abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74869796
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:02 schreef Daph_ het volgende:

[..]

*knuffel voor je nageldrama*

Ja ik wacht ermee tot volgend jaar, ik ga echt niet nóg zo'n bestelling plaatsen daar mocht het nou écht opraken, dan moet ik maar even kijken of ik het ergens in de winkel kan kopen ofzo want anders heb ik straks weer dekbedafdrukken in mijn nagellak staan .
als we met zn 2en een medium doos bestellen, daar passen toch 42 lakjes in? als ieder er dan nou 20 doet dan zijn de verzendkosten ook minder uiteindelijk
pi_74869841
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef babyfeet het volgende:
vandaag mijn nagels gevijld eerste keer sins juli ik moest wel als ik wilde betalen bij de winkel met pinpas drukte ik de verkeerde knopjes in

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

dus ik nam maar gelijk een ander lakje
essence moonlight essense striper en een zilvere striper en gliters ui het potje wat ik vast heb
he leuk! ik zag die glitters ook bij pipoos, het is lijm met glitters toch? werkt dat een beetje?
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 23:05:40 #178
7074 moussy
kuttekop
pi_74869845
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:03 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nee. Zit vast met schroeven, zit door de nagel heen..
Ikea bling!

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74869876
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

als we met zn 2en een medium doos bestellen, daar passen toch 42 lakjes in? als ieder er dan nou 20 doet dan zijn de verzendkosten ook minder uiteindelijk
Wat ben jij erg Ik zeg toch net dat ik dit jaar niet meer mag bestellen!! Ik wil wel hoor, daar niet van, maar het MAG NIET. *prent dat in eigen hoofd* volgend jaar kan het wel weer heur

Wil je graag 20 lakjes bestellen dan?
pi_74869885
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef bernies het volgende:
Wat is eigenlijk jullie topstuk uit de nagellakcollectie? Zo'n lakje dat je eigenlijk niet wilt opdoen want het is zonde als het opraakt?

Om te beginnen; Chanel Cosmique
*zucht, helemaal in luv met ruby pumps...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_74869911
quote:
vandaag mijn nagels gevijld eerste keer sins juli ik moest wel als ik wilde betalen bij de winkel met pinpas drukte ik de verkeerde knopjes in

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

essence moonlight essense striper en een zilvere striper en gliters ui het potje wat ik vast heb
Mooi Ook echt zo kaarsrecht!
pi_74869920
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ik heb nooit wat ingesteld Ik heb paypal aangemaakt, dat is geverifieerd en dat was het
dat dus!

als je bankrekening bekend is daar en je het zelfde email adres gebruikt waarmee je bij paypal staat ingeschreven dan hoef je niets over te schrijven en dus ook niets in te stellen, dan kom je op een pagina en dan zegt ie afschrijven van bankrekening 0900-1234 en dan zeg jij jahaaa
pi_74869922
Mooi babyfeet! Mooie nagels ook!

Wie was er ook alweer zwanger en had seche vite besteld?
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74869925
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

LEUK!
pi_74869947
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Wat ben jij erg Ik zeg toch net dat ik dit jaar niet meer mag bestellen!! Ik wil wel hoor, daar niet van, maar het MAG NIET. *prent dat in eigen hoofd* volgend jaar kan het wel weer heur

Wil je graag 20 lakjes bestellen dan?
doen we het 1 januari 2010
pi_74869999
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:06 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

dat dus!

als je bankrekening bekend is daar en je het zelfde email adres gebruikt waarmee je bij paypal staat ingeschreven dan hoef je niets over te schrijven en dus ook niets in te stellen, dan kom je op een pagina en dan zegt ie afschrijven van bankrekening 0900-1234 en dan zeg jij jahaaa
QFT

Nu slapen, maar ik wil eigenlijk niet slapen ook al ben ik bekaf, kent iemand dat? Ik heb vanmiddag ook al niet geslapen dus ik zal morgen wel een zombie zijn..
pi_74870014
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Je kunt gewoon bestellen hoor! Als er geen geld op je Paypal rekening staat, haalt Paypal dat automatisch van je rekening af.
Ow. . Ik ben een n00b met betalingen via internet enzo. .
quote:
Bij mij duurt het meestal 1 of 2 dagen, maar dan hoef je iig niet te wachten tot er geld op paypal staat! Ik zet er nooit geld op..
Het is nu te laat, maar morgen ga ik gewoon een bestelling doen dan. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_74870025
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:

Guess!

Echt cute, een klein Guessje
pi_74870052
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

doen we het 1 januari 2010
Nou vooruit Je kunt echt niet wachten he
  donderdag 19 november 2009 @ 23:10:08 #190
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_74870072
glittertjes gaan opzich wel ik weet alleen niet wat het doet alsje ze eraf moet halen maar dat is voor latere zorg

het is wel anders he zo recht gevijld wilde het anders was er toch even mee bezig zijn best dik mijn nagels maar vind het wel mooi zo
pi_74870088
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef moussy het volgende:

[..]

Ikea bling!

[ afbeelding ]

Echt niet!
pi_74870096
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef Daph_ het volgende:

[..]

QFT

Nu slapen, maar ik wil eigenlijk niet slapen ook al ben ik bekaf, kent iemand dat? Ik heb vanmiddag ook al niet geslapen dus ik zal morgen wel een zombie zijn..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu weer, ik hoor allang in bed te liggen
pi_74870107
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ow. . Ik ben een n00b met betalingen via internet enzo. .
[..]

Het is nu te laat, maar morgen ga ik gewoon een bestelling doen dan. .
Ik ben ook een n00b, ik wist namelijk niet dat je ook geld naar je paypal kon overmaken om te betalen.. Ik was ervan uit gegaan dat iedereen bestelde en het van z'n rekening liet incasseren door paypal
  † In Memoriam † donderdag 19 november 2009 @ 23:11:19 #194
7074 moussy
kuttekop
pi_74870129
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef babyfeet het volgende:
glittertjes gaan opzich wel ik weet alleen niet wat het doet alsje ze eraf moet halen maar dat is voor latere zorg

het is wel anders he zo recht gevijld wilde het anders was er toch even mee bezig zijn best dik mijn nagels maar vind het wel mooi zo
Ik vind het mooi, zo recht!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74870170
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu weer, ik hoor allang in bed te liggen
Dat dus
SPOILER
Ik ga nu wel écht naar bed.

Nighty allemaal
pi_74870179
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:09 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou vooruit Je kunt echt niet wachten he
nee

ik heb een baan erbij genomen dus verdien extra centjes, en kreeg vandaag van de big boss ook nog eens een zakcentje!!!
SPOILER
pi_74870187
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef bernies het volgende:
Wat is eigenlijk jullie topstuk uit de nagellakcollectie? Zo'n lakje dat je eigenlijk niet wilt opdoen want het is zonde als het opraakt?

Om te beginnen; Chanel Cosmique
Heb ik eigenlijk niet. Ik draag alles. Ik eet ook met mijn goede bestek en drink uit mijn mooie glazen.
Mooie spullen zijn er om gebruikt te worden.

Al ben ik wel blij dat ik veel heb. Als ik minder had met maar een paar kleurtjes waar ik echt verliefd op was dan was ik er wat zuiniger op denk ik. Nu rouleren ze gewoon met de rest mee.

Ik vroeg me trouwens altijd af hoe ze op MUA aan een doos met 30 untrieds kwamen maar ik begin het inmiddels wel te begrijpen. Misschien moet ik inderdaad maar eens een spreadsheet maken met mijn lakjes.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74870221
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:10 schreef babyfeet het volgende:

'wel mooi'
Ik zou een moord doen voor zulke rechte nagels
pi_74870238
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:07 schreef MinderMutsig het volgende:

Guess, als ik het goed heb

Spuit 11111111111111
Ik heb over je post heengelezen snkr
pi_74870241
quote:
Op donderdag 19 november 2009 23:12 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

nee

ik heb een baan erbij genomen dus verdien extra centjes, en kreeg vandaag van de big boss ook nog eens een zakcentje!!!
SPOILER
Wat leuk Nou dan ga ik sparen hoor, dan kunnen we samen bestellen in januari
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')