Dat was ikquote:Op donderdag 19 november 2009 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie had ook alweer die lampjeslakjes gevonden?
Heb je die voor mij nog kunnen krijgen? Dan maak ik het geld vast even over. Vind het wel prettig om dat allemaal afgerond te hebben en dan krijg ik ze vanzelf wel een keer bij de meet.
Oh ok. Super, dankje.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was ik.
Ben nog niet geweest, zal ws. volgende week worden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ikz al eens kijken, thanks
wat betreft die alcohol, gewoon pure alcohol?
koop je dat bij de drogist?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Oblivion het volgende:
Op youtube staan soort gelijke pinguins ook...![]()
Met tutorial:
Doe ikquote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh ok. Super, dankje.![]()
Laat je dan even weten wat je van me krijgt?
[..]
Ik sla een rondje over, es...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef es70 het volgende:
@Obli: Ging jij zelf of toch maar niet.
geen idee?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Oblivion het volgende:
Huh? Waar is de hoi gebleven van Tegan...
Ja... ik ben haar langzaam aan het overhalen.. drie weken geleden moest ik 'ophoeren met mijn nagellak op haar vingers' (ze vindt het bij mij wel altijd heel leukquote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Oblivion het volgende:
Huh? Waar is de hoi gebleven van Tegan...
Leuk lindytje! En je lief kan wel iets meer kleur gebruiken, mooie handjes/nageltjes..
Ik was een beetje overenthousiast geloof ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef bernies het volgende:
@ MM ik zie nu op MUA dat je bamboe nagels met P2 Glory zijn, helemaal overheen gelezen hier, echt geweldige kleur!
Staat haar leuk!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Lindytje het volgende:
Daar zijn we weer!
Ik mocht lief d'r nagels lakken met heeeel licht roze:
[ afbeelding ]
En dit heb ik er net zelf even op gegooid, CG Moody Blue met een donkerblauwe konad:
[ afbeelding ]
Neeeee, juist leuk om ze daar ook tegen te komen!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was een beetje overenthousiast geloof ik.![]()
Netjes!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
fijne subtiele french. morgen sollicitatie, even netjes
Maak je goede beurt mee..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat vandaag aan het andere eind van een sollicitatiegesprek, gewoon met mijn knalblauwe Konad nagelsquote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
was geen plagiaat hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Oblivion het volgende:
Op youtube staan soort gelijke pinguins ook...![]()
Met tutorial:
Dat geloof ik, maar ik herinnerde het me ineens, nu kunnen de andere het ook doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
was geen plagiaat hoor![]()
ik heb ze helemaal zelf bedacht
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef dieske87 het volgende:
ik ga mijn nagels lakken nog meer lakkers op dit moment????
Ik zometeen maar ik kan het niet met mezelf eens worden over de kleur. Zoveel lak en er is er niet een de juiste volgens mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef dieske87 het volgende:
Ik. Poging 2 zelfs alquote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef dieske87 het volgende:
Dat probleem had ik vorige weekquote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zometeen maar ik kan het niet met mezelf eens worden over de kleur. Zoveel lak en er is er niet een de juiste volgens mij.
En ik maar denken dat ik hier geen onzin meer mocht postenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef Mylene het volgende:
Ik heb per ongeluk een poster gewist van Tegan i.p.v. degene die ik moest hebben, mijn excuses.
Ik heb er een paar lakjes van. Doen het prima.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoop dat ik nog even mag inbreken...Iemand ervaring met de lakjes van Barry M?
Ligt iets meer binnen het sint budget en is simpel in NL te verkrijgen. Voor de leukere kleuren kom ik toch op dat soort merken uit. Verder gebruik ik vrijwel alleen hema spul (net weer even gelakt, helaas valt de paarsig/grijze/creme lak erg licht uit....)
Gaat die mooie bamboe creatie er nu al af?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zometeen maar ik kan het niet met mezelf eens worden over de kleur. Zoveel lak en er is er niet een de juiste volgens mij.
De nieuwe grijze van de schlekker is hier al eens gepost paar dage geledequote:
Ja, fijne lakjes in mooie kleuren!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoop dat ik nog even mag inbreken...Iemand ervaring met de lakjes van Barry M?
Ligt iets meer binnen het sint budget en is simpel in NL te verkrijgen. Voor de leukere kleuren kom ik toch op dat soort merken uit. Verder gebruik ik vrijwel alleen hema spul (net weer even gelakt, helaas valt de paarsig/grijze/creme lak erg licht uit....)
Zit er alweer twee dagen op.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gaat die mooie bamboe creatie er nu al af?
Ik heb deze twee van Misa op de wishlist staanquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zit er alweer twee dagen op.![]()
Fijn dat je zo blij bent met de lakjes!
Ik ga mijn nagels korter vijlen zodat ik eindelijk die konad full nail plates normaal kan gebruiken.
En ik ga Ruby Pumps, Dorothy Who, Millenium, Robotika en Metalic Muse bestellen. Dus ik heb nog plek voor vier lakjes. Ik zit te denken aan Orly en Misa. Iemand aanraders?
Toxic Seduction, oehhquote:Op donderdag 19 november 2009 21:01 schreef Daph_ het volgende:
Die laatste is gaaf, welke kleur is dat?
Ze hebben 'm wel, maar blijkbaar niet op voorraad.. Als ze 'm niet hebben staat ie niet in de lijst namelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
He nouKan ie weer van de wishlist af grrr
Oooh ok, dacht ook al dat ik t gechecked hadquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze hebben 'm wel, maar blijkbaar niet op voorraad.. Als ze 'm niet hebben staat ie niet in de lijst namelijk
Die vraag wou ik ook al stellenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Waar kun je Barry M kopen dan?
Verder nog andere drogisterij verkrijgbare lakjes die ik MOET hebben? Kan namelijk nog wat Sint wensen opgeven!
Damn die laatste!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb deze twee van Misa op de wishlist staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ze hebben nog veel meer moois
China Glaze Ruby Pumps en Emerald Sparkle.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef buzzwheedle het volgende:
@mmascha welke is die geweldige lak met groene en rode glitters van scrangie?
dit zijn nu mijn nagels, geinspireerd door de maillot van m'''n dochter
(die ze ook helemaal geweldig vind)
[ [url=
m'n zoon (bijna 4) zag me van de week zonder nagellak en zei; mama wat is dat saai.
Daar heb ik het geloof ik ook besteld de laatste keer.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Barry M besteld bij:
http://www.alicejohavesentials.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=28&vmcchk=1&Itemid=28
Geen idee of dit een normale prijs is maar ik vond het zeer schappelijk en prima voor de sint. Verzenden kost me 4 euro voor 6 lakjes.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misa Forbidden lust
Ook mooi
OK.. zelfs ik vind dit te langquote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik zocht op maybelline nailpolish en toen kwam ik *horror ende gruwel* dit tegen.
[ afbeelding ]
die middelste nagel lijkt wel heel scheefquote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik zocht op maybelline nailpolish en toen kwam ik *horror ende gruwel* dit tegen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee...Je kan het ook overdrijven zeg maar. Da's gewoon een potje per hand
Mijnquote:
Goede webshop van zeer vriendelijke dames! Aanrader!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Barry M besteld bij:
http://www.alicejohavesentials.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=28&vmcchk=1&Itemid=28
Geen idee of dit een normale prijs is maar ik vond het zeer schappelijk en prima voor de sint. Verzenden kost me 4 euro voor 6 lakjes.
Ik zou m'n naam er toch niet zichtbaar bij willen hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh man..ze heeft 100 fotos van dr hand met hetzelfde lakje.
http://www.nailartgallery(...)longrednails002.html
De grey is een hele tint donkerder dan de Recycle van China Glaze.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Kijk met name uit naar de Grey. Ben een van de velen die dat grijs geweldig vind dus ik hoop dat ie niet tegenvalt!
Ik vind trouwens dat jullie práchtige nagels hebben! Mijn nagels zijn gewoon standaard, vrij kort en ik pulk velletjes aan mijn vingers dus het ziet er niet uit. Maar toch een lak liefhebber.
Ben nu al fan van CG Recycle! En Opi Red, WOOOW dat ziet er mega geil uit zo in dat flesjequote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef MissJ het volgende:
Zooo, mijn allereerste bestelling op transdesign is gedaan![]()
![]()
Dit is mijn bestelling:
Qty__ Item.Number _________Item.Description/Specification_________ Options Price ______________Total
1 80807 CG-QT #642 * $3.60 $3.60
1 80831 CG-Recycle #652 $2.60 $2.60
1 70418 CG-Robotica $3.20 $3.20
1 80414 CG-Trophy Wife #821 $3.20 $3.20
1 80421 CG-Polar Ice #828 $3.20 $3.20
1 5-L72 OPI-OPI Red $4.99 $4.99
1 DS010 OPI-DS sapphire * $6.95 $6.95
1 E700 ESSIE-Angora Cardi $3.80 $3.80
1 E676 ESSIE-Eternal Optimist $3.80 $3.80
China Glaze QT
[ afbeelding ]
China Glaze Recycle
[ afbeelding ]
China Glaze Robotica
[ afbeelding ]
China Glaze Trophy Wife
[ afbeelding ]
China Glaze Polar Ice
[ afbeelding ]
Opi Red
[ afbeelding ]
Opi Sapphire
[ afbeelding ]
Essie Angora Candi
[ afbeelding ]
Essie Eternal Optimist
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat dacht je bijvoorbeeld van van:quote:Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Verdeurie!
Toxic Suduction? N/A
On The Edge? N/A
Waarom zijn al mijn kleurtjes er niet.
Ja wel eens gehad en ik kan er ook nooit zo heel erg mee zitten, vind het best leuk eigenlijk, zo'n verassing en gelijk een goede reden om nog een keer te bestellen!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef MissJ het volgende:
OMG OMG OMG![]()
![]()
Ik kom net thuis en toen lag bij mijn buren mijn Transdesign pakje op me te wachten!
Echt snel bezorgd zeg, heb het precies 1 week geleden besteld![]()
Ben helemaal wild nu hahaha
Maarrr kan ze morgenavond pas testen.
Ze hebben wel 1 verkeerd gedaan, ipv CG Robotica hebben ze CG Bubbly gedaan. Maarrr geeft niet, die Bubbly vind ik ook leuk![]()
Ik ga echt niet mailen en vragen om de goede te zenden hoor, mij te veel gedoe helemaal naar de USA. Hebben jullie het wel eens gehad?
Heb dus deze ontvangen (behalve dan dus Robotica):
[..]
Ben nu al fan van CG Recycle! En Opi Red, WOOOW dat ziet er mega geil uit zo in dat flesje
Bedoel je niet voor Sinterklaas!! Voor kerst mag je nog een keerquote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Order geplaatstHopelijk heb ik 'm echt vóór de kerst binnen
Nubar hebben ze helaas niet. Peacock feathers heeft ze volgens mij al besteld bij haar vaste Nubarleverancierquote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat dacht je bijvoorbeeld van van:
Nubar Peacock Feathers (heeft TD die eigenlijk?)
CG tickle my triangle (alleen al die naam!)
China glaze For Audrey
China glaze emerald sparkel
orly star of bombay
opi hey got in lime
Ik zal 'm speciaal voor jou er weer in pluggen, gat zit er toch al..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef mmascha het volgende:
[..]
China Glaze Ruby Pumps en Emerald Sparkle.
Wat een geweldige pinguins!
Obli: je mag je kerstnagels zeker nog even spammen hoor! Mag ik dan een close-up van de kerstboom? Of is het er inmiddels al weer af?
Ik heb een GROTE order geplaatst, denk dat ie eruit gevist wordt door de douane. Ik heb hier al geld liggen voor wanneer het afgeleverd wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Bedoel je niet voor Sinterklaas!! Voor kerst mag je nog een keer
The horror...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh man..ze heeft 100 fotos van dr hand met hetzelfde lakje.
http://www.nailartgallery(...)longrednails002.html
Weet je wie de vaste Nubar is? Die hebben nu zo'n mooie serie van bruine kleurenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nubar hebben ze helaas niet. Peacock feathers heeft ze volgens mij al besteld bij haar vaste Nubarleverancier![]()
Ik heb mijn Nubar en Zoya's nog steeds niet binnen.
Het ligt er maar net aan hoe snel ik het zat ben, of hoe het eruit ziet. Ik heb gisteren gelakt en net voor het eerst gestempeld over het lakje van gisteren, morgen wil ik wel weer een ander nieuw lakje proberenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef Maria2.0 het volgende:
Moooiiii Debsterr![]()
Hoe vaak wisselen jullie van kleur eigenlijk? Ik heb het even een poosje verwaarloosd maar normaal wissel ik 2 á 3 keer per week van lakje. Ik lak overigens wel gewoon rechttoe rechtaan, zonder sjabloontjes oid.
Vind Gosh prima smerenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Debsterr het volgende:
Niemand tips voor welke drogisterij lakjes (Gosh/Essence/Catrice) ik moet gaan?
Gosh is erg leuk dan. Niet te dik, droogt laagje voor laagje vrij snel en ze hebben geinige kleurtjes. Heb zelf lichtblauw met parelmoer gehad, best een grappig kleurtje!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Debsterr het volgende:
Essence en Catrice hebben momenteel bij het kruitvat een leuke einde jaars serie met mooie kleuren. Ze staat in zo aparte display, bij Cartice heet de serie Royal Nights en Essence heet Moonlight collection. Ik heb ze gekocht maar nog niet getest, kosten niet veel en zien er goed uit!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Debsterr het volgende:
Jup, bij haar heb ik ook besteld: http://stores.shop.ebay.n(...)Jewels__W0QQ_armrsZ1quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Weet je wie de vaste Nubar is? Die hebben nu zo'n mooie serie van bruine kleuren
[ afbeelding ]
De Essence Moonlight collectie lijkt qua drogen echt niet op de gewone Essence lakken hoor! Bij mij droogden ze veel sneller dan de XXXL shine etc. Ik ben er erg blij mee, heb ze alledriequote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh ik vond Essence trouwens bagger. Veel te dik dus het droogde voor geen meter en het droogt ook nog eens snel uit is mijn ervaring, dus je kan een lakje vrij rap weer weggooien.
Hema lak dan geen optie? Daar zweer ik bij qua goedkope meuk.
Nooit een lak weggooien! Als de wereld vergaat zijn de lakjes het enige dat nog overblijft!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh ik vond Essence trouwens bagger. Veel te dik dus het droogde voor geen meter en het droogt ook nog eens snel uit is mijn ervaring, dus je kan een lakje vrij rap weer weggooien.
Hema lak dan geen optie? Daar zweer ik bij qua goedkope meuk.
Weet je nog wat ongeveer de verzendkosten waren? Beetje redelijk?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, bij haar heb ik ook besteld: http://stores.shop.ebay.n(...)Jewels__W0QQ_armrsZ1
Dat zou ik dus wel doen hè. In het beste geval sturen ze je robotica na en mag je bubbly houden, in het ergste geval vragen ze je om hem terug te sturen en dan kan je altijd nog aangeven dat je het zo wel best vindt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef MissJ het volgende:
Ze hebben wel 1 verkeerd gedaan, ipv CG Robotica hebben ze CG Bubbly gedaan. Maarrr geeft niet, die Bubbly vind ik ook leuk![]()
Ik ga echt niet mailen en vragen om de goede te zenden hoor, mij te veel gedoe helemaal naar de USA. Hebben jullie het wel eens gehad?
Nee, maar is onderweg.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat dacht je bijvoorbeeld van van:
Nubar Peacock Feathers (heeft TD die eigenlijk?)
Wil ik nog wel maar hebben ze daar niet meer.quote:CG tickle my triangle (alleen al die naam!)
Staat voor de zomer op het wensenlijstje.quote:China glaze For Audrey
Check, die heb ik besteld.quote:China glaze emerald sparkel
Heb ik al.quote:orly star of bombay
Daar twijfel ik nog over. Die of For Audrey, weet nog niet welke het moet worden. En die heeft TD ook al niet.quote:opi hey got in lime
Catrice Royal Petrol, is een tijdelijke.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Debsterr het volgende:
Hmm je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat zou ik dus wel doen hè. In het beste geval sturen ze je robotica na en mag je bubbly houden, in het ergste geval vragen ze je om hem terug te sturen en dan kan je altijd nog aangeven dat je het zo wel best vindt.
Oooow wat schattig zeg!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef bernies het volgende:
@ MM heb jij toevallig een lijst van wat je al hebt op hem moment? Geheel ter inspiratie?
david@transdesign.comquote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hmm je hebt helemaal gelijk!
Ik ga ze nu gelijk even mailen. Als ik inderdaad moet terugsturen heb ik geen zin in, dan vind ik het ok, maar wie weet ga ik Robotica wel nagestuurd krijgen ja en dat ik daarbij Bubbly mag houden![]()
oow, wie had ook alweer dat emailadres van die David? Dan ga ik die mailen.
Eens!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Nooit een lak weggooien! Als de wereld vergaat zijn de lakjes het enige dat nog overblijft!
Leuk om te lezen:
http://www.scrangie.com/2(...)e-possibly-most.html
Ik heb nu een grote fles Diamont (bijna een halve liter!quote:1 bottle - $4.80
2 bottles - $7.50
3 bottles - $9.50
4 bottles - $11.50
5 bottles - $12.50
6 bottles - $13.50
geweldig, bedanktquote:
Ojee.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef bernies het volgende:
@ MM heb jij toevallig een lijst van wat je al hebt op hem moment? Geheel ter inspiratie?
Dat dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens!![]()
Essence wordt snel dik maar investeren in een verdunner is echt de moeite waard. Ik mik in Essence altijd direct een paar druppels verdunner en dan smeren ze perfect.![]()
Verzendkosten bij SN zijn erg redelijk vind ik. Dit is een oud lijstje en het is iets omhoog gegaan maar het is een goede indicatie:
[..]
Ik heb nu een grote fles Diamont (bijna een halve liter!) en 3 lakjes besteld en de verzendkosten zijn op die bestelling 18 dollar.
![]()
Ze is niet de snelste maar wel betrouwbaar en als je iets zoekt wat ze zo niet in de store heeft wil ze daar vaak best voor je naar op zoek gaan als je het lief vraagt.
Dan moet je er een beetje seche restore in gooien, zoals Scrangie ook gedaan hadquote:Op donderdag 19 november 2009 22:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm, de Essence die ik had was gewoon beton geworden.
Net even die Royal Petrol laten zien aan De Grote Liefde en hij zei al meteen: "Oh, dan moeten we die morgen maar even halen".
Jaquote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef MissJ het volgende:
Ik was vanavond trouwens bij V&D - Sepphora in Den Haag.
Ze hadden daar OPI lakjes!!!
Maarrrrrr: echt te duur gek, 13,95 per stuk. Ja doeiiiiiiiii, ik bestel wel lekker via Transdesign hoor![]()
OMG hoe wild kan een mens worden zeg van een pakketje lakjes van TransedesignHebben jullie dat nou ook?
Jaquote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef MissJ het volgende:
Maarrrrrr: echt te duur gek, 13,95 per stuk. Ja doeiiiiiiiii, ik bestel wel lekker via Transdesign hoor![]()
OMG hoe wild kan een mens worden zeg van een pakketje lakjes van TransedesignHebben jullie dat nou ook?
Wat is die grote fles Diamont?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dusZe gaf op mijn berichtjes snel en vriendelijk antwoord
Ik hoop dat ze morgen of zaterdag komen, want ze zijn al ruim een week onderweg..
Die heeft MiMu bij haar besteld, die staat volgens mij niet in de webwinkel. Diamont is een topcoat, wil hem volgend jaar ook gaan uitproberen (Ik ga dit jaar ook niet meer bij Sparkling*nails bestellen!)quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat is die grote fles Diamont?
Denk dat ik met mijn neus aan het kijken ben....
Die tweede is toxic seduction of niet? (heb nog niet verder gelezen, dus als ik spuit 11 ben, sorryquote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb deze twee van Misa op de wishlist staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ze hebben nog veel meer moois
Yep dat is 'm. Beauty he.. zuchtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Die tweede is toxic seduction of niet? (heb nog niet verder gelezen, dus als ik spuit 11 ben, sorry)
Wilde die erg graag hebben, helaas heeft transdesign die op not available staan!
Die heeft ze niet in de store, heeft ze speciaal voor mij besteld bij Nubar.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat is die grote fles Diamont?
Denk dat ik met mijn neus aan het kijken ben....
Hadden ze ook Sephora by OPI?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef MissJ het volgende:
Zal ik het nog erger vertellen?quote:OMG hoe wild kan een mens worden zeg van een pakketje lakjes van TransedesignHebben jullie dat nou ook?
Betaal je echt bijna $ 70 voor die fles? Wat een geld! Dan word ik nog nieuwsgierigerquote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heeft ze niet in de store, heeft ze speciaal voor mij besteld bij Nubar.![]()
[ afbeelding ]
http://www.bynubar.com/st(...)at_Refill-552-4.html
Ik ben eens aan het rekenen geslagen en in deze hoeveelheden is het maar een fractie duurder dan de topcoat van Catrice en 1000x prettiger in gebruik.
[..]
Hadden ze ook Sephora by OPI?
*zit op het puntje van haar stoel*
[..]
Zal ik het nog erger vertellen?
Ik ben helemaalomdat ik twee pakketjes bij TD heb besteld en een van die pakketjes is niet eens voor mij.
![]()
Faaaaaaalquote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Yay! Kerst!![]()
Leuk!
@ Daph: ja volgens mij welNu kopen voor 9,99
Zijn ze gek?
Een halve liter!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Betaal je echt bijna $ 70 voor die fles? Wat een geld! Dan word ik nog nieuwsgieriger
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Oblivion het volgende:
Close up kerstboom:
[ afbeelding ]
En candy cane nagels...![]()
[ afbeelding ]
Vriendlief; bleh, lijken wel snoepjes, en wat is een candy cane???
I know, I know, maar ik ben goedkope troep gewend, ik vond de Nubars al aan de prijs en die kosten $ 8quote:
Tis inderdaad helemaal niet gek! Als ik zie hoe snel de SV er hier door gaat....quote:
En de $ staat laag! Je weet maar nooit hoe dat over een tijdje is! (dit werk altijd goed voor mijn geweten)quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know, I know, maar ik ben goedkope troep gewend, ik vond de Nubars al aan de prijs en die kosten $ 8![]()
Als je het terugrekent naar kleine flesjes denk ik niet dat je duurder uit bent dan iedere keer topcoatjes kopen dus begrijp wel dat je zo'n grote fles bestelt
Ik was helemaal enthousiast eergisterenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:39 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Yep dat is 'm. Beauty he.. zucht
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Oblivion het volgende:
Close up kerstboom:
[ afbeelding ]
En candy cane nagels...![]()
[ afbeelding ]
Vriendlief; bleh, lijken wel snoepjes, en wat is een candy cane???
So true, dat is ook de reden dat die megaorder bij Transdesign ook geplaatst isquote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef bernies het volgende:
[..]
En de $ staat laag! Je weet maar nooit hoe dat over een tijdje is! (dit werk altijd goed voor mijn geweten)
Heb ik gekocht, lang lang lang geleden...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef babyfeet het volgende:
hoe heb je dat boompje gemaakt obli hij is heel leuk
Ja doen!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Tis inderdaad helemaal niet gek! Als ik zie hoe snel de SV er hier door gaat....
als ik durf zal een eens wat foto's maken, zit ook altijd te genieten van die van jullie
Komt goed hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ohhhhhh die zijn zo tof![]()
![]()
![]()
ik neem never, never, maar dan ook never meer gelnagels, wat een horrorfestijn... ik stootte ze de afgelopen dagen al omdat ze zover uitgegroeid waren, vandaag klapte me linker middel vinger, die doet nou nog pijn, maar het kan nog veel erger, ik bleef haken, en er zat lucht onder mijn rechter duim(klein hoekje), en met een ruk schoot er lucht onder tot de helft, mijn hemel.. de pijn is niet te beschrijven, ik heb dan ook wel even een traantje gelaten..eenmaal thuis de hele boel kort gewiekt, die monsters zitten er nog op, maar heb ze gewoon helemaal kort geknipt
ik kan ze nu niet meer stoten... me duim zit in een pleister, m'n nagelriem en nagel doet echt nog zo'n vreselijke pijn, de nagel is er wel af maar elke beweging doet pijn
![]()
toch moet je nog me nagels doen obli, je moet die krengen eraf halen want nu ziet het er helemaal niet meer uiten als troost moet je een kerstversiering maken
![]()
Oh wat een drama. Ik vind het echt zo sneu voor je.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ohhhhhh die zijn zo tof![]()
![]()
![]()
ik neem never, never, maar dan ook never meer gelnagels, wat een horrorfestijn... ik stootte ze de afgelopen dagen al omdat ze zover uitgegroeid waren, vandaag klapte me linker middel vinger, die doet nou nog pijn, maar het kan nog veel erger, ik bleef haken, en er zat lucht onder mijn rechter duim(klein hoekje), en met een ruk schoot er lucht onder tot de helft, mijn hemel.. de pijn is niet te beschrijven, ik heb dan ook wel even een traantje gelaten..eenmaal thuis de hele boel kort gewiekt, die monsters zitten er nog op, maar heb ze gewoon helemaal kort geknipt
ik kan ze nu niet meer stoten... me duim zit in een pleister, m'n nagelriem en nagel doet echt nog zo'n vreselijke pijn, de nagel is er wel af maar elke beweging doet pijn
![]()
toch moet je nog me nagels doen obli, je moet die krengen eraf halen want nu ziet het er helemaal niet meer uiten als troost moet je een kerstversiering maken
![]()
Elke keer als ik langs die salon loop kijk ik boos naar binnenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh wat een drama. Ik vind het echt zo sneu voor je.![]()
Heb je nou al eens slechte reclame gemaakt voor die nagelstylist? Mag best hoor. Wat een knudde.
Dat zal ze leren!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:57 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Elke keer als ik langs die salon loop kijk ik boos naar binnen![]()
Ze zal wel denken
wachten tot volgend jaarquote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef Daph_ het volgende:
Shit. Ik ben vergeten topcoats mee te bestellen bij transdesignHmpf. Heb ik weer
![]()
Nou ja, eigen schuld, dikke bult.
Je kunt gewoon bestellen hoor! Als er geen geld op je Paypal rekening staat, haalt Paypal dat automatisch van je rekening af. Bij mij duurt het meestal 1 of 2 dagen, maar dan hoef je iig niet te wachten tot er geld op paypal staat! Ik zet er nooit geld op..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:00 schreef Misstique het volgende:
Vorige week geld overgeschreven naar mn PayPal account en het staat er nog steeds niet op en nu kan ik nog steeds mn bestelling bij transdesign niet plaatsen.. Grmbl!
!
*tikt HEEL hard op vingers!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef Daph_ het volgende:
Shit. Ik ben vergeten topcoats mee te bestellen bij transdesignHmpf. Heb ik weer
![]()
Nou ja, eigen schuld, dikke bult.
Als je dat tenminste zo hebt ingesteldquote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bestellen hoor! Als er geen geld op je Paypal rekening staat, haalt Paypal dat automatisch van je rekening af. Bij mij duurt het meestal 1 of 2 dagen, maar dan hoef je iig niet te wachten tot er geld op paypal staat! Ik zet er nooit geld op..
*knuffel voor je nageldrama*quote:Op donderdag 19 november 2009 22:59 schreef Kleintje19 het volgende:
het ergste vind ik nu dat ik niet op mijn duim kan sabbelen vanacht, dat doet pijn![]()
ja ik ben 20 en doe dat nog
ik moet er nog steeds bellen maar vergeet het elke keer![]()
als ze op marktplaats oid zou staan zou ik zeker een reactie neerzetten, de afgelopen dagen toen ik er langs reed was het ook leeg![]()
[..]
wachten tot volgend jaar
Vandaar ook de "eigen schuld, dikke bult"quote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*tikt HEEL hard op vingers!![]()
NEEN! NEEN! NEEN!
Heb je het niet express gedaanquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Oblivion het volgende:
[..]
*tikt HEEL hard op vingers!![]()
NEEN! NEEN! NEEN!
Nee. Zit vast met schroeven, zit door de nagel heen..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef moussy het volgende:
Obli leuk! Ben je niet bng je bling bling te verliezen?
Ik heb nooit wat ingesteldquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef bernies het volgende:
[..]
Als je dat tenminste zo hebt ingesteld
als we met zn 2en een medium doos bestellen, daar passen toch 42 lakjes in? als ieder er dan nou 20 doetquote:Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*knuffel voor je nageldrama*
Ja ik wacht ermee tot volgend jaar, ik ga echt niet nóg zo'n bestelling plaatsen daarmocht het nou écht opraken, dan moet ik maar even kijken of ik het ergens in de winkel kan kopen ofzo want anders heb ik straks weer dekbedafdrukken in mijn nagellak staan
.
he leuk! ik zag die glitters ook bij pipoos, het is lijm met glitters toch? werkt dat een beetje?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef babyfeet het volgende:
vandaag mijn nagels gevijld eerste keer sins juli ik moest wel als ik wilde betalen bij de winkel met pinpas drukte ik de verkeerde knopjes in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dus ik nam maar gelijk een ander lakje
essence moonlight essense striper en een zilvere striper en gliters ui het potje wat ik vast heb
Ikea bling!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nee. Zit vast met schroeven, zit door de nagel heen..
Wat ben jij ergquote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als we met zn 2en een medium doos bestellen, daar passen toch 42 lakjes in? als ieder er dan nou 20 doetdan zijn de verzendkosten ook minder uiteindelijk
*zucht, helemaal in luv met ruby pumps...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef bernies het volgende:
Wat is eigenlijk jullie topstuk uit de nagellakcollectie? Zo'n lakje dat je eigenlijk niet wilt opdoen want het is zonde als het opraakt?
Om te beginnen; Chanel Cosmique
Mooiquote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef babyfeet het volgende:
vandaag mijn nagels gevijld eerste keer sins juli ik moest wel als ik wilde betalen bij de winkel met pinpas drukte ik de verkeerde knopjes in
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
essence moonlight essense striper en een zilvere striper en gliters ui het potje wat ik vast heb
dat dus!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat ingesteldIk heb paypal aangemaakt, dat is geverifieerd en dat was het
LEUK!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef babyfeet het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doen we het 1 januari 2010quote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat ben jij ergIk zeg toch net dat ik dit jaar niet meer mag bestellen!!
Ik wil wel hoor, daar niet van, maar het MAG NIET. *prent dat in eigen hoofd* volgend jaar kan het wel weer heur
![]()
Wil je graag 20 lakjes bestellen dan?
QFTquote:Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat dus!
als je bankrekening bekend is daar en je het zelfde email adres gebruikt waarmee je bij paypal staat ingeschreven dan hoef je niets over te schrijven en dus ook niets in te stellen, dan kom je op een pagina en dan zegt ie afschrijven van bankrekening 0900-1234 en dan zeg jij jahaaa
Ow.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt gewoon bestellen hoor! Als er geen geld op je Paypal rekening staat, haalt Paypal dat automatisch van je rekening af.
Het is nu te laat, maar morgen ga ik gewoon een bestelling doen dan.quote:Bij mij duurt het meestal 1 of 2 dagen, maar dan hoef je iig niet te wachten tot er geld op paypal staat! Ik zet er nooit geld op..
Guess!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi babyfeet! Mooie nagels ook!
Wie was er ook alweer zwanger en had seche vite besteld?
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef Daph_ het volgende:
[..]
QFT![]()
Nu slapen, maar ik wil eigenlijk niet slapen ook al ben ik bekaf, kent iemand dat?Ik heb vanmiddag ook al niet geslapen dus ik zal morgen wel een zombie zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu weer, ik hoor allang in bed te liggen![]()
Ik ben ook een n00b, ik wist namelijk niet dat je ook geld naar je paypal kon overmaken om te betalen.. Ik was ervan uit gegaan dat iedereen bestelde en het van z'n rekening liet incasseren door paypalquote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ow.. Ik ben een n00b met betalingen via internet enzo.
.
[..]
Het is nu te laat, maar morgen ga ik gewoon een bestelling doen dan..
Ik vind het mooi, zo recht!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef babyfeet het volgende:
glittertjes gaan opzich wel ik weet alleen niet wat het doet alsje ze eraf moet halen maar dat is voor latere zorg
het is wel anders he zo recht gevijld wilde het anders was er toch even mee bezig zijn best dik mijn nagels maar vind het wel mooi zo
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]Dat dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu weer, ik hoor allang in bed te liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu wel écht naar bed.
Nighty allemaal![]()
neequote:Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou vooruitJe kunt echt niet wachten he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik eigenlijk niet. Ik draag alles. Ik eet ook met mijn goede bestek en drink uit mijn mooie glazen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef bernies het volgende:
Wat is eigenlijk jullie topstuk uit de nagellakcollectie? Zo'n lakje dat je eigenlijk niet wilt opdoen want het is zonde als het opraakt?
Om te beginnen; Chanel Cosmique
'wel mooi'quote:Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef babyfeet het volgende:
glittertjes gaan opzich wel ik weet alleen niet wat het doet alsje ze eraf moet halen maar dat is voor latere zorg
het is wel anders he zo recht gevijld wilde het anders was er toch even mee bezig zijn best dik mijn nagels maar vind het wel mooi zo
Guess, als ik het goed hebquote:Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:
Mooi babyfeet! Mooie nagels ook!
Wie was er ook alweer zwanger en had seche vite besteld?
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee![]()
ik heb een baan erbij genomen dus verdien extra centjes, en kreeg vandaag van de big boss ook nog eens een zakcentje!!!Wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dan ga ik sparen hoor, dan kunnen we samen bestellen in januari
![]()
Merci.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Guess!
Echt cute, een klein Guessje
Verdunner.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:15 schreef babyfeet het volgende:
dat is wel aardig kleintje
dank je moussy.
vind het boompje echt heel leuk ook al is hij van heul lang geleden.
wil met kerst ook iets leuks maar ben er nog niet uit.
vraagje hoe kan ik mijn orly topcoat dunner krijgen?
hij is zo ontzettend dik maar hij is zo fijn en goed vind ik
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dusHeb je Pfeiffer Daph?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu wel écht naar bed.
Nighty allemaal
Het zit in t weer, ik lees alleen maar over brekende, scheurende, instortende nagelsquote:Op donderdag 19 november 2009 23:14 schreef dieske87 het volgende:
ahhh je raad het noooit! Er zijn gewoon drie nagels gesneuveld vanavond mij duim wijs en middelvinger en heb dus alles moeten kortwieken![]()
Ik baal echt eindelijk werden ze wat langer en was het wat mooier met de nagellak breken er 3 af...
Het nieuwe lakje van de schlecker zit er nu op. Ik moet zeggen voor die 1 euro is hij best goed dekkend zit maar 1 laag op!
Alleen ben ik nog niet helemaal zeker van de kleur.... misschien moet ik er nog iets mee doen ik weet het nog niet
Komt door zeer korte nagels van je...quote:
JA ik denk het. Echt niet normaal zeg 3 nagels opp 1 avond en dan ook niet een klein scheurtje nee gewoon 3/4 afgescheurd en ook nog diep ookquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Het zit in t weer, ik lees alleen maar over brekende, scheurende, instortende nagels![]()
voor jou.
ja maar ik moest me nog éven door ál die foto's worstelen van dat mensch..quote:
Haha ik zit overal letters naast jaquote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Komt door zeer korte nagels van je...
Nee helaas. Ik heb het hier nog nooit in een drogist of parfumerie gezien.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef babyfeet het volgende:
hebben ze dat bij het kruidvat ?
heb het nog nooit gezien
ze ken wel diep in der neusquote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef moussy het volgende:
Iehl, ik zat ff tussen die 500 rode nagels te kijken, maar echt gezond ziet het er ook niet uit...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:14 schreef dieske87 het volgende:
ahhh je raad het noooit! Er zijn gewoon drie nagels gesneuveld vanavond mij duim wijs en middelvinger en heb dus alles moeten kortwieken![]()
Ik baal echt eindelijk werden ze wat langer en was het wat mooier met de nagellak breken er 3 af...
Het nieuwe lakje van de schlecker zit er nu op. Ik moet zeggen voor die 1 euro is hij best goed dekkend zit maar 1 laag op!
Alleen ben ik nog niet helemaal zeker van de kleur.... misschien moet ik er nog iets mee doen ik weet het nog niet
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze ken wel diep in der neus]
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
k*t is dat he, moet je mijn nagelriemen eens zien, het komt echt door de kou! mijn nagels braken ook om de haverklap!
dames, maken jullie de randjes schoon met een penseeltje oid? ik zie ook altijd dat scrangie een perfect boogje met ruimte bij haar nagelriem heeft overgelaten
fotoquote:Op donderdag 19 november 2009 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Plat kwastje met korte rechte haren en dan in de nagellakremover dippen en bijwerken.
Zal er morgen een schieten als ik mijn nagels gelakt heb en daar foto's van maak. Maar het maakt niet zoveel uit wat voor kwastje je kiest hoor. Als hij maar plat is en niet te lang want dan is hij te flexibel.quote:
En kun je er iets aan doen tips???? Ik smeer regelmatig mijn handen in met die roze fles van vaseline intensive care hand and nail en als ik remover heb gebruikt de cuticle balm van essence. Bij mij zijn mijn vinger en nagelriemen ook wat droger en harder als normaal.quote:[b]Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[quote]
[..]
![]()
k*t is dat he, moet je mijn nagelriemen eens zien, het komt echt door de kou! mijn nagels braken ook om de haverklap! [/b][/b]
Ik kan m gewoon zo zien!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen jullie dit zien of moet je daarvoor ingelogd zijn? Is een fantastische tutorial voor clean up met een kwastje.
http://makeupalley.com/m_94731084
Ik gebruik er een uit een setje van de Action.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:21 schreef Mirjam het volgende:
ik kan het zien.
tof.
maakt niet uit wat voor kwastje?
kun je een dergelijk degelijk kwastje bij de hema halen?
ah, ze hebben daar dus kwastensetjes?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gebruik er een uit een setje van de Action.
En dan nog een vraag... pure aceton... waar haal je dat vandaan? Of kan gewoon nagellakremover ook?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moet het linkje in de OP bij de MacGuyver methode. Is wel erg handig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Mirjam het volgende:
oh, als ik 'm in m'n favorieten zet kan ik 'm niet meer zien
enkel als ik hier op het linkje klik
die blauwe kwastjes? Zit ook een waaierpenseel inquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Pure aceton kan je kopen bij de drogist of apotheek in kleine flesjes maar ik gebruik gewoon nagellakremover.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan nog een vraag... pure aceton... waar haal je dat vandaan? Of kan gewoon nagellakremover ook?
Thanx!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Pure aceton kan je kopen bij de drogist of apotheek in kleine flesjes maar ik gebruik gewoon nagellakremover.
@moussy: ja klopt, dat setje.
"The page you are trying to view is available only to registered members"quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moet het linkje in de OP bij de MacGuyver methode. Is wel erg handig.
deze dan dusquote:
Maar wat kun je dan weer met een waaierpenceel? (ik ben echt zo'n kneus...)quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:25 schreef moussy het volgende:
[..]
die blauwe kwastjes? Zit ook een waaierpenseel in
is dat te vinden bij de make-up of juist de creatief afdeling?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef moussy het volgende:
[..]
deze dan dus
[ afbeelding ]
Liggen helaas niet meer bij alle actions, wat ik begrepen heb gaan die setjes er zelfs uit.
Als je er in knipt vlinders schminken in 1 haalquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wat kun je dan weer met een waaierpenceel?
crea, schilderrommeltjes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat te vinden bij de make-up of juist de creatief afdeling?
Ik heb er drie. En GEEN idee wat ik er mee kan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wat kun je dan weer met een waaierpenceel? (ik ben echt zo'n kneus...)
(ik had het action-setje trouwens toevallig nog liggen, dus ik kan fijn removen!)
Als het goed is zit het schuine kwastje ook in je blauwe setje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er drie. En GEEN idee wat ik er mee kan.![]()
Ligt bij de verfspullen. En anders verkoopt de hema een schuin kwastje dat me ook erg handig lijkt. Die wil ik nog een keer proberen.
Alleen grote volgens mij. Hiervoor heb je echt een klein kwastje nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Als het goed is zit het schuine kwastje ook in je blauwe setje.
Oh oke, ik had alleen de waaier nodig, de rest heb ik aan de kant gegooid, zal ze weer eens opzoekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Alleen grote volgens mij. Hiervoor heb je echt een klein kwastje nodig.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er drie. En GEEN idee wat ik er mee kan.![]()
Ligt bij de verfspullen. En anders verkoopt de hema een schuin kwastje dat me ook erg handig lijkt. Die wil ik nog een keer proberen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Wauw! Vanavond besteld bij TD en ik heb nu ook al het betalingsverzoek. Als ze in dit tempo doorgaan en het morgen versturen dan heb ik het woensdag ongeveer al in huis.![]()
Helaas wel.. En het wordt niet beter ondanks halve dagen werken, dus ik krijg binnenkort iemand die me gaat begeleiden bij mijn herstel.quote:
He getverquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze ken wel diep in der neus]
jaaaa daph sparen! dan ga ik vast lijstje maken *staat te trappelen*
Ik zweer bij de handcrème van OPI. Heb hier meerdere soorten staan (oa hand&nails, vaseline intensive rescue), maar die van OPI is gewoon het fijnst. Trekt snel in, niet te waterig, geen vettig laagje meer. Ik heb dan ook een grote verpakking van dat spul meebesteld bij transdesign, daar kan ik dan wel weer een hele tijd mee voort!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Mirjam het volgende:
wat vinden jullie trouwens een fijne handcreme?
goede werking, trekt snel in e.d.?
Dit!quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef Oblivion het volgende:
Leuk Jezz, dat je het topic gevonden hebt en je mag trots zijn op jezelf en je nagels!
En we willen graag foto's...
ja dat heb ik geprobeerd, maar t zit echt met te weingi kleurverschil, waardoor het lastig te zien is, ik ga even douchen en al mijn nageltjes schoonpoetsen, en dan even wat grotere kleurverschillen pakken en opnieuw doenquote:
ik doe dat altijd voordat ik bvij TD ga bestellenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Bengel!![]()
Ik vind het echt zo leuk dat er steeds meer nieuwe mensen komen posten hier!![]()
Ik zit trouwens eens terug te lezen in topic een. Leuk!![]()
Ik raadde daar de rimmel 3-in-1 nog aan. Zou ik nu nooit meer doen.En ik kende quick dry topcoat nog niet!
als ik heir iets moois zie, sla ik dat op, ik heb een lijstje 'mooie lakjes' hihiquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe dat altijd voordat ik bvij TD ga bestellen
Whehe guilty! Ik heb ook zo'n lijstjequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik heir iets moois zie, sla ik dat op, ik heb een lijstje 'mooie lakjes' hihi
kan ik daarin kijken als ik wat wil bestellen
Ik heb al wat bedacht voor januari; topcoatsquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe dat altijd voordat ik bvij TD ga bestellen
quote:Het werkveld van Marina Rosenfeld strekt zich uit van muziek tot visuele media, inclusief grootschalige performances, videoprojecties, fotografie en allerlei hybride kunstvormen. Terwijl ze nog studeerde, creëerde ze in 1994 het nu beruchte sheer frost orchestra, een performance met zeventien vrouwen die met nagellakflesjes muziek maakten op aan de vloer vastgebonden elektrische gitaren.
I know! Ik ga heel hard sparen en dan koop ik de volgende keer dat hele rek leeg!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ben nu met Dangerous van P2 aan het lakken, MiMu je hebt gelijk, hij is
Marblequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Duidelijker krijg ik het niet op de foto, rot belichting hier in huis, waardoor anders de flitser erover knalt en hij nog onduidelijekr wordt
[ afbeelding ]
Nou ik vind het knapquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:
het is niet zo mooi als in de tutorials als yotube, maar die hebben en vats heeeel veel vaker geoefend, en veel grotere nagels, waardoor je al mooiere effecten kan kweken
En dit was me eerste keer, najah op die duim na die heb ik twee keer gedaan
is trouwens ook wle te zien, dat het nog nooby is, maar dat geeft niet
![]()
Wie weet ga ik er ooit nog een keer voor. Ben nog aan het recoveren van de zooi die ik er de vorige keer mee heb gecreerdquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb de show your feet van essence gebruikt!
en gewoon kamer temp wate, en dan vrij snel druppelen en met de prikker erdoor,
wacht je te lang dan word het te hard, en gaat het niet meerdus enige snelheid, en veel geknoei op je vingers, maar dat is weg te werken
Als ik dat al niet gedaan hebquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
I know! Ik ga heel hard sparen en dan koop ik de volgende keer dat hele rek leeg!
Gaaf!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef bernies het volgende:
[..]
Als ik dat al niet gedaan heb![]()
Vanmorgen het volgende gescoord:
Rebel
Gorgeous!
Rich
Dangerous
Fancy
Gracious
Hyper
Glory
Glamorous
En voor iedereen die in de buurt van Kranenburg woont, er zit een mega DM bij de Aldi.
Ook nagellak van Esprit (ja die van de kleding) maar ik vond de kleuren nogal standaard, Nivea niet spectaclulair en 6,50 euro, het hele Essence vak, dus met stempels.
(en dan nog maar niet te spreken over al het andere wat veel goedkoper is zoals haarverf)
Gaaf effect!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Duidelijker krijg ik het niet op de foto, rot belichting hier in huis, waardoor anders de flitser erover knalt en hij nog onduidelijekr wordt
[ afbeelding ]
Niet meer doen! Dat is echt zooooooooo slecht voor je nagellak dat je hem haast net zo goed gelijk weg kan gooien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef mmascha het volgende:
Mooie kerstboom Obli! Wel prijzig. Maar het heeft wel net even wat meer dan een lakje. Maar nu je um eruit hebt zie je dat gaatje dan nog?
MiMu: Wat is er zo speciaal aan die verdunner? Ik gooi er altijd een beetje nagellakremover(op aceton-basis) of pure aceton bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |