Ja... ik ben haar langzaam aan het overhalen.. drie weken geleden moest ik 'ophoeren met mijn nagellak op haar vingers' (ze vindt het bij mij wel altijd heel leukquote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Oblivion het volgende:
Huh? Waar is de hoi gebleven van Tegan...
Leuk lindytje! En je lief kan wel iets meer kleur gebruiken, mooie handjes/nageltjes..
Ik was een beetje overenthousiast geloof ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef bernies het volgende:
@ MM ik zie nu op MUA dat je bamboe nagels met P2 Glory zijn, helemaal overheen gelezen hier, echt geweldige kleur!
Staat haar leuk!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Lindytje het volgende:
Daar zijn we weer!
Ik mocht lief d'r nagels lakken met heeeel licht roze:
[ afbeelding ]
En dit heb ik er net zelf even op gegooid, CG Moody Blue met een donkerblauwe konad:
[ afbeelding ]
Neeeee, juist leuk om ze daar ook tegen te komen!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik was een beetje overenthousiast geloof ik.![]()
Netjes!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
fijne subtiele french. morgen sollicitatie, even netjes
Maak je goede beurt mee..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat vandaag aan het andere eind van een sollicitatiegesprek, gewoon met mijn knalblauwe Konad nagelsquote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
was geen plagiaat hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 18:22 schreef Oblivion het volgende:
Op youtube staan soort gelijke pinguins ook...![]()
Met tutorial:
Dat geloof ik, maar ik herinnerde het me ineens, nu kunnen de andere het ook doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
was geen plagiaat hoor![]()
ik heb ze helemaal zelf bedacht
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef dieske87 het volgende:
ik ga mijn nagels lakken nog meer lakkers op dit moment????
Ik zometeen maar ik kan het niet met mezelf eens worden over de kleur. Zoveel lak en er is er niet een de juiste volgens mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef dieske87 het volgende:
Ik. Poging 2 zelfs alquote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef dieske87 het volgende:
Dat probleem had ik vorige weekquote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zometeen maar ik kan het niet met mezelf eens worden over de kleur. Zoveel lak en er is er niet een de juiste volgens mij.
En ik maar denken dat ik hier geen onzin meer mocht postenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef Mylene het volgende:
Ik heb per ongeluk een poster gewist van Tegan i.p.v. degene die ik moest hebben, mijn excuses.
Ik heb er een paar lakjes van. Doen het prima.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Maria2.0 het volgende:
Hoop dat ik nog even mag inbreken...Iemand ervaring met de lakjes van Barry M?
Ligt iets meer binnen het sint budget en is simpel in NL te verkrijgen. Voor de leukere kleuren kom ik toch op dat soort merken uit. Verder gebruik ik vrijwel alleen hema spul (net weer even gelakt, helaas valt de paarsig/grijze/creme lak erg licht uit....)
Gaat die mooie bamboe creatie er nu al af?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik zometeen maar ik kan het niet met mezelf eens worden over de kleur. Zoveel lak en er is er niet een de juiste volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |