abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82240780
Ik wil oooook maar mijn pc heeft de juiste videokaart niet (zo lame.. net dat ENE type videokaart pakt ie niet, de nummers erboven en eronder wel, grrr!)
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
Als jij nou gaat leren in de "thuis-village", jeweetwel, van het weekend en ik op jouw laptop doe simmen? Vind ik een goede deal, kan jij niet gaan soggen op je laptop, kan ik simmen .
pi_82241727
Enige is dat ik na vrijdag pas de 23e weer een tentamen heb, en daar heb ik al een samenvatting voor gemaakt, dus nee hoef ik niet 3 weken voor te leren
pi_82253481
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 10:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ga je met ambities nu echt mee naar het werk? hoe ik het zag in de filmpjes wel toch?
je kan lang niet elke beroepen zien.
met dokter en kok kan je niet mee naar binnen.(rest vind ik nog wel uit)
maar je krijgt soms wel als dokter opdrachten om mensen te redden.
heb een keer tijdens mn werk de opdracht gekregen om mensen te vaccineren op lokatie.
en toen mn sim zwanger was en op de schroothoop aan het zoeken was kreeg ik een melding dat iemand anders op de schroothoop niet lekker geworden was.
moest medisch advies geven en het is goed gekomen.
je kan dus tijdens het werk en buiten het werk om opgeroepen worden
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_82270088
Volgens mij krijg ik vandaag Ambities. Is onderweg volgens track en trace.

[edit] En binnen. installeren en straks spelen..

[ Bericht 42% gewijzigd door Bengeltje op 03-06-2010 11:24:04 ]
  donderdag 3 juni 2010 @ 09:46:43 #230
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82271506
Ik ga zo eens kijken na mijn werk.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:12:48 #231
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_82344811
Bij mij is er iets mis met De Sims 3.

Als ik een nieuwe uitbreiding koop dan blijft het spel steken bij het laadscherm na het introfilmpje.

Als ik dan Wereldavonturen als laatste installeer dan gaat het wel goed.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_82346684
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 08:52 schreef Bengeltje het volgende:
Volgens mij krijg ik vandaag Ambities. Is onderweg volgens track en trace.

[edit] En binnen. installeren en straks spelen..
Hij's leuk!!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_82386879
Ik heb hem ook geinstalleerd, nu werkt alleen mijn gedownloade content niet en ik las dat als je packages gaat gebruiken het de hele boel sloom gaat maken ipv die sims3pack ofzo.. Dus even zoeken of ik het nog weer geinstalleerd kan krijgen..
  zondag 6 juni 2010 @ 14:13:42 #234
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82393915
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 09:46 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik ga zo eens kijken na mijn werk.
Hij is gaaf. Al heb ik nog niet veel tijd gehad om hem te spelen.
pi_82403111
Ik heb de Sims 1 + 2 kapotgespeeld. Nu trekt 3 mijn intresse . Is er veel verbeterd, leuker ? en is het de 50 euro waard ?
pi_82403290
3 is leuker.
alleen jammer dat er geen seizoenen en huisdieren zijn
vind het helemaal leuk dat je bij elkaar op bezoek kan.
kom ook regelmatig de buurvrouw helpen met de kleuters.
en vind het gewoon leuk dat je overal heen kan zonder dat ie telkens weer moet laden.
tenzij je op vakantie gaat maar das dan even tot je op de bestemming bent
pi_82403422
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:21 schreef Ellatjuh het volgende:
3 is leuker.
alleen jammer dat er geen seizoenen en huisdieren zijn
vind het helemaal leuk dat je bij elkaar op bezoek kan.
kom ook regelmatig de buurvrouw helpen met de kleuters.
en vind het gewoon leuk dat je overal heen kan zonder dat ie telkens weer moet laden.
tenzij je op vakantie gaat maar das dan even tot je op de bestemming bent
Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2
pi_82404541
heb net sims 3 ambitions thuis.
pi_82413677
quote:
Op zondag 6 juni 2010 17:23 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Bedankt voor je antwoord. Dat de laad schermen weg zijn is een groot pluspunt. Ik ergerde daar me aan in Sims 1 + 2
ja ik dus ook.
dus daarom ging ik weinig weg en bij sims 3 ben ik telkens wel even bij andere sims in huis of op een openbare kavel
pi_82485459
k heb twee sims samenwonend met allebei een drukke baan. Wil eigenlijk een kindje proberen te maken (klinkt stom ). Hoeveel dagen verlof krijg je hiervoor?
Als ik het goed heb ben je 3 dagen zwanger toch? Dus als ik haar op zondag of maandag zwanger maak zal de baby of baby's op een woensdag geboren worden. 2 á 3 dagen verlof??? Dus dan heb ik nog het weekend om te overbruggen.
Kan ik haar laten blijven werken en kind opvoeden door goede planning...
Het mannetje kan natuurlijk ook wat doen, maar ik ga er van uit dat die geen vrije dagen krijgt toch?

Zie ik nog iets over het hoofd??
Ik ben eigenlijk helemaal geen planner trouwens
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_82485570
Volgens mij krijg je in de sims 3 veel langer verlof, ik was iig blij dat mijn sims weer kon gaan werken want vond het veelte lang
pi_82485604
Ik dacht vier dagen. Maar je hebt ook nog babysitters, en het beste is om gewoon een aantal kinderen te nemen achter elkaar, dan kan je ze gewoon opvoeden tot je weer gaat werken bij de laatste.
pi_82485674
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden is maar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
pi_82485711
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden is maar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
Het fijne van The Sims 3 is juist dat ze hun eigen leven leiden als je op andere locatie bent. Misschien niet precies in de volgorde dat jij wilde, maar ach.
pi_82485767
Nee, maar soms, laten ze dat kind gewoon de hele dag in dr wieg liggen en ik wil wel een intelligent kind ja niet een die rot eigenschappen krijgt omdat ze verwaarloosd is
pi_82485878
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:57 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht vier dagen. Maar je hebt ook nog babysitters, en het beste is om gewoon een aantal kinderen te nemen achter elkaar, dan kan je ze gewoon opvoeden tot je weer gaat werken bij de laatste.
Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.
Hoe lang moet je wachten voor ze weer zwanger kan worden? Of meteen een dag nadat het kindje is geboren? Haha, is het net fokvee...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_82486108
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef maxmit het volgende:

[..]

Oja, das inderdaad ook wel een goeie. Ik dacht dat een tweeling op zich ook wel leuk zou zijn, maar is dat niet heel erg druk. Dit geld natuurlijk ook voor kinderen vlak achter elkaar.
Hoe lang moet je wachten voor ze weer zwanger kan worden? Of meteen een dag nadat het kindje is geboren? Haha, is het net fokvee...
Gewoon meteen na de geboorte.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:15:48 #248
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82486372
Ik ben door dat gezeik met het werk als brandweerman al 3 kids kwijt (kinderbescherming) en ook de nieuwste baby gaat de verkeerde kant uit.
pi_82489466
!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:32:08 #250
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_82489839
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
!
ik moet nog goed leren mijn aandacht te verdelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')