Mag ik onder me naam zettenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:49 schreef naatje_1 het volgende:
Zelfs als de nachtbagger er niet is
maakt pixie kwaliteitsbagger als een vis
ik zie ik zie wat jij nie ziequote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Pixie. het volgende:
Wie vaak in de bagger is te vinden in aight 1
Trek je slip maar uit en ga met twizu mee
Muchachooo klikt op zijn f5 als een gek.quote:
Dat maakt voor de rijm niet uitquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
en het is Muchachooo
met drie o's
Muchachooo is een f5 verslaafde, gelukkig geen domme maar een erg begaafde!quote:
F5 kan je helaas niet op klikkenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Muchachooo klikt op zijn f5 als een gek.
Daarvan krijgt hij spontaan een knetterbek
Die gaat in m'n signature!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
Klikken op mijn F5 doe ik wel gewoon hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
F5 kan je helaas niet op klikken
dus loop niet zo tegen me aan te hikken
ik klik wel een keer op je F5quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klikken op mijn F5 doe ik wel gewoon hier.
Daardoor krijg ik geen kramp in me kringspier?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef DeBassist het volgende:
iemand ook nog wat voor mijn signature?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
DeBassist, wordt onbetwist gemist wanneer een toerist met een list in de mist zijn broek vol pist!
zou m bijna vergeten !quote:
Die naam heb ik nog nooit gehoord, is dit een compliment of word ik nu de grond in geboord?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb hier dan wel kwaliteitsslogans
maar aight1 is hier de godfried bomans
oordeel zelf, ik vatte het op als een complimentquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef aight1 het volgende:
[..]
Die naam heb ik nog nooit gehoord, is dit een compliment of word ik nu de grond in geboord?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
DeBassist, die ken je wel
met een hoofdletter B en een harde L
Gelukkig maar, de man was een befaamd schrijver en geen barbaar!quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oordeel zelf, ik vatte het op als een complimenthttp://nl.wikipedia.org/wiki/Godfried_Bomans
je moet de /b nog weghalen uit je sigquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:53 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Klikken op mijn F5 doe ik wel gewoon hier.
Daardoor krijg ik geen kramp in me kringspier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |