Ja, inderdaad. Nouja, hopelijk is het weer een leuke toevoeging.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:38 schreef Purky het volgende:
Da's toch iets waar veel simmers al langere tijd naar uitkijken als ik het zo lees; meekijken op 't werk van je sim.
Ben benieuwd
Staat ook aangevinkt ergens dat je custom content wil weergeven tijdens het spel?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:16 schreef Sammiej1989 het volgende:
Ik heb een probleem!
Ik heb spullen gedownload via de exchange en deze ook in het startprogramma geïnstalleerd, er staat achter het paketje ook een icoontje van dat dit paketje is geïnstalleerd. Maar als ik vervolgens in game ben dan staat het nergens! Ik heb een officiële sims.
Groetjess
Daar dan maar weer op vakantie naartoe gaan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 15:11 schreef Ellatjuh het volgende:
ja je kan hem in frankrijk halen, bij de nectarbrouwerij.
SPOILER: CodeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
Wukl schrijf je met een L en niet met een I
Zo, die zit, en die verwachte je nie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.シ
heb je de stekker er wel inzitten zodattie wel kan opladenquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn sims blijft in het oplaadscherm hangen.
Die was bij mij binnen een paar dagen kapot. Viel gewoon uit elkaarquote:Op donderdag 11 maart 2010 16:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kocht De Sims 3 omdat ie vet goed is, en omdat er een USB-Stick in de vorm van een Blob bij zat.
quote:Op zondag 18 april 2010 17:13 schreef Evelien het volgende:
Hoe maak je een kavel kleiner als er nog geen huis op staat dan? En nieuwe kavels toevoegen in Sunset Valley kan toch niet? Of heb ik nu echt iets heel erg gemist?
Hele eigen werelden maken doe ik niet meer, die werken voor geen meter en laten het hele spel crashen.. bij mij althans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |