quote:Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dusHeb je Pfeiffer Daph?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu wel écht naar bed.
Nighty allemaal
Het zit in t weer, ik lees alleen maar over brekende, scheurende, instortende nagelsquote:Op donderdag 19 november 2009 23:14 schreef dieske87 het volgende:
ahhh je raad het noooit! Er zijn gewoon drie nagels gesneuveld vanavond mij duim wijs en middelvinger en heb dus alles moeten kortwieken![]()
Ik baal echt eindelijk werden ze wat langer en was het wat mooier met de nagellak breken er 3 af...
Het nieuwe lakje van de schlecker zit er nu op. Ik moet zeggen voor die 1 euro is hij best goed dekkend zit maar 1 laag op!
Alleen ben ik nog niet helemaal zeker van de kleur.... misschien moet ik er nog iets mee doen ik weet het nog niet
Komt door zeer korte nagels van je...quote:
JA ik denk het. Echt niet normaal zeg 3 nagels opp 1 avond en dan ook niet een klein scheurtje nee gewoon 3/4 afgescheurd en ook nog diep ookquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Het zit in t weer, ik lees alleen maar over brekende, scheurende, instortende nagels![]()
voor jou.
ja maar ik moest me nog éven door ál die foto's worstelen van dat mensch..quote:
Haha ik zit overal letters naast jaquote:Op donderdag 19 november 2009 23:21 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Komt door zeer korte nagels van je...
Nee helaas. Ik heb het hier nog nooit in een drogist of parfumerie gezien.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:17 schreef babyfeet het volgende:
hebben ze dat bij het kruidvat ?
heb het nog nooit gezien
ze ken wel diep in der neusquote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef moussy het volgende:
Iehl, ik zat ff tussen die 500 rode nagels te kijken, maar echt gezond ziet het er ook niet uit...
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:14 schreef dieske87 het volgende:
ahhh je raad het noooit! Er zijn gewoon drie nagels gesneuveld vanavond mij duim wijs en middelvinger en heb dus alles moeten kortwieken![]()
Ik baal echt eindelijk werden ze wat langer en was het wat mooier met de nagellak breken er 3 af...
Het nieuwe lakje van de schlecker zit er nu op. Ik moet zeggen voor die 1 euro is hij best goed dekkend zit maar 1 laag op!
Alleen ben ik nog niet helemaal zeker van de kleur.... misschien moet ik er nog iets mee doen ik weet het nog niet
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze ken wel diep in der neus]
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
k*t is dat he, moet je mijn nagelriemen eens zien, het komt echt door de kou! mijn nagels braken ook om de haverklap!
dames, maken jullie de randjes schoon met een penseeltje oid? ik zie ook altijd dat scrangie een perfect boogje met ruimte bij haar nagelriem heeft overgelaten
fotoquote:Op donderdag 19 november 2009 23:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
![]()
Plat kwastje met korte rechte haren en dan in de nagellakremover dippen en bijwerken.
Zal er morgen een schieten als ik mijn nagels gelakt heb en daar foto's van maak. Maar het maakt niet zoveel uit wat voor kwastje je kiest hoor. Als hij maar plat is en niet te lang want dan is hij te flexibel.quote:
En kun je er iets aan doen tips???? Ik smeer regelmatig mijn handen in met die roze fles van vaseline intensive care hand and nail en als ik remover heb gebruikt de cuticle balm van essence. Bij mij zijn mijn vinger en nagelriemen ook wat droger en harder als normaal.quote:[b]Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[quote]
[..]
![]()
k*t is dat he, moet je mijn nagelriemen eens zien, het komt echt door de kou! mijn nagels braken ook om de haverklap! [/b][/b]
Ik kan m gewoon zo zien!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen jullie dit zien of moet je daarvoor ingelogd zijn? Is een fantastische tutorial voor clean up met een kwastje.
http://makeupalley.com/m_94731084
Ik gebruik er een uit een setje van de Action.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:21 schreef Mirjam het volgende:
ik kan het zien.
tof.
maakt niet uit wat voor kwastje?
kun je een dergelijk degelijk kwastje bij de hema halen?
ah, ze hebben daar dus kwastensetjes?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gebruik er een uit een setje van de Action.
En dan nog een vraag... pure aceton... waar haal je dat vandaan? Of kan gewoon nagellakremover ook?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moet het linkje in de OP bij de MacGuyver methode. Is wel erg handig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Mirjam het volgende:
oh, als ik 'm in m'n favorieten zet kan ik 'm niet meer zien
enkel als ik hier op het linkje klik
die blauwe kwastjes? Zit ook een waaierpenseel inquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Pure aceton kan je kopen bij de drogist of apotheek in kleine flesjes maar ik gebruik gewoon nagellakremover.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan nog een vraag... pure aceton... waar haal je dat vandaan? Of kan gewoon nagellakremover ook?
Thanx!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Pure aceton kan je kopen bij de drogist of apotheek in kleine flesjes maar ik gebruik gewoon nagellakremover.
@moussy: ja klopt, dat setje.
"The page you are trying to view is available only to registered members"quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moet het linkje in de OP bij de MacGuyver methode. Is wel erg handig.
deze dan dusquote:
Maar wat kun je dan weer met een waaierpenceel? (ik ben echt zo'n kneus...)quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:25 schreef moussy het volgende:
[..]
die blauwe kwastjes? Zit ook een waaierpenseel in
is dat te vinden bij de make-up of juist de creatief afdeling?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef moussy het volgende:
[..]
deze dan dus
[ afbeelding ]
Liggen helaas niet meer bij alle actions, wat ik begrepen heb gaan die setjes er zelfs uit.
Als je er in knipt vlinders schminken in 1 haalquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wat kun je dan weer met een waaierpenceel?
crea, schilderrommeltjes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat te vinden bij de make-up of juist de creatief afdeling?
Ik heb er drie. En GEEN idee wat ik er mee kan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wat kun je dan weer met een waaierpenceel? (ik ben echt zo'n kneus...)
(ik had het action-setje trouwens toevallig nog liggen, dus ik kan fijn removen!)
Als het goed is zit het schuine kwastje ook in je blauwe setje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er drie. En GEEN idee wat ik er mee kan.![]()
Ligt bij de verfspullen. En anders verkoopt de hema een schuin kwastje dat me ook erg handig lijkt. Die wil ik nog een keer proberen.
Alleen grote volgens mij. Hiervoor heb je echt een klein kwastje nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Als het goed is zit het schuine kwastje ook in je blauwe setje.
Oh oke, ik had alleen de waaier nodig, de rest heb ik aan de kant gegooid, zal ze weer eens opzoekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Alleen grote volgens mij. Hiervoor heb je echt een klein kwastje nodig.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er drie. En GEEN idee wat ik er mee kan.![]()
Ligt bij de verfspullen. En anders verkoopt de hema een schuin kwastje dat me ook erg handig lijkt. Die wil ik nog een keer proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |