abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74880682
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:13 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk Bengel!

Ik vind het echt zo leuk dat er steeds meer nieuwe mensen komen posten hier!
Ik zit trouwens eens terug te lezen in topic een. Leuk!
Ik raadde daar de rimmel 3-in-1 nog aan. Zou ik nu nooit meer doen. En ik kende quick dry topcoat nog niet!
ik doe dat altijd voordat ik bvij TD ga bestellen
pi_74880729
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

als ik heir iets moois zie, sla ik dat op, ik heb een lijstje 'mooie lakjes' hihi
kan ik daarin kijken als ik wat wil bestellen
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74880824
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef Mirjam het volgende:

[..]

als ik heir iets moois zie, sla ik dat op, ik heb een lijstje 'mooie lakjes' hihi
kan ik daarin kijken als ik wat wil bestellen
Whehe guilty! Ik heb ook zo'n lijstje Nou ja, eigenlijk heb ik er twee: "mooie lakken" en "bestelwaardig", want sommige mooie lakken zou ik zelf nooit dragen.. Nu niet iig
pi_74880835
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:52 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

Ik heb al wat bedacht voor januari; topcoats .
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:02:46 #280
101884 PeRi
Allons-y!
pi_74880982
Jullie gaan veels te snel!!!!! Ik zag de kerstboom van Obli !!
Whatever I want.
pi_74881090
quote:
Het werkveld van Marina Rosenfeld strekt zich uit van muziek tot visuele media, inclusief grootschalige performances, videoprojecties, fotografie en allerlei hybride kunstvormen. Terwijl ze nog studeerde, creëerde ze in 1994 het nu beruchte sheer frost orchestra, een performance met zeventien vrouwen die met nagellakflesjes muziek maakten op aan de vloer vastgebonden elektrische gitaren.

There is no love sincerer than the love of food.
pi_74881118
Purple-opolis is echt WAUW. Het is rozepaars, met prachtige gouden shimmer als er licht op valt
pi_74881207
Ik ben nu met Dangerous van P2 aan het lakken, MiMu je hebt gelijk, hij is
pi_74881246
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:06 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Allemachtig, my head hurts
pi_74881286
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:09 schreef snkr-xxx het volgende:
Ik ben nu met Dangerous van P2 aan het lakken, MiMu je hebt gelijk, hij is
I know! Ik ga heel hard sparen en dan koop ik de volgende keer dat hele rek leeg!
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:14:45 #286
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74881349
Duidelijker krijg ik het niet op de foto, rot belichting hier in huis, waardoor anders de flitser erover knalt en hij nog onduidelijekr wordt

Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_74881552
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Duidelijker krijg ik het niet op de foto, rot belichting hier in huis, waardoor anders de flitser erover knalt en hij nog onduidelijekr wordt

[ afbeelding ]
Marble

Respect,ik kan het niet
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:27:13 #288
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74881729
het is niet zo mooi als in de tutorials als yotube, maar die hebben en vats heeeel veel vaker geoefend, en veel grotere nagels, waardoor je al mooiere effecten kan kweken

En dit was me eerste keer, najah op die duim na die heb ik twee keer gedaan

is trouwens ook wle te zien, dat het nog nooby is , maar dat geeft niet
pi_74881932
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:27 schreef _evenstar_ het volgende:
het is niet zo mooi als in de tutorials als yotube, maar die hebben en vats heeeel veel vaker geoefend, en veel grotere nagels, waardoor je al mooiere effecten kan kweken

En dit was me eerste keer, najah op die duim na die heb ik twee keer gedaan

is trouwens ook wle te zien, dat het nog nooby is , maar dat geeft niet
Nou ik vind het knap , mijn druppels lak zinken als bakstenen naar de bodem . Koud water geprobeerd, warm water geprobeerd, kamertemp water geprobeerd. Cremes, geen cremes. Ik ben hopeloos
  vrijdag 20 november 2009 @ 12:34:57 #290
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74881976
Ik heb de show your feet van essence gebruikt!
en gewoon kamer temp wate, en dan vrij snel druppelen en met de prikker erdoor,
wacht je te lang dan word het te hard, en gaat het niet meer dus enige snelheid, en veel geknoei op je vingers, maar dat is weg te werken
pi_74882060
Godver, m'n nagellak is naar de knoppen ook al zat er seche vite op al een kwartier geleden
pi_74882275
Wheee ik lees nu dat alle Sephora's in Nederland O.P.I in het assortiment krijgen, wat doen ze me aaaan
pi_74882361
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:34 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik heb de show your feet van essence gebruikt!
en gewoon kamer temp wate, en dan vrij snel druppelen en met de prikker erdoor,
wacht je te lang dan word het te hard, en gaat het niet meer dus enige snelheid, en veel geknoei op je vingers, maar dat is weg te werken
Wie weet ga ik er ooit nog een keer voor. Ben nog aan het recoveren van de zooi die ik er de vorige keer mee heb gecreerd
pi_74882596
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:12 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

I know! Ik ga heel hard sparen en dan koop ik de volgende keer dat hele rek leeg!
Als ik dat al niet gedaan heb

Vanmorgen het volgende gescoord:
Rebel
Gorgeous!
Rich
Dangerous
Fancy
Gracious
Hyper
Glory
Glamorous

En voor iedereen die in de buurt van Kranenburg woont, er zit een mega DM bij de Aldi.
Ook nagellak van Esprit (ja die van de kleding) maar ik vond de kleuren nogal standaard, Nivea niet spectaclulair en 6,50 euro, het hele Essence vak, dus met stempels.

(en dan nog maar niet te spreken over al het andere wat veel goedkoper is zoals haarverf)
pi_74883275
Voor de mint kleuren liefhebbers:
http://polishpixie.blogsp(...)010-up-and-away.html

China Glaze komt met Re-Fresh mint
pi_74883671
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef bernies het volgende:

[..]

Als ik dat al niet gedaan heb

Vanmorgen het volgende gescoord:
Rebel
Gorgeous!
Rich
Dangerous
Fancy
Gracious
Hyper
Glory
Glamorous

En voor iedereen die in de buurt van Kranenburg woont, er zit een mega DM bij de Aldi.
Ook nagellak van Esprit (ja die van de kleding) maar ik vond de kleuren nogal standaard, Nivea niet spectaclulair en 6,50 euro, het hele Essence vak, dus met stempels.

(en dan nog maar niet te spreken over al het andere wat veel goedkoper is zoals haarverf)
Gaaf!
Ben benieuwd hoe ze jou bevallen.

Mooie marble evenstar. Ik sluit me bij snkr aan, bij mij was het ook een dikke fail.
pi_74884113
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:14 schreef _evenstar_ het volgende:

[ afbeelding ]
Gaaf effect!
pi_74884327
Is inderdaad leuk gedaan Evenstar!
Denk dat ik er maar nooit aan ga beginnen ik voorzie een hele tafel met rommel en moeilijk schoon te maken enzo...

Scrangie had ook zo iets gedaan maar dan zo gemixt met een speldje...ff kijken of ik die krijg gevonden

Marbling. It's really not difficult at all, you just need to work quickly because these neon colors dry very fast. Start with a base of a color you like and then add as many colors as you want to the nail. Take a toothpick or needle (I just used my small dotting tool) and swirl the colors around.

Heel anders, maar toch grappig
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:46:57 #299
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_74884402
Mooie kerstboom Obli! Wel prijzig. Maar het heeft wel net even wat meer dan een lakje. Maar nu je um eruit hebt zie je dat gaatje dan nog?

MiMu: Wat is er zo speciaal aan die verdunner? Ik gooi er altijd een beetje nagellakremover(op aceton-basis) of pure aceton bij.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_74884742
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:46 schreef mmascha het volgende:
Mooie kerstboom Obli! Wel prijzig. Maar het heeft wel net even wat meer dan een lakje. Maar nu je um eruit hebt zie je dat gaatje dan nog?

MiMu: Wat is er zo speciaal aan die verdunner? Ik gooi er altijd een beetje nagellakremover(op aceton-basis) of pure aceton bij.
Niet meer doen! Dat is echt zooooooooo slecht voor je nagellak dat je hem haast net zo goed gelijk weg kan gooien.
Verdunner bestaat uit dezelfde stofjes die ook in nagellak zitten om hem vloeibaar te houden. Die verdampen waardoor een nagellak stroperig wordt en uitdroogt. Vul je die weer aan dan is je nagellak weer zo goed als nieuw.

Nagellakremover is gemaakt om nagellak op te lossen en tast dus de pigmenten e.d. aan. Je nagellak droogt uiteindelijk niet goed meer, chipt, stinkt, verkleurd en is waardeloos geworden. Dat is misschien wel de enige manier om nagellak zodanig te verpesten dat hij inderdaad niet 'goed' meer is en ook niet meer te redden is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')