- Die wordt dan nooit meer uitgenodigdquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ik vind de presentator wel aan vervanging toe. De presentatie van Nieuwkerk begint me mateloos te irriteren.
Begin vooral niet over hem zelf want dan zie je hem gelijk krampachtig op iets anders over te gaan. Ik wacht op een gast die hem vraagt naar hoe het zit met de stagiaires.
Zou dat het programma beter maken dan, Van Nieuwkerk die persoonlijke vragen beantwoordt?quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:17 schreef Sj0rs het volgende:
Ik vind de presentator wel aan vervanging toe. De presentatie van Nieuwkerk begint me mateloos te irriteren.
Begin vooral niet over hem zelf want dan zie je hem gelijk krampachtig op iets anders over te gaan. Ik wacht op een gast die hem vraagt naar hoe het zit met de stagiaires.
Dat heet een karikatuur en kun je met vrijwel iedere BN'er doen. Slecht argument.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Sj0rs het volgende:
Dat is niet de reden waarom hij vervanging toe is natuurlijk. Kijk naar de persiflage van Carlo Boshard.
Wie zou het (in dit format) beter kunnen dan Van Nieuwkerk?quote:Het is een erg beperkte presentator die elke keer hetzelfde doet. Geen dynamiek. Elk interview verloopt hetzelfde.
Dat ben ik niet met je eens. Bovendien hoeft een presentator het interview niet afwisselend te maken, daar zorgt de diversiteit aan gasten wel voor.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Sj0rs het volgende:
Het is een erg beperkte presentator die elke keer hetzelfde doet. Geen dynamiek. Elk interview verloopt hetzelfde.
Ik vind van Nieuwkerk zeker geen slechte presentator. Maar ik vind wel dat hij altijd erg krampachtig reageert als zijn mening wordt gevraagd door gasten. Dit terwijl hij wel altijd erg amicaal omgaat met z'n gasten.quote:Op vrijdag 27 november 2009 15:19 schreef Manono het volgende:
Dit is echt wel de grootste onzin he
Van Nieuwkerk is hier gewoon voor geknipt en inhoudelijk zeer sterk - als je typetjes wil zien moet je het lekker bij programma's als Live & Cooking houden
Waarom zou het over hem moeten gaan inderdaad, je wil van Paul Witteman toch ook niet horen hoe het er bij hem thuis aan toe gaat
Echt niet met je eens. Uiteraard heeft hij zijn standaard maniertjes, maar dat kan niet anders als je 5 dagen per week een uur op tv bent en veel snelle items moet doen. Hij weet bijna alle gesprekken goed lopend te krijgen en dat is een hele grote kwaliteit. Denk dat er weinig presentatoren zo goed zijn dat ze een programma als dit aankunnen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 14:47 schreef Sj0rs het volgende:
Het is een erg beperkte presentator die elke keer hetzelfde doet. Geen dynamiek. Elk interview verloopt hetzelfde.
quote:Gasten in de media-uitzending van vrijdag 27 november zijn: Felix Rottenberg, Jack Spijkerman en Reinout Oerlemans. Muziek is er van huisband Rigby en tafelheer is Marc-Marie Huijbregts.
Wie valt er in de categorie B-artiesten e.d. volgens jou dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef qonmann het volgende:
Bekende Nederlanders worden altijd onthaald op kots-smilies in dit topic.
B-artiesten/B-acteurs/B-zangers(essen) kunnen daarentegen geen kwaad doen
ja jammer ..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:36 schreef cobain1994 het volgende:
Jack op bezoek bij de vara!? Een wonder is geschied....
Ja onverwacht hé.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ah, het gaat over Geert. Verrassend.
Te onervaren.. Maar een mooie duikplank..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de huisband dit seizoen echt helemaal niks :S De andere (Lucky, Montreal, Moke) vond ik allemaal wel wat hebben, maar dit..
Lucky vond ik juist helemaal niks..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de huisband dit seizoen echt helemaal niks :S De andere (Lucky, Montreal, Moke) vond ik allemaal wel wat hebben, maar dit..
Ik meen dat ie zei 'je moet niet iets doen wat je helemaal afgesloten hebt'?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef MilaNL het volgende:
"Ik moet niet weer een soort Kopspijkers maken. Je moet niet iets doen wat je al gedaan hebt."
Ik noem een Koppensnellers.
Ja ook. Maar eerder zei hij mijn quotequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik meen dat ie zei 'je moet niet iets doen wat je helemaal afgesloten hebt'?
Vara moet 't kopenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Cassius het volgende:
[..]
Het lot van Dit Was Het Nieuws had wat mij betreft wel wat uitvoeriger besproken worden.
Dat was vroeger. Hij kan dat nú toch wel zó vinden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef MilaNL het volgende:
"Ik moet niet weer een soort Kopspijkers maken. Je moet niet iets doen wat je al gedaan hebt."
Ik noem een Koppensnellers.
Eens. Door schade en schande wijs geworden is ook een optie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Hij kan dat nú toch wel zó vinden.
MMHquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
M-M had wel een punt: waarom moest het wéér over Wilders gaan?
Ja, maar op een gegeven moment verbeterde Oerlemans zich en ging MMH op de verkeerde manier door en had hij al lang geen punt meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
MMH![]()
![]()
MMH is zowat de enige in het programma die nog enigszins kritisch en scherp is en Mattijs praatte nogal makkelijk over het verwijt van MMH heen. Ook de opmerking van MMH tegenover Oerlemans over overspel was![]()
O, en nou zijn we ineens allemaal weer voor Jack de Graaierquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke uitzending en Jack bij de vara
Nee, laten we halsstarrig volhouden aan een mening.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, en nou zijn we ineens allemaal weer voor Jack de Graaier
Altijd voor hem geweest man !!quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor, maar om steeds gasten af te kraken is ook zo flauw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb die haatgevoelens al nooit zo begrepen. Koppensnellers was geen hol aan, net als Wat Vindt Nederland, maar zijn overstap naar Talpa heb ik nooit zo'n moeite mee gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik geloof er niets van!... man!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Altijd voor hem geweest man !!
Ik ben vrouw hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik geloof er niets van!... man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |