quote:Op donderdag 25 februari 2010 19:42 schreef Tegan het volgende:
Mijn vader is overleden en nu loopt hij rond als geest, ik wil gewoon dat hij wegblijft.
quote:
Beetje rare reactie vond ik datquote:
Weet ik, de reactie was vooral voor baniekje bedoelt.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:13 schreef Chanty87 het volgende:
Nee schat, ik bedoel van als je niet door zou hebben dat het om ingame gaat
Tuurlijk weet ik dat het over ingame gaat, ik ben niet helemaal van gisteren!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
[..]
Beetje rare reactie vond ik dat. Tuurlijk gaat het over fake Simskarakters want anders zou ik 1) het nooit op zo'n redelijk blije manier posten, 2) niet in het Sims-topic zijn
![]()
.
Ik vrees dat je dan eerst grondig moet verbouwen . Een kavel an sig kleiner maken kan wel maar niet met een huis er opquote:Op vrijdag 5 maart 2010 22:12 schreef Niara het volgende:
hmz iemand enig idee hoe je een kavel kleiner maakt?
Ik heb een mooi huis gebouwd, maar het kavel is te groot en nu kan ik hem bijna nergens plaatsen.
Enig idee of ik dit aan kan passen?
Verdoriequote:Op zondag 7 maart 2010 08:44 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dan eerst grondig moet verbouwen . Een kavel an sig kleiner maken kan wel maar niet met een huis er op
Da's toch iets waar veel simmers al langere tijd naar uitkijken als ik het zo lees; meekijken op 't werk van je sim.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
En een nieuwe uitbreiding aangekondigd door EA.
Lijkt me best grappig eigenlijk.
Had je anders verwacht dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Het word dus weer net zo'n uitmelkspel als de vorige 2...
Nee, maar dat mensen er nog intrappen en alles origineel kopenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je anders verwacht dan?
Sommige mensen hebben geld teveel.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar dat mensen er nog intrappen en alles origineel kopen
Voor het geld van al die expansions kun je beter een paar avonden in de kroeg zitten en rondjes gevenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben geld teveel.
Ik kocht De Sims 3 omdat ie vet goed is, en omdat er een USB-Stick in de vorm van een Blob bij zat.quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, maar dat mensen er nog intrappen en alles origineel kopen
kavels kan je niet groter maken en 64x64 is zover ik weet het maximumquote:Op zondag 14 maart 2010 23:59 schreef Roberto258 het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe je een kavel groter of kleiner maakt? Is het ook mogelijk om een grotere kavel dan 64x64 te hebben?
Ik weet het ook niet ... Heb nu de uitbreiding De Sims™ 3 Luxe Accessoires er maar bij gekocht en het probleem blijft bestaan . Ook crasht de game regelmatig ( spel is weg en ben terug op het bureaublad)quote:Op maandag 15 maart 2010 09:20 schreef Niara het volgende:
hmz, ik hoopte ook dat er een speciale code was.Ik denk dat er zo wel iets was voor de vorige Sims.
@Gtabpy: gewoon inloggen op de website van de sims, en daar ergens riverview zoeken. De site onthoudt wat je al eerder hebt gekocht/gedownload en dan staat er er "nog een keer downloaden".
@Winner_Taco: misschien is die andere sim een einzelganger ofzo? Of zit je huishouden te vol? :s anders heb ik ook geen idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |