abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:11:00 #26
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_71189803
Elke keer als er een nieuw deel van The Sims uitkomt, speel ik het een poosje, om er daarna nooit meer naar om te kijken

Zo nu ook met de release van Sims 3. Ik heb 'em zo ingesteld dat je zo lang mogelijk kunt spelen, dus dat je Sims heel oud worden en heel langzaam door de levensfases gaan. Ik wil namelijk gewoon 1 generatie spelen en niet een hele familieboom starten.

Ik begon m'n potje met een alleenwonende "young adult" kerel in een van de goedkoopste huizen met een carriere in de muziekindustrie. Natuurlijk zat ik gelijk kwijlend naar de auto's en dikke TVs te kijken, maar die kon ik bij lange na niet betalen en met m'n carriere ging het ook niet zo goed dat ik er echt veel geld mee binnen kon halen. Maar gelukkig had ik wel een leuke bazin, die behalve single ook nog eens rijk bleek te zijn.

Hierdoor is het plan ontstaan om eens met haar aan te gaan pappen om te kijken of ik een graantje van haar poen kon meepikken. Het klikte heel snel omdat m'n karaktereigenschappen o.a. "funny" en "schmoozer" zijn. Bovendien was ze vrij flirty, dus we doken na 2 dates al de koffer in. Al snel wilde ze trouwen. Ik besloot m'n ouwe troep te verkopen en bij haar in haar villa in te trekken, terwijl we ondertussen een gezamelijke rekening openden waarop het fijne bedrag van 50.000 Simoleans werd bijgeschreven.

So far so good. Echter bleek ze ook nog 4 (bijna) volwassen te hebben, die allemaal in huis woonden. Daar zat ik natuurlijk niet op te wachten, al die hectiek. Ik overwoog nog even om te scheiden, maar ik was bang dat ik m'n nieuw vergaarde fortuin dan vaarwel kon zeggen. Dat zou zonde zijn, want daar had ik het uiteindelijk allemaal voor gedaan! In plaats daarvan besloot ik op een andere wijze wat rust in huis te creëren: ik bouwde een schuur in de tuin van ongeveer 5 bij 4 meter en gaf mijn vrouw met haar kinderen de opdracht om dat maar eens van binnen te gaan bekijken. Op het moment dat de laatste persoon binnen was, verwijderde ik de deur en keerde de rust weder. In de drie dagen die volgenden heb ik nog een mooie promotie op m'n werk gemaakt toen uiteindelijk het treurige bericht tot mij kwam dat zowel mijn vrouw als al mijn kinderen aan honger waren overleden. Het is toch wat.

Ik kon niet meer blijven wonen in dit huis. Niet omdat ik zulke goede herinneringen aan m'n wijlen gezin had, maar omdat het gewoon een veelste grote kast was voor een alleenstaande jongeman als ikzelf. Dus ik besloot de boel te verkopen en in een mooie bungalow net buiten de stad te gaan wonen. Leuke sportwagen voor de deur, grote TV in de huiskamer, ik had het voor elkaar Ik had alleen nog wat last van huilbuien vanwege alles wat me was overkomen, maar gelukkig was de werkster zo vriendelijk om me met wat geWooHoo! op te vrolijken zodat m'n carrière niet in het slob raakte

Uiteindelijk heb ik mezelf door de hele muziekcarrière geworsteld en heb daarna nog een tijdje als rock legende geleefd. Maar het geld, de limousines, oneindige vrienden en flexibele uren begonnen me snel te vervelen zonder doel in het leven. Dus ik besloot de boel om te gooien: ik heb m'n geld geïnvesteerd in diverse bedrijven in de stad, heb m'n gitaar aan de wilgen gehangen en werk nu als arts-in-opleiding in het ziekenhuis. Het salaris stelt nog weinig voor en is bij lange na niet genoeg om m'n rekeningen te dekken, maar de wekelijkse som geld die ik opstrijk met m'n investeringen biedt me gelukkig ruimte om m'n luxe leventje vrolijk voort te zetten.

Awesome
pi_71190646
Wat staan er toch vette huizen online soms

link
Downloaded
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_71192000
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 19:11 schreef Tijn het volgende, maar niet volledig:
Elke keer als er een nieuw deel van The Sims uitkomt, speel ik het een poosje, om er daarna nooit meer naar om te kijken

Zo nu ook met de release van Sims 3. Ik heb 'em zo ingesteld dat je zo lang mogelijk kunt spelen, dus dat je Sims heel oud worden en heel langzaam door de levensfases gaan. Ik wil namelijk gewoon 1 generatie spelen en niet een hele familieboom starten.

(...)

Het salaris stelt nog weinig voor en is bij lange na niet genoeg om m'n rekeningen te dekken, maar de wekelijkse som geld die ik opstrijk met m'n investeringen biedt me gelukkig ruimte om m'n luxe leventje vrolijk voort te zetten.

Awesome
Zoiets is me nog nooit gelukt...
Noem eens op welke eigenschappen hij had, dan pas ik iedereen eropaan.
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
pi_71199264
Ik snapte nooit hoe ik die lift moest bouwen in The Sims 2, dus ik mis hem niet .
  woensdag 22 juli 2009 @ 11:20:18 #30
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_71208274
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 13:59 schreef Ungeheuer het volgende:
Nieuwe pc gekocht en Sims3 loopt als een trein. Ga maar eens wat mooie huisjes downloaden van GoS. Die hebben echt gave spulletjes.
GoS??? :$
Oh yes i did!
pi_71208527
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Ik ken alleen GoT...
Have a good time, with the Master Online
De trappers van de ketting van de assen van de spaken van de velgen van de banden van de wielen van de fiets van Piet van Paa zijn zojuist gepasseerd
pi_71214499
hai, ik heb een vraagje en hopelijk kan 1 van jullie mij helpen, door te weinig schijfruimte op C heb ik het spel geinstalleerd op D, hoe kan ik ervoor zorgen dan hij de opgeslagen huizen etc ook opslaat op D en niet op C zoals nu? (nu kan ik wel huizen bouwen etc. maar niet spelen dan gaat hij na een tijdje uit..) (heb windows XP btw) Alvast bedankt!
pi_71224343
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 14:23 schreef fresta het volgende:
hai, ik heb een vraagje en hopelijk kan 1 van jullie mij helpen, door te weinig schijfruimte op C heb ik het spel geinstalleerd op D, hoe kan ik ervoor zorgen dan hij de opgeslagen huizen etc ook opslaat op D en niet op C zoals nu? (nu kan ik wel huizen bouwen etc. maar niet spelen dan gaat hij na een tijdje uit..) (heb windows XP btw) Alvast bedankt!
De locatie van mijn documenten veranderen naar D.
pi_71226321
He bah ik heb een probleem. Als ik iets uit de store wil downloaden, dan gaat hij niet automatisch naar Sims 3 startprogramma. Iets in mijn computer blokkeerd de boel.

heeft iemand hier verstand van?

Nogmaals geprobeerd, hij opent dan wel sims startprogramma, alleen wat ik heb gedownload is niet zichtbaar en kan ik dus ook niet installeren

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2009 20:09:33 ]
pi_71227118
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 11:20 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Garden of Shadows.

Zie de OP met daarin de linkjes naar custom content sites.
  woensdag 22 juli 2009 @ 20:48:59 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_71227886
Terug Vind Hein
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_71228389
ik krijg nog steeds maar niet de kans om hamburgers, kaas en ei te planten
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  woensdag 22 juli 2009 @ 21:06:39 #38
139146 izzypizzy
o nee dat deed je niet!?
pi_71228553
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 20:28 schreef Ungeheuer het volgende:

[..]

Garden of Shadows.

Zie de OP met daarin de linkjes naar custom content sites.
Oh thanx K zal voortaan eerst wat beter kijken

Eindelijk wat downloads!! Viel me al op dat er vergeleken met de sims2 verdacht weinig te downloaden valt..Ik zal gewoon geduldig moeten zijn Al mn credits om dingen te kopen in de sims3 shop zijn al op en ik weiger gewoon om nog meer geld aan t spel uit te geven...

Edit: Hmm zit ff op die site te kijken maar vind nog niet veel downloads eigenlijk, er staan ook veel sims2 dingen op...I'm lazy haha dus hou niet zo van zoeken naar downloads in een tekst

http://www.peggyzone.com/ Deze mag btw ook wel in de OP, hier kun je haar en een lingeriesetje downloaden voor de sims3...

[ Bericht 10% gewijzigd door izzypizzy op 22-07-2009 21:33:34 ]
Oh yes i did!
pi_71228976
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:02 schreef Mirjam het volgende:
ik krijg nog steeds maar niet de kans om hamburgers, kaas en ei te planten
Je moet alle gardening opportunities nemen... Maar waarschijnlijk krijg je deze pas rond level 8 of zelfs later... Eerst moet je de geldboom planten...
pi_71230964
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:

[..]

Je moet alle gardening opportunities nemen... Maar waarschijnlijk krijg je deze pas rond level 8 of zelfs later... Eerst moet je de geldboom planten...
ik heb al m'n gardeningskills al, ook de geldboom, vlamvrucht en levenplant, en heb al 2 van die oppurtunities voltooid (botanische baas en een ander)
dus...
pi_71236158
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 21:06 schreef izzypizzy het volgende:

[..]

Oh thanx K zal voortaan eerst wat beter kijken

Eindelijk wat downloads!! Viel me al op dat er vergeleken met de sims2 verdacht weinig te downloaden valt..Ik zal gewoon geduldig moeten zijn Al mn credits om dingen te kopen in de sims3 shop zijn al op en ik weiger gewoon om nog meer geld aan t spel uit te geven...

Edit: Hmm zit ff op die site te kijken maar vind nog niet veel downloads eigenlijk, er staan ook veel sims2 dingen op...I'm lazy haha dus hou niet zo van zoeken naar downloads in een tekst

http://www.peggyzone.com/ Deze mag btw ook wel in de OP, hier kun je haar en een lingeriesetje downloaden voor de sims3...
Deze site heeft het niet zo op met betaalsites als peggyzone. Je kunt daar dus gratis je peggystuff ook halen.

Wellicht ook ff linken in de OP voortaan.
pi_71236609
quote:
Op woensdag 22 juli 2009 22:08 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik heb al m'n gardeningskills al, ook de geldboom, vlamvrucht en levenplant, en heb al 2 van die oppurtunities voltooid (botanische baas en een ander)
dus...
De kaas en ei krijg je als je twintig producten die excellent zijn of hoger naar het restaurant brengt, en daarna als je tien excellent of hoger kazen naar het restaurant brengt kan je dat vlees planten.
pi_71237429
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 00:28 schreef Tegan het volgende:

[..]

De kaas en ei krijg je als je twintig producten die excellent zijn of hoger naar het restaurant brengt, en daarna als je tien excellent of hoger kazen naar het restaurant brengt kan je dat vlees planten.
maar die kans moet je toch eerst krijgen?
want ik heb wel meer dan 20 perfecte appels, maar als ik op het restaurant klik, zie ik niks staan
pi_71239662

http://www.modthesims.info/download.php?t=357724

Ik dacht, t kan geen kwaad als mensen nog een nieuw huis zoeken
pi_71240132
quote:
Op donderdag 23 juli 2009 01:06 schreef Mirjam het volgende:

[..]

maar die kans moet je toch eerst krijgen?
want ik heb wel meer dan 20 perfecte appels, maar als ik op het restaurant klik, zie ik niks staan
Die kans moet je idd krijgen. Maar die krijg je ook wel, er zijn maar een stuk of vijf verschillende kansen, en de andere heb je al gehad... De allerlaatste kans is geloof ik over de omni tree, maar die heb ik zelf nooit gehad...
pi_71240705
Ik werd gek, ik kreeg niks meer gedownload. Dus uiteindelijk maar laptop opnieuw geinstalleerd. Werkt mijn videokaart niet meer. Tot 12 uur bezig geweest om de juiste drivers te vinden.

En toen was het te laat om nog te spelen. Dus vanavond waag ik een nieuwe poging. Maar eerst even leuke huisje downloaden van de site
pi_71244644
tvp
  vrijdag 24 juli 2009 @ 02:12:46 #48
12221 Tijn