Ik vind ze te gekquote:Op maandag 23 november 2009 20:01 schreef Patch het volgende:
Lijkt me een erg onplezierig persoon die Sanne Wallis de Vries...
Geweldig.quote:Op maandag 23 november 2009 20:04 schreef Patch het volgende:
Filmpje met het jack-russeltje en de kat !
Mijn ideequote:
Beelden zijn nog mooierquote:Op maandag 23 november 2009 20:12 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ze foto's uit de jaren 60 ,laten zien van hem
Dat fragment zocht ik al een tijd, maar wist nooit hoe 't heette. Cool.quote:
quote:
quote:
Prima laatste halve uitzendingquote:
Nogal. Ze kan erg arrogant doen, al viel dat vanavond mee.quote:Op maandag 23 november 2009 20:01 schreef Patch het volgende:
Lijkt me een erg onplezierig persoon die Sanne Wallis de Vries...
Ik zag ook nogal wat arrogantie in d'r ogen, in d'r houding, in d'r woorden, geen idee hoe ik het moet beschrijven, misschien was het meer mijn persoonlijke gevoel...quote:Op maandag 23 november 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal. Ze is erg arrogant, al viel dat vanavond mee.
Toch had ze d'r momenten weer.quote:Op maandag 23 november 2009 23:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nogal. Ze kan erg arrogant doen, al viel dat vanavond mee.
Ronald Giphart en drie personen over 'op zoek naar de nieuwe Michael Jackson'. Tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:40 schreef henkde_j het volgende:
Ah, Mulder. Wat een verademing na Simek
Was een leuke uitzending..Thnx voor je informatie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ronald Giphart en drie personen over 'op zoek naar de nieuwe Michael Jackson'. Tafelheer is Jan Mulder. Meer informatie wordt hier later gepubliceerd.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was een leuke uitzending..Thnx voor je informatie.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 november 2009 11:40 schreef henkde_j het volgende:
Ah, Mulder. Wat een verademing na Simek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |