Bij deze: En dan staan ze bij Installed Content.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.
Welke stap gaat mis?
Maar werken die, 'niet via de gangbare manier verkregen', sets bij jou dan wel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:38 schreef Tegan het volgende:
Zo lukt het: Aanvinken en dan op Install klikken, wachten tot het hele balkje klaar is en dan komt er een scherm dat zegt Done!, daar klik je op Ok. En dan staan ze bij Installed Content? En kan je ze ook verwijderen (Delete) bij Downloads.
Welke stap gaat mis?
Edit: Oh, mijn dingen lukken wel en zijn ook niet via de Sims-site verkregen...
zelfde probleem hierzo...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Green1 het volgende:
Als ik zo'n sims3pack file selecteer, en vervolgens op installeren druk, krijg ik een melding van "het is gelukt". Alleen ís het niet gelukt.
[ afbeelding ]
Dat icoontje staat er niet bij, en het staat ook niet bij "geïnstalleerde materiaal".
En bij sommige zeurt hij zelfs dat het niet lukt, en dat ik moet kijken of ik wel upgedate heb, en dat heb ik.
Ik heb windows 7 trouwens.
Edit: ah, fuck. Ze hebben die illigaal gedownloade geblokkeert ofzo.![]()
![]()
Haalt niks uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:04 schreef Tegan het volgende:
Probeer eens zo'n pack te installeren terwijl je firewall Sims 3 niet op het internet laat gaan (tijdelijk).
ik heb alles geupdate, maar ook zonder updates deed hij niks....quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:43 schreef Tegan het volgende:
Dan ligt het denk ik aan de updates? Want hier werkt het wel.
In het begin, toen de sims 3 net uit was, en ik wereldavonturen nog niet had, deden die gedownloade het gewoon. Maar toen heb ik het een paar maanden niet gespeeld, en nu werkt het verdomme gewoon niet meer.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb alles geupdate, maar ook zonder updates deed hij niks....
Maar heb jij ook wereldavonturen? En heb je die wel gekocht?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:09 schreef TJDoornbos het volgende:
alles werkt hier prima. Inc. sets van inet e.d.
Dit?quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:49 schreef Chanty87 het volgende:
Eén van de patches heeft het verprutst inderdaad... Ik had er ook last van, als het goed is staat er op MATY ofzo wel een fix.
ja alles heb ik gekocht, de nieuwe is vanmorgen verstuurd aldus BOL.comquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef Green1 het volgende:
[..]
Maar heb jij ook wereldavonturen? En heb je die wel gekocht?
Bij mij werkte de tiki set pas toen ik wereldavonturen geïnstalleerd had, kan dat het misschien zijn?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:28 schreef Green1 het volgende:
Als ik zo'n sims3pack file selecteer, en vervolgens op installeren druk, krijg ik een melding van "het is gelukt". Alleen ís het niet gelukt.
Dat icoontje staat er niet bij, en het staat ook niet bij "geïnstalleerde materiaal".
En bij sommige zeurt hij zelfs dat het niet lukt, en dat ik moet kijken of ik wel upgedate heb, en dat heb ik.
Ik heb windows 7 trouwens.
Edit: ah, fuck. Ze hebben die illigaal gedownloade geblokkeert ofzo.![]()
![]()
Klopt, 't is belachelijk duur. Ik denk dat ze nu nog veel meer verdienen dan met het oude uitbreidingsset-systeemquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat kan niet waar zijn. 1 zo'n 'set' kost al bijna 950 punten.
Dan zou 1 zo'n set bijna net zo duur zijn als een uitbreidingspakket![]()
Nouja, ik ga eerst wel even kijken wat er in dat wereld avonturen gedoe zit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |