Hm, goede tip, zal eens kijken of het daaraan ligt, thanks! Nu alleen nog die vaardigheidsboeken zien te vinden :/.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Evelien het volgende:
Opruimen en fitnessen kan niet als je sims bijvoorbeeld erg moe of hongerig zijn, dan hebben ze daar geen zin in. Is dat het probleem misschien?
Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:09 schreef Maartel het volgende:
Als je niet klikt maar alleen met je muis over objecten heen gaat verschijnt een melding waarom je ze niet kunt gebruiken
Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik wil de creeer een wereld tool downloaden maar ik heb natuurlijk geen account bij de sims 3..
En kan hem tot nu toe nergens anders werkend vinden
Ik vind namelijk twinbrook helemaal niet zo leuk als je nieuwe huizen neer wilt zetten, haast geen ruimte en sowieso vind ik die stad raar ingedeeld..
sims 3 wordt aan de hand van je serie nummer gekoppeld aan een account op de sims 3 website.. (doe je dat niet, kan je geen gebruik maken van de exchange)quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jaa nu deden ze het en de boeken heb ik nu ook. Weet niet of ik er de eerste keer overheen gelezen heb of dat hij niet helemaal lekker liep, maar nu doet ie het prima.
[..]
Ik wel ^^ maar hij is niet-overdraagbaar, dus ik denk dat ie gekoppeld wordt aan mijn spel ofzo? Ik vind Twinbrook ook geen handige stad.
Ik vind trouwens dat bij de sims 3 mijn sims zo weinig wensen hebben, of ze moeten nog op gang komen. Bij de sims 2 hadden ze altijd wel wat wensen, ook al waren het kleine dingen zoals: een tosti klaarmaken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ik btw wel een beetje jammer vind is dat Ambitions soms best lastig te spelen is met een groot gezin, want je moet op de kazerne blijven (mijn man is brandweerman) om daar de boel in de gaten te houden.. Maar dan ben je ondertussen niet bij je gezin (waar een peuter rondloopt) nu moet ik toegeven dat ik met cheats speel, dus dat mijn gezin makkelijk tevreden te houden ismaar als je dat niet zou doen zou dat een zeer zware klus zijn..
Ah dat doe ik nu ook, vind t wel leuk om continu een 'missie' te hebben en effect te hebben op hoe de stad er uit gaat zien.. Vind het overigens wel bizar dat je doodleuk andere spullen kunt verkopen voor extra budget..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mijn Sim is styliste en eerst was alles wat ze deed geweldig, en nu ben ik niveau 8 ofzo en vinden ze alles wat ik doe kut
Oquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Niet binnenhuisarchitect maar styliste![]()
Dat is ook wel tof, kun je een hoop sims een stuk knapper mee maken.. Alleen beetje jammer dat ik ze nu dus ineens niet meer blij kan maken met makeovers
Is het niet gewoon een kwestie van dat je bepaalde vaardigheden (van je Sim niet van jouquote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar daar ben ik blijkbaar ineens slechter in geworden ofzoiig heel irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |