Dat dusquote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Eens!![]()
Essence wordt snel dik maar investeren in een verdunner is echt de moeite waard. Ik mik in Essence altijd direct een paar druppels verdunner en dan smeren ze perfect.![]()
Verzendkosten bij SN zijn erg redelijk vind ik. Dit is een oud lijstje en het is iets omhoog gegaan maar het is een goede indicatie:
[..]
Ik heb nu een grote fles Diamont (bijna een halve liter!) en 3 lakjes besteld en de verzendkosten zijn op die bestelling 18 dollar.
![]()
Ze is niet de snelste maar wel betrouwbaar en als je iets zoekt wat ze zo niet in de store heeft wil ze daar vaak best voor je naar op zoek gaan als je het lief vraagt.
Dan moet je er een beetje seche restore in gooien, zoals Scrangie ook gedaan hadquote:Op donderdag 19 november 2009 22:30 schreef Maria2.0 het volgende:
Hmm, de Essence die ik had was gewoon beton geworden.
Net even die Royal Petrol laten zien aan De Grote Liefde en hij zei al meteen: "Oh, dan moeten we die morgen maar even halen".
Jaquote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef MissJ het volgende:
Ik was vanavond trouwens bij V&D - Sepphora in Den Haag.
Ze hadden daar OPI lakjes!!!
Maarrrrrr: echt te duur gek, 13,95 per stuk. Ja doeiiiiiiiii, ik bestel wel lekker via Transdesign hoor![]()
OMG hoe wild kan een mens worden zeg van een pakketje lakjes van TransedesignHebben jullie dat nou ook?
Jaquote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef MissJ het volgende:
Maarrrrrr: echt te duur gek, 13,95 per stuk. Ja doeiiiiiiiii, ik bestel wel lekker via Transdesign hoor![]()
OMG hoe wild kan een mens worden zeg van een pakketje lakjes van TransedesignHebben jullie dat nou ook?
Wat is die grote fles Diamont?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat dusZe gaf op mijn berichtjes snel en vriendelijk antwoord
Ik hoop dat ze morgen of zaterdag komen, want ze zijn al ruim een week onderweg..
Die heeft MiMu bij haar besteld, die staat volgens mij niet in de webwinkel. Diamont is een topcoat, wil hem volgend jaar ook gaan uitproberen (Ik ga dit jaar ook niet meer bij Sparkling*nails bestellen!)quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat is die grote fles Diamont?
Denk dat ik met mijn neus aan het kijken ben....
Die tweede is toxic seduction of niet? (heb nog niet verder gelezen, dus als ik spuit 11 ben, sorryquote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb deze twee van Misa op de wishlist staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ze hebben nog veel meer moois
Yep dat is 'm. Beauty he.. zuchtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:38 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Die tweede is toxic seduction of niet? (heb nog niet verder gelezen, dus als ik spuit 11 ben, sorry)
Wilde die erg graag hebben, helaas heeft transdesign die op not available staan!
Die heeft ze niet in de store, heeft ze speciaal voor mij besteld bij Nubar.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat is die grote fles Diamont?
Denk dat ik met mijn neus aan het kijken ben....
Hadden ze ook Sephora by OPI?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef MissJ het volgende:
Zal ik het nog erger vertellen?quote:OMG hoe wild kan een mens worden zeg van een pakketje lakjes van TransedesignHebben jullie dat nou ook?
Betaal je echt bijna $ 70 voor die fles? Wat een geld! Dan word ik nog nieuwsgierigerquote:Op donderdag 19 november 2009 22:40 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Die heeft ze niet in de store, heeft ze speciaal voor mij besteld bij Nubar.![]()
[ afbeelding ]
http://www.bynubar.com/st(...)at_Refill-552-4.html
Ik ben eens aan het rekenen geslagen en in deze hoeveelheden is het maar een fractie duurder dan de topcoat van Catrice en 1000x prettiger in gebruik.
[..]
Hadden ze ook Sephora by OPI?
*zit op het puntje van haar stoel*
[..]
Zal ik het nog erger vertellen?
Ik ben helemaalomdat ik twee pakketjes bij TD heb besteld en een van die pakketjes is niet eens voor mij.
![]()
Faaaaaaalquote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Yay! Kerst!![]()
Leuk!
@ Daph: ja volgens mij welNu kopen voor 9,99
Zijn ze gek?
Een halve liter!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Betaal je echt bijna $ 70 voor die fles? Wat een geld! Dan word ik nog nieuwsgieriger
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef Oblivion het volgende:
Close up kerstboom:
[ afbeelding ]
En candy cane nagels...![]()
[ afbeelding ]
Vriendlief; bleh, lijken wel snoepjes, en wat is een candy cane???
I know, I know, maar ik ben goedkope troep gewend, ik vond de Nubars al aan de prijs en die kosten $ 8quote:
Tis inderdaad helemaal niet gek! Als ik zie hoe snel de SV er hier door gaat....quote:
En de $ staat laag! Je weet maar nooit hoe dat over een tijdje is! (dit werk altijd goed voor mijn geweten)quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know, I know, maar ik ben goedkope troep gewend, ik vond de Nubars al aan de prijs en die kosten $ 8![]()
Als je het terugrekent naar kleine flesjes denk ik niet dat je duurder uit bent dan iedere keer topcoatjes kopen dus begrijp wel dat je zo'n grote fles bestelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |