Ik vind ze te gekquote:Op maandag 23 november 2009 20:01 schreef Patch het volgende:
Lijkt me een erg onplezierig persoon die Sanne Wallis de Vries...
Geweldig.quote:Op maandag 23 november 2009 20:04 schreef Patch het volgende:
Filmpje met het jack-russeltje en de kat !
Mijn ideequote:
Beelden zijn nog mooierquote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ze foto's uit de jaren 60 ,laten zien van hem
Dat fragment zocht ik al een tijd, maar wist nooit hoe 't heette. Cool.quote:
quote:
quote:
Prima laatste halve uitzendingquote:
Nogal. Ze kan erg arrogant doen, al viel dat vanavond mee.quote:Op maandag 23 november 2009 20:01 schreef Patch het volgende:
Lijkt me een erg onplezierig persoon die Sanne Wallis de Vries...
Ik zag ook nogal wat arrogantie in d'r ogen, in d'r houding, in d'r woorden, geen idee hoe ik het moet beschrijven, misschien was het meer mijn persoonlijke gevoel...quote:Op maandag 23 november 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal. Ze is erg arrogant, al viel dat vanavond mee.
Toch had ze d'r momenten weer.quote:Op maandag 23 november 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal. Ze kan erg arrogant doen, al viel dat vanavond mee.
Ronald Giphart en drie personen over 'op zoek naar de nieuwe Michael Jackson'. Tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:40 schreef henkde_j het volgende:
Ah, Mulder. Wat een verademing na Simek
Was een leuke uitzending..Thnx voor je informatie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronald Giphart en drie personen over 'op zoek naar de nieuwe Michael Jackson'. Tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was een leuke uitzending..Thnx voor je informatie.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:40 schreef henkde_j het volgende:
Ah, Mulder. Wat een verademing na Simek
Giphart was leuk.quote:
Je snapte er idd niets van. Denk je soms dat DWDD gewoon dom vermaak is of zo? Met blinden die een rode ordner kunnen zien?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik snapte niks van het gesprek.
'Dus je wilde zelfmoord plegen ?'
'Dat weet ik niet.'
Dat begreep ik er ook uit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hint: ze wist niet of ze het wilde, want ze slikte medicijnen die dat voor het haar besliste. Daar ging dus de hele discussie over
Geweldig juistquote:
Met zijn gezeik over eten! Wat een frituurchef!quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat begreep ik er ook uit.
Was idd vaag waarom ze dan niet stopte met het spul, aangezien het zo slecht voor haar blijkt te zijn. Ze zei wel dat die zelfmoordneigingen zich voordeden "in de op- of afbouw". Maar je kunt toch in overleg met een psychiater tijdens zo'n afbouwperiode afspraken maken over streng toezicht of zelfs ziekenhuisopname? Het kan toch niet zo zijn dat je tot het einde der tijden die medicijnen moet blijven slikken
Ik zat de hele tijd naar het boordje van zijn overhemd te kijken. Dat liep in 1 lijn door naar zijn hoofd. Zijn nek zag je helemaal niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:53 schreef TLC het volgende:
Die advocaat in het begin lijkt net op een jongere broer van Dick Advocaat
quote:Gasten in de (40 min) uitzending zijn: Eva-Maria Westbroek, Maarten 't Hart, Nico Dijkshoorn en tafeldame is Halina Reijn.
Halinda of hoe ze ook mag heten. Vind er altijd zo onverzorgd uitzien.quote:
Halina Rein bedoel je het vriendinnetje van Caricequote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Halinda of hoe ze ook mag heten. Vind er altijd zo onverzorgd uitzien.
Die er vandaag zat bedoel ikquote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Halina Rein bedoel je het vriendinnetje van Carice
Halina was dat ja. Ik ben het wel een beetje met je eens, ik vind haar er ook niet echt verzorgd uitzien.quote:
Dat zeg je elke keer als ze er zit, tongquote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Halinda of hoe ze ook mag heten. Vind er altijd zo onverzorgd uitzien.
Het is nu eenmaal een vies wijf.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer als ze er zit, tongAls je het maar vaak genoeg zegt, gaan mensen nog denken dat je een punt hebt. Maar het is onzin.
Ze is lelijk!quote:
Dat vind jij. Er zijn zat mensen op tv van wie ik denk: Bah, zou ik niet naast willen zitten, die stinkt vast. Maar dat heb ik niet met Halina.quote:
Ieder zijn smaak. Als vrouw zou ik misschien niet van Hugo Borst genieten vanwegen zijn looks. Maar bij die meid is het gewoon vies.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat vind jij. Er zijn zat mensen op tv van wie ik denk: Bah, zou ik niet naast willen zitten, die stinkt vast. Maar dat heb ik niet met Halina.
En zie je, Jos en starla zijn ook al in je "vieze praatjes" getrapt
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef maril het volgende:
Okč we zijn het er over eens dat ze vies en lelijk is.
Ik kijk nuquote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef Zipportal het volgende:
Waarom komen die uitzendingen altijd zo laat online!!!!!!! Nog steeds geen herhaling.Jonge jonge.
Misschien omdat ze 's avonds laat ook op TV nog een keer herhaald worden? Kan me zo voorstellen dat ze liever hebben dat mensen op tv kijken met de reclameblokken er omheen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef Zipportal het volgende:
Waarom komen die uitzendingen altijd zo laat online!!!!!!! Nog steeds geen herhaling.Jonge jonge.
P&W kun je live meekijken.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze 's avonds laat ook op TV nog een keer herhaald worden? Kan me zo voorstellen dat ze liever hebben dat mensen op tv kijken met de reclameblokken er omheen.
Klinkt niet heel boeiend...quote:Gasten in de uitzending van donderdag 26 november zijn: Arie Slob, Wil Roebroeks en Ad van Liempt. De muziek wordt verzorgd door The Souldiers en tafelheer is Giel Beelen.
Niet meer kijken, joh!quote:Op donderdag 26 november 2009 16:23 schreef superjojo het volgende:
Begin een beetje genoeg te krijgen van het programma, eigenlijk.
Ja terecht, het volk terecht wijzen terwijl ze zelf de feiten achterhouden..quote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef thettes het volgende:
Vind dat ie wel een punt heeft. En als tegengeluid gaat hij daar zitten. Terecht toch?
nee, voorbeeld independent was wat dat betreft killing voor hem. en ook voorbeelden uit het verleden: zijn eigen Nederlands en Reformatorisch Dagblad voerden actie tegen abortus wetgeving, volkskrant sprak zich ook uit pro IKV, etc. etc.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef thettes het volgende:
Vind dat ie wel een punt heeft. En als tegengeluid gaat hij daar zitten. Terecht toch?
Ach wat een onzin. Waar bemoeit de man zich mee. Daarnaast is het ook verschrikkelijk hypocriet. Hij zegt dat hij er zit vanwege de manier waarop De Telegraaf dit doet. Maar mocht zijn partij niet in de regering zitten en De Telegraaf deelt zijn standpunt, dan hoor je hem niet. Het gaat niet om de manier waarop, maar gewoon om het feit dat De Telegraaf het met hem oneens is. Huilie dat ie er isquote:Op donderdag 26 november 2009 19:37 schreef thettes het volgende:
Ik lees de telegraaf niet, maar ik ben voor een duidelijke scheiding van hoofdredactioneel commentaar en nieuwsberichtgeving. Als dat door elkaar loopt zoals hij zegt vind ik het een goed punt.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:48 schreef evert het volgende:
[..]
nee, voorbeeld independent was wat dat betreft killing voor hem. en ook voorbeelden uit het verleden: zijn eigen Nederlands en Reformatorisch Dagblad voerden actie tegen abortus wetgeving, volkskrant sprak zich ook uit pro IKV, etc. etc.
Veel ouder man.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:51 schreef DrDentzz het volgende:
Wat vindt de Christenunie man dan van deze schedel? De wereld is toch pas 10.000 jaar oud?
Ja, die was best erg.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:54 schreef MilaNL het volgende:
Mislukte grap van Giel. Altijd leuk.
Ik heb toen die tijd ook erg genoten van Koos en Harmen..Leuk programma was het.quote:Op donderdag 26 november 2009 20:27 schreef maril het volgende:
BTW die olympische ochtend uitzending vanuit Calgary 88 was hilarisch. hoop dat er ditvolgend jaar ook een leuke ochtendshow vanuit Nederland komt.
Dat is 37 jaar ouder dan Jezus.quote:
Geweldig was dat met Harmen. Was er een item over vanavond ?quote:Op donderdag 26 november 2009 20:27 schreef maril het volgende:
BTW die olympische ochtend uitzending vanuit Calgary 88 was hilarisch. hoop dat er ditvolgend jaar ook een leuke ochtendshow vanuit Nederland komt.
Ja want Van Liempt was toen eindredacteur en Koos Postuma vertelde erover .quote:Op donderdag 26 november 2009 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig was dat met Harmen. Was er een item over vanavond ?
- Die wordt dan nooit meer uitgenodigdquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ik vind de presentator wel aan vervanging toe. De presentatie van Nieuwkerk begint me mateloos te irriteren.
Begin vooral niet over hem zelf want dan zie je hem gelijk krampachtig op iets anders over te gaan. Ik wacht op een gast die hem vraagt naar hoe het zit met de stagiaires.
Zou dat het programma beter maken dan, Van Nieuwkerk die persoonlijke vragen beantwoordt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ik vind de presentator wel aan vervanging toe. De presentatie van Nieuwkerk begint me mateloos te irriteren.
Begin vooral niet over hem zelf want dan zie je hem gelijk krampachtig op iets anders over te gaan. Ik wacht op een gast die hem vraagt naar hoe het zit met de stagiaires.
Dat heet een karikatuur en kun je met vrijwel iedere BN'er doen. Slecht argument.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Sj0rs het volgende:
Dat is niet de reden waarom hij vervanging toe is natuurlijk. Kijk naar de persiflage van Carlo Boshard.
Wie zou het (in dit format) beter kunnen dan Van Nieuwkerk?quote:Het is een erg beperkte presentator die elke keer hetzelfde doet. Geen dynamiek. Elk interview verloopt hetzelfde.
Dat ben ik niet met je eens. Bovendien hoeft een presentator het interview niet afwisselend te maken, daar zorgt de diversiteit aan gasten wel voor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Sj0rs het volgende:
Het is een erg beperkte presentator die elke keer hetzelfde doet. Geen dynamiek. Elk interview verloopt hetzelfde.
Ik vind van Nieuwkerk zeker geen slechte presentator. Maar ik vind wel dat hij altijd erg krampachtig reageert als zijn mening wordt gevraagd door gasten. Dit terwijl hij wel altijd erg amicaal omgaat met z'n gasten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef Manono het volgende:
Dit is echt wel de grootste onzin he
Van Nieuwkerk is hier gewoon voor geknipt en inhoudelijk zeer sterk - als je typetjes wil zien moet je het lekker bij programma's als Live & Cooking houden
Waarom zou het over hem moeten gaan inderdaad, je wil van Paul Witteman toch ook niet horen hoe het er bij hem thuis aan toe gaat
Echt niet met je eens. Uiteraard heeft hij zijn standaard maniertjes, maar dat kan niet anders als je 5 dagen per week een uur op tv bent en veel snelle items moet doen. Hij weet bijna alle gesprekken goed lopend te krijgen en dat is een hele grote kwaliteit. Denk dat er weinig presentatoren zo goed zijn dat ze een programma als dit aankunnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Sj0rs het volgende:
Het is een erg beperkte presentator die elke keer hetzelfde doet. Geen dynamiek. Elk interview verloopt hetzelfde.
quote:Gasten in de media-uitzending van vrijdag 27 november zijn: Felix Rottenberg, Jack Spijkerman en Reinout Oerlemans. Muziek is er van huisband Rigby en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Wie valt er in de categorie B-artiesten e.d. volgens jou dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef qonmann het volgende:
Bekende Nederlanders worden altijd onthaald op kots-smilies in dit topic.
B-artiesten/B-acteurs/B-zangers(essen) kunnen daarentegen geen kwaad doen
ja jammer ..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:36 schreef cobain1994 het volgende:
Jack op bezoek bij de vara!? Een wonder is geschied....
Ja onverwacht hé.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ah, het gaat over Geert. Verrassend.
Te onervaren.. Maar een mooie duikplank..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de huisband dit seizoen echt helemaal niks :S De andere (Lucky, Montreal, Moke) vond ik allemaal wel wat hebben, maar dit..
Lucky vond ik juist helemaal niks..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de huisband dit seizoen echt helemaal niks :S De andere (Lucky, Montreal, Moke) vond ik allemaal wel wat hebben, maar dit..
Ik meen dat ie zei 'je moet niet iets doen wat je helemaal afgesloten hebt'?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef MilaNL het volgende:
"Ik moet niet weer een soort Kopspijkers maken. Je moet niet iets doen wat je al gedaan hebt."
Ik noem een Koppensnellers.
Ja ook. Maar eerder zei hij mijn quotequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik meen dat ie zei 'je moet niet iets doen wat je helemaal afgesloten hebt'?
Vara moet 't kopenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Cassius het volgende:
[..]
Het lot van Dit Was Het Nieuws had wat mij betreft wel wat uitvoeriger besproken worden.
Dat was vroeger. Hij kan dat nś toch wel zó vinden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef MilaNL het volgende:
"Ik moet niet weer een soort Kopspijkers maken. Je moet niet iets doen wat je al gedaan hebt."
Ik noem een Koppensnellers.
Eens. Door schade en schande wijs geworden is ook een optie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Hij kan dat nś toch wel zó vinden.
MMHquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
M-M had wel een punt: waarom moest het wéér over Wilders gaan?
Ja, maar op een gegeven moment verbeterde Oerlemans zich en ging MMH op de verkeerde manier door en had hij al lang geen punt meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
MMH![]()
![]()
MMH is zowat de enige in het programma die nog enigszins kritisch en scherp is en Mattijs praatte nogal makkelijk over het verwijt van MMH heen. Ook de opmerking van MMH tegenover Oerlemans over overspel was![]()
O, en nou zijn we ineens allemaal weer voor Jack de Graaierquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke uitzending en Jack bij de vara
Nee, laten we halsstarrig volhouden aan een mening.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, en nou zijn we ineens allemaal weer voor Jack de Graaier
Altijd voor hem geweest man !!quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor, maar om steeds gasten af te kraken is ook zo flauw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb die haatgevoelens al nooit zo begrepen. Koppensnellers was geen hol aan, net als Wat Vindt Nederland, maar zijn overstap naar Talpa heb ik nooit zo'n moeite mee gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik geloof er niets van!... man!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Altijd voor hem geweest man !!
Ik ben vrouw hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik geloof er niets van!... man!
Het is Jisp, dat was (voor de horenden onder onsquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb eigenlijk na het fragment meerdere malen gezien te hebben nog steeds niet verstaan in welke plaats die vrouw van Dorpsstraat 5 nu woont.Jisp? Of bedoelt ze Weesp?
Jisp zou kunnen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb eigenlijk na het fragment meerdere malen gezien te hebben nog steeds niet verstaan in welke plaats die vrouw van Dorpsstraat 5 nu woont.Jisp? Of bedoelt ze Weesp?
Oh, dan had ik het gelukkig wel verstaan. Ik verstond iets van Jisp, maar wist niet dat dat een bestaande plaats was, daarom dacht ik aan Weesp. Maar verder hoor ik inderdaad niet zo goed en heb ook wel eens van dit soort telefoongesprekken....quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is Jisp, dat was (voor de horenden onder onsgoed te horen.....
ja met dat verschil dat de gasten daar zitten om geļnterviewd te worden en dat het persoonlijke leven van Matthijs van Nieuwkerk geen enkele nieuwswaarde heeft -quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind van Nieuwkerk zeker geen slechte presentator. Maar ik vind wel dat hij altijd erg krampachtig reageert als zijn mening wordt gevraagd door gasten. Dit terwijl hij wel altijd erg amicaal omgaat met z'n gasten.
quote:Gasten in de uitzending van maandag 30 november 2009 zijn: Harry Veenendaal, Jort Kelder, Carice van Houten en de vijf boeren met hun vrouwen uit 'Boer Zoekt Vrouw'. Tafeldame is Yvon Jaspers.
Ik verstond het eerlijk gezegd ook niet. Die vrouw(telefoniste) had natuurlijk in de geschiedenis van de klant moeten kijken op haar computer dan had ze het geweten .quote:
contact + reclame voor programmaquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Landgeld het volgende:
Waarom zouden die mensen van boer zoekt vrouw allemaal naar zo'n programma komen? Krijgen ze hier iets voor o.i.d.?
Meestal is dat wel contractueel vastgelegd met de KRO of productiemaatschappij. Deelnemers aan dat soort programma's verplichten zich dan om nog een x aantal keer publicitaire werkzaamheden te doen voor het programma.quote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Landgeld het volgende:
Waarom zouden die mensen van boer zoekt vrouw allemaal naar zo'n programma komen? Krijgen ze hier iets voor o.i.d.?
Nog één keer met Yvonne op stapquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Landgeld het volgende:
Dan komt die ook nogquote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anna zit er wel.
Die bril van Carice moet ik wel even aan wennen.
zetten ze er ook nog licht opquote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef starla het volgende:
lol
al die lui die juist NIET op TV willen, allemaal zwaar in paniek
![]()
Check.quote:
Beetje aparte kleding idd voor als je op tv komt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Reinout heeft dezelfde kleren aan die hij als Arnie droeg in het eerste jaar van GTST.
doe maar niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Yvonne Jaspers is over mijn lijk aan het maken.
Ik kan nu een heel erg foute grap maken.
Ik vind 'm nu al leuk.quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Niet doenquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Maak hem dan ookquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Haha serieus?quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Moet je gewoon door anita witzier laten doenquote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha serieus?![]()
die domme huppelkut is toch wel de laatste die zon programma moet presenteren ..
Oepsquote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mis Menno zo , ze hadden beter zijn broer kunnen nemen
Yep, hoewel ik haar Nana Mouscouri-look wat minder vond.quote:
Ja, goed dat je erover begint. Uit welke uitzending kwam dat nummer (met tranen) van Ilse? En is het op YouTube te vinden, of uitzendinggemist?quote:
Weet niet meer kijk 9 van de 10 keer via uitzendinggemistquote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, goed dat je erover begint. Uit welke uitzending kwam dat nummer (met tranen) van Ilse? En is het op YouTube te vinden, of uitzendinggemist?
Dat was de uitzending van Ad van Liempt, dus die afl. http://player.omroep.nl/?aflID=10342353 bij 45.35 min begint het.quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, goed dat je erover begint. Uit welke uitzending kwam dat nummer (met tranen) van Ilse? En is het op YouTube te vinden, of uitzendinggemist?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sinterklaas haar ontvoert...quote:Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Het boek van Jort![]()
De bril van Carice![]()
En nu dat kutprogramma is afgelopen, betekent dat dan dat we Yvon voorlopig niet meer hoeven te zien?
Een grap als: Ze gaat over lijken om successen te behalen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
nee, die was het nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een grap als: Ze gaat over lijken om successen te behalen?
Ik miste de Krijg de tyfus van Adelheid en de reactie van Sonja Barend. Die maken de scčne compleet.quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was weer leuk om terug te zien
Ilse is in die 10 jaar stuk knapper geworden :quote:
ik heb dvd van Sonja Barend over haar talk showsquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik miste de Krijg de tyfus van Adelheid en de reactie van Sonja Barend. Die maken de scčne compleet.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik miste de Krijg de tyfus van Adelheid en de reactie van Sonja Barend. Die maken de scčne compleet.
Dat.quote:
Gisteren was ze er omdat het mooi uitkwam, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:41 schreef superjojo het volgende:
[..]
Dat.
Maar waarom zit Yvonne er nu elke week? Omdat ze het zo goed doet?
quote:Eigenlijk zou er vanavond uitgebreid gesproken worden over De Hel van ‘63, de nieuwe bioscoopfilm van Steven de Jong. Maar met het overlijden van Ramses Shaffy is de hele inhoud omgegooid. De Wereld Draait Door staat vanavond volledig in het teken van de Nederlandse chansonnier.
En terecht hoor !quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:51 schreef Bragi het volgende:
http://zappen.blog.nl/var(...)kt-ramses-uitzending
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:51 schreef Bragi het volgende:
http://zappen.blog.nl/var(...)kt-ramses-uitzending
[..]
Welterusten.quote:
Hmm, als het nou z'n broer Leonard zou zijn...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef golfer het volgende:
Vanwege het overlijden van Ramses Shaffy is er vanavond een DWDD die geheel in het teken staat van de zanger, met: Job Cohen,
Of Oerlemans met z'n film.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:55 schreef Remzz het volgende:
Opvallend trouwens gisteren 400.000 kijkers meer dan op een normale maandag, zegt maar weer hoeveel Boer zoekt vrouw doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |