ik doe dat altijd voordat ik bvij TD ga bestellenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Bengel!![]()
Ik vind het echt zo leuk dat er steeds meer nieuwe mensen komen posten hier!![]()
Ik zit trouwens eens terug te lezen in topic een. Leuk!![]()
Ik raadde daar de rimmel 3-in-1 nog aan. Zou ik nu nooit meer doen.En ik kende quick dry topcoat nog niet!
als ik heir iets moois zie, sla ik dat op, ik heb een lijstje 'mooie lakjes' hihiquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe dat altijd voordat ik bvij TD ga bestellen
Whehe guilty! Ik heb ook zo'n lijstjequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef Mirjam het volgende:
[..]
als ik heir iets moois zie, sla ik dat op, ik heb een lijstje 'mooie lakjes' hihi
kan ik daarin kijken als ik wat wil bestellen
Ik heb al wat bedacht voor januari; topcoatsquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik doe dat altijd voordat ik bvij TD ga bestellen
quote:Het werkveld van Marina Rosenfeld strekt zich uit van muziek tot visuele media, inclusief grootschalige performances, videoprojecties, fotografie en allerlei hybride kunstvormen. Terwijl ze nog studeerde, creëerde ze in 1994 het nu beruchte sheer frost orchestra, een performance met zeventien vrouwen die met nagellakflesjes muziek maakten op aan de vloer vastgebonden elektrische gitaren.
I know! Ik ga heel hard sparen en dan koop ik de volgende keer dat hele rek leeg!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ben nu met Dangerous van P2 aan het lakken, MiMu je hebt gelijk, hij is
Marblequote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Duidelijker krijg ik het niet op de foto, rot belichting hier in huis, waardoor anders de flitser erover knalt en hij nog onduidelijekr wordt
[ afbeelding ]
Nou ik vind het knapquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:
het is niet zo mooi als in de tutorials als yotube, maar die hebben en vats heeeel veel vaker geoefend, en veel grotere nagels, waardoor je al mooiere effecten kan kweken
En dit was me eerste keer, najah op die duim na die heb ik twee keer gedaan
is trouwens ook wle te zien, dat het nog nooby is, maar dat geeft niet
![]()
Wie weet ga ik er ooit nog een keer voor. Ben nog aan het recoveren van de zooi die ik er de vorige keer mee heb gecreerdquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb de show your feet van essence gebruikt!
en gewoon kamer temp wate, en dan vrij snel druppelen en met de prikker erdoor,
wacht je te lang dan word het te hard, en gaat het niet meerdus enige snelheid, en veel geknoei op je vingers, maar dat is weg te werken
Als ik dat al niet gedaan hebquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
I know! Ik ga heel hard sparen en dan koop ik de volgende keer dat hele rek leeg!
Gaaf!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef bernies het volgende:
[..]
Als ik dat al niet gedaan heb![]()
Vanmorgen het volgende gescoord:
Rebel
Gorgeous!
Rich
Dangerous
Fancy
Gracious
Hyper
Glory
Glamorous
En voor iedereen die in de buurt van Kranenburg woont, er zit een mega DM bij de Aldi.
Ook nagellak van Esprit (ja die van de kleding) maar ik vond de kleuren nogal standaard, Nivea niet spectaclulair en 6,50 euro, het hele Essence vak, dus met stempels.
(en dan nog maar niet te spreken over al het andere wat veel goedkoper is zoals haarverf)
Gaaf effect!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Duidelijker krijg ik het niet op de foto, rot belichting hier in huis, waardoor anders de flitser erover knalt en hij nog onduidelijekr wordt
[ afbeelding ]
Niet meer doen! Dat is echt zooooooooo slecht voor je nagellak dat je hem haast net zo goed gelijk weg kan gooien.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef mmascha het volgende:
Mooie kerstboom Obli! Wel prijzig. Maar het heeft wel net even wat meer dan een lakje. Maar nu je um eruit hebt zie je dat gaatje dan nog?
MiMu: Wat is er zo speciaal aan die verdunner? Ik gooi er altijd een beetje nagellakremover(op aceton-basis) of pure aceton bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |