Ik vind ze nu veel mooierquote:Op woensdag 18 november 2009 23:03 schreef snkr-xxx het volgende:
Nou, ik heb ze op de foto gezet hoor, ze lijken er niet echt kort, maar gister waren ze nog zo:
http://www.michele.nl/fora/nfuoh-51.jpg
en nu
http://www.michele.nl/fora/p2-011-be-wild.jpg
http://www.michele.nl/fora/p2-011-be-wild-2.jpg
![]()
Kleurtje klopt niet echt op de foto, te belicht. Maar het is Be Wild van P2 die ik dankzij lieftallige MiMu in bezit heb.
Valt niks tegen, lakt heel fijn
Klopt ja! Die glans komt ook niet meer terugquote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik vind ze nu veel mooier
Gisteren trouwens ontdekt hoe je nagellak mat kunt maken zonder matte topcoatGewoon lakken en meteen daarna groente afschudden. Door de stoom was alles ineens mat
Kan je ook een kaart voor gebruiken, dus een creditcard achtige..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef MissJ het volgende:
Hoe doen jullie nou mooi stempelen?
ik heb gisteren een setje van Essence gekocht en gelijk geprobeerd op 1 nagel, maar dat werd 1 grote fail![]()
Je moet dus eerst de lak het over het figuurtje die je wilt op de plate smeren...
daarna met de schraper eea weghalen.. en daarna stempel op figuurtje en daarna op nagel.
Ok dan.
Maar! Dat schrapen... dat ging niet goed bij mij.. kreeg niet alles goed weg (waardoor dus niet alleen in het figuurtje zelf lak overbleef)? Hoe doen jullie dat?![]()
Waarschijnlijk wel ja. Misschien dat ik het nog probeer te rekken tot de stufi er is.quote:
Zou je even het topic en de OP moeten lezen.. zoveel verschillende leveringstijden.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik wil nu dus China Glaze. Van de Sint. Maar hoe snel is een bestelling binnen? En waar kan ik het beste kijken, zijn er ook NL webshops die het verkopen? Thanks!
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:21 schreef Diconnected het volgende:
Swatches van wat ik heb/had:
V/d week: soort van french met zilveren randje.
[ afbeelding ]
Kan het niet zo goed zien.. (ikke is kippig..quote:
Zo schuin houd ik 'm niet hoor! ongeveer in een hoek van 60 graden. Het is een handigheidje. Sowieso niet teveel lak op het plaatje doen dan smeert het langs het schrapertje. Ik beweeg mijn schrapertje ook altijd even heen en weer (in de lengterichting van het mesje) zodat er niet toevallig een korreltje of klontje onder zit.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Kan je ook een kaart voor gebruiken, dus een creditcard achtige..
En flink schuin houden met druk.
Doe jij het te rechtop misschien?
Het stempelkussentje ook een beetje ruwer maken met een vijl zorgt ervoor dat de lak beter pak op het kussentjequote:Op donderdag 19 november 2009 11:26 schreef MissJ het volgende:
dank voor de tips ladies!
Ik morgenavond eens een stempelpoging wagen en dan met een pasje
Als alles goed gaat duurt het bij TD ongeveer een dag of twee voor de bestelling de deur uitgaat en een dag of vijf voor je het dan in huis hebt. Als ze je bestelling kwijtraken of je pakketje er door de douane uitgepikt wordt dan duurt het veel langer.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik wil nu dus China Glaze. Van de Sint. Maar hoe snel is een bestelling binnen? En waar kan ik het beste kijken, zijn er ook NL webshops die het verkopen? Thanks!
Ik vroeg me al af hoe je die hartjes in de bloemetjes zo netjes kreeg. Stickertjes dus. Wel hele leuke stickertjes!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:46 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dank je... enne is geen Konad hoor, zijn plakkertjes van Essence![]()
jouw nagels vind ik ook erg mooi!
Wat heb je d'r op gedaan? Ikke ook wille
Dankjewelquote:Op donderdag 19 november 2009 10:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Donker met spikkels... sjiek met friemels..
Dat had ik gisteravond ook! Maar alleen mijn wijsvinger is mat. Geen idee hoe dat komt. Ik at geen groente gisterquote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef Sjeen het volgende:
Gisteren trouwens ontdekt hoe je nagellak mat kunt maken zonder matte topcoatGewoon lakken en meteen daarna groente afschudden. Door de stoom was alles ineens mat
Oja dat was MissJ. Verkeerde naam.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de tip MM, maar ik stempel niet hoor..
ah nog meer geld uitgeven dusquote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als alles goed gaat duurt het bij TD ongeveer een dag of twee voor de bestelling de deur uitgaat en een dag of vijf voor je het dan in huis hebt. Als ze je bestelling kwijtraken of je pakketje er door de douane uitgepikt wordt dan duurt het veel langer.![]()
Echantra verkoopt volgens mij ook china glaze maar veeeeeel duurder dan TD.
@DaD: probeer eens te schrapen met een oud pasje o.i.d. dat werkt veel prettiger vind ik.
@evenstar: daarbij helpt die dubbele stempel echt enorm! Vooral kleine plaatjes zijn dan veel makkelijker te plaatsen.
Mooie nagels weer dames!![]()
Ik heb mijn bamboo nagels mat gemaakt maar dat is op de foto niet te zien.
Waaaaaat? Waar?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zie dat de Sephora hier in de stad ook OPI verkoopt, dus ik ga eerst daar maar eens kijken, voor ik enorme bestellingen doe.. Ik draag ook zelden echt kleurtjes op m'n nagels, momenteel heb ik een French.
Vanaf half november bij de Sephora in Groningen, volgens de store locator op www.opi.nl.quote:
Wil je dat echt weten van een traditionele kerstfreak?quote:
Dan moeten ze toch haast ook Sephora by OPI gaan verkopen. Ik wil Metro Chic.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanaf half november bij de Sephora in Groningen, volgens de store locator op www.opi.nl.
Oh nee hoor, ik ga overboord, dan mag het!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef _evenstar_ het volgende:
wel donker kerstboomachtiggroen dan he obli en wellicht een lichte zilveren of gouden sparkle, meer niet
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef PeRi het volgende:
OMG de drogist in het winkelcentrum vlak bij mij heeft ook OPIen de V&D in de stad,
.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ga overboord, dan mag het!
Een voordeel; hier is het duur, online niet dus ik kan mezelf vast inhoudenquote:
Hell, ik heb zelfs een charm, echt goud met robijn en saffier, een kerstboompje..quote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ik zie het al voor me, obli met kerstballen en boomjes en tierlantijntjes
Gel is makkelijker op te doen, acryl vergt wat ervaring.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Dana8 het volgende:
Ik lees nu al een hele tijd met jullie mee. Vind het echt prachtig wat hier allemaal gepost word..
Nu wil ik dus zelf nagels gaan zetten bij mezelf.
Maar mijn vraag is nu: Waar hebben jullie betere ervaringen mee? Met de gelnagels of de acrylnagels?
Ik heb een paar jaartjes terug wel acrylnagels gehad, maar ik heb dus totaal geen ervaring met gel.
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.
Maar voor als je geen groen en rood(met gliiters natuurlijk!) in huis hebt is dit toch best een goed alternatief?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:49 schreef Oblivion het volgende:
Wil je dat echt weten van een traditionele kerstfreak?![]()
Ik ben van de rood en groen...
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Misschien dat ik het nog probeer te rekken tot de stufi er is..
Trouwens, een foto van de eerste French die ik zelf gedaan heb. Had het wel al eens in een nail salon (in New York, je struikelt daar over die dingen en het kost echt helemaal niets) laten doen.
[ afbeelding ]
Dat zou wel mooi zijn iddquote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch haast ook Sephora by OPI gaan verkopen. Ik wil Metro Chic.
Die groene en rode heb ik allebeiquote:Op donderdag 19 november 2009 12:37 schreef mmascha het volgende:
[..]
Maar voor als je geen groen en rood(met gliiters natuurlijk!) in huis hebt is dit toch best een goed alternatief?
Dit is echt kerst![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben het met je eens hoor! Groen en rood is kerst.
Dit vind ik heel mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook leuk:
[ afbeelding ]
Jammer van de uitvoering. Ze heeft nu alleen maar wit op haar nagels ipv een mixje(ze schrijft ook op haar blog dat ze niet mocht schudden maar dat dit ook de bedoeling niet kon zijn).
Volgens mij gaat het om alleen opi lakjes, en helaas niet om sephora by opiquote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch haast ook Sephora by OPI gaan verkopen. Ik wil Metro Chic.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Linnie20v het volgende:
Suzi ...ik ben niet helemaal tevreden
Slorig gelakt, maar ach voor vandaag is het oke!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |