Dat was ikquote:Op donderdag 19 november 2009 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Wie had ook alweer die lampjeslakjes gevonden?
Heb je die voor mij nog kunnen krijgen? Dan maak ik het geld vast even over. Vind het wel prettig om dat allemaal afgerond te hebben en dan krijg ik ze vanzelf wel een keer bij de meet.
Oh ok. Super, dankje.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was ik.
Ben nog niet geweest, zal ws. volgende week worden.
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, ikz al eens kijken, thanks
wat betreft die alcohol, gewoon pure alcohol?
koop je dat bij de drogist?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Oblivion het volgende:
Op youtube staan soort gelijke pinguins ook...![]()
Met tutorial:
Doe ikquote:Op donderdag 19 november 2009 18:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh ok. Super, dankje.![]()
Laat je dan even weten wat je van me krijgt?
[..]
Ik sla een rondje over, es...quote:Op donderdag 19 november 2009 18:26 schreef es70 het volgende:
@Obli: Ging jij zelf of toch maar niet.
geen idee?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Oblivion het volgende:
Huh? Waar is de hoi gebleven van Tegan...
Ja... ik ben haar langzaam aan het overhalen.. drie weken geleden moest ik 'ophoeren met mijn nagellak op haar vingers' (ze vindt het bij mij wel altijd heel leukquote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Oblivion het volgende:
Huh? Waar is de hoi gebleven van Tegan...
Leuk lindytje! En je lief kan wel iets meer kleur gebruiken, mooie handjes/nageltjes..
Ik was een beetje overenthousiast geloof ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef bernies het volgende:
@ MM ik zie nu op MUA dat je bamboe nagels met P2 Glory zijn, helemaal overheen gelezen hier, echt geweldige kleur!
Staat haar leuk!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Lindytje het volgende:
Daar zijn we weer!
Ik mocht lief d'r nagels lakken met heeeel licht roze:
[ afbeelding ]
En dit heb ik er net zelf even op gegooid, CG Moody Blue met een donkerblauwe konad:
[ afbeelding ]
Neeeee, juist leuk om ze daar ook tegen te komen!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was een beetje overenthousiast geloof ik.![]()
Netjes!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
fijne subtiele french. morgen sollicitatie, even netjes
Maak je goede beurt mee..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat vandaag aan het andere eind van een sollicitatiegesprek, gewoon met mijn knalblauwe Konad nagelsquote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
was geen plagiaat hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Oblivion het volgende:
Op youtube staan soort gelijke pinguins ook...![]()
Met tutorial:
Dat geloof ik, maar ik herinnerde het me ineens, nu kunnen de andere het ook doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
was geen plagiaat hoor![]()
ik heb ze helemaal zelf bedacht
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef dieske87 het volgende:
ik ga mijn nagels lakken nog meer lakkers op dit moment????
Ik zometeen maar ik kan het niet met mezelf eens worden over de kleur. Zoveel lak en er is er niet een de juiste volgens mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef dieske87 het volgende:
Ik. Poging 2 zelfs alquote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef dieske87 het volgende:
Dat probleem had ik vorige weekquote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zometeen maar ik kan het niet met mezelf eens worden over de kleur. Zoveel lak en er is er niet een de juiste volgens mij.
En ik maar denken dat ik hier geen onzin meer mocht postenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef Mylene het volgende:
Ik heb per ongeluk een poster gewist van Tegan i.p.v. degene die ik moest hebben, mijn excuses.
Ik heb er een paar lakjes van. Doen het prima.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoop dat ik nog even mag inbreken...Iemand ervaring met de lakjes van Barry M?
Ligt iets meer binnen het sint budget en is simpel in NL te verkrijgen. Voor de leukere kleuren kom ik toch op dat soort merken uit. Verder gebruik ik vrijwel alleen hema spul (net weer even gelakt, helaas valt de paarsig/grijze/creme lak erg licht uit....)
Gaat die mooie bamboe creatie er nu al af?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zometeen maar ik kan het niet met mezelf eens worden over de kleur. Zoveel lak en er is er niet een de juiste volgens mij.
De nieuwe grijze van de schlekker is hier al eens gepost paar dage geledequote:
Ja, fijne lakjes in mooie kleuren!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoop dat ik nog even mag inbreken...Iemand ervaring met de lakjes van Barry M?
Ligt iets meer binnen het sint budget en is simpel in NL te verkrijgen. Voor de leukere kleuren kom ik toch op dat soort merken uit. Verder gebruik ik vrijwel alleen hema spul (net weer even gelakt, helaas valt de paarsig/grijze/creme lak erg licht uit....)
Zit er alweer twee dagen op.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Gaat die mooie bamboe creatie er nu al af?
Ik heb deze twee van Misa op de wishlist staanquote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zit er alweer twee dagen op.![]()
Fijn dat je zo blij bent met de lakjes!
Ik ga mijn nagels korter vijlen zodat ik eindelijk die konad full nail plates normaal kan gebruiken.
En ik ga Ruby Pumps, Dorothy Who, Millenium, Robotika en Metalic Muse bestellen. Dus ik heb nog plek voor vier lakjes. Ik zit te denken aan Orly en Misa. Iemand aanraders?
Toxic Seduction, oehhquote:Op donderdag 19 november 2009 21:01 schreef Daph_ het volgende:
Die laatste is gaaf, welke kleur is dat?
Ze hebben 'm wel, maar blijkbaar niet op voorraad.. Als ze 'm niet hebben staat ie niet in de lijst namelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 21:07 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
He nouKan ie weer van de wishlist af grrr
Oooh ok, dacht ook al dat ik t gechecked hadquote:Op donderdag 19 november 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze hebben 'm wel, maar blijkbaar niet op voorraad.. Als ze 'm niet hebben staat ie niet in de lijst namelijk
Die vraag wou ik ook al stellenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:09 schreef Debsterr het volgende:
Waar kun je Barry M kopen dan?
Verder nog andere drogisterij verkrijgbare lakjes die ik MOET hebben? Kan namelijk nog wat Sint wensen opgeven!
Damn die laatste!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:59 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik heb deze twee van Misa op de wishlist staan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar ze hebben nog veel meer moois
China Glaze Ruby Pumps en Emerald Sparkle.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef buzzwheedle het volgende:
@mmascha welke is die geweldige lak met groene en rode glitters van scrangie?
dit zijn nu mijn nagels, geinspireerd door de maillot van m'''n dochter
(die ze ook helemaal geweldig vind)
[ [url=
m'n zoon (bijna 4) zag me van de week zonder nagellak en zei; mama wat is dat saai.
Daar heb ik het geloof ik ook besteld de laatste keer.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Barry M besteld bij:
http://www.alicejohavesentials.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=28&vmcchk=1&Itemid=28
Geen idee of dit een normale prijs is maar ik vond het zeer schappelijk en prima voor de sint. Verzenden kost me 4 euro voor 6 lakjes.
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Misa Forbidden lust
Ook mooi
OK.. zelfs ik vind dit te langquote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik zocht op maybelline nailpolish en toen kwam ik *horror ende gruwel* dit tegen.
[ afbeelding ]
die middelste nagel lijkt wel heel scheefquote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef Debsterr het volgende:
Ik zocht op maybelline nailpolish en toen kwam ik *horror ende gruwel* dit tegen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Maria2.0 het volgende:
Okee...Je kan het ook overdrijven zeg maar. Da's gewoon een potje per hand
Mijnquote:
Goede webshop van zeer vriendelijke dames! Aanrader!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Barry M besteld bij:
http://www.alicejohavesentials.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=28&vmcchk=1&Itemid=28
Geen idee of dit een normale prijs is maar ik vond het zeer schappelijk en prima voor de sint. Verzenden kost me 4 euro voor 6 lakjes.
Ik zou m'n naam er toch niet zichtbaar bij willen hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh man..ze heeft 100 fotos van dr hand met hetzelfde lakje.
http://www.nailartgallery(...)longrednails002.html
De grey is een hele tint donkerder dan de Recycle van China Glaze.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef Maria2.0 het volgende:
Kijk met name uit naar de Grey. Ben een van de velen die dat grijs geweldig vind dus ik hoop dat ie niet tegenvalt!
Ik vind trouwens dat jullie práchtige nagels hebben! Mijn nagels zijn gewoon standaard, vrij kort en ik pulk velletjes aan mijn vingers dus het ziet er niet uit. Maar toch een lak liefhebber.
Ben nu al fan van CG Recycle! En Opi Red, WOOOW dat ziet er mega geil uit zo in dat flesjequote:Op donderdag 12 november 2009 21:20 schreef MissJ het volgende:
Zooo, mijn allereerste bestelling op transdesign is gedaan![]()
![]()
Dit is mijn bestelling:
Qty__ Item.Number _________Item.Description/Specification_________ Options Price ______________Total
1 80807 CG-QT #642 * $3.60 $3.60
1 80831 CG-Recycle #652 $2.60 $2.60
1 70418 CG-Robotica $3.20 $3.20
1 80414 CG-Trophy Wife #821 $3.20 $3.20
1 80421 CG-Polar Ice #828 $3.20 $3.20
1 5-L72 OPI-OPI Red $4.99 $4.99
1 DS010 OPI-DS sapphire * $6.95 $6.95
1 E700 ESSIE-Angora Cardi $3.80 $3.80
1 E676 ESSIE-Eternal Optimist $3.80 $3.80
China Glaze QT
[ afbeelding ]
China Glaze Recycle
[ afbeelding ]
China Glaze Robotica
[ afbeelding ]
China Glaze Trophy Wife
[ afbeelding ]
China Glaze Polar Ice
[ afbeelding ]
Opi Red
[ afbeelding ]
Opi Sapphire
[ afbeelding ]
Essie Angora Candi
[ afbeelding ]
Essie Eternal Optimist
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Wat dacht je bijvoorbeeld van van:quote:Op donderdag 19 november 2009 21:43 schreef MinderMutsig het volgende:
Verdeurie!
Toxic Suduction? N/A
On The Edge? N/A
Waarom zijn al mijn kleurtjes er niet.
Ja wel eens gehad en ik kan er ook nooit zo heel erg mee zitten, vind het best leuk eigenlijk, zo'n verassing en gelijk een goede reden om nog een keer te bestellen!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef MissJ het volgende:
OMG OMG OMG![]()
![]()
Ik kom net thuis en toen lag bij mijn buren mijn Transdesign pakje op me te wachten!
Echt snel bezorgd zeg, heb het precies 1 week geleden besteld![]()
Ben helemaal wild nu hahaha
Maarrr kan ze morgenavond pas testen.
Ze hebben wel 1 verkeerd gedaan, ipv CG Robotica hebben ze CG Bubbly gedaan. Maarrr geeft niet, die Bubbly vind ik ook leuk![]()
Ik ga echt niet mailen en vragen om de goede te zenden hoor, mij te veel gedoe helemaal naar de USA. Hebben jullie het wel eens gehad?
Heb dus deze ontvangen (behalve dan dus Robotica):
[..]
Ben nu al fan van CG Recycle! En Opi Red, WOOOW dat ziet er mega geil uit zo in dat flesje
Bedoel je niet voor Sinterklaas!! Voor kerst mag je nog een keerquote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef Daph_ het volgende:
Order geplaatstHopelijk heb ik 'm echt vóór de kerst binnen
Nubar hebben ze helaas niet. Peacock feathers heeft ze volgens mij al besteld bij haar vaste Nubarleverancierquote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat dacht je bijvoorbeeld van van:
Nubar Peacock Feathers (heeft TD die eigenlijk?)
CG tickle my triangle (alleen al die naam!)
China glaze For Audrey
China glaze emerald sparkel
orly star of bombay
opi hey got in lime
Ik zal 'm speciaal voor jou er weer in pluggen, gat zit er toch al..quote:Op donderdag 19 november 2009 21:17 schreef mmascha het volgende:
[..]
China Glaze Ruby Pumps en Emerald Sparkle.
Wat een geweldige pinguins!
Obli: je mag je kerstnagels zeker nog even spammen hoor! Mag ik dan een close-up van de kerstboom? Of is het er inmiddels al weer af?
Ik heb een GROTE order geplaatst, denk dat ie eruit gevist wordt door de douane. Ik heb hier al geld liggen voor wanneer het afgeleverd wordtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Bedoel je niet voor Sinterklaas!! Voor kerst mag je nog een keer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |