Ik kan m gewoon zo zien!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:19 schreef MinderMutsig het volgende:
Kunnen jullie dit zien of moet je daarvoor ingelogd zijn? Is een fantastische tutorial voor clean up met een kwastje.
http://makeupalley.com/m_94731084
Ik gebruik er een uit een setje van de Action.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:21 schreef Mirjam het volgende:
ik kan het zien.
tof.
maakt niet uit wat voor kwastje?
kun je een dergelijk degelijk kwastje bij de hema halen?
ah, ze hebben daar dus kwastensetjes?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik gebruik er een uit een setje van de Action.
En dan nog een vraag... pure aceton... waar haal je dat vandaan? Of kan gewoon nagellakremover ook?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moet het linkje in de OP bij de MacGuyver methode. Is wel erg handig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Mirjam het volgende:
oh, als ik 'm in m'n favorieten zet kan ik 'm niet meer zien
enkel als ik hier op het linkje klik
die blauwe kwastjes? Zit ook een waaierpenseel inquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Pure aceton kan je kopen bij de drogist of apotheek in kleine flesjes maar ik gebruik gewoon nagellakremover.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En dan nog een vraag... pure aceton... waar haal je dat vandaan? Of kan gewoon nagellakremover ook?
Thanx!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Pure aceton kan je kopen bij de drogist of apotheek in kleine flesjes maar ik gebruik gewoon nagellakremover.
@moussy: ja klopt, dat setje.
"The page you are trying to view is available only to registered members"quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien moet het linkje in de OP bij de MacGuyver methode. Is wel erg handig.
deze dan dusquote:
Maar wat kun je dan weer met een waaierpenceel? (ik ben echt zo'n kneus...)quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:25 schreef moussy het volgende:
[..]
die blauwe kwastjes? Zit ook een waaierpenseel in
is dat te vinden bij de make-up of juist de creatief afdeling?quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef moussy het volgende:
[..]
deze dan dus
[ afbeelding ]
Liggen helaas niet meer bij alle actions, wat ik begrepen heb gaan die setjes er zelfs uit.
Als je er in knipt vlinders schminken in 1 haalquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wat kun je dan weer met een waaierpenceel?
crea, schilderrommeltjes.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is dat te vinden bij de make-up of juist de creatief afdeling?
Ik heb er drie. En GEEN idee wat ik er mee kan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar wat kun je dan weer met een waaierpenceel? (ik ben echt zo'n kneus...)
(ik had het action-setje trouwens toevallig nog liggen, dus ik kan fijn removen!)
Als het goed is zit het schuine kwastje ook in je blauwe setje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:30 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb er drie. En GEEN idee wat ik er mee kan.![]()
Ligt bij de verfspullen. En anders verkoopt de hema een schuin kwastje dat me ook erg handig lijkt. Die wil ik nog een keer proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |