Wil je dat echt weten van een traditionele kerstfreak?quote:
Dan moeten ze toch haast ook Sephora by OPI gaan verkopen. Ik wil Metro Chic.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Vanaf half november bij de Sephora in Groningen, volgens de store locator op www.opi.nl.
Oh nee hoor, ik ga overboord, dan mag het!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:52 schreef _evenstar_ het volgende:
wel donker kerstboomachtiggroen dan he obli en wellicht een lichte zilveren of gouden sparkle, meer niet
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:58 schreef PeRi het volgende:
OMG de drogist in het winkelcentrum vlak bij mij heeft ook OPIen de V&D in de stad,
.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:59 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ga overboord, dan mag het!
Een voordeel; hier is het duur, online niet dus ik kan mezelf vast inhoudenquote:
Hell, ik heb zelfs een charm, echt goud met robijn en saffier, een kerstboompje..quote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ik zie het al voor me, obli met kerstballen en boomjes en tierlantijntjes
Gel is makkelijker op te doen, acryl vergt wat ervaring.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:11 schreef Dana8 het volgende:
Ik lees nu al een hele tijd met jullie mee. Vind het echt prachtig wat hier allemaal gepost word..
Nu wil ik dus zelf nagels gaan zetten bij mezelf.
Maar mijn vraag is nu: Waar hebben jullie betere ervaringen mee? Met de gelnagels of de acrylnagels?
Ik heb een paar jaartjes terug wel acrylnagels gehad, maar ik heb dus totaal geen ervaring met gel.
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen.
Maar voor als je geen groen en rood(met gliiters natuurlijk!) in huis hebt is dit toch best een goed alternatief?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:49 schreef Oblivion het volgende:
Wil je dat echt weten van een traditionele kerstfreak?![]()
Ik ben van de rood en groen...
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja. Misschien dat ik het nog probeer te rekken tot de stufi er is..
Trouwens, een foto van de eerste French die ik zelf gedaan heb. Had het wel al eens in een nail salon (in New York, je struikelt daar over die dingen en het kost echt helemaal niets) laten doen.
[ afbeelding ]
Dat zou wel mooi zijn iddquote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch haast ook Sephora by OPI gaan verkopen. Ik wil Metro Chic.
Die groene en rode heb ik allebeiquote:Op donderdag 19 november 2009 12:37 schreef mmascha het volgende:
[..]
Maar voor als je geen groen en rood(met gliiters natuurlijk!) in huis hebt is dit toch best een goed alternatief?
Dit is echt kerst![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben het met je eens hoor! Groen en rood is kerst.
Dit vind ik heel mooi:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze lijkt me ook leuk:
[ afbeelding ]
Jammer van de uitvoering. Ze heeft nu alleen maar wit op haar nagels ipv een mixje(ze schrijft ook op haar blog dat ze niet mocht schudden maar dat dit ook de bedoeling niet kon zijn).
Volgens mij gaat het om alleen opi lakjes, en helaas niet om sephora by opiquote:Op donderdag 19 november 2009 11:53 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch haast ook Sephora by OPI gaan verkopen. Ik wil Metro Chic.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Linnie20v het volgende:
Suzi ...ik ben niet helemaal tevreden
Slorig gelakt, maar ach voor vandaag is het oke!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |