Wie valt er in de categorie B-artiesten e.d. volgens jou dan?quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:40 schreef qonmann het volgende:
Bekende Nederlanders worden altijd onthaald op kots-smilies in dit topic.
B-artiesten/B-acteurs/B-zangers(essen) kunnen daarentegen geen kwaad doen
ja jammer ..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:36 schreef cobain1994 het volgende:
Jack op bezoek bij de vara!? Een wonder is geschied....
Ja onverwacht hé.quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:44 schreef marcodej het volgende:
Ah, het gaat over Geert. Verrassend.
Te onervaren.. Maar een mooie duikplank..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de huisband dit seizoen echt helemaal niks :S De andere (Lucky, Montreal, Moke) vond ik allemaal wel wat hebben, maar dit..
Lucky vond ik juist helemaal niks..quote:Op vrijdag 27 november 2009 19:49 schreef MilaNL het volgende:
Ik vind de huisband dit seizoen echt helemaal niks :S De andere (Lucky, Montreal, Moke) vond ik allemaal wel wat hebben, maar dit..
Ik meen dat ie zei 'je moet niet iets doen wat je helemaal afgesloten hebt'?quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef MilaNL het volgende:
"Ik moet niet weer een soort Kopspijkers maken. Je moet niet iets doen wat je al gedaan hebt."
Ik noem een Koppensnellers.
Ja ook. Maar eerder zei hij mijn quotequote:Op vrijdag 27 november 2009 20:04 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik meen dat ie zei 'je moet niet iets doen wat je helemaal afgesloten hebt'?
Vara moet 't kopenquote:Op vrijdag 27 november 2009 20:20 schreef Cassius het volgende:
[..]
Het lot van Dit Was Het Nieuws had wat mij betreft wel wat uitvoeriger besproken worden.
Dat was vroeger. Hij kan dat nú toch wel zó vinden.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:03 schreef MilaNL het volgende:
"Ik moet niet weer een soort Kopspijkers maken. Je moet niet iets doen wat je al gedaan hebt."
Ik noem een Koppensnellers.
Eens. Door schade en schande wijs geworden is ook een optie.quote:Op vrijdag 27 november 2009 20:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat was vroeger. Hij kan dat nú toch wel zó vinden.
MMHquote:Op vrijdag 27 november 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
M-M had wel een punt: waarom moest het wéér over Wilders gaan?
Ja, maar op een gegeven moment verbeterde Oerlemans zich en ging MMH op de verkeerde manier door en had hij al lang geen punt meer.quote:Op vrijdag 27 november 2009 23:48 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
MMH![]()
![]()
MMH is zowat de enige in het programma die nog enigszins kritisch en scherp is en Mattijs praatte nogal makkelijk over het verwijt van MMH heen. Ook de opmerking van MMH tegenover Oerlemans over overspel was![]()
O, en nou zijn we ineens allemaal weer voor Jack de Graaierquote:Op zaterdag 28 november 2009 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Leuke uitzending en Jack bij de vara
Nee, laten we halsstarrig volhouden aan een mening.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
O, en nou zijn we ineens allemaal weer voor Jack de Graaier
Altijd voor hem geweest man !!quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Niet allemaal hoor, maar om steeds gasten af te kraken is ook zo flauw.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik heb die haatgevoelens al nooit zo begrepen. Koppensnellers was geen hol aan, net als Wat Vindt Nederland, maar zijn overstap naar Talpa heb ik nooit zo'n moeite mee gehad.quote:Op zaterdag 28 november 2009 12:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik geloof er niets van!... man!quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Altijd voor hem geweest man !!
Ik ben vrouw hoorquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:26 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Nou, ik geloof er niets van!... man!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |