Moet je gewoon door anita witzier laten doenquote:Op maandag 30 november 2009 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha serieus?![]()
die domme huppelkut is toch wel de laatste die zon programma moet presenteren ..
Oepsquote:Op maandag 30 november 2009 20:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mis Menno zo , ze hadden beter zijn broer kunnen nemen
Yep, hoewel ik haar Nana Mouscouri-look wat minder vond.quote:
Ja, goed dat je erover begint. Uit welke uitzending kwam dat nummer (met tranen) van Ilse? En is het op YouTube te vinden, of uitzendinggemist?quote:
Weet niet meer kijk 9 van de 10 keer via uitzendinggemistquote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, goed dat je erover begint. Uit welke uitzending kwam dat nummer (met tranen) van Ilse? En is het op YouTube te vinden, of uitzendinggemist?
Dat was de uitzending van Ad van Liempt, dus die afl. http://player.omroep.nl/?aflID=10342353 bij 45.35 min begint het.quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ja, goed dat je erover begint. Uit welke uitzending kwam dat nummer (met tranen) van Ilse? En is het op YouTube te vinden, of uitzendinggemist?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:15 schreef sunmoonstar het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sinterklaas haar ontvoert...quote:Op maandag 30 november 2009 23:10 schreef Wickedangel het volgende:
Het boek van Jort![]()
De bril van Carice![]()
En nu dat kutprogramma is afgelopen, betekent dat dan dat we Yvon voorlopig niet meer hoeven te zien?
Een grap als: Ze gaat over lijken om successen te behalen?quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Yvonne Jaspers is over mijn lijk aan het maken.
Ik kan nu een heel erg foute grap maken.
nee, die was het nietquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Een grap als: Ze gaat over lijken om successen te behalen?
Ik miste de Krijg de tyfus van Adelheid en de reactie van Sonja Barend. Die maken de scène compleet.quote:Op maandag 30 november 2009 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was weer leuk om terug te zien
Ilse is in die 10 jaar stuk knapper geworden :quote:
ik heb dvd van Sonja Barend over haar talk showsquote:Op dinsdag 1 december 2009 01:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik miste de Krijg de tyfus van Adelheid en de reactie van Sonja Barend. Die maken de scène compleet.
quote:Op dinsdag 1 december 2009 01:30 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik miste de Krijg de tyfus van Adelheid en de reactie van Sonja Barend. Die maken de scène compleet.
Dat.quote:
Gisteren was ze er omdat het mooi uitkwam, lijkt me.quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:41 schreef superjojo het volgende:
[..]
Dat.
Maar waarom zit Yvonne er nu elke week? Omdat ze het zo goed doet?
quote:Eigenlijk zou er vanavond uitgebreid gesproken worden over De Hel van ‘63, de nieuwe bioscoopfilm van Steven de Jong. Maar met het overlijden van Ramses Shaffy is de hele inhoud omgegooid. De Wereld Draait Door staat vanavond volledig in het teken van de Nederlandse chansonnier.
En terecht hoor !quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:51 schreef Bragi het volgende:
http://zappen.blog.nl/var(...)kt-ramses-uitzending
[..]
quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:51 schreef Bragi het volgende:
http://zappen.blog.nl/var(...)kt-ramses-uitzending
[..]
Welterusten.quote:
Hmm, als het nou z'n broer Leonard zou zijn...quote:Op dinsdag 1 december 2009 15:48 schreef golfer het volgende:
Vanwege het overlijden van Ramses Shaffy is er vanavond een DWDD die geheel in het teken staat van de zanger, met: Job Cohen,
Of Oerlemans met z'n film.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:55 schreef Remzz het volgende:
Opvallend trouwens gisteren 400.000 kijkers meer dan op een normale maandag, zegt maar weer hoeveel Boer zoekt vrouw doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |