heb de stereo gesloopt :pquote:Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef Ellatjuh het volgende:
de stereo staat in je familie inventaris.
Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spelquote:Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms staat erbij dat het een lekker gerecht moet zijn, dan moet het gerecht dus de kwaliteit lekker hebben.. (duurde ook even voor ik dat door had) sommige kansen klik ik ook weer gewoon weg omdat het echt nergens over gaat..
En of het verslavend is!!! Soms droom ik dat ik op mijn vriend klik zodat hij opdracht gaat uitvoerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:41 schreef Games-Addic het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spel
Die heb ik besteld. Lijkt me heel leuk.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
En een nieuwe uitbreiding aangekondigd door EA.
Lijkt me best grappig eigenlijk.
Same here.quote:Op woensdag 26 mei 2010 15:03 schreef Bengeltje het volgende:
Die heb ik besteld. Lijkt me heel leuk.
Die kost nu rond de 25 euro. Vond dat nog wel meevallen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:52 schreef HowAreYouDoing het volgende:
ik ga hem nog eens halen bij een prijsdaling, ik ga er geen 50 euro voor betalen
Ik dacht iets met zijn/haar grafsteen vinden en dan daarop klikken.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Starlie het volgende:
Ik heb opeens een geest in huis, hoe krijg ik dat mens in vredesnaam weg?!
Dank je!! Het is maar een spel.. maar ik schrok me rotquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht iets met zijn/haar grafsteen vinden en dan daarop klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |