Je kunt toch gewoon een klein huis bouwen op een lege kavel? Dan zet je daar een hek omheen en de rest van de kavel hoef je niet te gebruiken.. Of begrijp ik je verkeerd?!quote:Op maandag 26 april 2010 15:49 schreef Evelien het volgende:
Ja, en ik wil zo graag wat kleine kavels zodat ik realistische rijtjeshuizen kan maken. Ik vind de kavels echt achterlijk groot, ook de kleinste, weet echt niet wat ik met al die ruimte moet
Hoe kleiner en overzichtelijker het huisje, hoe leuker ik het spel vind.
Had jij ook met het maken van werelden dat huizen op kavels verdwenen en weer verschenen, maar eigenlijk het grootste deel van de tijd onzichtbaar waren?
zonder cheats kan je zowiezo niet op de rand bouwen en blijft er tussen de kavels 2 groene vlakken...quote:Op maandag 26 april 2010 21:58 schreef Ayca het volgende:
Dan heb je toch geen rijtjeshuizen want dan zit er een groot stuk gras omheen
Ja, maar da's héél wat minder storend dan 3 vierkante km gras om mijn huisquote:Op maandag 26 april 2010 22:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zonder cheats kan je zowiezo niet op de rand bouwen en blijft er tussen de kavels 2 groene vlakken...
zal uiteindelijk wel komen in de vorm van patches..quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:24 schreef Evelien het volgende:
Ik ben idd ook meer van de pc dan van spelcomputers, maar ik vind 't wel jammer dat ze op consoles meer opties krijgen. Dingen delen op Facebook? Waarom mogen wij dat niet?
"en materiaal downloaden zonder ooit de game te hoeven verlaten"quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zal uiteindelijk wel komen in de vorm van patches..
daarin tegen werken misschien de sets die je kan kopen @ pc niet op de consoles
Denk niet dat 't komt, bij Sims 2 voor de PS was er ook al zoiets en toen heeft de pc-versie het ook niet alsnog gekregen. Volgens mij is sowieso het hele spel anders qua spelopzet en uitdagingen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
zal uiteindelijk wel komen in de vorm van patches..
daarin tegen werken misschien de sets die je kan kopen @ pc niet op de consoles
Die ga ik denk ik wel kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:05 schreef timp0e het volgende:
Het EA Play Label van Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) kondigde vandaag aan dat de door critici geprezen game De Sims™ 3 ontwikkeld wordt voor het PLAYSTATION®3 computer entertainment systeem, het Xbox 360® videogame en entertainment systeem, de Wii™ en Nintendo DS™ en deze herfst beschikbaar zal zijn. Miljoenen fans waren blij toen De Sims 3 vorige zomer uitkwam op de PC en Mac. Het was de grootste PC-lancering in de geschiedenis van EA. De game werd de best verkochte PC-game van 2009*. De baanbrekende De Sims-gamereeks is nog steeds op dreef en uitgegroeid tot een cultureel fenomeen. Er komen steeds meer fans bij.
“We bieden spelers met de beste game op consoles en handheld spelcomputers die tot nu toe in de De Sims-gamereeks is uitgekomen. We vinden het leuk dat we spelers op de verschillende platformen een unieke ervaring kunnen bieden,” legt een enthousiaste Sam Player, uitvoerend producent bij EA uit. “Door aan het unieke karaktersysteem, de levendige open buurt, levenswensen en talloze opties waarmee het uiterlijk van de Sims aangepast kunnen worden te werken, hebben we de games op maat gemaakt voor de verschillende platformen. De Sims 3 heeft per platform unieke onderdelen, waardoor spelers nog meer macht, creativiteit en mogelijkheden om samen te spelen in handen krijgen.”
In De Sims 3 voor consoles en handheld spelcomputers kunnen spelers Sims met unieke karakters creëren, de verlangens van hun Sims al dan niet uit laten komen en het leven van de Sims in een levendige buurt aansturen. Door de totaal nieuwe onderdelen wordt het bovendien eenvoudiger om het leven van de Sims op z’n kop te zetten. Spelers kunnen de ultieme “Karmakrachten” vrijspelen en Sims hiermee helpen, of dwarsbomen. Spelers kunnen hun Sims helpen om “te scoren”, zegenen met “ultieme schoonheid”, of het leven zuur maken door ze als “eeuwige mislukkeling” te bestempelen. Spelers moeten wel goed nadenken over hoe ze deze krachten het best kunnen gebruiken, want ze kunnen onverwachte gevolgen hebben en karma kan je zomaar in je kont komen bijten.
Op de PlayStation 3- en Xbox 360-platformen werd een intense en opslorpende gameplay naadloos geïntegreerd in het uitwisselingssysteem, zodat spelers nog beter dan voorheen contact kunnen leggen met andere spelers. Ze kunnen creaties ontwerpen, bouwen en delen met andere spelers over de hele wereld en materiaal downloaden zonder ooit de game te hoeven verlaten.** Spelers krijgen te maken met uitdagingen op lange en korte termijn die kunnen leiden tot beloningen en onderscheidingen. Prestaties kunnen zelfs met vrienden gedeeld worden door online verbinding te maken met Facebook**.![]()
![]()
Twee van mijn kinderen zijn trouwens 'Evil'quote:Op maandag 3 mei 2010 23:07 schreef Tegan het volgende:
Haha, mijn sim had als levenswens een groot gezin. Wat dus betekent dat je vijf kinderen moet opvoeden tot volwassenen. Dus ik geef hun beide het fertility ding met die punten. Krijgen ze eerst tweeling jongetjes, en daarna een drieling meisjes. Maar, nu hebben ze nog beide als gewone wens een kind krijgen
![]()
.
waarom niet meer dan 6 kids dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 12:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Twee van mijn kinderen zijn trouwens 'Evil'. Heb nog een meisje gekregen hierna
, gelukkig kan je maar zes kinderen krijgen zeg, wilde niet nog een drieling
. Wat een hel, vijf peuters. Vijf kinderen gaat nog wel met twee banen. Ze hebben trouwens weer de wens om een kind te krijgen, alleen kan dat dus niet
.
heb de stereo gesloopt :pquote:Op maandag 24 mei 2010 19:53 schreef Ellatjuh het volgende:
de stereo staat in je familie inventaris.
Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spelquote:Op maandag 24 mei 2010 16:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Soms staat erbij dat het een lekker gerecht moet zijn, dan moet het gerecht dus de kwaliteit lekker hebben.. (duurde ook even voor ik dat door had) sommige kansen klik ik ook weer gewoon weg omdat het echt nergens over gaat..
En of het verslavend is!!! Soms droom ik dat ik op mijn vriend klik zodat hij opdracht gaat uitvoerenquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:41 schreef Games-Addic het volgende:
[..]
Ja doe ik ook wel eens van mij moge sommige kansen echt uit die spel gedelete worden en sommige zijn beetje onduidelijk. Maar ja het blijft een verslavende spel
Die heb ik besteld. Lijkt me heel leuk.quote:Op zondag 7 maart 2010 09:00 schreef Kuukske het volgende:
En een nieuwe uitbreiding aangekondigd door EA.
Lijkt me best grappig eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |