Je snapte er idd niets van. Denk je soms dat DWDD gewoon dom vermaak is of zo? Met blinden die een rode ordner kunnen zien?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
Ik snapte niks van het gesprek.
'Dus je wilde zelfmoord plegen ?'
'Dat weet ik niet.'
Dat begreep ik er ook uit.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:31 schreef RobertoCarlos het volgende:
Hint: ze wist niet of ze het wilde, want ze slikte medicijnen die dat voor het haar besliste. Daar ging dus de hele discussie over
Geweldig juistquote:
Met zijn gezeik over eten! Wat een frituurchef!quote:
quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat begreep ik er ook uit.
Was idd vaag waarom ze dan niet stopte met het spul, aangezien het zo slecht voor haar blijkt te zijn. Ze zei wel dat die zelfmoordneigingen zich voordeden "in de op- of afbouw". Maar je kunt toch in overleg met een psychiater tijdens zo'n afbouwperiode afspraken maken over streng toezicht of zelfs ziekenhuisopname? Het kan toch niet zo zijn dat je tot het einde der tijden die medicijnen moet blijven slikken
Ik zat de hele tijd naar het boordje van zijn overhemd te kijken. Dat liep in 1 lijn door naar zijn hoofd. Zijn nek zag je helemaal niet.quote:Op woensdag 25 november 2009 02:53 schreef TLC het volgende:
Die advocaat in het begin lijkt net op een jongere broer van Dick Advocaat
quote:Gasten in de (40 min) uitzending zijn: Eva-Maria Westbroek, Maarten 't Hart, Nico Dijkshoorn en tafeldame is Halina Reijn.
Halinda of hoe ze ook mag heten. Vind er altijd zo onverzorgd uitzien.quote:
Halina Rein bedoel je het vriendinnetje van Caricequote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Halinda of hoe ze ook mag heten. Vind er altijd zo onverzorgd uitzien.
Die er vandaag zat bedoel ikquote:Op woensdag 25 november 2009 20:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Halina Rein bedoel je het vriendinnetje van Carice
Halina was dat ja. Ik ben het wel een beetje met je eens, ik vind haar er ook niet echt verzorgd uitzien.quote:
Dat zeg je elke keer als ze er zit, tongquote:Op woensdag 25 november 2009 20:31 schreef tong80 het volgende:
Halinda of hoe ze ook mag heten. Vind er altijd zo onverzorgd uitzien.
Het is nu eenmaal een vies wijf.quote:Op woensdag 25 november 2009 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat zeg je elke keer als ze er zit, tongAls je het maar vaak genoeg zegt, gaan mensen nog denken dat je een punt hebt. Maar het is onzin.
Ze is lelijk!quote:
Dat vind jij. Er zijn zat mensen op tv van wie ik denk: Bah, zou ik niet naast willen zitten, die stinkt vast. Maar dat heb ik niet met Halina.quote:
Ieder zijn smaak. Als vrouw zou ik misschien niet van Hugo Borst genieten vanwegen zijn looks. Maar bij die meid is het gewoon vies.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat vind jij. Er zijn zat mensen op tv van wie ik denk: Bah, zou ik niet naast willen zitten, die stinkt vast. Maar dat heb ik niet met Halina.
En zie je, Jos en starla zijn ook al in je "vieze praatjes" getrapt
quote:Op donderdag 26 november 2009 00:28 schreef maril het volgende:
Okè we zijn het er over eens dat ze vies en lelijk is.
Ik kijk nuquote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef Zipportal het volgende:
Waarom komen die uitzendingen altijd zo laat online!!!!!!! Nog steeds geen herhaling.Jonge jonge.
Misschien omdat ze 's avonds laat ook op TV nog een keer herhaald worden? Kan me zo voorstellen dat ze liever hebben dat mensen op tv kijken met de reclameblokken er omheen.quote:Op donderdag 26 november 2009 00:01 schreef Zipportal het volgende:
Waarom komen die uitzendingen altijd zo laat online!!!!!!! Nog steeds geen herhaling.Jonge jonge.
P&W kun je live meekijken.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Misschien omdat ze 's avonds laat ook op TV nog een keer herhaald worden? Kan me zo voorstellen dat ze liever hebben dat mensen op tv kijken met de reclameblokken er omheen.
Klinkt niet heel boeiend...quote:Gasten in de uitzending van donderdag 26 november zijn: Arie Slob, Wil Roebroeks en Ad van Liempt. De muziek wordt verzorgd door The Souldiers en tafelheer is Giel Beelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |