Oerlemans was er vrijdag ook en het was de laatste vrijdag van de maand uitzending toen waren er 1,3 miljoen kijkers, maar het zal wel mee hebben gespeeld.quote:
Krijgen we die discussie weer, die hadden we bij Martin Bril ook al.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Zo'n hele uitzending over Ramses Shaffy hoeft van mij trouwens niet echt...
Martin Bril was veel meer bij DWDD betrokken dan Ramses Shaffy, de doelgroep van DWDD is toch 20-35 jaar, velen daarvan zullen Ramses Shaffy puur en alleen van naam kennen. Dan is het voor mij niet duidelijk dat je er een hele aflevering aan wijd.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Krijgen we die discussie weer, die hadden we bij Martin Bril ook al.
Ik vind het niet meer dan terecht dat ze bij het overlijden van dit soort mensen een mooie uitzending maken ter nagedachtenis. Er mag toch ook wel eens wat langer bij stilgestaan worden dan 2 minuten.
Als je daar niet van houdt heb je morgen weer een normale aflevering
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
de doelgroep van DWDD is toch 20-35 jaar, velen daarvan zullen Ramses Shaffy puur en alleen van naam kennen.
Hoe kom je daar in hemelsnaam bij?quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Remzz het volgende:
Martin Bril was veel meer bij DWDD betrokken dan Ramses Shaffy, de doelgroep van DWDD is toch 20-35 jaar, velen daarvan zullen Ramses Shaffy puur en alleen van naam kennen. Dan is het voor mij niet duidelijk dat je er een hele aflevering aan wijd.
Voor Jan Wolkers was ook veel te veel aandacht in DWDD naar mijn idee
Zeg oudere dan 35 jaar kijken ook naar DWDD hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Martin Bril was veel meer bij DWDD betrokken dan Ramses Shaffy, de doelgroep van DWDD is toch 20-35 jaar, velen daarvan zullen Ramses Shaffy puur en alleen van naam kennen. Dan is het voor mij niet duidelijk dat je er een hele aflevering aan wijd.
Voor Jan Wolkers was ook veel te veel aandacht in DWDD naar mijn idee
Meen ik een keer te hebben gelezen bij een persbericht van stichting kijk en luisteronderzoek dat het marktaandeel het grootst is in de groep 20-34, kan het niet zo snel terug vinden.quote:
quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:53 schreef Arcee het volgende:
Ik had niet zo veel met Shaffy, maar ik snap wel dat ze de uitzending aan hem wijden.
Wel jammer dat Simek er weer bij is.
quote:
Ja stomme reactie van me, ik ben het gewoon faliekant met je oneens maar ieder zijn mening natuurlijk.quote:
Waar ben je het niet mee eens dan?quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:30 schreef Roi het volgende:
Ja stomme reactie van me, ik ben het gewoon faliekant met je oneens maar ieder zijn mening natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |