Het is Jisp, dat was (voor de horenden onder onsquote:Op zaterdag 28 november 2009 13:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb eigenlijk na het fragment meerdere malen gezien te hebben nog steeds niet verstaan in welke plaats die vrouw van Dorpsstraat 5 nu woont.Jisp? Of bedoelt ze Weesp?
Jisp zou kunnen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:51 schreef bloodymary het volgende:
Ik heb eigenlijk na het fragment meerdere malen gezien te hebben nog steeds niet verstaan in welke plaats die vrouw van Dorpsstraat 5 nu woont.Jisp? Of bedoelt ze Weesp?
Oh, dan had ik het gelukkig wel verstaan. Ik verstond iets van Jisp, maar wist niet dat dat een bestaande plaats was, daarom dacht ik aan Weesp. Maar verder hoor ik inderdaad niet zo goed en heb ook wel eens van dit soort telefoongesprekken....quote:Op zaterdag 28 november 2009 13:54 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het is Jisp, dat was (voor de horenden onder onsgoed te horen.....
ja met dat verschil dat de gasten daar zitten om geïnterviewd te worden en dat het persoonlijke leven van Matthijs van Nieuwkerk geen enkele nieuwswaarde heeft -quote:Op vrijdag 27 november 2009 16:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind van Nieuwkerk zeker geen slechte presentator. Maar ik vind wel dat hij altijd erg krampachtig reageert als zijn mening wordt gevraagd door gasten. Dit terwijl hij wel altijd erg amicaal omgaat met z'n gasten.
quote:Gasten in de uitzending van maandag 30 november 2009 zijn: Harry Veenendaal, Jort Kelder, Carice van Houten en de vijf boeren met hun vrouwen uit 'Boer Zoekt Vrouw'. Tafeldame is Yvon Jaspers.
Ik verstond het eerlijk gezegd ook niet. Die vrouw(telefoniste) had natuurlijk in de geschiedenis van de klant moeten kijken op haar computer dan had ze het geweten .quote:
contact + reclame voor programmaquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Landgeld het volgende:
Waarom zouden die mensen van boer zoekt vrouw allemaal naar zo'n programma komen? Krijgen ze hier iets voor o.i.d.?
Meestal is dat wel contractueel vastgelegd met de KRO of productiemaatschappij. Deelnemers aan dat soort programma's verplichten zich dan om nog een x aantal keer publicitaire werkzaamheden te doen voor het programma.quote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Landgeld het volgende:
Waarom zouden die mensen van boer zoekt vrouw allemaal naar zo'n programma komen? Krijgen ze hier iets voor o.i.d.?
Nog één keer met Yvonne op stapquote:Op maandag 30 november 2009 19:37 schreef Landgeld het volgende:
Dan komt die ook nogquote:Op maandag 30 november 2009 19:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Anna zit er wel.
Die bril van Carice moet ik wel even aan wennen.
zetten ze er ook nog licht opquote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef starla het volgende:
lol
al die lui die juist NIET op TV willen, allemaal zwaar in paniek
![]()
Check.quote:
Beetje aparte kleding idd voor als je op tv komt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Reinout heeft dezelfde kleren aan die hij als Arnie droeg in het eerste jaar van GTST.
doe maar niet.quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Yvonne Jaspers is over mijn lijk aan het maken.
Ik kan nu een heel erg foute grap maken.
Ik vind 'm nu al leuk.quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Niet doenquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Maak hem dan ookquote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
Haha serieus?quote:Op maandag 30 november 2009 19:55 schreef tong80 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |