heb de stereo gesloopt :pquote:Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef Ellatjuh het volgende:
de stereo staat in je familie inventaris.
Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spelquote:Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms staat erbij dat het een lekker gerecht moet zijn, dan moet het gerecht dus de kwaliteit lekker hebben.. (duurde ook even voor ik dat door had) sommige kansen klik ik ook weer gewoon weg omdat het echt nergens over gaat..
En of het verslavend is!!! Soms droom ik dat ik op mijn vriend klik zodat hij opdracht gaat uitvoerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:41 schreef Games-Addic het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spel
Die heb ik besteld. Lijkt me heel leuk.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
En een nieuwe uitbreiding aangekondigd door EA.
Lijkt me best grappig eigenlijk.
Same here.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
Die heb ik besteld. Lijkt me heel leuk.
Die kost nu rond de 25 euro. Vond dat nog wel meevallen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik ga hem nog eens halen bij een prijsdaling, ik ga er geen 50 euro voor betalen
Ik dacht iets met zijn/haar grafsteen vinden en dan daarop klikken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Starlie het volgende:
Ik heb opeens een geest in huis, hoe krijg ik dat mens in vredesnaam weg?!
Dank je!! Het is maar een spel.. maar ik schrok me rotquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht iets met zijn/haar grafsteen vinden en dan daarop klikken.
Als jij nou gaat leren in de "thuis-village", jeweetwel, van het weekend en ik op jouw laptop doe simmen? Vind ik een goede deal, kan jij niet gaan soggen op je laptop, kan ik simmenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
je kan lang niet elke beroepen zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
Hij's leuk!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:52 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij krijg ik vandaag Ambities.Is onderweg volgens track en trace.
[edit] En binnen.installeren en straks spelen..
Hij is gaaf. Al heb ik nog niet veel tijd gehad om hem te spelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga zo eens kijken na mijn werk.
Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2quote:Op zondag 6 juni 2010 17:21 schreef Ellatjuh het volgende:
3 is leuker.
alleen jammer dat er geen seizoenen en huisdieren zijn
vind het helemaal leuk dat je bij elkaar op bezoek kan.
kom ook regelmatig de buurvrouw helpen met de kleuters.
en vind het gewoon leuk dat je overal heen kan zonder dat ie telkens weer moet laden.
tenzij je op vakantie gaat maar das dan even tot je op de bestemming bent
ja ik dus ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2
Het fijne van The Sims 3 is juist dat ze hun eigen leven leiden als je op andere locatie bent. Misschien niet precies in de volgorde dat jij wilde, maar ach.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden ismaar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht vier dagen. Maar je hebt ook nog babysitters, en het beste is om gewoon een aantal kinderen te nemen achter elkaar, dan kan je ze gewoon opvoeden tot je weer gaat werken bij de laatste.
Gewoon meteen na de geboorte.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef maxmit het volgende:
[..]
Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.
Hoe lang moet je wachten voor ze weer zwanger kan worden? Of meteen een dag nadat het kindje is geboren? Haha, is het net fokvee...
Hm, goede tip, zal eens kijken of het daaraan ligt, thanks! Nu alleen nog die vaardigheidsboeken zien te vinden :/.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Evelien het volgende:
Opruimen en fitnessen kan niet als je sims bijvoorbeeld erg moe of hongerig zijn, dan hebben ze daar geen zin in. Is dat het probleem misschien?
Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef Maartel het volgende:
Als je niet klikt maar alleen met je muis over objecten heen gaat verschijnt een melding waarom je ze niet kunt gebruiken
Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil de creeer een wereld tool downloaden maar ik heb natuurlijk geen account bij de sims 3..
En kan hem tot nu toe nergens anders werkend vinden
Ik vind namelijk twinbrook helemaal niet zo leuk als je nieuwe huizen neer wilt zetten, haast geen ruimte en sowieso vind ik die stad raar ingedeeld..
sims 3 wordt aan de hand van je serie nummer gekoppeld aan een account op de sims 3 website.. (doe je dat niet, kan je geen gebruik maken van de exchange)quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.
[..]
Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.
Ik vind trouwens dat bij de sims 3 mijn sims zo weinig wensen hebben, of ze moeten nog op gang komen. Bij de sims 2 hadden ze altijd wel wat wensen, ook al waren het kleine dingen zoals: een tosti klaarmaken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden ismaar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
Ah dat doe ik nu ook, vind t wel leuk om continu een 'missie' te hebben en effect te hebben op hoe de stad er uit gaat zien.. Vind het overigens wel bizar dat je doodleuk andere spullen kunt verkopen voor extra budget..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn Sim is styliste en eerst was alles wat ze deed geweldig, en nu ben ik niveau 8 ofzo en vinden ze alles wat ik doe kut
Oquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet binnenhuisarchitect maar styliste![]()
Dat is ook wel tof, kun je een hoop sims een stuk knapper mee maken.. Alleen beetje jammer dat ik ze nu dus ineens niet meer blij kan maken met makeovers
Is het niet gewoon een kwestie van dat je bepaalde vaardigheden (van je Sim niet van jouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar daar ben ik blijkbaar ineens slechter in geworden ofzoiig heel irritant
Ah, goed om te weten dat t 'm daar in zit.. Je kunt er waarschijnlijk complete gedrochten van maken nuquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja misschien moet ik meer tekenen op die schetstafel.. zal het straks eens proberen
Edit: ja dat helpt dus, nu vind iedereen alles wat ik doe weer geweldig
en ze zijn los. Inmiddels btw wel div. verschillen in de stad dus ze wonen nu ver bij hun oude huis vandaan. Maar hé ze zijn back in de buurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn familie hangt ineens vast.....ga ff kijken als ik ze uitzet wat er dan gebeurd als ik ze uit huis zet!
Niet echt. Maar doe je dat vaker dan aan het begin en aan het einde van het spelen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Maartel het volgende:
Duurt bij jullie het 'schakelen' tussen de Sims en een ander programma in Windows ook zo lang?
Ik mis wel meer dingen. Poolen kan ook niet meer. En ik wacht nog steeds op huisdieren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb sinds kort eindelijk weer een razendsnelle computer met ladingen schijfruimte. Dus heb ik Sims3 even gedownl, ehh, gekocht. Werkt prima, sneller kan niet. Maarre, waar is mijn geliefde jacuzzi gebleven?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet echt. Maar doe je dat vaker dan aan het begin en aan het einde van het spelen dan?
Dan moet hij natuurlijk het hele spel weer laden. Windows alleen kost niet zoveel geheugen. Maar ik moet zeggen dat het bij mij niet zo langzaam is. Opstarten is 9385x langer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Maartel het volgende:
Dat blijkt.. jammer.
Ik ben nooit zo goed in maar één ding tegelijk doen![]()
Van Sims naar Windows gaat overigens wel vlot, maar terug is een ander verhaal.
Ow dat gaat bij mij echt vlot, misschien max 5 seconden ofzo.. Zo heb ik gister namelijk een keuken nagebouwdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
Ik schakel nog weleens terug om even iets op te zoeken over het spel oid, of omdat ik een mailtje heb en die blijft door het spel heen popuppen, maar het spel is er duidelijk niet voor gemaakt.
Over downloaden/ Warez wordt hier niet gesprokenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef Tegan het volgende:
Zo ik ging net Ambitions installeren, had ik de Nederlandse versie terwijl mijn Sims Engels is. Dus nu ben ik ff de Multi-versie aan het downloaden. Maar, die setup heeft wel mijn Sims 3 spel 'aangepast' voor de installatie die ik dus annuleerde, dus ik hoop niet dat hij nu helemaal Nederlands is geworden.
Je mag het er ook niet over hebbenquote:
Dat iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar gedownl...uhhh gekocht mag dan weer wel
Lekker belangrijk hoe je er aan komt
Tja lekker zelf weten danquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:31 schreef Tegan het volgende: