Ah, goed om te weten dat t 'm daar in zit.. Je kunt er waarschijnlijk complete gedrochten van maken nuquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja misschien moet ik meer tekenen op die schetstafel.. zal het straks eens proberen
Edit: ja dat helpt dus, nu vind iedereen alles wat ik doe weer geweldig
en ze zijn los. Inmiddels btw wel div. verschillen in de stad dus ze wonen nu ver bij hun oude huis vandaan. Maar hé ze zijn back in de buurt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:41 schreef TJDoornbos het volgende:
Mijn familie hangt ineens vast.....ga ff kijken als ik ze uitzet wat er dan gebeurd als ik ze uit huis zet!
Niet echt. Maar doe je dat vaker dan aan het begin en aan het einde van het spelen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:04 schreef Maartel het volgende:
Duurt bij jullie het 'schakelen' tussen de Sims en een ander programma in Windows ook zo lang?
Ik mis wel meer dingen. Poolen kan ook niet meer. En ik wacht nog steeds op huisdieren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik heb sinds kort eindelijk weer een razendsnelle computer met ladingen schijfruimte. Dus heb ik Sims3 even gedownl, ehh, gekocht. Werkt prima, sneller kan niet. Maarre, waar is mijn geliefde jacuzzi gebleven?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet echt. Maar doe je dat vaker dan aan het begin en aan het einde van het spelen dan?
Dan moet hij natuurlijk het hele spel weer laden. Windows alleen kost niet zoveel geheugen. Maar ik moet zeggen dat het bij mij niet zo langzaam is. Opstarten is 9385x langer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:21 schreef Maartel het volgende:
Dat blijkt.. jammer.
Ik ben nooit zo goed in maar één ding tegelijk doen![]()
Van Sims naar Windows gaat overigens wel vlot, maar terug is een ander verhaal.
Ow dat gaat bij mij echt vlot, misschien max 5 seconden ofzo.. Zo heb ik gister namelijk een keuken nagebouwdquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:18 schreef Tegan het volgende:
Ik schakel nog weleens terug om even iets op te zoeken over het spel oid, of omdat ik een mailtje heb en die blijft door het spel heen popuppen, maar het spel is er duidelijk niet voor gemaakt.
Over downloaden/ Warez wordt hier niet gesprokenquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:08 schreef Tegan het volgende:
Zo ik ging net Ambitions installeren, had ik de Nederlandse versie terwijl mijn Sims Engels is. Dus nu ben ik ff de Multi-versie aan het downloaden. Maar, die setup heeft wel mijn Sims 3 spel 'aangepast' voor de installatie die ik dus annuleerde, dus ik hoop niet dat hij nu helemaal Nederlands is geworden.
Je mag het er ook niet over hebbenquote:
Dat iddquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar gedownl...uhhh gekocht mag dan weer wel
Lekker belangrijk hoe je er aan komt
Tja lekker zelf weten danquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:31 schreef Tegan het volgende: