Alleen grote volgens mij. Hiervoor heb je echt een klein kwastje nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Als het goed is zit het schuine kwastje ook in je blauwe setje.
Oh oke, ik had alleen de waaier nodig, de rest heb ik aan de kant gegooid, zal ze weer eens opzoekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:33 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Alleen grote volgens mij. Hiervoor heb je echt een klein kwastje nodig.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er drie. En GEEN idee wat ik er mee kan.![]()
Ligt bij de verfspullen. En anders verkoopt de hema een schuin kwastje dat me ook erg handig lijkt. Die wil ik nog een keer proberen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Wauw! Vanavond besteld bij TD en ik heb nu ook al het betalingsverzoek. Als ze in dit tempo doorgaan en het morgen versturen dan heb ik het woensdag ongeveer al in huis.![]()
Helaas wel.. En het wordt niet beter ondanks halve dagen werken, dus ik krijg binnenkort iemand die me gaat begeleiden bij mijn herstel.quote:
He getverquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ze ken wel diep in der neus]
jaaaa daph sparen! dan ga ik vast lijstje maken *staat te trappelen*
Ik zweer bij de handcrème van OPI. Heb hier meerdere soorten staan (oa hand&nails, vaseline intensive rescue), maar die van OPI is gewoon het fijnst. Trekt snel in, niet te waterig, geen vettig laagje meer. Ik heb dan ook een grote verpakking van dat spul meebesteld bij transdesign, daar kan ik dan wel weer een hele tijd mee voort!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:17 schreef Mirjam het volgende:
wat vinden jullie trouwens een fijne handcreme?
goede werking, trekt snel in e.d.?
Dit!quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:54 schreef Oblivion het volgende:
Leuk Jezz, dat je het topic gevonden hebt en je mag trots zijn op jezelf en je nagels!
En we willen graag foto's...
ja dat heb ik geprobeerd, maar t zit echt met te weingi kleurverschil, waardoor het lastig te zien is, ik ga even douchen en al mijn nageltjes schoonpoetsen, en dan even wat grotere kleurverschillen pakken en opnieuw doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |