Als jij nou gaat leren in de "thuis-village", jeweetwel, van het weekend en ik op jouw laptop doe simmen? Vind ik een goede deal, kan jij niet gaan soggen op je laptop, kan ik simmenquote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
je kan lang niet elke beroepen zien.quote:Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
Hij's leuk!!quote:Op donderdag 3 juni 2010 08:52 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij krijg ik vandaag Ambities.Is onderweg volgens track en trace.
[edit] En binnen.installeren en straks spelen..
Hij is gaaf. Al heb ik nog niet veel tijd gehad om hem te spelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga zo eens kijken na mijn werk.
Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2quote:Op zondag 6 juni 2010 17:21 schreef Ellatjuh het volgende:
3 is leuker.
alleen jammer dat er geen seizoenen en huisdieren zijn
vind het helemaal leuk dat je bij elkaar op bezoek kan.
kom ook regelmatig de buurvrouw helpen met de kleuters.
en vind het gewoon leuk dat je overal heen kan zonder dat ie telkens weer moet laden.
tenzij je op vakantie gaat maar das dan even tot je op de bestemming bent
ja ik dus ook.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2
Het fijne van The Sims 3 is juist dat ze hun eigen leven leiden als je op andere locatie bent. Misschien niet precies in de volgorde dat jij wilde, maar ach.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden ismaar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht vier dagen. Maar je hebt ook nog babysitters, en het beste is om gewoon een aantal kinderen te nemen achter elkaar, dan kan je ze gewoon opvoeden tot je weer gaat werken bij de laatste.
Gewoon meteen na de geboorte.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef maxmit het volgende:
[..]
Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.
Hoe lang moet je wachten voor ze weer zwanger kan worden? Of meteen een dag nadat het kindje is geboren? Haha, is het net fokvee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |