ik het een poosje, om er daarna nooit meer naar om te kijken
Zo nu ook met de release van Sims 3. Ik heb 'em zo ingesteld dat je zo lang mogelijk kunt spelen, dus dat je Sims heel oud worden en heel langzaam door de levensfases gaan. Ik wil namelijk gewoon 1 generatie spelen en niet een hele familieboom starten.
(...)
Het salaris stelt nog weinig voor en is bij lange na niet genoeg om m'n rekeningen te dekken, maar de wekelijkse som geld die ik opstrijk met m'n investeringen biedt me gelukkig ruimte om m'n luxe leventje vrolijk voort te zetten.
Awesome
GoS??? :$quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:59 schreef Ungeheuer het volgende:
Nieuwe pc gekocht en Sims3 loopt als een trein. Ga maar eens wat mooie huisjes downloaden van GoS. Die hebben echt gave spulletjes.
Ik ken alleen GoT...quote:
De locatie van mijn documenten veranderen naar D.quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:23 schreef fresta het volgende:
hai, ik heb een vraagje en hopelijk kan 1 van jullie mij helpen, door te weinig schijfruimte op C heb ik het spel geinstalleerd op D, hoe kan ik ervoor zorgen dan hij de opgeslagen huizen etc ook opslaat op D en niet op C zoals nu? (nu kan ik wel huizen bouwen etc. maar niet spelen dan gaat hij na een tijdje uit..) (heb windows XP btw) Alvast bedankt!
Oh thanxquote:Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Garden of Shadows.
Zie de OP met daarin de linkjes naar custom content sites.
Je moet alle gardening opportunities nemen... Maar waarschijnlijk krijg je deze pas rond level 8 of zelfs later... Eerst moet je de geldboom planten...quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg nog steeds maar niet de kans om hamburgers, kaas en ei te planten
ik heb al m'n gardeningskills al, ook de geldboom, vlamvrucht en levenplant, en heb al 2 van die oppurtunities voltooid (botanische baas en een ander)quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet alle gardening opportunities nemen... Maar waarschijnlijk krijg je deze pas rond level 8 of zelfs later... Eerst moet je de geldboom planten...
Deze site heeft het niet zo op met betaalsites als peggyzone. Je kunt daar dus gratis je peggystuff ook halen.quote:Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Oh thanxK zal voortaan eerst wat beter kijken
![]()
Eindelijk wat downloads!! Viel me al op dat er vergeleken met de sims2 verdacht weinig te downloaden valt..Ik zal gewoon geduldig moeten zijnAl mn credits om dingen te kopen in de sims3 shop zijn al op en ik weiger gewoon om nog meer geld aan t spel uit te geven...
Edit: Hmm zit ff op die site te kijken maar vind nog niet veel downloads eigenlijk, er staan ook veel sims2 dingen op...I'm lazy haha dus hou niet zo van zoeken naar downloads in een tekst![]()
http://www.peggyzone.com/ Deze mag btw ook wel in de OP, hier kun je haar en een lingeriesetje downloaden voor de sims3...![]()
De kaas en ei krijg je als je twintig producten die excellent zijn of hoger naar het restaurant brengt, en daarna als je tien excellent of hoger kazen naar het restaurant brengt kan je dat vlees planten.quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb al m'n gardeningskills al, ook de geldboom, vlamvrucht en levenplant, en heb al 2 van die oppurtunities voltooid (botanische baas en een ander)
dus...
maar die kans moet je toch eerst krijgen?quote:Op donderdag 23 juli 2009 00:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
De kaas en ei krijg je als je twintig producten die excellent zijn of hoger naar het restaurant brengt, en daarna als je tien excellent of hoger kazen naar het restaurant brengt kan je dat vlees planten.
Die kans moet je idd krijgen. Maar die krijg je ook wel, er zijn maar een stuk of vijf verschillende kansen, en de andere heb je al gehad... De allerlaatste kans is geloof ik over de omni tree, maar die heb ik zelf nooit gehad...quote:Op donderdag 23 juli 2009 01:06 schreef Mirjam het volgende:
[..]
maar die kans moet je toch eerst krijgen?
want ik heb wel meer dan 20 perfecte appels, maar als ik op het restaurant klik, zie ik niks staan
Bedoel je hoe je moet investeren? Volgens mij heb je daar geen speciale eigenschappen voor nodig, een flinke zak geld is genoegquote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:14 schreef Master_Online het volgende:
[..]
Zoiets is me nog nooit gelukt...
Noem eens op welke eigenschappen hij had, dan pas ik iedereen eropaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |