abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81003492
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 12:42 schreef mschol het volgende:

[..]

waarom niet meer dan 6 kids dan?
Er kunnen maar acht sims in een huis wonen, omdat <bedenk het zelf maar>.
pi_81816398
hoe kun je je sims kansen laten vervullen?
mijn vrouw moet een groephoeveelheid hamburgers bezorgen bij ene Molly French maar waar die woont?? en hoe je het moet bezorgen???
pi_81820106
hamburgers bakken, in je invertaris en dan naar molly.
je ziet op de kaart van de stad waar ze is
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_81834816
weer zoiets, nu moet ik de stereo pimpen van molly en deze naar haar brengen, maar ik heb geen idee waar die stereo is, hij staat niet in de inventaris?
plus dat ik een groepsmaaltijd moet catereren voor het gemeentehuis maar ook dit volg ik niet? ik heb allerlei maaltijden gemaakt en in de inventaris gezet maar als ik op gemeentehuis klik kan ik nog niet dit feestje hosten omdat ik blijkbaar nog niet alle onderdelen heb gedaan..

wie kan mij helpen?? dat vervullen van kansen is maar een raar iets in het spel en absoluut niet duidelijk
pi_81835157
Soms staat erbij dat het een lekker gerecht moet zijn, dan moet het gerecht dus de kwaliteit lekker hebben.. (duurde ook even voor ik dat door had) sommige kansen klik ik ook weer gewoon weg omdat het echt nergens over gaat..
pi_81841785
de stereo staat in je familie inventaris.
pi_81870026
quote:
Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef Ellatjuh het volgende:
de stereo staat in je familie inventaris.
heb de stereo gesloopt :p
  woensdag 26 mei 2010 @ 10:41:25 #208
304634 Games-Addic
Gratis games Downloaden!
pi_81910220
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms staat erbij dat het een lekker gerecht moet zijn, dan moet het gerecht dus de kwaliteit lekker hebben.. (duurde ook even voor ik dat door had) sommige kansen klik ik ook weer gewoon weg omdat het echt nergens over gaat..
Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spel
download hier je favo. games : http://games-wizard.blogspot.com/
Staat je game er niet bij stuur een mailtje naar: games-wizard@hotmail.com
En de game verschijnt er binnen 24 uur indien de game beschikbaar is!
Download hier u favo. gam
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:57:51 #209
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_81921616
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 10:41 schreef Games-Addic het volgende:

[..]

Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spel
En of het verslavend is!!! Soms droom ik dat ik op mijn vriend klik zodat hij opdracht gaat uitvoeren
pi_81921914
quote:
Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
En een nieuwe uitbreiding aangekondigd door EA.
Lijkt me best grappig eigenlijk.
Die heb ik besteld. Lijkt me heel leuk.
pi_81922314
ja wacht ook met spanning op de uitbreiding.
kan bijna niet meer wachten
pi_81926644
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
Die heb ik besteld. Lijkt me heel leuk.
Same here.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_81926857
Ik krijg die andere uitbreiding niet geinstalleerd, en daarvoor moet ik eerst de Sims 3 zelf herinstalleren, maar ik wil mijn gezin niet kwijt . Dus deze laat ik ook aan me voorbij gaan denk ik.
pi_81948095
ik ga hem nog eens halen bij een prijsdaling, ik ga er geen 50 euro voor betalen
pi_81949906
dan zijn de zo genoemde cd-key websites soms goeie koopjes..
je hebt dan wel het product in de vorm van een digitale download (in dit geval gekoppeld aan een account waarmee je inlogd op de EA download manager)
alleenn heb je geen fysiek product..
pi_81960965
ik heb verschillende downloads in mn spel zetten, alleen zie ik deze niet meer!
bij het startscherm staan alle downloads en daar staat ook dat deze geïnstalleerd zijn. echter staan deze niet bij geïnstalleerd materiaal en zijn ze al helemaal niet te vinden!
wie kan me helpen?
pi_81962794
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik ga hem nog eens halen bij een prijsdaling, ik ga er geen 50 euro voor betalen
Die kost nu rond de 25 euro. Vond dat nog wel meevallen.
  maandag 31 mei 2010 @ 13:17:19 #218
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_82140059
Ik heb een filmpje gezien van De Sims 3: Ambities, die ziet er echt goed uit! Je kunt als detective bij mensen inbreken, om informatie te krijgen, best nice. Volgens mij is er ook een nieuwe stad, want met die video zag ik een nieuwe stad, die er wel leuk uit zag. Weet iemand zeker of er een nieuwe stad komt?

Edit: Ja dus, Twinbrook.
pi_82141674
stop eens met dit topic de hele tijd omhoog te kicken ik moet studeren voor tentamens en nu de sims 3 gaan spelen is perfecte SOG

Gelukkig alleen deze week en dan pas over 3 weken weer tentamens, dus kan ambitions wel even uitchecken vant weekend
pi_82211478
ik heb hem al gekocht
hij is super.
goed heb nog lang niet alles gezien maar het is wel wat.
1 sim is gewoon kok, dus niet speciaal maar de ander is arts.
in het begin dacht ik dat er niks veranderd was maar kreeg later toen ze ambulance mederwerkster was een opdracht die ik goed heb gedaan.
geen dode gevallen
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:12:55 #221
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82211874
Mijn laptop is gecrasht. Heb hem nu net weer werkend. Het eerste na Office 2007 en McAfee is Sims 3 wat ik erop knal. Jammer dat Wereldavonturen bij mijn chick ligt.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 22:35:09 #222
125420 Starlie
pi_82213546
Ik heb opeens een geest in huis, hoe krijg ik dat mens in vredesnaam weg?!
pi_82213612
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Starlie het volgende:
Ik heb opeens een geest in huis, hoe krijg ik dat mens in vredesnaam weg?!
Ik dacht iets met zijn/haar grafsteen vinden en dan daarop klikken.
  woensdag 2 juni 2010 @ 09:32:08 #224
125420 Starlie
pi_82223631
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik dacht iets met zijn/haar grafsteen vinden en dan daarop klikken.
Dank je!! Het is maar een spel.. maar ik schrok me rot
pi_82225212
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
pi_82240780
Ik wil oooook maar mijn pc heeft de juiste videokaart niet (zo lame.. net dat ENE type videokaart pakt ie niet, de nummers erboven en eronder wel, grrr!)
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
Als jij nou gaat leren in de "thuis-village", jeweetwel, van het weekend en ik op jouw laptop doe simmen? Vind ik een goede deal, kan jij niet gaan soggen op je laptop, kan ik simmen .
pi_82241727
Enige is dat ik na vrijdag pas de 23e weer een tentamen heb, en daar heb ik al een samenvatting voor gemaakt, dus nee hoef ik niet 3 weken voor te leren
pi_82253481
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
je kan lang niet elke beroepen zien.
met dokter en kok kan je niet mee naar binnen.(rest vind ik nog wel uit)
maar je krijgt soms wel als dokter opdrachten om mensen te redden.
heb een keer tijdens mn werk de opdracht gekregen om mensen te vaccineren op lokatie.
en toen mn sim zwanger was en op de schroothoop aan het zoeken was kreeg ik een melding dat iemand anders op de schroothoop niet lekker geworden was.
moest medisch advies geven en het is goed gekomen.
je kan dus tijdens het werk en buiten het werk om opgeroepen worden
pi_82270088
Volgens mij krijg ik vandaag Ambities. Is onderweg volgens track en trace.

[edit] En binnen. installeren en straks spelen..

[ Bericht 42% gewijzigd door Bengeltje op 03-06-2010 11:24:04 ]
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:46:43 #230
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82271506
Ik ga zo eens kijken na mijn werk.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:12:48 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_82344811
Bij mij is er iets mis met De Sims 3.

Als ik een nieuwe uitbreiding koop dan blijft het spel steken bij het laadscherm na het introfilmpje.

Als ik dan Wereldavonturen als laatste installeer dan gaat het wel goed.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_82346684
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 08:52 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij krijg ik vandaag Ambities. Is onderweg volgens track en trace.

[edit] En binnen. installeren en straks spelen..
Hij's leuk!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_82386879
Ik heb hem ook geinstalleerd, nu werkt alleen mijn gedownloade content niet en ik las dat als je packages gaat gebruiken het de hele boel sloom gaat maken ipv die sims3pack ofzo.. Dus even zoeken of ik het nog weer geinstalleerd kan krijgen..
  zondag 6 juni 2010 @ 14:13:42 #234
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82393915
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga zo eens kijken na mijn werk.
Hij is gaaf. Al heb ik nog niet veel tijd gehad om hem te spelen.
pi_82403111
Ik heb de Sims 1 + 2 kapotgespeeld. Nu trekt 3 mijn intresse . Is er veel verbeterd, leuker ? en is het de 50 euro waard ?
pi_82403290
3 is leuker.
alleen jammer dat er geen seizoenen en huisdieren zijn
vind het helemaal leuk dat je bij elkaar op bezoek kan.
kom ook regelmatig de buurvrouw helpen met de kleuters.
en vind het gewoon leuk dat je overal heen kan zonder dat ie telkens weer moet laden.
tenzij je op vakantie gaat maar das dan even tot je op de bestemming bent
pi_82403422
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:21 schreef Ellatjuh het volgende:
3 is leuker.
alleen jammer dat er geen seizoenen en huisdieren zijn
vind het helemaal leuk dat je bij elkaar op bezoek kan.
kom ook regelmatig de buurvrouw helpen met de kleuters.
en vind het gewoon leuk dat je overal heen kan zonder dat ie telkens weer moet laden.
tenzij je op vakantie gaat maar das dan even tot je op de bestemming bent
Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2
pi_82404541
heb net sims 3 ambitions thuis.
pi_82413677
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2
ja ik dus ook.
dus daarom ging ik weinig weg en bij sims 3 ben ik telkens wel even bij andere sims in huis of op een openbare kavel
pi_82485459
k heb twee sims samenwonend met allebei een drukke baan. Wil eigenlijk een kindje proberen te maken (klinkt stom ). Hoeveel dagen verlof krijg je hiervoor?
Als ik het goed heb ben je 3 dagen zwanger toch? Dus als ik haar op zondag of maandag zwanger maak zal de baby of baby's op een woensdag geboren worden. 2 á 3 dagen verlof??? Dus dan heb ik nog het weekend om te overbruggen.
Kan ik haar laten blijven werken en kind opvoeden door goede planning...
Het mannetje kan natuurlijk ook wat doen, maar ik ga er van uit dat die geen vrije dagen krijgt toch?

Zie ik nog iets over het hoofd??
Ik ben eigenlijk helemaal geen planner trouwens
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_82485570
Volgens mij krijg je in de sims 3 veel langer verlof, ik was iig blij dat mijn sims weer kon gaan werken want vond het veelte lang
pi_82485604
Ik dacht vier dagen. Maar je hebt ook nog babysitters, en het beste is om gewoon een aantal kinderen te nemen achter elkaar, dan kan je ze gewoon opvoeden tot je weer gaat werken bij de laatste.
pi_82485674
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden is maar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
pi_82485711
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden is maar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
Het fijne van The Sims 3 is juist dat ze hun eigen leven leiden als je op andere locatie bent. Misschien niet precies in de volgorde dat jij wilde, maar ach.
pi_82485767
Nee, maar soms, laten ze dat kind gewoon de hele dag in dr wieg liggen en ik wil wel een intelligent kind ja niet een die rot eigenschappen krijgt omdat ze verwaarloosd is
pi_82485878
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht vier dagen. Maar je hebt ook nog babysitters, en het beste is om gewoon een aantal kinderen te nemen achter elkaar, dan kan je ze gewoon opvoeden tot je weer gaat werken bij de laatste.
Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.
Hoe lang moet je wachten voor ze weer zwanger kan worden? Of meteen een dag nadat het kindje is geboren? Haha, is het net fokvee...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_82486108
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef maxmit het volgende:

[..]

Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.
Hoe lang moet je wachten voor ze weer zwanger kan worden? Of meteen een dag nadat het kindje is geboren? Haha, is het net fokvee...
Gewoon meteen na de geboorte.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:15:48 #248
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82486372
Ik ben door dat gezeik met het werk als brandweerman al 3 kids kwijt (kinderbescherming) en ook de nieuwste baby gaat de verkeerde kant uit.
pi_82489466
!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:32:08 #250
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82489839
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
!
ik moet nog goed leren mijn aandacht te verdelen.
pi_82561102
Ik zou echt willen dat de Sims waar ik niet mee speel nog iets meer vrije wil hadden..
Als ik na weken ineens ontdek dat een gezin een kind heeft gekregen maar nog steeds geen wiegje heeft gekocht bijvoorbeeld.. Of het feit dat Sims gezinnen die ik alleen meer creëer om interessante types tegen te komen uit zichzelf geen werk zoeken
pi_82679287
Ik kan in de boekenwinkel geen boeken over basisvaardigheden vinden wtf? :/. Echt irritant, ik kan ook de optie "opruimen" niet aanklikken als ze ontbeten hebben. Moet nu een werkster laten komen anders blijft de vieze vaat gewoon staan . Kan ook de optie fitnessen (krachttraining oid) niet gebruiken en zo wel meer, zo raar. Heb het originele spel en geen downloads.. gewoon clean spel.
pi_82679497
Opruimen en fitnessen kan niet als je sims bijvoorbeeld erg moe of hongerig zijn, dan hebben ze daar geen zin in. Is dat het probleem misschien?
pi_82681264
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Evelien het volgende:
Opruimen en fitnessen kan niet als je sims bijvoorbeeld erg moe of hongerig zijn, dan hebben ze daar geen zin in. Is dat het probleem misschien?
Hm, goede tip, zal eens kijken of het daaraan ligt, thanks! Nu alleen nog die vaardigheidsboeken zien te vinden :/.
pi_82681454
Als je niet klikt maar alleen met je muis over objecten heen gaat verschijnt een melding waarom je ze niet kunt gebruiken
pi_82682270
welke vaardigheden bedoel je? schoonmaken leren ze bijvoorbeeld door te doen en niet meer door er over te lezen Koken enzo moet gewoon bij vaardigheden staan in het boekverkoopding.
pi_82682993
Er zijn er elf. Ik heb de Engelse versie omdat ik dat toffer vind.

• Athletic - trainen op de fitnessapparaten of door de stad heen joggen.
  • Charisma - voor de spiegel oefenen.
  • Cooking - koken, Cooking Channel kijken op de televisie of kookboeken lezen.
  • Fishing - gaan vissen in een random water, kan ook in de eigen vijver, er zijn ook boeken geloof ik.
  • Gardening - groenten planten en oogsten, tuinierboeken lezen.
  • Guitar - gitaar spelen, er zijn ook boeken geloof ik.
  • Handiness - dingen proberen te maken, boeken lezen.
  • Logic - schaken op de computer of met een schaakbord, boeken lezen.
  • Painting - schilderen. Peuters krijgen dit door veel te spelen.
  • Writing - schrijven op de computer.
  • Collecting - op zoek gaan naar stenen/vliegjes/etc. door de stad.

World Adventures heeft er ook een paar.

• Martial Arts
  • Nectar Making
  • Photography

En Ambitions heeft.

• Sculpting
  • Tattooing
  • Inventing

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 11-06-2010 20:55:04 ]
  • pi_82699409
    Ik wil de creeer een wereld tool downloaden maar ik heb natuurlijk geen account bij de sims 3..
    En kan hem tot nu toe nergens anders werkend vinden

Ik vind namelijk twinbrook helemaal niet zo leuk als je nieuwe huizen neer wilt zetten, haast geen ruimte en sowieso vind ik die stad raar ingedeeld..
    pi_82740845
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef Maartel het volgende:
    Als je niet klikt maar alleen met je muis over objecten heen gaat verschijnt een melding waarom je ze niet kunt gebruiken
    Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Ik wil de creeer een wereld tool downloaden maar ik heb natuurlijk geen account bij de sims 3..
    En kan hem tot nu toe nergens anders werkend vinden

Ik vind namelijk twinbrook helemaal niet zo leuk als je nieuwe huizen neer wilt zetten, haast geen ruimte en sowieso vind ik die stad raar ingedeeld..
    Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.

Ik vind trouwens dat bij de sims 3 mijn sims zo weinig wensen hebben, of ze moeten nog op gang komen. Bij de sims 2 hadden ze altijd wel wat wensen, ook al waren het kleine dingen zoals: een tosti klaarmaken.
    pi_82762286
    Hmm, misschien dat ik hem wel met jouw account kan downloaden, maar zo'n wereld maken is waarschijnlijk ook wel veel werk, en dan ben ik weer te lui om er boompjes enzo neer te zetten, dus ziet er ook weer niet leuk uit dan dus ik heb alles van twinbrook maar gekopieerd naar sunsett valley
    pi_82763108
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.
    [..]

Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.

Ik vind trouwens dat bij de sims 3 mijn sims zo weinig wensen hebben, of ze moeten nog op gang komen. Bij de sims 2 hadden ze altijd wel wat wensen, ook al waren het kleine dingen zoals: een tosti klaarmaken.
    sims 3 wordt aan de hand van je serie nummer gekoppeld aan een account op de sims 3 website.. (doe je dat niet, kan je geen gebruik maken van de exchange)

wat wel leuk/handig is: EA bied et hele spel ter download aan via de EA download manager.. (heb dus nooit cd's meer nodig, alleen een beetje redelijke internetverbinding )
    pi_82763712
    Zo, al mijn (zes) kinderen waren eindelijk kids en teens. Viel de laptop uit .
    pi_82790582
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:

yeah ik heb het nu maar een keertje gespeeld sinds het binnen kwam. Maar ik kwam hetzelfde probleempje tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TwistedFlame op 14-06-2010 15:56:40 ]
      dinsdag 15 juni 2010 @ 08:41:09 #264
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_82821542
    Mijn familie hangt ineens vast.....ga ff kijken als ik ze uitzet wat er dan gebeurd als ik ze uit huis zet!
    pi_82839802
    Mijn Sim is styliste en eerst was alles wat ze deed geweldig, en nu ben ik niveau 8 ofzo en vinden ze alles wat ik doe kut
    pi_82839988
    Oh ambitions is al uit natuurlijk even kijken of het was is..
    pi_82839999
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Mijn Sim is styliste en eerst was alles wat ze deed geweldig, en nu ben ik niveau 8 ofzo en vinden ze alles wat ik doe kut
    Ah dat doe ik nu ook, vind t wel leuk om continu een 'missie' te hebben en effect te hebben op hoe de stad er uit gaat zien.. Vind het overigens wel bizar dat je doodleuk andere spullen kunt verkopen voor extra budget..
    Maar vaak is 't alleen al nodig om ruimte te maken!
    pi_82840319
    Niet binnenhuisarchitect maar styliste

Dat is ook wel tof, kun je een hoop sims een stuk knapper mee maken.. Alleen beetje jammer dat ik ze nu dus ineens niet meer blij kan maken met makeovers
    pi_82840722
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Niet binnenhuisarchitect maar styliste

Dat is ook wel tof, kun je een hoop sims een stuk knapper mee maken.. Alleen beetje jammer dat ik ze nu dus ineens niet meer blij kan maken met makeovers
    O
    Dat lijkt me ook nog best grappig.. is 't alleen kleding en haar of kun je ze ook een betere neus geven?
    pi_82840938
    kleding en haar en make-up.. Maar goed, als iedereen negatief reageert op de make over gaat de lol er ook wel vanaf want dan kan je je portfolio niet aanvullen.. Snap het ook niet doe niks anders dan eerst..
    pi_82841203
    Je moet, net als met interieur, ook maar lukraak hun wensen gokken
    pi_82841615
    Ja, maar daar ben ik blijkbaar ineens slechter in geworden ofzo iig heel irritant
    pi_82841676
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Ja, maar daar ben ik blijkbaar ineens slechter in geworden ofzo iig heel irritant
    Is het niet gewoon een kwestie van dat je bepaalde vaardigheden (van je Sim niet van jou ) moet verbeteren en dat dan vanzelf (hoe erg je ook aanprutst) je kritieken beter worden?
    pi_82841723
    Ja misschien moet ik meer tekenen op die schetstafel.. zal het straks eens proberen

Edit: ja dat helpt dus, nu vind iedereen alles wat ik doe weer geweldig

[ Bericht 33% gewijzigd door Yashaaaaa op 15-06-2010 18:29:42 ]
    pi_82849623
    Onder het mom van niet geschoten is altijd mis:

Weet iemand welke ogenset dit is en waar ik die kan downloaden? Vind hem echt helemaal te gek . Misschien herkent iemand 'm? Anders moet ik diegene op dat forum maar even PM'en..

Werkt CC voor de sims 2 ook voor de sims 3 trouwens?
    pi_82849682
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Ja misschien moet ik meer tekenen op die schetstafel.. zal het straks eens proberen

Edit: ja dat helpt dus, nu vind iedereen alles wat ik doe weer geweldig
    Ah, goed om te weten dat t 'm daar in zit.. Je kunt er waarschijnlijk complete gedrochten van maken nu
    pi_82875296
    Great, alle sims in het dorp staan iemand te huldigen, en blijven daar dus mee bezig.. dus als ik dan wil dat bepaalde sims bij mij langskomen doen ze dat niet want die staan daar soort van vast.. Vage shit.

alweer opgelost door het huis van de persoon voor wie ze juichte op te slaan in de bibliotheek, dan worden alle interacties gestopt

[ Bericht 37% gewijzigd door Yashaaaaa op 16-06-2010 13:14:41 ]
      woensdag 16 juni 2010 @ 12:08:33 #278
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_82875461
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
    Mijn familie hangt ineens vast.....ga ff kijken als ik ze uitzet wat er dan gebeurd als ik ze uit huis zet!
    en ze zijn los. Inmiddels btw wel div. verschillen in de stad dus ze wonen nu ver bij hun oude huis vandaan. Maar hé ze zijn back in de buurt.
    pi_82880806
    Ik heb sinds kort eindelijk weer een razendsnelle computer met ladingen schijfruimte. Dus heb ik Sims3 even gedownl, ehh, gekocht. Werkt prima, sneller kan niet. Maarre, waar is mijn geliefde jacuzzi gebleven?
    pi_82896877
    Duurt bij jullie het 'schakelen' tussen de Sims en een ander programma in Windows ook zo lang?
    pi_82897186
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Maartel het volgende:
    Duurt bij jullie het 'schakelen' tussen de Sims en een ander programma in Windows ook zo lang?
    Niet echt. Maar doe je dat vaker dan aan het begin en aan het einde van het spelen dan?
    pi_82897233
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
    Ik heb sinds kort eindelijk weer een razendsnelle computer met ladingen schijfruimte. Dus heb ik Sims3 even gedownl, ehh, gekocht. Werkt prima, sneller kan niet. Maarre, waar is mijn geliefde jacuzzi gebleven?
    Ik mis wel meer dingen. Poolen kan ook niet meer. En ik wacht nog steeds op huisdieren.
    pi_82897348
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 19:10 schreef Tegan het volgende:

[..]

Niet echt. Maar doe je dat vaker dan aan het begin en aan het einde van het spelen dan?
    Ik ga eigenlijk voortdurend op en neer tussen Firefox/Itunes/Sims.. Ik meen me van Sims 1 ook te herinneren dat je de tijd gewoon door kon laten lopen maar terwijl je zelf even iets anders doet maar dat doet ie ook niet meer
    Althans, niet in de fullscreen modus, en de venstermodus maakt het beeld nogal lelijk hier
    pi_82897558
    Ik schakel nog weleens terug om even iets op te zoeken over het spel oid, of omdat ik een mailtje heb en die blijft door het spel heen popuppen, maar het spel is er duidelijk niet voor gemaakt.
    pi_82897593
    Of, beter gezegd. Het is een te zwaar spel daarvoor.
    pi_82897700
    Dat blijkt.. jammer.
    Ik ben nooit zo goed in maar één ding tegelijk doen
    Van Sims naar Windows gaat overigens wel vlot, maar terug is een ander verhaal.
    pi_82897914
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Maartel het volgende:
    Dat blijkt.. jammer.
    Ik ben nooit zo goed in maar één ding tegelijk doen
    Van Sims naar Windows gaat overigens wel vlot, maar terug is een ander verhaal.
    Dan moet hij natuurlijk het hele spel weer laden. Windows alleen kost niet zoveel geheugen. Maar ik moet zeggen dat het bij mij niet zo langzaam is. Opstarten is 9385x langer.
    pi_82897938
    Bij mij gaat dat juist heel vlot, maar sinds ik wat CC gedownload heb (echt heel weinig CC) duurt het 10min - 15min voordat een stad geladen is . Zo raar. Althans, het voelt als 15min, maar het zal wel iets minder zijn.. maar iig lang.

't Is gewoon een bagger zwaar spel. Maar het blijft leuk .
    pi_82898367
    Het duurt echt een eeuwigheid voor ze tiener-af zijn, al dat stomme huiswerk kost zoveel kostbare tijd .
    pi_82919164
    quote:
    Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
    Ik schakel nog weleens terug om even iets op te zoeken over het spel oid, of omdat ik een mailtje heb en die blijft door het spel heen popuppen, maar het spel is er duidelijk niet voor gemaakt.
    Ow dat gaat bij mij echt vlot, misschien max 5 seconden ofzo.. Zo heb ik gister namelijk een keuken nagebouwd volgende keer maar extra scherm er naast zetten
    pi_82919681
    Zo ik ging net Ambitions installeren, had ik de Nederlandse versie terwijl mijn Sims Engels is. Dus nu ben ik ff de Multi-versie aan het downloaden. Maar, die setup heeft wel mijn Sims 3 spel 'aangepast' voor de installatie die ik dus annuleerde, dus ik hoop niet dat hij nu helemaal Nederlands is geworden .
    pi_82919857
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef Tegan het volgende:
    Zo ik ging net Ambitions installeren, had ik de Nederlandse versie terwijl mijn Sims Engels is. Dus nu ben ik ff de Multi-versie aan het downloaden. Maar, die setup heeft wel mijn Sims 3 spel 'aangepast' voor de installatie die ik dus annuleerde, dus ik hoop niet dat hij nu helemaal Nederlands is geworden .
    Over downloaden/ Warez wordt hier niet gesproken
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
    pi_82919888
    Eh, ik geef toch ook geen linkjes.
    pi_82920326
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2010 10:16 schreef Tegan het volgende:
    Eh, ik geef toch ook geen linkjes.
    Je mag het er ook niet over hebben

Kun je trouwens die Ambition pack ook gebruiken op je gewone Sims 3 savegame ?
    When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
    pi_82920355