abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82561102
Ik zou echt willen dat de Sims waar ik niet mee speel nog iets meer vrije wil hadden..
Als ik na weken ineens ontdek dat een gezin een kind heeft gekregen maar nog steeds geen wiegje heeft gekocht bijvoorbeeld.. Of het feit dat Sims gezinnen die ik alleen meer creëer om interessante types tegen te komen uit zichzelf geen werk zoeken
pi_82679287
Ik kan in de boekenwinkel geen boeken over basisvaardigheden vinden wtf? :/. Echt irritant, ik kan ook de optie "opruimen" niet aanklikken als ze ontbeten hebben. Moet nu een werkster laten komen anders blijft de vieze vaat gewoon staan . Kan ook de optie fitnessen (krachttraining oid) niet gebruiken en zo wel meer, zo raar. Heb het originele spel en geen downloads.. gewoon clean spel.
pi_82679497
Opruimen en fitnessen kan niet als je sims bijvoorbeeld erg moe of hongerig zijn, dan hebben ze daar geen zin in. Is dat het probleem misschien?
pi_82681264
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Evelien het volgende:
Opruimen en fitnessen kan niet als je sims bijvoorbeeld erg moe of hongerig zijn, dan hebben ze daar geen zin in. Is dat het probleem misschien?
Hm, goede tip, zal eens kijken of het daaraan ligt, thanks! Nu alleen nog die vaardigheidsboeken zien te vinden :/.
pi_82681454
Als je niet klikt maar alleen met je muis over objecten heen gaat verschijnt een melding waarom je ze niet kunt gebruiken
pi_82682270
welke vaardigheden bedoel je? schoonmaken leren ze bijvoorbeeld door te doen en niet meer door er over te lezen Koken enzo moet gewoon bij vaardigheden staan in het boekverkoopding.
pi_82682993
Er zijn er elf. Ik heb de Engelse versie omdat ik dat toffer vind.

• Athletic - trainen op de fitnessapparaten of door de stad heen joggen.
  • Charisma - voor de spiegel oefenen.
  • Cooking - koken, Cooking Channel kijken op de televisie of kookboeken lezen.
  • Fishing - gaan vissen in een random water, kan ook in de eigen vijver, er zijn ook boeken geloof ik.
  • Gardening - groenten planten en oogsten, tuinierboeken lezen.
  • Guitar - gitaar spelen, er zijn ook boeken geloof ik.
  • Handiness - dingen proberen te maken, boeken lezen.
  • Logic - schaken op de computer of met een schaakbord, boeken lezen.
  • Painting - schilderen. Peuters krijgen dit door veel te spelen.
  • Writing - schrijven op de computer.
  • Collecting - op zoek gaan naar stenen/vliegjes/etc. door de stad.

World Adventures heeft er ook een paar.

• Martial Arts
  • Nectar Making
  • Photography

En Ambitions heeft.

• Sculpting
  • Tattooing
  • Inventing

[ Bericht 0% gewijzigd door Tegan op 11-06-2010 20:55:04 ]
  • pi_82699409
    Ik wil de creeer een wereld tool downloaden maar ik heb natuurlijk geen account bij de sims 3..
    En kan hem tot nu toe nergens anders werkend vinden

Ik vind namelijk twinbrook helemaal niet zo leuk als je nieuwe huizen neer wilt zetten, haast geen ruimte en sowieso vind ik die stad raar ingedeeld..
    pi_82740845
    quote:
    Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef Maartel het volgende:
    Als je niet klikt maar alleen met je muis over objecten heen gaat verschijnt een melding waarom je ze niet kunt gebruiken
    Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.
    quote:
    Op zaterdag 12 juni 2010 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Ik wil de creeer een wereld tool downloaden maar ik heb natuurlijk geen account bij de sims 3..
    En kan hem tot nu toe nergens anders werkend vinden

Ik vind namelijk twinbrook helemaal niet zo leuk als je nieuwe huizen neer wilt zetten, haast geen ruimte en sowieso vind ik die stad raar ingedeeld..
    Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.

Ik vind trouwens dat bij de sims 3 mijn sims zo weinig wensen hebben, of ze moeten nog op gang komen. Bij de sims 2 hadden ze altijd wel wat wensen, ook al waren het kleine dingen zoals: een tosti klaarmaken.
    pi_82762286
    Hmm, misschien dat ik hem wel met jouw account kan downloaden, maar zo'n wereld maken is waarschijnlijk ook wel veel werk, en dan ben ik weer te lui om er boompjes enzo neer te zetten, dus ziet er ook weer niet leuk uit dan dus ik heb alles van twinbrook maar gekopieerd naar sunsett valley
    pi_82763108
    quote:
    Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.
    [..]

Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.

Ik vind trouwens dat bij de sims 3 mijn sims zo weinig wensen hebben, of ze moeten nog op gang komen. Bij de sims 2 hadden ze altijd wel wat wensen, ook al waren het kleine dingen zoals: een tosti klaarmaken.
    sims 3 wordt aan de hand van je serie nummer gekoppeld aan een account op de sims 3 website.. (doe je dat niet, kan je geen gebruik maken van de exchange)

wat wel leuk/handig is: EA bied et hele spel ter download aan via de EA download manager.. (heb dus nooit cd's meer nodig, alleen een beetje redelijke internetverbinding )
    pi_82763712
    Zo, al mijn (zes) kinderen waren eindelijk kids en teens. Viel de laptop uit .
    pi_82790582
    quote:
    Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden is maar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..

yeah ik heb het nu maar een keertje gespeeld sinds het binnen kwam. Maar ik kwam hetzelfde probleempje tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door TwistedFlame op 14-06-2010 15:56:40 ]
      dinsdag 15 juni 2010 @ 08:41:09 #264
    132993 TJDoornbos
    #TeamToekNip
    pi_82821542
    Mijn familie hangt ineens vast.....ga ff kijken als ik ze uitzet wat er dan gebeurd als ik ze uit huis zet!
    pi_82839802
    Mijn Sim is styliste en eerst was alles wat ze deed geweldig, en nu ben ik niveau 8 ofzo en vinden ze alles wat ik doe kut
    pi_82839988
    Oh ambitions is al uit natuurlijk even kijken of het was is..
    pi_82839999
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Mijn Sim is styliste en eerst was alles wat ze deed geweldig, en nu ben ik niveau 8 ofzo en vinden ze alles wat ik doe kut
    Ah dat doe ik nu ook, vind t wel leuk om continu een 'missie' te hebben en effect te hebben op hoe de stad er uit gaat zien.. Vind het overigens wel bizar dat je doodleuk andere spullen kunt verkopen voor extra budget..
    Maar vaak is 't alleen al nodig om ruimte te maken!
    pi_82840319
    Niet binnenhuisarchitect maar styliste

Dat is ook wel tof, kun je een hoop sims een stuk knapper mee maken.. Alleen beetje jammer dat ik ze nu dus ineens niet meer blij kan maken met makeovers
    pi_82840722
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Niet binnenhuisarchitect maar styliste

Dat is ook wel tof, kun je een hoop sims een stuk knapper mee maken.. Alleen beetje jammer dat ik ze nu dus ineens niet meer blij kan maken met makeovers
    O
    Dat lijkt me ook nog best grappig.. is 't alleen kleding en haar of kun je ze ook een betere neus geven?
    pi_82840938
    kleding en haar en make-up.. Maar goed, als iedereen negatief reageert op de make over gaat de lol er ook wel vanaf want dan kan je je portfolio niet aanvullen.. Snap het ook niet doe niks anders dan eerst..
    pi_82841203
    Je moet, net als met interieur, ook maar lukraak hun wensen gokken
    pi_82841615
    Ja, maar daar ben ik blijkbaar ineens slechter in geworden ofzo iig heel irritant
    pi_82841676
    quote:
    Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
    Ja, maar daar ben ik blijkbaar ineens slechter in geworden ofzo iig heel irritant
    Is het niet gewoon een kwestie van dat je bepaalde vaardigheden (van je Sim niet van jou ) moet verbeteren en dat dan vanzelf (hoe erg je ook aanprutst) je kritieken beter worden?
    pi_82841723
    Ja misschien moet ik meer tekenen op die schetstafel.. zal het straks eens proberen

Edit: ja dat helpt dus, nu vind iedereen alles wat ik doe weer geweldig

[ Bericht 33% gewijzigd door Yashaaaaa op 15-06-2010 18:29:42 ]
    pi_82849623
    Onder het mom van niet geschoten is altijd mis:

Weet iemand welke ogenset dit is en waar ik die kan downloaden? Vind hem echt helemaal te gek . Misschien herkent iemand 'm? Anders moet ik diegene op dat forum maar even PM'en..

Werkt CC voor de sims 2 ook voor de sims 3 trouwens?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')